Jump to content

Desni kanal na Kenwood risiveru se gusi kr a5040


bax76

Preporučeni Komentari

1 hour ago, vladd said:

Mikuum :buehehe:

 

U sustini i ne treba i ne moze da se nesto uci preko interneta, ali mogu da se konkretno ukazu greske i konkretnije upute smernice, ili prosto sakupe neke informacije koje treba oceniti.

 

Za neke stvari ne postoje informacije dok ih sam ne napraviš. Informacija je sadržaj  iz kojeg tačni podaci mogu biti izvedeni. 

Informacija rešava neizvesnost.... Recimo za gomilu drajvera i zvučnika ne postoje tačni podaci jer nisu izmereni.

Pričam o starijim zvučnicima i njihovim serijama.... Recimo za drajver 2528 ne postoji javno objavljen TS....

Jer ga niko nikad nije merio.... 40 godina....

Ima moj koji sam ja izmerio....Moje merenje se veoma razlikuje od onog za DU296 koji skoro indentičan spolja sa 2528 .

Dakle čak drajveri isti u različitim serijama se razlikuju .... Masa membrane na 2528 je manja od  DU296..... (oba su plastična)

Pogotovu nema veze sa Tannoy HPD 290  (sem dimenzija 10-inch)  . Tannoy pepperpot na 2528 nije isti kao na HPD 290.....plus je membrana lakša od papirne jbte

Bolji pepperpot  2528 ima od  HPD 385 ..... Nema nikakav pik na 3K (ne vrišti).....Dakle govorim o originalnim dijafragmama a ne zamenskim.

p.s.

Mada ko zna možda je neko stavio nove dijafragme na moj  Dorset unazad 15 godina.....pa zato ima savršen odziv. Stavio bolje a uzeo gore :smesna:

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

12 minutes ago, vladd said:

Bitno je da se nauci da za neke stvari treba obaviti merenje, mu lampe, TS konkretnog zvucnika, pojacanje tranzistora..nauci se da se neki detalji ne uzimaju ni zdravo za gotovo ni pausalno.

pazi sunđer u zvučnicima je beo.... membrane nigde odlepljene.... spideri svetlo žuti..... kao da je generalka bila.....ili su stajali u vakumiranim kesama :smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 minutes ago, Mikorist said:

pazi sunđer u zvučnicima je beo.... membrane nigde odlepljene.... spideri svetlo žuti..... kao da je generalka bila.....ili su stajali u vakumiranim kesama :smesna:

Vozila ih baba samo do pijace i nazad, vikendom. :worship:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, NIXIE said:

Dara bubana mara vozi Porše, i to izgleda novog ne polovnog kradenog. To zaposleni u institutima mogu samo da sanjaju.:placem:

Stanje redovno, mozak iskljucen narandzastim prekidacem.:buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

To je neregulisan napon 23V, pa preko otpornika R317, 180 oma 1W, ide na rele. Treba izmeriti napon pre i posle tog otpornika i eventualo preslisati C15, 479uF/25V. 

To variranje je za ocekivanje.

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Proveriti napon na pinu 6, IC301, UPC1237HA, cesto ih postave sa donje strane stampe, da li je napon na tom pinu oko 0,8V, i pri ukljucenju treba da je na 20-ak V dok se ne ukljuci rele.

Pazljivo!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

https://www.promelec.ru/pdf/upc1237ha.pdf

Evo kako radi zastitno kolo.

U tvom pojacalu, meri incidentnu izlaznu struju i ofset napona. Zadrsku ukljucenja releja pri ukljucenju napajanja preko pina 7, i konstante R316 C307.

Za sada, sve sto si napisao deluje poprilicno ok, mozda bi zadrska ukljucenja relea trebala da bude kojih pola sekunde do sekundu veca, ali ok.

Deluje da je samo patina na kontaktima pravila problem, polir pasta i parce krpe, i lagano provlacenje do sjaja. Vodena smirgla je gruba i ostavlja trunke i riseve, sumnjam da imas 2000-ili 4000 granulaciju.

To pravi problem pri tihom slusanju, a pri jacem los kond koji je izgubio kapacitet i mogucnost isporuke struje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

17 hours ago, bax76 said:

 

-----------------------

Ja da znam ne bih pitao ovde.

Da hocu da nosim kod majstora, opet ne bih dosao na DIY forum, dakle hocu da naucim nesto.

