Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

On 30.7.2021. at 21:36, djmilicic reče

Nateraćete me na blud pod stare dane da se ponivo provozam na dva točka

Koliko ti je leta ?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, black coffe said:

Moreš slobodno , ja 63 i obnavljam VF 500 (Honda ) ;) , natavno svjestan svojih tzv ograničenja ko i u vožnji auta (više vi se nikam ne žuri) ;) :) 

ovo je 1000 (vrlo kratko posedovao), ali ni 500 nije za podcenjivanje, nikako.

HONDA.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

MZ ETZ-150 je najzad zavrsen , ide lepo , ali namuci on mene po ovoj vrucini , juce nakon probne voznje primetim da nesto malo curi na klipu hidraulicne pumpice od prednje kocnice , tako da je pumpica ipak morala da se skroz otvara i da se ponovo remontuje i predihtuje .

etz 150 ok.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

kad sam pisao o preradi MZ-a u bobber-a, nisam se lepo izrazio

u vezi modela. ETZ, naravno, ali sa prednjim tockom od TS.

da bude dobos, a ne disk.

imam rezervoar od VT500 i jos jedan od jebemliga cega.

i jos po neke lepe dzigerice, sediste i tako to.

imam i one "sisaste" stop i pozicije, pretekle mi.

kao za traktor :)

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 7 časa, BANAT reče

MZ ETZ-150 je najzad zavrsen , ide lepo , ali namuci on mene po ovoj vrucini , juce nakon probne voznje primetim da nesto malo curi na klipu hidraulicne pumpice od prednje kocnice , tako da je pumpica ipak morala da se skroz otvara i da se ponovo remontuje i predihtuje .

etz 150 ok.jpg

Dobar je to bio motorić.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, чика-Брка reče

kad sam pisao o preradi MZ-a u bobber-a, nisam se lepo izrazio

u vezi modela. ETZ, naravno, ali sa prednjim tockom od TS.

da bude dobos, a ne disk.

imam rezervoar od VT500 i jos jedan od jebemliga cega.

i jos po neke lepe dzigerice, sediste i tako to.

imam i one "sisaste" stop i pozicije, pretekle mi.

kao za traktor :)

 

Sto da ne. Ima potencijala za lep mali bober.

Samo napred.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, black coffe reče

1000 je imala probreme sa bregastima , dok 500 ne ;) 

Zar nije 750 ta koja je imala bregaste od čokolade?
Ne tvrdim da je tako nego mi je odnekud ostalo da je riječ o "tri frtalja" litre....ili sam pomješao sa nečim sličnim?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Napisano (izmenjeno)

Ako se dobro secam kod te stare VF serije osnovni problem bio je nedovoljno dimenzionisano mazanje odnosno dotok ulja ka inace OK bregastim osovinama i trvrdo-hromiranim poluklackalicama , sto je za posledicu imalo relativno kratak vek odnosno ubrzano habanje tih delova ,

VF1000 su imali vise problema sa pregrevanjem masine kao i sa pojavom vazdusnih cepova u crevima za dotok benzina ka karburatorima ,

osim par motocikala iz te VF(R) serije svi ostali modeli su bili vise manje promaseni , Honda se izvukla iz problema tek tamo negde krajem 92 kada je napravila odlican CBR900RR model sa 4 cilindra linijskim motorom .

Izmenjeno od BANAT
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

13 hours ago, BANAT said:

Ako se dobro secam kod te stare VF serije osnovni problem bio je nedovoljno dimenzionisano mazanje odnosno dotok ulja ka inace OK bregastim osovinama i trvrdo-hromiranim poluklackalicama , sto je za posledicu imalo relativno kratak vek odnosno ubrzano habanje tih delova ,

VF1000 su imali vise problema sa pregrevanjem masine kao i sa pojavom vazdusnih cepova u crevima za dotok benzina ka karburatorima ,

osim par motocikala iz te VF(R) serije svi ostali modeli su bili vise manje promaseni , Honda se izvukla iz problema tek tamo negde krajem 92 kada je napravila odlican CBR900RR model sa 4 cilindra linijskim motorom .

ne zagovaram , al ? zašto su W , ili V motore svojevremeno zabranili ko i .... ;) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja se ne secam takve zabrane , pa ona se V4 grdosija Yamaha V-max proizvodila dugo godina , pa Dukatiji , pa Moto-Guzzi ,...

Honda je krenula u proizvodnju tih V4 motora sa osnovnom idejom da naprave motocikle sa sto uzom siluetom radi sto povoljnijeg aerodinamickog efekta , kao i da na taj nacin omoguce vece obaranje motorcikla u krivinama ,do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

14 hours ago, BANAT said:

Ja se ne secam takve zabrane , pa ona se V4 grdosija Yamaha V-max proizvodila dugo godina , pa Dukatiji , pa Moto-Guzzi ,...

Honda je krenula u proizvodnju tih V4 motora sa osnovnom idejom da naprave motocikle sa sto uzom siluetom radi sto povoljnijeg aerodinamickog efekta , kao i da na taj nacin omoguce vece obaranje motorcikla u krivinama ,do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro .

Govorim po sjećanju , Honda je na GP izbacila WF (4 cilindra) u klasi 500 i pomela cvajtakte pa su je zabranili ili neš slično ...  

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, black coffe said:

Govorim po sjećanju , Honda je na GP izbacila WF (4 cilindra) u klasi 500 i pomela cvajtakte pa su je zabranili ili neš slično ...  

Ne , ta jedinstvena 4-taktna V4 Honda NR-500 sa ovalnim klipovima imala je previse mehanickih problema , odnosno mnogo se kvarila a slabo pobedjivala tako da je Honda odustala od tog koncepta i krenula u pravom smeru pocevsi da pravi pobednicke dvotaktne V4-500cc masine (NSR-500).

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dali pricate o putnim motociklima,trkackim ili o prototipovima ?

Drugari,sve ste padeze pomesali. :)

Da ne razvodnjavamo temu,sve sto je Honda pre VFR i CBR radila,imalo je odredjenih problema.Bili su to solidni motocikli za to vreme.  (mislim na VF i CB modele )."Revolucija" je krenula 1986 sa VFR -om 750 i 1992 sa CBR - om.

SVAKI VFR je valjao.I 750 i 800  a posebno 1200.Kao i CBR .I 600 i 900 i 1000 a naravno i 1100 XX.

Naravno da su i druge fabrike imale i bolje motocikle od nekih Hondinih ali sve iz porodice VFR i CBR valja.

p.s.

Da su na svetskim takmicenjima nesto zabranjivali-ne znam.Cak i sumnjam u slucaju Honde.Imam utisak ,posto je Honda institucija u trkackom svetu,da su obicno povlasteni.Da se mnoga pravila menjaju po njima.Setimo se samo zasto su 2T motocikli nestali iz GP-a.

Honda jednostavno nije vise imala interesa da razvija dvotaktne motocikle i stvorili su klase Moto 3,Moto 2 i Moto GP.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu

×
×
  • Kreiraj novo...