Windows 10, Windows 7 i ostala WIN familija

shonne

Preporučeni Komentari

To je razlog zašto je besplatan, ulaze u borbu sa Googl i Facebook oko podele reklamnog kolača, jebe se njima za našu korespodenciju, o tome brine NSA koja i te kako ima udela u sva tri glavna igreča. Bilo bi jako naivnoverovati da su svi uspeh napravili slučajno, intuitivno, uvek iza njih stoji ili Cia ili Nsa.

Podeli na ovim sajtovima

I ja sam uvek za Linux, ali vecina ljudi nije IT orijentisana, pa na Linux gledaju kao na OS za tamo neke cudake. Svaka cast Apple, Google pa sada i za MS. Provalili da ljudi najvise vole sliku svoju, i sve sto je dzabe. Mislim da neki AI koji analizira sve te podatke sada uci na ljudskim glupostima, a ima ih koliko hoces. Dzabe. :)

Podeli na ovim sajtovima

U setovanjima (Privacy) se može isključiti svako čudo koje sa MS "deli" informacije koje se mogu smatrati privatnima. Da li to zaista i prekida slanje "poverljivih i ličnih podataka", nije mi poznato, ali ja sam sve to pogasio i onemogućio. Ako sam...

Podeli na ovim sajtovima

A da se ne mrda sa Win 7ice?

Tome je i posvećena tema, da se NE instalira vin10. Zar nisi skonto do sad?

:buehehe:

btw imam ja par katalista ( :wink2: ) al me i pored toga malo strah zezati se stim jer ću saznati kasno da nešto nije navato kad stigne pisamce

nečijeg advokata (pun mi nas filmovima igrama i muzikom...)   a to je najmanja globa od 800 jura, dola je to skroz nebitno...

Podeli na ovim sajtovima

. Updates to the Services or Software, and Changes to These Terms.

a. We may change these Terms at any time, and we’ll tell you when we do. Using the Services after the changes become effective means you agree to the new terms. If you don’t agree to the new terms, you must stop using the Services, close your Microsoft account and/or Skype account and, if you are a parent or guardian, help your minor child close his or her Microsoft account or Skype account.

b. Sometimes you’ll need software updates to keep using the Services. We may automatically check your version of the software and download software updates or configuration changes, including those that prevent you from accessing the Services, playing counterfeit games, or using unauthorized hardware peripheral devices. You may also be required to update the software to continue using the Services. Such updates are subject to these Terms unless other terms accompany the updates, in which case, those other terms apply. Microsoft isn’t obligated to make any updates available and we don’t guarantee that we will support the version of the system for which you licensed the software.

c. Additionally, there may be times when we need to remove or change features or functionality of the Service or stop providing a Service or access to Third-Party Apps and Services altogether. Except to the extent required by applicable law, we have no obligation to provide a re-download or replacement of any material, Digital Goods (defined in section 14( B)(v)), or applications previously purchased. We may release the Services or their features in a beta version, which may not work correctly or in the same way the final version may work.

d. So that you can use material protected with digital rights management (DRM), like some music, games, movies and more, DRM software may automatically contact an online rights server and download and install DRM updates.

Ako ovo bude, a biće, ćao zdravo :)

Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...