Jump to content

opera na laser discu


goranche

Preporučeni Komentari

kolekcija opere na laser disc-u

svi diskovi su ocuvani i u mint stanju, osim jedne spoljne kutije od box seta (ostecena spoljasnost) dok su diskovi unutar i svojim pojedinacnim uloscima netaknuti...

ukupno ima 42 diska.

 

1.Richard Wagner- Tristan Und Isolde.handlung in three acts, recording of the Beyreuth festival 1983 (3disc, 4h05min)

2.Wolfgang Sawallisch- Dvorak Slavonic Dances Opp.46 and 72. Chech philharmonic orchestra. (1disc, 1h21min)

3.The Jacques Loussier Trio "play bach"- teh 1989 munich concert (1disc 1h22min)

4.The 3 Tenors- Carreras Domingo Pavaroti with Metha. In concert 1994 Los Angeles music center. (1disc, 112 min)

5.Herbert Von Karajan- New Year`s concert vienna 1987- Johann Strauss (father and son) Josef Strauss. (1disc, 97min)

6.Leonard Berstein in Salzau-der dirigentwettbewerb (1disc, 60min.)

7. Richard Wagner Lohengrin romanitc opera- The Metropolitan Opera-january 10.1986 (2 disc, 226min)

8.Johannes Brahms sextets op.18 & op.36. Recorded at the Troy Savings Bank Music hall (1disc, 100min)

9.Verdi-OTELLO- oper in 4 akten von Giuseppe Verdi. deutsche oper berlin 30 august 1962 (2disc 149min)

10.W.A.Mozart-Die Zauberflote-the Magic Flute opera in two acts. Metropolitan Opera Chours (2disc, 169min)

11.Giuseppe Verdi- il Trovatore, drama in quattro parti. Metropolitan Opera Chours (2 disc 132min)

12.Giuseppe Verdi- Falstaff lyric comedy in three acts (2disc, 127min)

13.Guiseppe Verdi- Rigoletto. (2disc, 117min)

14.Richard Wagner- Der Fliegende Hollander.romantic opera in three acts (2disc, 135min)

15.Richard Wagner- Der Ring.  das Rheingold, die Walkure, Siegfried,  Gotterdammerung.  (11disc, 15h4min)

16. Great Conductors in Rehearsal. Carlos Kleiber, Vaclav Neumann, Georg Solti, Ferenc Fricsay, Hermann Scherchen (4disc)

17.Richard Wagner- Tannhauser, romantic opera in three acts. recording of the bayernj festival 1978. (3disc, 192min)

18.RED STAR-red army chours and dance ensemble, in performance at TCHAIKOVSKY HALL-Moscow (1 disc, 89min)

 

moze zamena za android telefon, kontakt i  ponude mogu u inbox ili na 064/ 062 58 68

 

Goran :)

 

Postavljena slika

Postavljena slika

Postavljena slika

 

na zahtev moze jos slika.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 3 nedelje kasnije...
  • Odgovora 11
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Čisto da se ne sekiraš: kada bi ovi diskovi mogli da se koriste na gramofonu ili  u CD plejeru, možda bih i razmišljao... Mislim da malo ko na forumu ima uređaj koji je potreban pa odatle nedostatak ponuda...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

android telefon ? :buehehe:

 

Pa i to...

 

(windows phone)

 

Čitač/reproduktor za laser diskove, bre Miko... zamenjivaču teza... jedan... :P

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...

aktuelno i dalje :)

 

malo izmenjen spisak

 

1. Richard Wagner- Tristan Und Isolde. handlung in three acts, 1983 (3disc, 4h05min)

2. Leonard Berstein in Salzau-der dirigentwettbewerb (1disc, 60min. )

3. Richard Wagner Lohengrin romanitc opera- The Metropolitan Opera- (2 disc, 226min)

4. Verdi-OTELLO- oper in 4 akten von Giuseppe Verdi. berlin 1962 (2disc 149min)
5. Giuseppe Verdi- Falstaff lyric comedy in three acts (2disc, 127min)

6. Guiseppe Verdi- Rigoletto. (2disc, 117min)

7. Richard Wagner- Der Fliegende Hollander. (2disc, 135min)

8. Richard Wagner- Der Ring.   das Rheingold, die Walkure, Siegfried,   Gotterdammerung.   (11disc, 15h4min)

9. Great Conductors in Rehearsal. Carlos Kleiber, Vaclav Neumann, Georg Solti, Ferenc Fricsay, Hermann Scherchen (4disc)

10. Richard Wagner- Tannhauser,   bayernj festival 1978. (3disc, 192min)

ukupno ima 31 disk

 

moze zamena za  telefon, radioamatersku opremu, dobre slušalice....itd....

 

Goran :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 3 months later...
  • 2 months later...

aktuelno i dalje :)

 

 

 

1. Richard Wagner- Tristan Und Isolde. handlung in three acts, 1983 (3disc, 4h05min)

2. Leonard Berstein in Salzau-der dirigentwettbewerb (1disc, 60min. )

3. Richard Wagner Lohengrin romanitc opera- The Metropolitan Opera- (2 disc, 226min)

4. Verdi-OTELLO- oper in 4 akten von Giuseppe Verdi. berlin 1962 (2disc 149min)
5. Giuseppe Verdi- Falstaff lyric comedy in three acts (2disc, 127min)

6. Guiseppe Verdi- Rigoletto. (2disc, 117min)

7. Richard Wagner- Der Fliegende Hollander. (2disc, 135min)

8. Richard Wagner- Der Ring.   das Rheingold, die Walkure, Siegfried,   Gotterdammerung.   (11disc, 15h4min)

9. Great Conductors in Rehearsal. Carlos Kleiber, Vaclav Neumann, Georg Solti, Ferenc Fricsay, Hermann Scherchen (4disc)

10. Richard Wagner- Tannhauser,   bayernj festival 1978. (3disc, 192min)

ukupno ima 31 disk

 

moze zamena za  telefon, radioamatersku opremu, maticnu plocu sa procesorom....

 

Goran :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...