Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

28 minutes ago, vladd said:

Au!

To je bio Silvia Kristel moje mladosti medju dvotockasima:svakatidala:

Tehnološki ti motori su bili superiorni rednim četvericirašima , nakon tih motora mijenjale su se i klase ? Da sad ne pametujem . Visok sam 180 i bez obzira što je mal previše za motor , ja se na njemu  ugodno osječam . Ima guvernal podesiv po širini i položaj  šofera ni v rit ni mimo - što je dobro za  kao što rekoh za rekreativnu vožnju . Ponavljam na ovim stranicam a : do 7 tisuća okretaja je  MZ ili  JaWa , a do 13 i mal gore REM pila. Zato sam ga  kupio ! I djedovi ponekad  vole da im koljena "stružu " po asvaltu . . allll

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

17 hours ago, ninja said:

Misliš cb500 four? 

edit: sad vidim, VF500 nema nigdje WF :notthinking:

W me ponijelo na V 4 cilindra :(. Pogledat ću u prometnu . Vidiš da sam pred penziju pa nemoj tipfeler senilcu zamjerit. :D. Inače" four"  piše na doljnjoj "špici"  ispod mašine  plastičnog poluoklopa , znači nema kopletan oklop , nego samo gorji dio i to fiksni i tzv  špicu u dolnjem dijelu . Inače jedna smiješna stvar : kad se pređe sa tzv neked motora na ove sa fiksnim oklopom kad kreneš imaš glupi osječaj da motor ide ravno iak si guvernal okrenuo kamo hočeš ići . Malo je neobično  kad prvi puta probaš ? Prvi put sam probao na Bmw  "knošeru"  koji se zbog kardana još i "ritao" , skor sam opal . Al nakon par kilometara sve se vratilo na svoje . -  Moraš gledat cestu , a ne guvernal ? :hammer:+1

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

On 1/6/2019 at 9:30 AM, black coffe said:

W me ponijelo na V 4 cilindra :(. Pogledat ću u prometnu . Vidiš da sam pred penziju pa nemoj tipfeler senilcu zamjerit. :D. Inače" four"  piše na doljnjoj "špici"  ispod mašine  plastičnog poluoklopa , znači nema kopletan oklop , nego samo gorji dio i to fiksni i tzv  špicu u dolnjem dijelu . Inače jedna smiješna stvar : kad se pređe sa tzv neked motora na ove sa fiksnim oklopom kad kreneš imaš glupi osječaj da motor ide ravno iak si guvernal okrenuo kamo hočeš ići . Malo je neobično  kad prvi puta probaš ? Prvi put sam probao na Bmw  "knošeru"  koji se zbog kardana još i "ritao" , skor sam opal . Al nakon par kilometara sve se vratilo na svoje . -  Moraš gledat cestu , a ne guvernal ? :hammer:+1

Druze 

VF500 nisu lose masine ali zato obrati paznju na starije Kawe ZXR400L (iskljucivo iz novije L serije) , ako imas zgodnu priliku uzmi jednoga jer su to odlicni motorcikli  cak i za nas malo starije , ne pricam ti ovo na pamet jer sam proslog leta popravljao jednog takvog i odusevio se bas svime , sa neverovatno dobro uradjenim rednim cetvorocilindrasem (pravi dragulj), ramom , ogibljenjem, lakocom osecaja upravljanja , jednostavno su ga Japanci potrefili 100% za razliku od nekih snaznijih ZXR750 modela ,

glavni problem je taj ZXR400L4 imao sa prelivanjem tih down-draft CV karbova , zamenom iglica ventila plovkova problem sam resio i posle toga je taj malisa palio na prvu i isao kao vetar .

1280px-Kawasaki_ZXR_400.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

22 hours ago, BANAT said:

Druze 

VF500 nisu lose masine ali zato obrati paznju na starije Kawe ZXR400L (iskljucivo iz novije L serije) , ako imas zgodnu priliku uzmi jednoga jer su to odlicni motorcikli  cak i za nas malo starije , ne pricam ti ovo na pamet jer sam proslog leta popravljao jednog takvog i odusevio se bas svime , sa neverovatno dobro uradjenim rednim cetvorocilindrasem (pravi dragulj), ramom , ogibljenjem, lakocom osecaja upravljanja , jednostavno su ga Japanci potrefili 100% za razliku od nekih snaznijih ZXR750 modela ,

glavni problem je taj ZXR400L4 imao sa prelivanjem tih down-draft CV karbova , zamenom iglica ventila plovkova problem sam resio i posle toga je taj malisa palio na prvu i isao kao vetar .

