Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

1 hour ago, black coffe said:

Govorim po sjećanju , Honda je na GP izbacila WF (4 cilindra) u klasi 500 i pomela cvajtakte pa su je zabranili ili neš slično ...  

Ne , ta jedinstvena 4-taktna V4 Honda NR-500 sa ovalnim klipovima imala je previse mehanickih problema , odnosno mnogo se kvarila a slabo pobedjivala tako da je Honda odustala od tog koncepta i krenula u pravom smeru pocevsi da pravi pobednicke dvotaktne V4-500cc masine (NSR-500).

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dali pricate o putnim motociklima,trkackim ili o prototipovima ?

Drugari,sve ste padeze pomesali. :)

Da ne razvodnjavamo temu,sve sto je Honda pre VFR i CBR radila,imalo je odredjenih problema.Bili su to solidni motocikli za to vreme.  (mislim na VF i CB modele )."Revolucija" je krenula 1986 sa VFR -om 750 i 1992 sa CBR - om.

SVAKI VFR je valjao.I 750 i 800  a posebno 1200.Kao i CBR .I 600 i 900 i 1000 a naravno i 1100 XX.

Naravno da su i druge fabrike imale i bolje motocikle od nekih Hondinih ali sve iz porodice VFR i CBR valja.

p.s.

Da su na svetskim takmicenjima nesto zabranjivali-ne znam.Cak i sumnjam u slucaju Honde.Imam utisak ,posto je Honda institucija u trkackom svetu,da su obicno povlasteni.Da se mnoga pravila menjaju po njima.Setimo se samo zasto su 2T motocikli nestali iz GP-a.

Honda jednostavno nije vise imala interesa da razvija dvotaktne motocikle i stvorili su klase Moto 3,Moto 2 i Moto GP.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

23 hours ago, BANAT said:

A tu `revoluciju` pokrenuo je krajem 1984 Suzuki sa road-race replikom GSX-R750...

3.jpg

He he , kad vidim ovu zadnju gumu sjetim se kad sam u Trstu tam 80ete kupio zadnju Pirelli Phantom za Kawasaki 650 . Prva guma "neobičnog profila" . Na suhom stvarno Phantom , al mokrom "sklizaljka" , posle su to popravili ;) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 2 nedelje kasnije...
  • 11 months later...
  • 6 months later...
20 minutes ago, Zen Mod said:

kinta jeste ali clanak ne vredi po lule duvana

pocevsi od informacije da je to najskuplji placen na aukciji

to sto je najskuplje placen na aukciji ...

... ne znaci nista.

redak motorin, ko god da ga kupi, kupio ga radi prestiza.

da ga ima u kolekciji.

sigurno nije kupljen da se vozi.

za voznju je prekomplikovan.

:cheers:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Harley je sasim vjerojatno traktorcina u usporedbi sa japanskim custom/chopper/whatever bikes, ali malo tko je ravnodusan na pricu koja prati Harley.
To je nesto kao sto i nevjernici slave Bozic jer obozavaju neku od prica koja se stvara oko Bozica.
Tako se i oko Harley stvaraju razne, ali i isprepletene price od one o slobodi kretanja, preko samog uzivanja u voznji, zatim prica o rocku je ponekad/cesto/uvijek nezamisliva bez Harley-Davidsona. Oni rogobatniji se zanose pricom o Harley-ju koja se veze uz Hells Angelse, sto je opet povezano sa rockom (onaj nesretan odabir redara na koncertu).
Svatko tko zeli biti tough guy koji ne moli nego radi sto hoce, kad hoce, komu hoce je bar jednom pozelio Harleya.
I da, pravi znalci sanjaju o, ili imaju Indian...ili Victory, kako to Zen rece.
Jedan znanac s kojim sam ponekad znao popiti kavu je vozio (svog) Harleya na 4 kontinenta. Ime mu je bilo Cedo (nemam kvacica, pa zamislite kvacicu na C).
Kad je devedestih Bog rekao "Laku noc" je da sprijeci probleme promjenio ime u Edo. Od tada smo ga svi zvali Chedo-Edo. Nekako mu nije upalila ta diverzija, a nas je zabavljala do te mjere da se i sam smijao tome. Hocu reci, nije bio problem sto je bio Chedo.
Prije mozda 15-ak godina ga je nesto uhvatilo u vezi gusterace i nepunu godinu kasnije je umro, to jest, umrla je ona sjena sto je ostala od nekadasnjeg njega. Ne da je smrsavio nego se pretvorio u sjenu.
Na sahranu mu je dosla grupa Harley vozaca koji su na svojim jaknama i prslucima imali oznake Hells Angelsa.
Ponekad kad vidis oci nekog tipa vidis da su mrtve. Gledaju, ali su mrtve. Znas da nesto nije u redu s njim. Pretpostavljas i sto i zato se sklanjas ako nije nesto stvarno vazno u pitanju.
Moj znanac nije bio Hells Angels, ali je nekako bio povezan s njima. Ne znam tocno na koji nacin, ali ne mislim da je bio kriminalac jer je zivio normalan zivot, osim sto je volio svoj motor i pun zid ploca sa rockom i bluesom.
 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 2 časa, zerowaf reče