Odlično rečeno . A sad bez ljutnje molim !. Odklanjanje kvara počinje konstatacijom ? , pa uzrokom i tek onda otklanjanjem . Znači  konstatirali smo , recimo da se napuhao jedan kondenzator , a drugi nije ? , zašto ? . Otkrili smo da je jedan rele "prošmelcao" . Konstatacija :  rele nije bio pravilno zaštičen od vajnskih utjecaja te je na ovaj ili onaj način nepravilnim načinom rada "shebo" - napuhno kondenzator . Šmirglanjem kontakata ili kontakta privremeno smo riješili problem . Riješenje je promijeniti kondenzatorei problematični rele . Ali ? može biti da je kondenzator prije "riknuo" i da je on "shebo" rele ?  , Treba mijenjat obojicu ! ;):).

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Taj kond je djubre, kratko receno, a sprava je ultramatora sto ne bi bio problem da nije uglavnom tendenciozno konfekcija u izvedbi. Rele je jednostavno patinirao.

PA sad, verovatno jedno par godina nije ukljucivano, sto degradira oksid aluminijuma, i pri prvom naglom ukljucenju je doslo do intenzivnih procesa i podizanja pritiska u kondu, napon je blizak njegovom nazivnom(teze se desava na niskim naponima i manjim strujama) sto je dovelo do naduvavanja i narusavanja strukture, On sada radi sa umanjenim kapacitetom, a rele je prosto budjav.

Zameniti kondove, i oglancati rele, pa kasnije zameniti alu elektrolite po zelji, posto naknadna dovodjenja na napon obnavljaju strukturu oksida aluminijuma, ali ne idealno homogeno.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

17 minutes ago, vladd said:

Taj kond je djubre, kratko receno, a sprava je ultramatora sto ne bi bio problem da nije uglavnom tendenciozno konfekcija u izvedbi. Rele je jednostavno patinirao.

PA sad, verovatno jedno par godina nije ukljucivano, sto degradira oksid aluminijuma, i pri prvom naglom ukljucenju je doslo do intenzivnih procesa i podizanja pritiska u kondu, napon je blizak njegovom nazivnom(teze se desava na niskim naponima i manjim strujama) sto je dovelo do naduvavanja i narusavanja strukture, On sada radi sa umanjenim kapacitetom, a rele je prosto budjav.

Zameniti kondove, i oglancati rele, pa kasnije zameniti alu elektrolite po zelji, posto naknadna dovodjenja na napon obnavljaju strukturu oksida aluminijuma, ali ne idealno homogeno.

Ako si primijetio , ne dociram niti pametujem . Zadnjim postom sam htio  pojednostaviti priču , - tipa  e dešava mi se to i to i što da radim ? . Kao imam izvjesno znanje - čemu i služi ovaj forum ? . Al brate ipoštuj napisano  pa onda prigovaraj . Mi i dalje drvimo  o ....  da ne velim :hammer::pardon:. Al sva sreča  pokretaču .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Hvala svima jos jednom na trudu.

Prvo da nadjem neke kondenzatore koji "kao" valjaju, posto mi je do releja lakse doci.

Inace muzika krece posle 3 sekunde, a relej kvrcne posle neke  2 sek.

 

Drugi relej kvrcne odma po paljenju, jer se uredjaj pali na taster, ne na prekidac.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

29 minutes ago, bax76 said:

Hvala svima jos jednom na trudu.

Prvo da nadjem neke kondenzatore koji "kao" valjaju, posto mi je do releja lakse doci.

Inace muzika krece posle 3 sekunde, a relej kvrcne posle neke  2 sek.

 

Drugi relej kvrcne odma po paljenju, jer se uredjaj pali na taster, ne na prekidac.

 

Taj drugi relej pali pojačalo, uključuje primar trafoa, proveri stanje jer može i sa njim biti problema. Tu su prisutne udarne struje pri paljenju, dosta je opterećen.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 minute ago, bax76 said:

Hvala svima jos jednom na trudu.

Prvo da nadjem neke kondenzatore koji "kao" valjaju, posto mi je do releja lakse doci.

Inace muzika krece posle 3 sekunde, a relej kvrcne posle neke  2 sek.

 

molim Te  nemoj se naći povređen , a vidim po pisanju da imaš živčani  prolijev  , al to je normalno među notmalnim ljudima ! :P

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, black coffe said:

Al brate ipoštuj napisano  pa onda prigovaraj .

Postujem ja, samo malo korigujem. Kond nema direktnog dodira sa releom, vrlo udaljeno, preko izlaznog tranzistora, emiterskog otpornika, da bi trpeo udar, ionako se ukljucuje sa zadrskom, kond se vec bio naduo i njegovo stanje je posledica dugog stajanja, a rele je stario na svoj nacin, praveci patinu i limitirajuci signal.

Treba se oboma posvetiti, s tim da se ima na umu da je vrednost sprave 20-30$, ako nema emotivnu vrednost, ili ako se zeli privremeno resenje, sa tendencijom nabavke neke vrednije sprave, samo predlazem malo racionalisanja, neophodnih akcija ali bez razbacivanja novca.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...