1280px-Kawasaki_ZXR_400.jpg

A gle Banat ! ne interesira  me ništa od rednih mašina , ovu  sam kupio sam , recimo što me  "sound " asocira na  Dukatija . ! onak  muževan tj  "kratak " al odrešit  bas ? ;) Znači da da sam osjetio - onu vibraciju među nogama sam  ga imao !!! . Znači imam ga ! ne tražim alternativu . biti ću skroman , sam elementarne priče , al i bez srama i ostale !!! 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Radio sam servis  jer sam ugradio  4 u 1 ispuh . Ostao je "sabirnik" i sve je ok , sam sam izgubio  Sound .  Sad je asupuh  sve kako je bilo samo nakon "sabirnika"   ide sve inox  cijevima u  jedan top  isto od inoksa  . recimo  DiY , al  resimo lakše diše  i živahniji je na nižim okretajima . Recimo ovako :  nakon 7, 5 iljada "poludi" , al nema zzzz sound , nego brrr , al visoki . Eto kao  hi fi Ti opisujem . Slažem ga sebi osobno time da je motor u  super stanju , Mal se čuje lanac tipa sss , al  ipak je godina 86  ta  i ima cc 38 m t. km . Kad zatopli bez srama ću Te zamoliti za savijete . Btw  moja je Boldorka završila u Požarevcu !  .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Druze mozes racunati na moju pomoc , u svakom slucaju ja bih pre sezone voznje proverio zazore ventila a najvise stanje tih razvodnih lanaca , jer ako su previse istegnuti lako moze doci do prezubljenja i unistenja agregata , u svakom slucaju sve mere i tolerancije su jasno date u fabrickom service manual-u ,

btw , inox izduvi su prava stvar , ali kod DIY izduva za visoko turazne masine se mora postovati nekoliko pravila , jedno je da su sve cetiri cevi (grane) do sabirnika (kolektora) sto je moguce vise Iste Duzine bez obzira kakav je pojedinacni oblik savijanja .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma nakon servisa kod provjerenog majstora nakon promjene auspuha ( prvo sam promijenio auspuh - a onda napravio servis) napravio sam cc 1000 km . Tad mi je kod pipice za otvaranje goriva procurio , proslinio  rezervar . Mislim da je zto zbog toga što ga je meštar čistio lancem iznutra što mu ne zamijeram jer bi i ja to isto učinio da bi bio siguran da stara hrđa iz rezervara neće štopat sito na pipici ili eventualno uč u fergazere ( karbove) . "Preventivno dejstvovanje" :D. To slinjenje je i razlog što se nisam vozio ( muljam ;)bilo je pametnijeg posla ) . Obzirom da imam  brener za hard lotanje i srebra  sam ću zavarit rezervar . Znam da ga mopam napuniti vodom do vrha i preko vrha da izađu benzinske pare itd . Znači obzirom da nisam konzervirao mašinu uljem ? nego sam samo  skinuo akomulator i gurnuo ga u stranu u garaži , da ne smeta  - kakav je postupak ako mašina dugo stoji , a nema kick starter - neg sam  alnaser da ga se pokrene ? !. Kolko vidim zablokirani su mi kotači ( diskovi ) ?  u leru je  al zadnji kotač je blokiran ? prednji je  onak malo teže . Ovo su sam  osnovna pitanja kojima ću Te obasipati ? :hammer: puno sam toga zaboravio   :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ako su tockovi blokirani a razlog nisu zardjali kocioni diskovi pod Obavezno rasturiti sva kociona kljesta , ocistiti sve delove do najmanjih detalja , merenjem ustanoviti sta valja i to vratiti nazad a sta ne valja zameniti ispravnim Originalnim delovima , to je kocioni sistem i tu nema zajebancije , ( tu ce biti i zgodna prilika za proveriti i stanje svih lagera tockova ).