Harley je sasim vjerojatno traktorcina u usporedbi sa japanskim custom/chopper/whatever bikes, ali malo tko je ravnodusan na pricu koja prati Harley.
To je nesto kao sto i nevjernici slave Bozic jer obozavaju neku od prica koja se stvara oko Bozica.
Tako se i oko Harley stvaraju razne, ali i isprepletene price od one o slobodi kretanja, preko samog uzivanja u voznji, zatim prica o rocku je ponekad/cesto/uvijek nezamisliva bez Harley-Davidsona. Oni rogobatniji se zanose pricom o Harley-ju koja se veze uz Hells Angelse, sto je opet povezano sa rockom (onaj nesretan odabir redara na koncertu).
Svatko tko zeli biti tough guy koji ne moli nego radi sto hoce, kad hoce, komu hoce je bar jednom pozelio Harleya.
I da, pravi znalci sanjaju o, ili imaju Indian...ili Victory, kako to Zen rece.
Jedan znanac s kojim sam ponekad znao popiti kavu je vozio (svog) Harleya na 4 kontinenta. Ime mu je bilo Cedo (nemam kvacica, pa zamislite kvacicu na C).
Kad je devedestih Bog rekao "Laku noc" je da sprijeci probleme promjenio ime u Edo. Od tada smo ga svi zvali Chedo-Edo. Nekako mu nije upalila ta diverzija, a nas je zabavljala do te mjere da se i sam smijao tome. Hocu reci, nije bio problem sto je bio Chedo.
Prije mozda 15-ak godina ga je nesto uhvatilo u vezi gusterace i nepunu godinu kasnije je umro, to jest, umrla je ona sjena sto je ostala od nekadasnjeg njega. Ne da je smrsavio nego se pretvorio u sjenu.
Na sahranu mu je dosla grupa Harley vozaca koji su na svojim jaknama i prslucima imali oznake Hells Angelsa.
Ponekad kad vidis oci nekog tipa vidis da su mrtve. Gledaju, ali su mrtve. Znas da nesto nije u redu s njim. Pretpostavljas i sto i zato se sklanjas ako nije nesto stvarno vazno u pitanju.
Moj znanac nije bio Hells Angels, ali je nekako bio povezan s njima. Ne znam tocno na koji nacin, ali ne mislim da je bio kriminalac jer je zivio normalan zivot, osim sto je volio svoj motor i pun zid ploca sa rockom i bluesom.
 

 

Čini mi se da "Angelsi " imaju svoj OOUR u Hrvatskoj ;) :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Amerika je zemlja otvorenih mogućnosti, za svakoga po nešto. Zato je i popularan taj američki san, koji nije obaveza, nego sloboda da ga sniva svako prema sebi.

Ja sam dete beogradskog Harlema, paviljona Novog Beograda, gde je pola klinaca u parku bilo iz popravnih domova, ruski paviljoni izmešani sa američkim barakama, bez istorije ili tradicije. Vežbao boks i tukao se po ulicama. Tako da čari i oštrina "Angelsa" nisu bili stimulans. Kao ni slow rock.

Tehnika, blesavi zvuk nastao posebnim odabirom uglova rada cilindara, kabastost i neki bunt spore vožnje dok je radni svet u strci i panici oko zgrtanja novca. I to bez da se zapitam odakle izi rajderima kinta za hamburger, znalo se da im je benzin džabana... 

Ali uz taj osećaj slobode, postignut na druge načine, kroz više decenija, ostao je Harley kao privezak, obavezna pratnja, makar i kroz maštu, neki poster ili samo povremeni pogled pun ljubavi...

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

HD je moja stara ljubav.

ali troskovi odrzavanja i kastomizacije ...

ne vredi te pare.

bar meni.

standardnog HD ne bi mogao da gledam, a kastomizacija u bober-a

kosta dosta. (da ne spominjem prepravka sa soft tail u hard tail).

ima jedan lep i sasvim solidan motorin, ne mnogo skup, koji bi bez

blama posedovao - Yamaha Virago 535.

prepravka u bober-a je daleko, daleko jeftinija, cak i hard tail prepravka.

kod nas taj motor bije los glas da se kvari.

najcesci kvarovi su namotaji i frajlauf.

a to se kvari kad se motorin neadekvatno koristi i ne odrzava.

a to je sitno u odnosu na HD.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma da to je sada ljuta ekskluziva, meni vise reminiscencija na mladost. Ni blizu stare chopper filozofije, da ga kao pokupis u delovima sa otpada, sastavis i modujes po zelji, kada se i krivi sraf sa njega prodaje kao muzejska vrednost!:character13:

Sada bih mogao pre da se upustim u nekog Royal Enfielda, takodje omiljenu klasiku, ali u humanoj ceni...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

20 minutes ago, vladd said:

...

Sada bih mogao pre da se upustim u nekog Royal Enfielda, takodje omiljenu klasiku, ali u humanoj ceni...

Sto je i po mom misljenju neko optimalno resenje , takav jedan Royal Enfield ili neki slicne kubikaze jednocilindras motorcikli sa ne vise od 350cc , taman da lepo preveze vozaca i eventualno suvozaca ekonomicno,sigurno i udobno , 

 gledam kao dva extrema , sa jedne strane Harley i slicni sa preterano mnogo kubika i stotina kilograma, a sa druge strane razni sportnjaci sa previse mnogo konja i malo kilograma , skupi i preskupi i jedni i drugi ,

pre desetak godina pricao mi jedan motordzija iz susednog naselja kakvu je nesrecu i ujedno srecu imao na proputovanju kroz Spaniju sa njegovim Harley V2 od 1700ccm i 300 i kusur kila ,

na nekoj pustoj uzbrdici motorcikli mu se ugasio i krenuo nekontrolisano nizbrdo , preturili se i zaustavili u jendeku pokraj puta , Harley ga poklopio i od velikog tereta nije mogao da se ispod motorcikla izvuce , tako poklopljen drao se satima ko magarac trazeci pomoc sve dok nisu naisli neki Holandjani motoristi i pomogli mu da se iz jendeka izvuce , srecom samo se dobro ugruvao ,

posle toga vozio je razne motore ali vise nikada nije vozio tog Harley.D. , brze bolje ga prodao .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...