Jump to content

Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno


gluv_i_udaren

Preporučeni Komentari

pre 33 minuta, Vix reče

Ali, mene inace jako nervira sam zvuk dizel masina, pogotovo u leru.

Dobro je to, ne može da se zaspe u vožnji. JTD 1.9 8V je bučniji a Stilo ima slabiju zvučnu izolaciju od ovih novijih modela. Kad je moj bio nov, slabo se čulo, sad se već pomačo čuje ali ništa što bi mi smetalo. Posle G2 dizela, sve je tiho.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

43 minutes ago, NIXIE said:

Posle G2 dizela, sve je tiho.

:buehehe:

Jedini dizel koji me vise nervirao u leru, je stari Mercedes 190d. Kad cujem to klokotaranje, dodje mi da ih sve u vodu potopim...

P.s. Ovo bi moglo u temu o autima...

I jos nesto, kako to da bas nikome (samo meni) ne smeta taj bezveze zvuk dizela? Gde nestade ono uzivanje kad benzinac zarezi? I to mislim na pravi zvuk, a ne ono kao kad Audi namontira zvucnike da se cuje kao benzinac :crying:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

34 minutes ago, Vix said:

:buehehe:

.......

P.s. Ovo bi moglo u temu o autima...

I jos nesto, kako to da bas nikome (samo meni) ne smeta taj bezveze zvuk dizela? Gde nestade ono uzivanje kad benzinac zarezi? I to mislim na pravi zvuk, a ne ono kao kad Audi namontira zvucnike da se cuje kao benzinac :crying:

Uzivanje prilikom rezanja benzinca nestaje na benzinskoj pumpi, konkretno na kasi :)

Takav vid uzivanja je rezervisan za zemlje gde je benzin pristupacan, a dizel namenjen za lokomotive, traktore i kamione. Sestra mog kuma u San Francisku puni rezervoar benzinom u Tiguanu za 30 $ do vrha.

secam se kad je jedan moj drugar kupio VW Corado 2.8 VR6. Kaze: kad nagazim gas kazaljka za nivo goriva u rezervoaru se krece istom ugaonom brzinom kao i kazaljka na obrtomeru :D

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 19 časa, gluv_i_udaren reče

Sve zavisi šta se i kako uradi, te kako se posle eksploatiše, ali konkretan motor nisam video da ima problem sa cevkom za gorivo ili turbinom.

Razmišljao sam "poboljšanju" kad sam ga kupio, ali sam odoleo. Nisam bio siguran koliko će to biti dobro po mašinu, koliko će biti kod mene, da li će da proveravaju nekad na tehničkom (što je ravno SF) i slično. Realno, za gradsku vožnju gde je prosek 12km/h potpuno je sve jedno koliko je jak motor, samo da što manje troši.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

imao moj drugar 65-icu tjuniranu do max.

(fabricki 1.3 motor, nije ubacivao drugi)

ne secam se svega, ali cega se secam od stvari

imao je sinter lamelu i 4 karburatora.

kao i da je bio spusten do ludila.

isao ko nevreme.

isto tako i trosio.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Proizvodjaci, pa i oni najmanji , imaju  bolju opremu i mogu jos bolje nasvirati motore .
Friziranjem se lako dobije veci broj konja i obrtni moment, ali to se necim mora platiti. Npr  CO, CO2 ,NOx ili ostali bronhi sastojci. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

47 minutes ago, Aleks said:

Prvi komšija ima još uvek 65-icu. Majko mila al to ide :)

Komentar mog ujaka koji je imao Yugo 65: " Ide ko da nije Yugo".

Inace, mi smo imali 55-ticu. Imao sam prilike da uporedim sa 60-kom. Zanimljivo mi bilo da 60-ka imala malo dublji zvuk. Da li neko zna, da li je auspuh bio isti ili ne?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Glasni, jaki, brzi... Čemu sve to?  Podseti me na onaj starinski vic.

Haso, kupujem fiću, reče Mujo.
Nemoj bolan Mujo fiću-kupi Renault 4.
Ma ja ću kupit' fiću..
Nemoj Mujo fiću, kupi Renault 4! Sa Renault 4 kreneš u 6 iz Tuzle, a u 8 si u Sarajevu.
Dobro de, kupit ću Renault 4...
Sutradan.
Mujo,jesi kupio Renault 4?
Jok, fiću.
Što bolan fiću ???
Pa ja razmišljo, razmišljo, pa reko, koj' ću vrag u 8 u Sarajevu?   :msn-rofl:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ne beše li član voruma dvv od gole školjke napravio Jugića 150+ ks?

Neš mi se čini da je bio ovdi i u oglasima.

 

Edit: Našo... nije 150+ al skoro.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 17 minuta, vladd reče

Taj sport moze da bude i ludji i daleko skuplji od hife, ali tu nema prenemaganja, stavio sam zutu zicu na svecicu i dobio 20KS :buehehe:

sad još ko Srba da se neko zakači na HHO, biće tema 200 strana

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kolege pogodili ste temu u srz, pored svih hobija koje posedujem, bavim se ChipTuningom vec neki period, i imam jednu masinu veoma zanimljivu u garazi na kojoj se radi svaki dan. U pitanju je Seat Ibiza 1.4 TDI R3 (75KS i 195NM). Motor sa tri cilindra precnika i hoda kao 1.9 TDI PD130. U pitanju je sistem ubrizgavanja PD-Pumpa Dizna koji cini ove motore veoma agresivne i interesantne za voznju posebno tro-cilindrase koji nema plivajuci, olaksanu radilicu za jedan cilindar wastgate koji isporucuje cak 1.35bara pri atmosferskom britisku od 1000mbar, a moze da trpi abnormalno velike prepravke.

Neka od mojih iskustva su ta da benzince ne vredi cipovati zarad snage, ovo se odnosi na ciste benzince bez kompresora i turbo punjaca. od njih se obicno izvlaci 5-7ks.

Sto se tice Dizela sve sto je turbo je osmeh na lice. Ko je u zivotu osetio NM u vecoj kolicini od 350NM zna kako trnu noge.

Dacu moji auto kao primer:

-Izduv kompletan bez lonca katalizatora FI65 od turba do kraja.

-Dizne 465ccm fabricke iste isle u 1.4 75ks i 1.9 115ks

-Turbic Wastgate 1.1 fabricki max 1.35bar

-InterCooler side mount 750mmx350mm

-Water Oil Cooler

-Diesel Air Cooler

-EGR OFF

-Potrosnja 11l na 100km

-Ne dimi za sada,

Neki od fabrickih parametra su maksimalna kolicina ubrizgavanja u TorqueLimiteru 51Mg/stroke, i 1.1bar turbo. Sadasnja mapa je 1.25bar i 65Mg/s. Malo je pomeren timing takodje i paljenje, pomereno je i trajanje otvaranja dizni. Pritisak goriva do dizni je 3.33bara @1500rpm a u dizni kada sabije bregasta i do 1600bara. Auto ima sada 130ks i 340NM, na autu se planira zamena dizni sa 465ccm na 560ccm, turbo ide Garret varijabila, brezoni glave idu sa TDI motora ALH 150ks, i veci hladnjaci ullja i vazduha. Ulje se menja na 5000km, ako se voze trke odmah posle takmicenja. Sipa se Motul X-Cess 5w40 oko 6300 je 4l kantica tj 1300din litar. Vesanje naravno H&R Sport Racing -40mm i billstein B12. Sutra cu okaciti neke snimke i parametre mape. Ima jos puno  stvari o map senzor mapi smoke limiter turbo pritisci soi itd.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...