Jump to content

SissySIT (bilo SufiSIT)


Woland

Preporučeni Komentari

1 hour ago, neskor said:

taj gore pomenuti SIT-3 je svirao/gostovao u par vrhunskih lampaskih sistema i nazalost ni u jednom nije bio bolji

 

Ja ga nisam čuo pa ne mogu da poredim ni sa čim.   A šta mu je bio preamp ?  Kapiram nešto u cenovnom rangu od 5K EUR da se gađaju ?

 

edit

Evo prelistao sam par  reviews....

Evo sa čim je testiran SIT 3

Pass Labs XP-30 16K $

MicroZOTL2.0 -  2K$

Wyred4Sound STP-SE2 - 2K$

DAC od 10K $

Zvučnici su u rasponu od 2 do 20K $ (valjda su ti od 20K vrhunski... )

inače mu je upravo to low point

Quote

Because it has such a high level of clarity and transparency, you must drive it with a reference-level preamplifier. Otherwise, you will lose the beautiful purity of tone, colors, and timbres.

Tako da mi ne vredi SIT bez reference-level  preampa.....jer ću da dobijem drek

Ostatak sistema je nebitan samo u  Svrbiji.... tako da ne verujem nikom dok sam ne čujem. :smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, neskor said:

taj gore pomenuti SIT-3 je svirao/gostovao u par vrhunskih lampaskih sistema i nazalost ni u jednom nije bio bolji

@vladd ljude ne zanima ni kriva, ni radna tacka, ni lucidnost dizajnera, nego krajni rezultat - zvuk

 

 

Svakoga zanima ono sto moze da ga zanima, i sta razume da ga zanima.

Mora da zvuci drugacije, da li je bolje ili losije, to ide u stvar ukusa, subjektivno, a objektivno, tehnicki, ima osnova da se tvrdi da je bolje.

Ako ni zbog cega drugog, ono zbog damping faktora, kojeg se iz nekog razloga zeli zaboraviti, cvrsto zazmuriti na cinjenicu da je znacajan, a sa druge strane, decenijama dokazano da je ekstremno  vazan za kontrolu rada membrane.

p.s.

To sto neki misle da su referentni slusaci, da uzgoje drskost i aroganciju nestrucne ocene, da misle da su plemici audiofilije, apostoli zvuka, to je , onako bezveze..

To su ljudi koji treba da su posveceni hobiju, a ne da se uklope u sablon nekog novokomponovanog, koji kupi diplomu i postane doktor...kupi nesto i postane neko???

Ups?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, Mikorist said:

Možda si u pravu, a možda i nisi.

Ne bih da upadnem u zamku relativizacije svega..ali..

Trziste je trziste, velika sila, jedini je beg u diy nekakva vrsta slobode. Kompromis zahteva trzista i realnog rada uredjaja i na uredjaju je cesto u koliziji

Lampe su i lepe i teske za rad, fine u svojoj nesavrsenosti. I zahtevaju specificne kompromise, danas lakse premostive nego pre nekoliko decenija, po pitanju kvaliteta okruzenja, ispitivanja i tretiranja kao svake elektronske komponente, uz neke dodatne efekte.

Vise nije garancija da je skupo i dobro, cesto je magla najskuplja, a prazna prica i mistika najjeftiniji podizaci cena, ali je i cinjenica da bas dobro ne moze da bude i jeftino.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

14 hours ago, vladd said:

Lampe su i lepe i teske za rad, fine u svojoj nesavrsenosti. I zahtevaju specificne kompromise, danas lakse premostive nego pre nekoliko decenija, po pitanju kvaliteta okruzenja, ispitivanja i tretiranja kao svake elektronske komponente, uz neke dodatne efekte.

 

To je čista kontradiktornost - sa jedne strane, zdrava logika nam kaže da ako nešto ima slabljenja i jačanja zvuka u rasponu od +/- 30%, to je sve samo nije linearno, a sa druge strane, ljudi padaju u nesvest od hvaljenja nekih takvih uređaja.

To se posebno odnosi na cevi. Ni krive ni dužne, odjednom su opet uletele u modu, posle dugo vremena u hibernaciji. I ne samo to sada, sada se već napravila fama po sajmovima da SAMO cevi mogu da budu ono pravo.

Zgadili su lampe ljudima koji ih identifikuju sa  likovima koji ih promovišu. Zato što mi se već previše puta u životu dogodilo da me slične legende ostave u dilemi ko je tu lud, ti što ih hvale, ili ja koji sam ih doživeo kao osrednje...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3 hours ago, Mikorist said:

i zvuči za nijansu bolje od svega sa sajma....možda sam gluv.

E sad, gde je uzrok.

 

Ono sto je meni nedosledno, u jednoj vrsti price ili stava.

Neko skocka nekakav sistem, pazljivo odabrane ili fensi, popularne, casopisno ili vorumski nahvaljene komponente,(narocito engleske:P) svejedno, dobri kablovi, fensi ili ne, svejedno, malo tretira SOBU, koliko se moze, tu se i zivi, na sluh ili merenje, uglavi nekako fazne stavove, refleksije i dampiranja, na svidjanje i sluh ili merenjem..takodje nebitno..usvira sistem, razgazi ga, malo munta kablove ili fetise.... sve sedne gde je gazdi lepo...milina.

A onda u sve to ubaci, sto bi se reklo zabode, random, ili posebno zanimljivo pojacalo koje ima drugaciji fazni stav (prosto nema izlazni trafo a poredi se sa istim) i "slusanjem" se donosi neki sud...

Pa gde su cickanja, prilagodjenja, repakovanje dampera i refleksija, rolovanje kablova....ugadjanje sobe, usaglasavanje impedansi...daj mu sansu, ususori ga u sistem...zarad finalne istine.. ako nista drugo.. :) 

A kao, propagira se posvecenost "ultimativnom" zvuku, a banalne, pocetnicke greske u postavci?

 

 Elem, i onda se "javi" neko resenje, vise realnog argumenta nego imaginarnog...da je "zvuk" u stvari samo fora...grancica za snajperistu, maskirka za fensera..laka prica za cakulanje. :D 

I pricamo o zvuku, bajklakse, najelegantnije, bez truda samo se otvaraju usta i prosipaju pesnicki pridevi, o vazdusastosti zvuka i svim magijama, jer su Maksvel i Dirak nejasni i dosadni... :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

The History of Yamaha Separate Amplifiers (Since 1974)

 

B-1 - 1974
 

Quote

Around the time in 1970 when Yamaha decided to enter the component stereo market, the device of choice for audio output had just changed from vacuum tubes to semiconductors, but audio lovers were vocally dissatisfied with transistor amplifier sound quality. In order to enter the market for high-end audio, Yamaha electronic engineers looked for a device with the sound quality of vacuum tubes and the efficiency and reliability of semiconductors, and their eyes fell upon a new type of semiconductor device, the SIT (static induction transistor). The SIT had just been announced by Junichi Nishizawa, at that time a professor at Tohoku University, who was an authoritative figure in the semiconductor technology world and who had been advising Yamaha on developing semiconductor technology. The SIT had many advantages such as faithful low-distortion amplification of the input signal, high-speed operation and low power consumption. As such it was a truly ideal amplifier device, potentially able to combine the electrical characteristics of vacuum tubes and the efficiency of semiconductors. With the cooperation of Professor Nishizawa, Yamaha was able to bring the SIT into actual production in only a year and a half, a feat that had been considered impossible in the industry, and used it in the first Yamaha stereo power amplifier, the B-1. There were a total of six types of Yamaha FETs used in the B-1, three vertical and three horizontal, and a total of 14 FETs used in each channel. All stages were direct coupled and used Yamaha FETs. This plus a three-step amplifier and a source follower with single-polarity (N type) output devices in a semi-complementary single push-pull resulted in an ideal configuration and made for a beautiful circuit diagram. The 2SK77 output vertical power FETs in their single push-pull configuration achieved an actual power output of 150W + 150W and had wonderful potential. The origin of the Yamaha HiFi amplifier design concept of choosing ingredients carefully and using a simple recipe can be seen in this model. The chassis layout was divided into thirds, with separate power transformers on the left and right, block aluminum electrolytic capacitors (a total of 60,000μF) in the center for each side, and the amplifier circuitry was also completely separated into left and right. Without using words the B-1 conveyed a feeling of ideal amplifier design and bottomless power, a superb job by the GK design group. The shock of its appearance to the audio world exceeded even that given by the CA-1000 integrated amp the year before, and made Yamaha much more visible in the audio world.

https://europe.yamaha.com/en/products/contents/audio_visual/hifi_components/hifi-history/separate-amplifier/index.html

 

Japanci....druga filozofija i pogled na svet...I bukvalno se ponaša kao da je katana pojačalo. Iskovano u nekom Zen hramu. Seče sve na komade.  :D

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, vladd said:

E sad, gde je uzrok.

. . . 

Kao i obicno, pretera ga @vladd.

 

Da te pitam (ponovo, pa ti odgovori ) : slusali ti tu Yamaha B1 natural sound ?

Jos vaznije - bejase li ti ovaj vikend na audio hepeningu, pa si posle @Mikorist-ovih postova, a ima ih, gomila, resio da se raspises ovako ?

Cemu vise to tvoje ogorcenje na audio entuzijaste ? 

Dobro se secam tvoga pisanija kada si bio na hepeningu koji je uprilicio @BokiTokiVoki pre koju godinu.

Fino je to bilo. Hvalio si, nisi kudio.

Ali, ni to nije bilo blizu realne kritike malog zvucnika koji bi zeleo biti veliki. Ne mere on to. Fizika ne da.  :)

Sto bi rekao onaj lik u poslednjoj sceni filma " Neki to vole vruce ", citiram : " Niko nije savrsen ". 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ti bi @Doktor-e da se sada polarises, kao postoji jedna grupa navijaca protiv druge.

 

Jedno su audio entuzijasti a drugo audio pozeri, trece prodavci i ostali.

Pitanje, sta cu ja na sajmu i sta to da slusam i gde? U hotelskoj sobi uredjenoj kao stand, sa zavesom iza? A kupac nisam.

I sta bi meni znacilo to slusanje, ili moje misljenje drugome, koga sve da lazem ili sirim dezinformaciju? Mogu da dam svoj stav, ali je moj stav uglavnom poznat, meni se dosta toga svidja kako svira, i uvek mi je lepo kada svira cisto i nenapadno.

Ko sam ja da delim slusne lekcije? Ko su ti ljudi slusaci, neskolovanog sluha, npr, da dele reference? Misli se da ce beskonacnim random slusanjem beskonacno mnogo sprava napraviti neko iskustvo, a slusna memorija traje 15-20 min? Utisak ostaje, i ostaju nekima carolije izvodjenja muzike, ako znaju da ih prepoznaju...kroz muzicke tehnike i znanja..

Reprodukcija je nesto deseto..

Ja se ne uvlacim u sport slusanja xyz komponente tek da bih slusao komponentu, vec imam sasvim druge ideje oko sistema za slusanje, a ima i ljudi koji slicno teze, da se oslone na bazicni kvalitet, na dobro poznavanje i zvuka i izvora zvuka, usaglasenost svega pa ono sto se dobije je maksimum iz tih stvarcica.

Zato sam i isao da slusam Bokijeve kutije, znajuci kako ih je radio i sa koliko truda, merenja i znanja. I kvalitetne komponente u igri.

A ne bih isao da slusam kutije, za koje se prica da je bas super to sto imaju tanku ivericu, i sto su mali,  jer tvrdimo da je to sveti gral, bez racionalnih osnova(ima jedan filmic o istoriji nekih bbc kutijica)...ili zato sto su fensi ili da mi budu zivotni cilj?

Bazicni kvalitet i neka uvezana logika...meni bitno. Ako jedno nedostaje, nesto nije u redu.

Psihoakustiku ne mozemo da kontrolisemo, i to je svacija licna karma, sled kulture i okolnosti, ali fizika je zajednicka, i titranje elektrona...

Prihvatam svaki posten odnos, prvo prema sebi pa prema drugima, u ovom hobiju, bilo da je zasnovan na tehnici ili elementarnoj ljubavi..

P.S.

Zar i pomodarstvo, ili trendseterstvo, ne mogu bez tehnike, ili samo kvaliteta i logike?

Ocito je manja linija otpora placati bahato i preskupo neku maglu, i zvati se ljubiteljem.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...