Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

MZ 250 je moja stara ljubav.

ide veoma lepo za svoju tezinu i konjazu.

ali moja Cagiva je u odnosu na MZ mnogo jaca, startnija i brza.

i vazna stvar, ima Brembo kocnice, ne za dzabe.

ali nisam odustao od nabavke dobrog MZ-a, i to TS-a, verzije bez

prednjeg diska.

idealan je i jeftin za prepravku u bobber-a, sto moja Cagiva nije.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, чика-Брка said:

MZ 250 je moja stara ljubav...

 

ali nisam odustao od nabavke dobrog MZ-a, i to TS-a, verzije bez

prednjeg diska.

 

Brko zaboravi na prepravke i kastomiziranje jer u ovim Nenormalnim uslovima pri odlasku na tehnicki pregled i najmanje prepravljen motorcikli nece dobiti prolaznu ocenu nikada , 

licno bih ti savetovao da odustanes od tih starih TS modela pre svega zbog problematicne diname i nesigurne struje uopste , 

mislim da cak i dobar ETZ 125 ili 150 bi tebi zavrsio posao , ima odlicnu struju sa alternatorom , regler alternatora je mehanicki koji skoro nikada ne otkazuje , ceo prednji kraj je potpuno isti kao od ETZ250 ukljucujuci i odlicnu disk kocnicu , relativno je jednostavan za odrzavanje i kvalitetni rezervni delovi su jos uvek dostupni , a i ekonomican je sto se potrosnje goriva tice , ima i 5-tu ekonomik brzinu ,

primera radi , ovog sa slike od 150 cc uradio sam generalno pre jedno 5 godina , covek nije ni svecicu Bosna F65 odvijo , a vozen je iskljucivo u surovim uslovima Banatske prerije , odnosno sve po zemljanim putevima , 

delovi za ovo trenutno osvezenje motora kostaju oko 3500 din. , par karika klipa , komplet dihtunga , delovi za prednji kocioni hidraulicni sistem koji je polomljen pri padu , zadnje kocione pahne , 0,9 litara motornog ulja za u menjac , filter vaduha , ... 

 

etz152.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, black coffe said:

Moreš slobodno , ja 63 i obnavljam VF 500 (Honda ) ;) , natavno svjestan svojih tzv ograničenja ko i u vožnji auta (više vi se nikam ne žuri) ;) :) 

ovo je 1000 (vrlo kratko posedovao), ali ni 500 nije za podcenjivanje, nikako.

HONDA.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

MZ ETZ-150 je najzad zavrsen , ide lepo , ali namuci on mene po ovoj vrucini , juce nakon probne voznje primetim da nesto malo curi na klipu hidraulicne pumpice od prednje kocnice , tako da je pumpica ipak morala da se skroz otvara i da se ponovo remontuje i predihtuje .

etz 150 ok.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

kad sam pisao o preradi MZ-a u bobber-a, nisam se lepo izrazio

u vezi modela. ETZ, naravno, ali sa prednjim tockom od TS.

da bude dobos, a ne disk.

imam rezervoar od VT500 i jos jedan od jebemliga cega.

i jos po neke lepe dzigerice, sediste i tako to.

imam i one "sisaste" stop i pozicije, pretekle mi.

kao za traktor :)

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 7 časa, BANAT reče

MZ ETZ-150 je najzad zavrsen , ide lepo , ali namuci on mene po ovoj vrucini , juce nakon probne voznje primetim da nesto malo curi na klipu hidraulicne pumpice od prednje kocnice , tako da je pumpica ipak morala da se skroz otvara i da se ponovo remontuje i predihtuje .

etz 150 ok.jpg

Dobar je to bio motorić.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, чика-Брка reče

kad sam pisao o preradi MZ-a u bobber-a, nisam se lepo izrazio

u vezi modela. ETZ, naravno, ali sa prednjim tockom od TS.

da bude dobos, a ne disk.

imam rezervoar od VT500 i jos jedan od jebemliga cega.

i jos po neke lepe dzigerice, sediste i tako to.

imam i one "sisaste" stop i pozicije, pretekle mi.

kao za traktor :)

 

Sto da ne. Ima potencijala za lep mali bober.

Samo napred.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, black coffe reče

1000 je imala probreme sa bregastima , dok 500 ne ;) 

Zar nije 750 ta koja je imala bregaste od čokolade?
Ne tvrdim da je tako nego mi je odnekud ostalo da je riječ o "tri frtalja" litre....ili sam pomješao sa nečim sličnim?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ako se dobro secam kod te stare VF serije osnovni problem bio je nedovoljno dimenzionisano mazanje odnosno dotok ulja ka inace OK bregastim osovinama i trvrdo-hromiranim poluklackalicama , sto je za posledicu imalo relativno kratak vek odnosno ubrzano habanje tih delova ,

VF1000 su imali vise problema sa pregrevanjem masine kao i sa pojavom vazdusnih cepova u crevima za dotok benzina ka karburatorima ,

osim par motocikala iz te VF(R) serije svi ostali modeli su bili vise manje promaseni , Honda se izvukla iz problema tek tamo negde krajem 92 kada je napravila odlican CBR900RR model sa 4 cilindra linijskim motorom .

Izmenjeno od BANAT
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

13 hours ago, BANAT said:

Ako se dobro secam kod te stare VF serije osnovni problem bio je nedovoljno dimenzionisano mazanje odnosno dotok ulja ka inace OK bregastim osovinama i trvrdo-hromiranim poluklackalicama , sto je za posledicu imalo relativno kratak vek odnosno ubrzano habanje tih delova ,

VF1000 su imali vise problema sa pregrevanjem masine kao i sa pojavom vazdusnih cepova u crevima za dotok benzina ka karburatorima ,

osim par motocikala iz te VF(R) serije svi ostali modeli su bili vise manje promaseni , Honda se izvukla iz problema tek tamo negde krajem 92 kada je napravila odlican CBR900RR model sa 4 cilindra linijskim motorom .

ne zagovaram , al ? zašto su W , ili V motore svojevremeno zabranili ko i .... ;) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja se ne secam takve zabrane , pa ona se V4 grdosija Yamaha V-max proizvodila dugo godina , pa Dukatiji , pa Moto-Guzzi ,...

Honda je krenula u proizvodnju tih V4 motora sa osnovnom idejom da naprave motocikle sa sto uzom siluetom radi sto povoljnijeg aerodinamickog efekta , kao i da na taj nacin omoguce vece obaranje motorcikla u krivinama ,do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

14 hours ago, BANAT said:

Ja se ne secam takve zabrane , pa ona se V4 grdosija Yamaha V-max proizvodila dugo godina , pa Dukatiji , pa Moto-Guzzi ,...

Honda je krenula u proizvodnju tih V4 motora sa osnovnom idejom da naprave motocikle sa sto uzom siluetom radi sto povoljnijeg aerodinamickog efekta , kao i da na taj nacin omoguce vece obaranje motorcikla u krivinama ,do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro .

Govorim po sjećanju , Honda je na GP izbacila WF (4 cilindra) u klasi 500 i pomela cvajtakte pa su je zabranili ili neš slično ...  

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...