primera radi proslog leta vozimo se ja i drugar na mom GSXR a kada smo stali drugar mi kaze , jesi osetio da na velikoj brzini (oko 240Km/h) nesto nam trza zadnji kraj motora? , ja mu kazem nije to nista to je od neravnina puta , sutradan posle ostre solo voznje slucajno i na svu srecu primetim da mi je neobicno vrela zadnja felna !!! , probam rukom zadnje kocione celjusti a one se ukrutile ! , nema vise tog normalnog radijalnog spila ! , odmah sam ih skinuo i rasturio , ocistio sve delove do detalja, ispolirao kocione klipove i sastavio sve , razlika je sada Ogromna ! , nema vise da se nenormalno greje zadnji disk a kamoli felna  , sada ponovo imam taj pravi osecaj kada bremzam sa zadnju kocnicu , cim krene sezona Odmah sledi i Obavezno Rasturanje !!! i provera prednjih bremzi .

pravilo je da kada se zavrsi sezona uradi najmanje sledece ,

-napuni tank do cepa

-ispusti gorivo iz svih fergazera 

-skinu kerce (svecice) i u svaki se cilindar nalije 1 - 2 kubna cm motornog ulja , vrate se svece i radilica se na ovaj ili onaj nacin okrene vise krugova da se to ulje podjednako rasiri po zidovima cilindara , to je standardan postupak da se spreci rdjanje cyl. hilzni i klipnih karika 

- digne se motorcikl tako da tockovi ne dodiruju tlo , tako se sprecava deformisanje pneumatika 

- namaze pogonski lanac 

- na kraju se skine akumulator i odlozi na neko suvo i toplo mesto , i jednom u mesec do dva dana se dopuni sa limitovanom strujom punjaca , od oko 1A , a moze i iz nekog snaznijeg punjaca preko recimo standardne sijalice zmigavca 12V/21W vezane na red sa bilo kojim polom akumulatora .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Svaka Ti  dala ! .   ovo zadnje nisam  skužio , al ima smisla u pobudi , akomulatora . ! Naime  ja ga "0državam " u životu , da ne bude praazan i unda ga brzim napunim  kad mi treba - prije nego što zakipi ?  , al ? .Hvala što si me  podsjetio . G  Banat vidim da znam s kim se reazgovaram ! ;)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Univerzalno pravilo kod klasicnih olovnih akumulatora je da struja punjenja bude ogranicena na 1/10 od nazivnog kapaciteta istog ,na primer , akumulator nazivnog kapaciteta 14 Ah treba da se puni sa maximalnom strujom od 1,4A  , 

ova se struja ogranicava iz razloga da se akumulatorske celije ne bi pregrejale , svako pregrevanje akumulatora vodi ka znacajnom skracenju radnog veka ili potpunom unistenju , 

i par slika ,

- na prvoj je jedan jednostavni mali punjac koga sam napravio mnogo davno i koji zbog velicine trafuljka ne moze da ostvari vecu struju od nekih 1,5 A , njega koristim za manje akumulatore od motorcikala , kapaciteta 9 - 14 Ah .

-druga slika je kada koristim za istu namenu veci Iskrin punjac koji moze da isporuci kontinualno do nekih 5A , tu je sijalica od zmigavca (12V/21W) vezana na red sa + stipaljkom koja ide prema plus polu akumulatora , ta sijalica sluzi kao Regulator i Limiter struje punjenja , tako da do kljucanja odnosno pregrevanja akumulatora ne moze doci .

A1.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, black coffe said:

Ovu fotogradfiju sa punjačem nije bitna , ona če poslije biti  važna  . Javiti  ću Ti se kad bude aktivno tj  kad počmem . :):D

OK :)

btw , po mom misljenju procedura pokretanja motora koji je nekonzerviran dugo stajao je da ,

skines svecice ,

nalijes 1-3 cm kubna obicne dvotakte mesavine benzina i ulja u svaki cilindar,

okrenes radilicu vise puta , najbolje odgovarajucim kljucem direkto na radilicu , tako ces imati najbolji osecaj pod rukom da li nesto zapinje u motoru ili ne,

ako sve ide kako treba vratis svecice i probas ga startovati anlaserom ili na gurku .

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

10 minutes ago, vladd said:

Za to li sluze kablovi za zvucnike... :D 

Istina je da su kvalitetniji od kineskih kablova za startovanje.:sarcastic:

 Svuda pa i na punjac samo original Van der Hull  :buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...