Jump to content

Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno


gluv_i_udaren

Preporučeni Komentari

3 hours ago, gluv_i_udaren said:

Uživam u jeseni

 

ajd kad smo tu - iskustvo majstora - kantica Punto Classic 1.2 - vredi li to softwerovati za 10konja vise?

msm, sta se dobija pored 10 konja? - obrtni moment, potrosnja (vs. necipovani), trajnost masine?

 

ono , znam kako je nekad bilo , kad stavim dvogrli weber, ako vozim isto kao pre - potrosnja je i manja , a kad zatreba ...... kazaljka za gorivo predje u vodu :) 

 

ih to su bili dani....... bavljenje sport mehanikom....... sad se ostarilo :smesna: 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Uh, ljuta masina :)

Mislim da je 10hp na punticu malo previse optimisticno. Recimo da je realnije ocekivati 3-5hp i mozda 7-8Nm samo na optimizaciji pretpaljenja. Mozda malo vise i kad bi zabiberili lambdu na 0.8, ali sve je na decimalama. U principu nijanse. Deset konja ispadne nesto preko 16% sto sa malim liftom bregaste nece da ide.

Ako ima LPG ili CNG, ranije pretpaljenje ce da mu prija sigurno, to su mi italijani cesto slali fajlove i k'o fol su zadovoljni.

Druga stvar, takav dobitak i platiti i naplatiti nema puno smisla, mozemo eksperimentisati kad imamo vremena i kad ides ovuda.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 minutes ago, gluv_i_udaren said:

Uh, ljuta masina :)

Mislim da je 10hp na punticu malo previse optimisticno. Recimo da je realnije ocekivati 3-5hp i mozda 7-8Nm samo na optimizaciji pretpaljenja. Mozda malo vise i kad bi zabiberili lambdu na 0.8, ali sve je na decimalama. U principu nijanse. Deset konja ispadne nesto preko 16% sto sa malim liftom bregaste nece da ide.

Ako ima LPG ili CNG, ranije pretpaljenje ce da mu prija sigurno, to su mi italijani cesto slali fajlove i k'o fol su zadovoljni.

Druga stvar, takav dobitak i platiti i naplatiti nema puno smisla, mozemo eksperimentisati kad imamo vremena i kad ides ovuda.

tnx

navedoh 10 konja jer je tako svojevremeno glasila prica, kad je puntic bio relativno nov i bilo aktuelno za prodati silni chip-tuning

nema LPG - sa mojom godisnjom kilometrazom i prosecnom potrosnjom nikad nije bilo isplativo

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

4 minutes ago, gluv_i_udaren said:

Stavis dvogrli Weber i gurnes malo razvodnik ulevo, da Weber dodje do izrazaja lol

nekad u kecu bila 1.4 masina (Tipo?) sa jos ostrijom bregastom, dvogrli Weber 34/34 sa DIY Sprint filterom, izduvom 4u2, petak menjac, spusten, rasiren, otvrdjen,druga tabla, druga sedista ..... 

kazem ja, ostarilo se ...... sad je i 1.2 Puntic ihaj za klajklaj 110

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 4 časa, gluv_i_udaren reče

Sve zavisi šta se i kako uradi, te kako se posle eksploatiše, ali konkretan motor nisam video da ima problem sa cevkom za gorivo ili turbinom.

Ja imam taj 1.3 MJ motor od 75KS i zadovoljan sam, nije bilo većih kvarova. Za 11god.  i 125.000 su zamenjena dva grejača, dva vertikalna stabilizatora, diskovi, donji nosač motora, a kvačilo je menjano na 110.000. E taj donji nosač motora (ili neki drugi) sad izgleda da mora opet da se menja, verovatno jer je 90% gradska vožnja, cimanje stalno, ili je taj zamenjeni lošeg kvaliteta (jeftin). Očekivao sam više problema, naročito sa elektronikom, ali nije ih bilo.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Glavni adut tog 1.3 nije izdržljivost nego ekonomičnost. Jedi li ikako menjao lanac i lančanike? Ako nisi, pravac kod majstora.

Ja sam imao 1.9jtd. Stavio na njega veću CR pumpu (5C), veće injektore, jače kvačilo, kočnice i vešanje i sa 86hp ga podigao na 160. Vozio tri godine kao da sam ga ukrao, pa ga dve godine vozila sestra na posao svaki dan 70km, pa prodao drugaru koji ima mlađeg brata mamlaza, a i on sam mamlaz. Kod njih je već 2.5 godine, vozi se na on/off gas stalno. I s vremena na vreme ode na 402 sa njim. Štete je do sad bilo par puta otucane felne, izlupan u krug (mladji brat mamlaz), gornji nosač motora i crevo interkulera.

edit: našao sam i video kako se braća ponašaju prema njemu :)

Ovaj crveni

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 7 časa, gluv_i_udaren reče

Jedi li ikako menjao lanac i lančanike? Ako nisi, pravac kod majstora.

Nisam, prošle godine pregledano kod Gorana na Altini, u odličnom je stanju, nije još za zamenu.  Verovatno ću ga prodati sa tim originalnim lancem. Što se ekonomičnosti tiče, bolji je Clio komšijin 1,5DCI 75KS jer po gradu manje troši i bolje povuče od ovog. Ja ne vozim baš ko penzos, ali nisam ni manijak. Taj motor 1.3MJ je baš dugotrajan u ovoj verziji, nema plivajući, nema DPF ali je Euro4. Inače auto je Grande punto.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Odnos motora i mase karoserije zna da poboljsa ili upropasti ekonomicnost, i agilnost u voznji, narocito pri nekom specificnom rezimu voznje. 1,3Multijet je najbolji motor u poslednjih par decenija, idejno i ekonomicno, ali nije za malo vecu karoseriju od malog punta ili pande. 

Ovo sto ga trpaju u 500L je npr cist idiotizam. Kada manageri prodaje odlucuju...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 29 minuta, vladd reče

Ovo sto ga trpaju u 500L

I u 500X i u Opela Astra J. Mislim ide to, samo malo kilavo. Ipak je to motorče za mala vozila. Kad se pojavio svi su bili skeptični koliko će to da traje, pokazalo se dosta.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3 hours ago, чика-Брка said:

1,9 jtd je inace babaroga agregat.

budzio ga ili ne budzio.

Kad smo vec kod toga, imao Stila 1.9 mjtd sa 120 ks, (8 ventila). Babaroga od masine, nisam nista pipao i bilo mi previse. Ali, mene inace jako nervira sam zvuk dizel masina, pogotovo u leru. Zato sam rekao sebi da mi je Stilo bio prvi, a i poslednji dizelas...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

59 minutes ago, NIXIE said:

I u 500X i u Opela Astra J. Mislim ide to, samo malo kilavo. Ipak je to motorče za mala vozila. Kad se pojavio svi su bili skeptični koliko će to da traje, pokazalo se dosta.

Ne znam da li je taj motor, no ja imam Opel Astru J turbo, 2017-to godište. 1362 kubika, 103 kW (140 KS), 6-to stepeni manuelni menjač. To ide samo tako i vuče i pri malim obratijima jako dobro. Max. obrtni moment ima već od 1850 obrtaja. Doduše ne vozi se preterano jer imam drugu drndalicu, ali od mene :thumbup:...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...