Nisam ni očekivao da bude ista potrošnja. Mislim, bilo bi nezrelo to očekivati. Što se tiče 4x4, elektronski je kontrolisan sistem i auto zapravo po defaultu radi sa pogonom na prednja dva a tek ako senzori konstatuju da se prednji vrte a zadnji ne (ozbiljno proklizavanje na terenu) onda se aktivira i pogon nazad. Auto je 250-300kg teži od Modusa ali naspram 63, ima 103, tj 50 kW više snage što recimo da nikako nije mala razlika.
Mene je na momente (u limbo delu procesa da li i šta) čačnula ideja Sandera (Stepway) i Dustera. Kolega sa posla ima Stepway-a pa sam seo u njega. Recimo da je sve ok, potpuno novi auto kod nas u najskupljoj dizel varijanti košta 12.090€ sa svim troškovima i onda, to je novo. Ostao bi mi sav novac koji bih dobio za Modusa. Međutim, ponuda agregata je ograničena na vršnih 1.5 sa 66kW što je samo 3kW više nego Modus i onda bih zapravo imao novi auto koji... Ni ne znam šta bih značajno promenio. Nit' značajno više mesta, ni jači motor (trailer hauling capability) i... Gdes' bio, šta si radio... Nigde ništa. (4x4 nije bio najvažniji faktor, koncept izvedbe, kvalitet karoserije, prtljažni prostor i snaga motora jesu bila tri/četiri najvažnija momenta) i tako, ajd' da vidim Dustera.Cene su malo jače, od nekih 13.500 do 17.500 za 80kW 4x4... Tu bih morao da se zadovoljim sa najjeftinijom varijantom (količina para kojom se raspolaže) a ona opet nema ništa jači motor no Stepway i tu sam ga zagasio. Otišao da vidim jednog polovnog (da me posle ne grize da sam nešto propustio) seo, pogledao okolo, a ono nazad toliki "blind spot" da može ceo šleper da mi se prikrade i oduva guzicu... Ne bih ni znao šta mi se desilo. Iznutra kokpit korektan ali ništa više od toga. Hm. 10k€... Naaaah...
Inače, što se male Steinike tiče, nema tu više priče o ponijima. Našao sam dokumentovan momenat kada je mama (uvek skriveni krivac) zeznula stvar...
I tako... Tata naravno nije mogao da odoli treptanju pa je vodio na jahanje kad god se moglo...
i sad gospođica štedi da skupi 500€ za konja... To što mi pričamo o tome da konju treba biti posvećen i brinuti o njemu preko celog dana, svakog dana (čak se i ne trudimo da palamudimo o troškovima, štali, hrani, veterinarima) to... to se pretvara u povetarac koji pirka u proleće. Nit se čuje, nit se oseća... Jahanje je za nju vrh vrhova i gotovo...
Sreća pa mama ima svog konja... magarca... whatever...