Jump to content

Kричащий Oрел (Screaming Eagle) 4P1L S.E.P.


чика-Брка

Preporučeni Komentari

nije problem u rupama.

prerano sam doneo zakljucak u vezi 6N6P.

jednostavno mora da radi kako treba.

sad cu da se bavim sitnicama, DC grejanjem I slicno.

konfiguracija ostaje ista, 6N6P, 4P1L i ispravljacica 5C3S.

mada ovde i 5C4S zavrsava posao, ali 5C3S je lepsa, kruskasta a I sija brate mili.

vizuelni momenat. :wub:

e sad kad se vratis, sleduje motanje.

kod mene je komplikovano da probam tvoje 7K trafoe jer su golemi I ne staju na sasiju.

mozda da ti sklopis S.E.P. pa da probamo moje AN trafoe kod tebe, jer ima prostora.

:P

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sax-e 

probaj da obe polovine 6n6p vezes u paralelu , izbaci te LED u katodi i ubaci trim-pot u paralelu sa elkom 22-47uF da tacno podesis Ugk odnosno radnu tacku , u toj kombinaciji probaj i druge vrednosti  zajednickog anodnog otpornika. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

na savet kolege Daudia smanjio anodni otpornik na 4k7.

smanjio se i gain, a magija ostala.

e sad, ostavio sam LED u katodi.

sa otpornikom u katodi nije bilo magije.

probacu 330R, da pustim 15mA po sekciji.

ako ne bude vrcavosti i leptirica, vracam LED.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 2 nedelje kasnije...
On 8/6/2019 at 8:12 AM, чика-Брка said:

probacu 330R, da pustim 15mA po sekciji.

ako ne bude vrcavosti i leptirica, vracam LED.

Kakvo je tvoje mišljenje, mogu li za probu Rk u ACF da zamenim sa LED, anodna struja je sada 18mA sa Rk otpornikom 90 oma i napajanjem 185VDC, lampa 6N6P.

Nisam video da je nako tako pravio ACF, sa LED.

Treba mi led od preko 20mA i naponom oko 1,7V, koju da uzmem?

Za 2V LED kao kod tebe, biće malo manja struja, oko 15mA.

Ali to nije ni malo bitno, ako ima poboljšanja u zvuku sa LED, plus lepo će da sijaju na PCB

ACF.png

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

donji Rk - sta god da radis , nece da se cuje

gornji Rk - njega mozes da probas da zamenis sa LED , da bypass sa elko , izlaz direktno sa katode ili ispod Rk...... a i onda je pitanje da li ces da cujes

 

a pravo da ti kazem ....... mozes i da kratkospojis taj gornji Rk , cela skalamerija je biasovana sa donjim CCS

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

45 minutes ago, Zen Mod said:

donji Rk - sta god da radis , nece da se cuje

gornji Rk - njega mozes da probas da zamenis sa LED , da bypass sa elko , izlaz direktno sa katode ili ispod Rk...... a i onda je pitanje da li ces da cujes

 

a pravo da ti kazem ....... mozes i da kratkospojis taj gornji Rk , cela skalamerija je biasovana sa donjim CCS

Zaintrigirao me čika Brka, moguće je da ima nekog efekta na zvuk. Probam kad nađem vremena, mislim neće se ništa loše desiti. Samo mi trebaju odgovarajuće LED, sa malo većom strujom od 20mA i odgovarajućeg pada napona.

Mislim da gornji Rk ne smem da skidam, on drži grid te lampe na - 1,7V u odnosu na katodu. Nisam siguran šta se tad dešava, mislim da je Broskie radio tako nešto kad je pravio pojačalo za slušalice, pogledaću.

Evo ovakva mi treba

https://uk.farnell.com/led-technology/l07r5000q1/led-5mm-bright-red/dp/1208855

ili

http://www.kelco.rs/katalog/detalji.php?ID=13840

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3 hours ago, vladd said:

Naravno da moze da se skine posto je prakticno besmislen, doobro pogledaj R8 na semi :) 

Ima ga na svim šemama osim na ovom pojačalu za slušalice. Kad ga nema,  nije tačno polovina napona napajanja na izlazu, razdesi se za pad napona na tom otporniku, ali to nije mnogo bitno za rad uređaja. Koju još funkciju onda može da ima kad ga svuda stavlja?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Posmatraj otpornik kao strujni izvor, a onda sta ce ti dva strujna izvora na red.

A ionako je tesko postici simetriju napona, narocito kod prostih sema sa lampama, a inace jako komplikovano, pa nema nesto brige.

Plus je sve izlozeno riplu iz ispravljaca..koji na 200-300V uopste nije mali, a onda se upetljava u signal od par volti..pozeljniji je malo zesci ispravljac.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

17 minutes ago, vladd said:

Posmatraj otpornik kao strujni izvor, a onda sta ce ti dva strujna izvora na red.

A ionako je tesko postici simetriju napona, narocito kod prostih sema sa lampama, a inace jako komplikovano, pa nema nesto brige.

Plus je sve izlozeno riplu iz ispravljaca..koji na 200-300V uopste nije mali, a onda se upetljava u signal od par volti..pozeljniji je malo zesci ispravljac.

Trenutno je asimetrija na izlazu manje od 1V, dobro su uparene obe lampe u balonu.

Probavao sam nestabilisano CRCRC i razne stabilizacije, nije bilo bruma nikada. Kad nije stabilisano napajanje, malo se menja DC napon na izlazu, par stotina mV jedva primetno i sporo, to je nebitno. Jedino što mi se više sviđa kako zvuči sa stabilisanim naponom, makar to bilo i najjednostavnije rešenje sa zenerkama i jednim MJE340. Nisam probao CLC.

A za taj gornji katodni otpornik ću da nađem zašto ga Broskie stavlja.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Donja BX-7 je biasovana na oko -4Vdc.Pogledaj sklop C6,R15 i R16.

Gornja BX-7 ima na rešetki +75Vdc.Donja BX-7 ima na anodi +80Vdc.Što daje bias +5Vdc gornje polovine.

Da bi naterao gornju polovinu cevi da radi na -4Vdc(ako su uparene polovine cevi) mora da se stavi R8.

Znači,stavljanje ili ne stavljanje R8 zavisi od uparenosti polovina cevi.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...