vladd Napisano Januar 5, 2019 Share #727 Napisano Januar 5, 2019 2 hours ago, black coffe said: Honda WF 500 four Au! To je bio Silvia Kristel moje mladosti medju dvotockasima Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 5, 2019 Share #728 Napisano Januar 5, 2019 28 minutes ago, vladd said: Au! To je bio Silvia Kristel moje mladosti medju dvotockasima Tehnološki ti motori su bili superiorni rednim četvericirašima , nakon tih motora mijenjale su se i klase ? Da sad ne pametujem . Visok sam 180 i bez obzira što je mal previše za motor , ja se na njemu ugodno osječam . Ima guvernal podesiv po širini i položaj šofera ni v rit ni mimo - što je dobro za kao što rekoh za rekreativnu vožnju . Ponavljam na ovim stranicam a : do 7 tisuća okretaja je MZ ili JaWa , a do 13 i mal gore REM pila. Zato sam ga kupio ! I djedovi ponekad vole da im koljena "stružu " po asvaltu . . allll vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 5, 2019 Share #729 Napisano Januar 5, 2019 Lijepo je da se audiofili kao i svaki hedonisti bave i inim aktivnistima ? ! tipa fotografija , knjige i ostale zločeste aktivnosti ? , al neka IH Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Januar 5, 2019 Share #730 Napisano Januar 5, 2019 6 hours ago, black coffe said: Honda WF 500 four Misliš cb500 four? edit: sad vidim, VF500 nema nigdje WF Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 6, 2019 Share #731 Napisano Januar 6, 2019 17 hours ago, ninja said: Misliš cb500 four? edit: sad vidim, VF500 nema nigdje WF W me ponijelo na V 4 cilindra . Pogledat ću u prometnu . Vidiš da sam pred penziju pa nemoj tipfeler senilcu zamjerit. . Inače" four" piše na doljnjoj "špici" ispod mašine plastičnog poluoklopa , znači nema kopletan oklop , nego samo gorji dio i to fiksni i tzv špicu u dolnjem dijelu . Inače jedna smiješna stvar : kad se pređe sa tzv neked motora na ove sa fiksnim oklopom kad kreneš imaš glupi osječaj da motor ide ravno iak si guvernal okrenuo kamo hočeš ići . Malo je neobično kad prvi puta probaš ? Prvi put sam probao na Bmw "knošeru" koji se zbog kardana još i "ritao" , skor sam opal . Al nakon par kilometara sve se vratilo na svoje . - Moraš gledat cestu , a ne guvernal ? ninja je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 8, 2019 Autor Share #732 Napisano Januar 8, 2019 On 1/6/2019 at 9:30 AM, black coffe said: W me ponijelo na V 4 cilindra . Pogledat ću u prometnu . Vidiš da sam pred penziju pa nemoj tipfeler senilcu zamjerit. . Inače" four" piše na doljnjoj "špici" ispod mašine plastičnog poluoklopa , znači nema kopletan oklop , nego samo gorji dio i to fiksni i tzv špicu u dolnjem dijelu . Inače jedna smiješna stvar : kad se pređe sa tzv neked motora na ove sa fiksnim oklopom kad kreneš imaš glupi osječaj da motor ide ravno iak si guvernal okrenuo kamo hočeš ići . Malo je neobično kad prvi puta probaš ? Prvi put sam probao na Bmw "knošeru" koji se zbog kardana još i "ritao" , skor sam opal . Al nakon par kilometara sve se vratilo na svoje . - Moraš gledat cestu , a ne guvernal ? Druze VF500 nisu lose masine ali zato obrati paznju na starije Kawe ZXR400L (iskljucivo iz novije L serije) , ako imas zgodnu priliku uzmi jednoga jer su to odlicni motorcikli cak i za nas malo starije , ne pricam ti ovo na pamet jer sam proslog leta popravljao jednog takvog i odusevio se bas svime , sa neverovatno dobro uradjenim rednim cetvorocilindrasem (pravi dragulj), ramom , ogibljenjem, lakocom osecaja upravljanja , jednostavno su ga Japanci potrefili 100% za razliku od nekih snaznijih ZXR750 modela , glavni problem je taj ZXR400L4 imao sa prelivanjem tih down-draft CV karbova , zamenom iglica ventila plovkova problem sam resio i posle toga je taj malisa palio na prvu i isao kao vetar . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 9, 2019 Share #733 Napisano Januar 9, 2019 22 hours ago, BANAT said: Druze VF500 nisu lose masine ali zato obrati paznju na starije Kawe ZXR400L (iskljucivo iz novije L serije) , ako imas zgodnu priliku uzmi jednoga jer su to odlicni motorcikli cak i za nas malo starije , ne pricam ti ovo na pamet jer sam proslog leta popravljao jednog takvog i odusevio se bas svime , sa neverovatno dobro uradjenim rednim cetvorocilindrasem (pravi dragulj), ramom , ogibljenjem, lakocom osecaja upravljanja , jednostavno su ga Japanci potrefili 100% za razliku od nekih snaznijih ZXR750 modela , glavni problem je taj ZXR400L4 imao sa prelivanjem tih down-draft CV karbova , zamenom iglica ventila plovkova problem sam resio i posle toga je taj malisa palio na prvu i isao kao vetar . A gle Banat ! ne interesira me ništa od rednih mašina , ovu sam kupio sam , recimo što me "sound " asocira na Dukatija . ! onak muževan tj "kratak " al odrešit bas ? Znači da da sam osjetio - onu vibraciju među nogama sam ga imao !!! . Znači imam ga ! ne tražim alternativu . biti ću skroman , sam elementarne priče , al i bez srama i ostale !!! BANAT je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 10, 2019 Share #734 Napisano Januar 10, 2019 Radio sam servis jer sam ugradio 4 u 1 ispuh . Ostao je "sabirnik" i sve je ok , sam sam izgubio Sound . Sad je asupuh sve kako je bilo samo nakon "sabirnika" ide sve inox cijevima u jedan top isto od inoksa . recimo DiY , al resimo lakše diše i živahniji je na nižim okretajima . Recimo ovako : nakon 7, 5 iljada "poludi" , al nema zzzz sound , nego brrr , al visoki . Eto kao hi fi Ti opisujem . Slažem ga sebi osobno time da je motor u super stanju , Mal se čuje lanac tipa sss , al ipak je godina 86 ta i ima cc 38 m t. km . Kad zatopli bez srama ću Te zamoliti za savijete . Btw moja je Boldorka završila u Požarevcu ! . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 10, 2019 Autor Share #735 Napisano Januar 10, 2019 Druze mozes racunati na moju pomoc , u svakom slucaju ja bih pre sezone voznje proverio zazore ventila a najvise stanje tih razvodnih lanaca , jer ako su previse istegnuti lako moze doci do prezubljenja i unistenja agregata , u svakom slucaju sve mere i tolerancije su jasno date u fabrickom service manual-u , btw , inox izduvi su prava stvar , ali kod DIY izduva za visoko turazne masine se mora postovati nekoliko pravila , jedno je da su sve cetiri cevi (grane) do sabirnika (kolektora) sto je moguce vise Iste Duzine bez obzira kakav je pojedinacni oblik savijanja . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 11, 2019 Share #736 Napisano Januar 11, 2019 Ma nakon servisa kod provjerenog majstora nakon promjene auspuha ( prvo sam promijenio auspuh - a onda napravio servis) napravio sam cc 1000 km . Tad mi je kod pipice za otvaranje goriva procurio , proslinio rezervar . Mislim da je zto zbog toga što ga je meštar čistio lancem iznutra što mu ne zamijeram jer bi i ja to isto učinio da bi bio siguran da stara hrđa iz rezervara neće štopat sito na pipici ili eventualno uč u fergazere ( karbove) . "Preventivno dejstvovanje" . To slinjenje je i razlog što se nisam vozio ( muljam bilo je pametnijeg posla ) . Obzirom da imam brener za hard lotanje i srebra sam ću zavarit rezervar . Znam da ga mopam napuniti vodom do vrha i preko vrha da izađu benzinske pare itd . Znači obzirom da nisam konzervirao mašinu uljem ? nego sam samo skinuo akomulator i gurnuo ga u stranu u garaži , da ne smeta - kakav je postupak ako mašina dugo stoji , a nema kick starter - neg sam alnaser da ga se pokrene ? !. Kolko vidim zablokirani su mi kotači ( diskovi ) ? u leru je al zadnji kotač je blokiran ? prednji je onak malo teže . Ovo su sam osnovna pitanja kojima ću Te obasipati ? puno sam toga zaboravio :) Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 11, 2019 Autor Share #737 Napisano Januar 11, 2019 Ako su tockovi blokirani a razlog nisu zardjali kocioni diskovi pod Obavezno rasturiti sva kociona kljesta , ocistiti sve delove do najmanjih detalja , merenjem ustanoviti sta valja i to vratiti nazad a sta ne valja zameniti ispravnim Originalnim delovima , to je kocioni sistem i tu nema zajebancije , ( tu ce biti i zgodna prilika za proveriti i stanje svih lagera tockova ). primera radi proslog leta vozimo se ja i drugar na mom GSXR a kada smo stali drugar mi kaze , jesi osetio da na velikoj brzini (oko 240Km/h) nesto nam trza zadnji kraj motora? , ja mu kazem nije to nista to je od neravnina puta , sutradan posle ostre solo voznje slucajno i na svu srecu primetim da mi je neobicno vrela zadnja felna !!! , probam rukom zadnje kocione celjusti a one se ukrutile ! , nema vise tog normalnog radijalnog spila ! , odmah sam ih skinuo i rasturio , ocistio sve delove do detalja, ispolirao kocione klipove i sastavio sve , razlika je sada Ogromna ! , nema vise da se nenormalno greje zadnji disk a kamoli felna , sada ponovo imam taj pravi osecaj kada bremzam sa zadnju kocnicu , cim krene sezona Odmah sledi i Obavezno Rasturanje !!! i provera prednjih bremzi . pravilo je da kada se zavrsi sezona uradi najmanje sledece , -napuni tank do cepa -ispusti gorivo iz svih fergazera -skinu kerce (svecice) i u svaki se cilindar nalije 1 - 2 kubna cm motornog ulja , vrate se svece i radilica se na ovaj ili onaj nacin okrene vise krugova da se to ulje podjednako rasiri po zidovima cilindara , to je standardan postupak da se spreci rdjanje cyl. hilzni i klipnih karika - digne se motorcikl tako da tockovi ne dodiruju tlo , tako se sprecava deformisanje pneumatika - namaze pogonski lanac - na kraju se skine akumulator i odlozi na neko suvo i toplo mesto , i jednom u mesec do dva dana se dopuni sa limitovanom strujom punjaca , od oko 1A , a moze i iz nekog snaznijeg punjaca preko recimo standardne sijalice zmigavca 12V/21W vezane na red sa bilo kojim polom akumulatora . black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 11, 2019 Share #738 Napisano Januar 11, 2019 Svaka Ti dala ! . ovo zadnje nisam skužio , al ima smisla u pobudi , akomulatora . ! Naime ja ga "0državam " u životu , da ne bude praazan i unda ga brzim napunim kad mi treba - prije nego što zakipi ? , al ? .Hvala što si me podsjetio . G Banat vidim da znam s kim se reazgovaram ! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 11, 2019 Share #739 Napisano Januar 11, 2019 Naravn nom ( el da mijenjam ) :) itd Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 11, 2019 Autor Share #740 Napisano Januar 11, 2019 Univerzalno pravilo kod klasicnih olovnih akumulatora je da struja punjenja bude ogranicena na 1/10 od nazivnog kapaciteta istog ,na primer , akumulator nazivnog kapaciteta 14 Ah treba da se puni sa maximalnom strujom od 1,4A , ova se struja ogranicava iz razloga da se akumulatorske celije ne bi pregrejale , svako pregrevanje akumulatora vodi ka znacajnom skracenju radnog veka ili potpunom unistenju , i par slika , - na prvoj je jedan jednostavni mali punjac koga sam napravio mnogo davno i koji zbog velicine trafuljka ne moze da ostvari vecu struju od nekih 1,5 A , njega koristim za manje akumulatore od motorcikala , kapaciteta 9 - 14 Ah . -druga slika je kada koristim za istu namenu veci Iskrin punjac koji moze da isporuci kontinualno do nekih 5A , tu je sijalica od zmigavca (12V/21W) vezana na red sa + stipaljkom koja ide prema plus polu akumulatora , ta sijalica sluzi kao Regulator i Limiter struje punjenja , tako da do kljucanja odnosno pregrevanja akumulatora ne moze doci . vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 11, 2019 Autor Share #741 Napisano Januar 11, 2019 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 12, 2019 Share #742 Napisano Januar 12, 2019 18 hours ago, BANAT said: Ovo znam ! , al interesira me pokretanje nekonzerviranog motora bez "kurble" , po mome je u drugu brzinu i pogurati ga ? , pa onda ak se "oslobodi " mal spreja u frgiče , na Leru dok ne povuče gorivo i ulje ? . itd ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Januar 12, 2019 Share #743 Napisano Januar 12, 2019 Ovu fotogradfiju sa punjačem nije bitna , ona če poslije biti važna . Javiti ću Ti se kad bude aktivno tj kad počmem . :) Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Januar 12, 2019 Share #744 Napisano Januar 12, 2019 Za to li sluze kablovi za zvucnike... Istina je da su kvalitetniji od kineskih kablova za startovanje. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 12, 2019 Autor Share #745 Napisano Januar 12, 2019 1 hour ago, black coffe said: Ovu fotogradfiju sa punjačem nije bitna , ona če poslije biti važna . Javiti ću Ti se kad bude aktivno tj kad počmem . OK btw , po mom misljenju procedura pokretanja motora koji je nekonzerviran dugo stajao je da , skines svecice , nalijes 1-3 cm kubna obicne dvotakte mesavine benzina i ulja u svaki cilindar, okrenes radilicu vise puta , najbolje odgovarajucim kljucem direkto na radilicu , tako ces imati najbolji osecaj pod rukom da li nesto zapinje u motoru ili ne, ako sve ide kako treba vratis svecice i probas ga startovati anlaserom ili na gurku . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Januar 12, 2019 Autor Share #746 Napisano Januar 12, 2019 10 minutes ago, vladd said: Za to li sluze kablovi za zvucnike... Istina je da su kvalitetniji od kineskih kablova za startovanje. Svuda pa i na punjac samo original Van der Hull vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Januar 12, 2019 Share #747 Napisano Januar 12, 2019 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Januar 12, 2019 Share #748 Napisano Januar 12, 2019 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah