acivoJ Napisano Februar 23, 2015 Share #1 Napisano Februar 23, 2015 Malopre dobih čestitku od KOSS-a U pitanju su raspale PRO4AA slušalice. Kako će carina i ostali finansi gledati na slanje slušalica preko bare? Da li će to tretirati kao izvoz pa ću se morati naplaćati kojekakovih harača ili će to proći glat. Isto tako mi nije jasno kako će to proći u povratku. Da li će ponovo biti harača? Thank you for contacting Koss Stereophones!We apologize that you are unable to find warranty assistance in your area. If you send your headphones to Koss we will not require payment for repair or return shipping to your address.Your product is covered under the Lifetime Warranty. Please review the steps below to obtain your warranty.Stereophones that were purchased after July of 1989 are covered by our Limited Lifetime warranty.Please send your stereophones to our Corporation and we will repair or replace them in accordance with our Limited Lifetime Warranty. Koss recommends using a service that provides tracking for your shipment.Koss CorporationAttn: Warranty Return4129 N. Port Washington AvenueMilwaukee, WI 53212Time for warranty and return shipping is approximately 4-6 weeks.Please include: A note describing the failure, as well as your contact information: return shipping address, phone number and email.We recommend that you keep your tracking information on file. If you would like to check the status of your warranty, please call our customer service rep at 1-800-USA-KOSS x771.Thank You,Koss Stereophoneswww.koss.com1-800-872-5677 x771 [email protected] 8:32 PM (1 hour ago) to me Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Februar 23, 2015 Share #2 Napisano Februar 23, 2015 buehehe. privremeni izvoz bajo http://www.upravacarina.rs/lat/PoslovnaZajednica/CarinskiPostupci/Stranice/PrivremeniIzvoz.aspx skineš onda famozni pdf http://www.upravacarina.rs/lat/Zakoni/CARINSKI%20ZAKON%20lat.pdf pa pogledaš tu oko 175-180 člana pa malko još i sve ti kao jasno. onda ti se nametne zaključak " a koji kur mi je ovo trebalo" ................................ nisi napisao šta je krepalo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
acivoJ Napisano Februar 23, 2015 Autor Share #3 Napisano Februar 23, 2015 Slušalice rade ok ali su propali earpad-ovi, raspada se penasta guma koja se naslanja na teme, kabl je šupalj i nekim čudom on radi, nedostaju nalepnice sa obe strane školjki i nedostaje ono Al dugmence. Valjda je to sve. E, da. I plastika je gubava. Sad sam poslao mejl na carinu pa ako se jave, jave. Ako ne, čekaće se neka prijateljska veza da se to prenese tamo. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Februar 23, 2015 Share #4 Napisano Februar 23, 2015 u, kakav opis ko da je sa danas-pominjanog buvljaka. earpadovi od kineza su sasvim solidni, isti taj za 4aa mož se nabudži na esp9 pa sam baš to i gledo. guma temenjača se da srediti, nalepnice potaman da imaju hologram ne vidiš kada slušaš na slušalice, znači izgled nebitan, zvuk je valjda merilo. dugmence se da srediti drugim itd. gubava plastika ne spada pod servis ali ako sve rasturiš lako je očistiti. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
acivoJ Napisano Februar 23, 2015 Autor Share #5 Napisano Februar 23, 2015 Hvala što si me uputio gde otprilike da čitam zakon. Znaš kad bih se usudio da zagrizem u to... Popravka bez plaćanja Član 179 Ako je postupak pasivnog oplemenjivanja odobren radi popravke privremeno izvezene robe, ta roba moţe biti stavljena u slobodan promet s potpunim osloboĊenjem od plaćanja uvoznih daţbina ako se car inskom organu dokaţe da je roba besplatno popravljena zbog ugovorene ili zbog zakonom propisane garantne obaveze ili zbog proizvodne mane Priložio sam sadržaj mejla, valjda im bude dosta jbm li ga. Nisu sa buvljaka, tj bar ih ja nisam tamo kupio. Dobio ih pre nekih god.-god. i po Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Kuja Napisano Februar 23, 2015 Share #6 Napisano Februar 23, 2015 Kazes da slusalice u stvari rade i da si ih kupio polovne? Mozda bi bilo uputno da prvo proveris sta tacno pokriva ta lifetime garancija, pre nego sto ih posaljes i sebe uvalis u nepotrebne komplikacije? Da li pokriva habanje i razdrndanost usled visegodisnje upotrebe slusalica od strane nepoznatog broja korisnika,ili samo neispravnost prouzrokovanu nekim propustom tokom proizvodnje? Obratiti paznju na rec "Limited": Stereophones that were purchased after July of 1989 are covered by our Limited Lifetime warranty. Ovde kazu da moras biti prvi/originalni vlasnik, da si ih samo ti koristio, te da garancija pokriva samo greske u materijalu i proizvodnji:http://www.koss.com/en/support/warranty_and_repair Koss Limited Lifetime WarrantyThis Koss product has a Limited Lifetime Warranty which covers normal use by the initial user or purchaser of this particular Koss product. Koss hereby warrants only to the initial user or purchaser that this Koss product will be free of any defect in materials and workmanship for the life of the product. This warranty does not apply to any INITIAL USER OR purchaser who allows this product to be used by multiple PERSONS. This warranty is the sole and exclusive warranty for this Koss product and is in lieu of all other warranties (express or implied), including any warranty of merchantability or fitness for a particular purpose. The sole and exclusive remedies available to the initial user OR PURCHASER for any defects in materials or workmanship shall be the obligation of Koss, at its sole option, to either refund the purchase price of the Koss product, or repair or replace the non-functioning or defective Koss product provided it is returned to Koss in secure packaging together with a check for $9.00 ($10.00 Canadian) to our factory at 4129 N. Port Washington Ave, Milwaukee, WI 53212. If purchased outside the U.S. contact the local Koss Authorized Dealer for details. Koss reserves the right to replace any discontinued product with one of equal value. Koss shall not be liable for any loss, injury or damages to persons or property resulting from the use of this product or any failure of or defect in this product, nor shall Koss be liable to the initial user of this product or to any other person or entity for any general, special, direct, indirect, incidental, consequential, exemplary, punitive, or OTHER DAMAGES of any kind or nature whatsoever. The repair or replacement of any non-functioning or defective product or the refund of the purchase price, at Koss' option, shall constitute Koss' only liability to the initial user or purchaser, whether such liability is based on contract, tort, strict liability or otherwise. Some states may not allow the exclusion or limitation of damages set forth herein in which case the above language may not apply to you. This limited warranty gives you specific legal rights and you may also have other rights which may vary among states or provinces. If usage of this Koss product violates the guidelines of this limited warranty, Koss will repair the product and charge the purchaser for the cost of company time and materials. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
pre>30g platio porez... Napisano Februar 23, 2015 Share #7 Napisano Februar 23, 2015 @acivoJ da ne ispadne da mracim ali rek'o bi da mamis mazohisticko zadovoljstvo a ako sam dobro razumeo 'kvarove' bice i skupo... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Februar 24, 2015 Share #8 Napisano Februar 24, 2015 fundamentalno obrati pažnju na slanje i povrat sa trackingom, to ume da bude jezivo skupo ka i od američana. ovo prvo i mož smuvaš na gramažu odavde ali kad oni pošalju odande preko njihovih servisa, onda si ebo ježa. sumarum, pošto slušalice rade, malo doterivanja je u pitanju, plus earpadovi. središ sam, em uštediš dobrano em je neka ekstra uživancija. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
...sam se banovo Napisano Februar 24, 2015 Share #9 Napisano Februar 24, 2015 Mani se ćorava posla il ako si baš navalio odradi to preko neke špedicije no platićeš svakako a kad se bude vratila roba nazad kerovi sa carine će te odrati 101% Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
acivoJ Napisano Mart 3, 2015 Autor Share #10 Napisano Mart 3, 2015 Idem na drugarsku varijantu transporta. Kako za sad stvari stoje sluškalice putuju u maju a vraćaju se do kraja septembra. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Mart 3, 2015 Share #11 Napisano Mart 3, 2015 kakogod. da imaš par jako bitan zbogradinečega samo tebi znanog, ima smisla. earpadovi su kineski 5 evra i malo čekanja a na beju je bilo u austriji i nemačkoj nekoliko jako dobrih kompleta "u kutiji" za od 27 evra pa naviše. no svako je svoj ekonom, ti znaš šta je tebi najbolje. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
acivoJ Napisano Mart 3, 2015 Autor Share #12 Napisano Mart 3, 2015 Nisu ovo jedine slušalice koje imam pa mi se ni ne žuri. Lenco K-106 i Grundig 220 sam doveo skoro u fabričko stanje, ali one ni iz daleka nisu bile u lošem stanju kao ovaj Koss. Da nisam jurio po stranim forumima u potrazi za delovima nikad ne bih znao da su pod garancijom. Ako će mi ih ljudi prebaciti tamo i otud a fabrika odraditi kompletan servis ili zamenu za dž(ponovo sam ih kontaktirao) zašto da ne iskoristim to? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah