Jump to content

Nokautiran svapski bokser ili kafanski takmicar?


ninja

Preporučeni Komentari

  • 1 month later...
  • 2 nedelje kasnije...
10 hours ago, Zen Mod said:

 

Lijepa priča koga interesira ? Baš ne zanima kako bi završio projekt prednjeg pogona da je zaživio ? . Tek sam nedavno saznao da u ujedinjenom kraljevstvu konji nisu kao kod nas VUKLI kola , nego gurali ? , a istina je . Zgodne su te priče  . Pametni inžinjeri mogu i danas na osnovu starih iskustava ( sa neuporedivo boljim materijalima ) napravit "čudnovate" varijacije na temu , al ??? :)

Da prejudiciram podpitanja ! gurati se more od napred i odostraga ? , ovisi o poziciji "opreme " za  pokretanje ! :) Naravno da ovo kaj sam rekel nema nikakovih primisli ? , nego je čista fizika ? . , jednostavno objašnjiva ! .

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

u nekom mass skidanjcu knjiga , zapalo komplet Ninja skanirani pisani romani , svih 155 brojeva ,pdf

ne znam da li bi to bilo srcu milo , makar da ih samo imas u kompu

 

ono , kad se konvertuje u cbz , ladno mozes da citas u kobo glo

oli direk na tabletu

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

                                                     NAŠ NINĐA

 

Naš Ninđa je iz Bosne. Čovek zaljubljen u dobre žene, dobru hranu i  dobro pozorište. Sjajno vlada japanskom ubilačkom veštinom ninđa, snagom koja je tako razorna da je svojstvena samo retkim odabranim ljudima - mudrim i dobrim.

  Naš Ninđa se upušta u borbu samo kad mora. A kad se bori - on ubija.

 

 

:smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

5 hours ago, Zen Mod said:

                                                     NAŠ NINĐA

 

Naš Ninđa je iz Bosne. Čovek zaljubljen u dobre žene, dobru hranu i  dobro pozorište. Sjajno vlada japanskom ubilačkom veštinom ninđa, snagom koja je tako razorna da je svojstvena samo retkim odabranim ljudima - mudrim i dobrim.

  Naš Ninđa se upušta u borbu samo kad mora. A kad se bori - on ubija.

 

 

:smesna:

 

Ma gdje ovo iskopa :o .... sad si me skroz odkrio  :ph34r:

 

:drinks: 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Neka prehladica a možda i gripa me drži i u dosadi, gledajući kurseve za 2018u u organizaciji SVMC {Swe MC} prijavih se na kurs, korak 1 ali ovaj put na velikoj a ne gokart stazi. Sve odprilike isto samo na većoj i brzoj stazi, fokus je na sigurnosti i učenju a nikako na brzini i trci. Imaju 4 nivoa gdje je 4i individualni i kažeš sam sta hoćeš da učiš i poboljšas.

Staza je u Anderstorpu. 

http://www.srwanderstorp.se

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Svaka čast Njinja, izvozaj sve nivoe kurseva a individalni ostavi za kraj ili kao među trening ako ti nešto ne ide i za to biraj instruktora za koga misliš da je sličan tebi, tj. obrnuto.

 

On 11.4.2017. at 7:59 PM, vladd said:

A i visak vazduha uvodi u grejanje masine, sirotu smesu imas vise NOx -a u izduvu pa nije dobro za rad u garazi. Zen je preleteo preko problema, ali je to masno brdasce izazova. Ili vr' ledenog brega.

Ti karbovi rade na struju vazduha, pa se mora prilagoditi fluidika gasova i efekti na karb. Treba da mu das "kondenzator"   duzinom usisa koji ce da upegla "ripl", impulsne vakuume iz cilindra. Menja mu se izgled poprecnog preseka brzina, i uticaj na venturi efekte, rad dizni. 

Lepo je za sminku i igranjac, ali savremeni papirni filteri imaju propusnost preko 96%, a zadrzavaju stroku isto toliko. Ovde treba prckati spec ulja da filteri odrade svoj posao, ali je i dalje realna opasnost da se makina najede zarkovacke prasine... :) 

Ako nemas backfire, i neravan ler, jos si u dobrom rezimu. Ali dyno ocita i snagu i OM, pa znas gde si, na osecaj slaba vajda za detalje.

Prelistah malo temu pošto je ne pratim. Ovo je tačno, sa malom korekcijom opšteg smisla, vazduh je uvek manjak ali praktično može biti i višak graničnim protokom kalibirisane dizne ili kanala za dotok goriva u mešač kod Venturihjevog podbijanja, kod ektričnog ubacivanja uglavnom nije ako postoji neki kontroler zadužen za održavanja odnosa vazduha i goriva u pravilnom odnosu. Kraći usisni vod pomera obrtni momenat ka višim obrtajima uz pad na nižim i to nije dobro za gradske uslove, pogotovu u brdu, al ajd, subjektivni uisak je presudan ali ne često varljiv. Svi tipovi vazdušnih filtera ala K&N imaju bolju propusnost usisavanju ali uopšte ne zadržavaju mikro čestice prašine, pojedini imaju dodatne filter čepove za usisnu cev kad se vozi u off road prašnjavim uslovima. Održavanje, pranje i uljenje mora strogo sa namenskim sredstvima. Papirni filter je ne prevaziđen dan danas, možda je bolji uljni centrifugalni ala Bubin, no, toga više nema osim tu i tamo za traktore i tako neke mašine. Ko hoće da istinski dobije efekat, ali ne za svakodnevnicu, mete duplu žensku čarapu zategnutu negde na usis, izbaci filter, namaže tovatnom mašću njegovo kućište  i vozi Miško, pa šta bude.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Doza straha je razumnost i koristi menjevitom rasuđivanju, donošenju spasonosne odluke radi njegovog prevazilaženja, kad se nauči i uvežba dovoljan broj radnji, manevara itd, sve ide spontano a suštinski strepnja stoji iza, tad se praktično ništa ni ne shvata i ne doživljava kao opasno, vožnja čak postane zanimljiva. Ko se pravi da se ne plaši je budala, na obuci ga treba i biti svestan i priznati instruktoru koji će već naći načina učenjem da ga ispegla.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 4 nedelje kasnije...

ahem

 

nama ce da se dupe smrzne ovih dana na -14 , sto bi reko moj Ćaća - ko da smo slepljeni od govana :rofl:

 

kako je tebi ovih dana ......... razmisljas da odes na posao u bermudama ?

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...