Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

51 minutes ago, Zen Mod said:

koje zvucnike ?

Nove generacije ? !  Bas barem 24 cm plitka kutija vs  16  cm dugog "hoda" i duboka ? :) ' sam naopak okrenuta i "pričom " okrenuta  i jetinija varijanta priče da  dva "loša nadjačaše Miloša " ? ?  al to je sam moje mišljenje :(

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 year later...

Sa ovim se starim Japanskim motorbeciklom( GSXR750F-1985) akam vec jedno 2 meseca , pokupio sam ga u zadnjem momentu kada je po recima bivseg vlasnika trebao da bude `samleven za u kobasice` odnosno rasturen u delove pa na otpad a zatim bi verovatno na kraju prosao kroz komin Smederevske zeljezare , to sam ipak sprecio , 

radim ga polako od pocetka , danas sam zavrsio sredjivanje glave motora , sledece je hilznovanje cilindarskog bloka , ....

inace u zavrsnoj varijanti bice to `old skool racer ` jednosed ,  (samo za moju matoru guzicu :P ) .

zadate performance :

- lagan za voznju , sa pola rezervoara ne vise od 165Kg

- relativno malen potrosac goriva 

- tehnicki potpuno ispravan i siguran za i na kratke i duge staze 

- max. snaga na tocku oko 105 - 110 KS , max. brzina oko 260Km/h 

===================================================================

btw , odusevio me voznjom momak iz Libana na istom ovakvom oldtajmeru https://www.youtube.com/watch?v=jt3c-JAORGQ

 

gsxr.jpg

gsxr0.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...
2 hours ago, black coffe said:

Tzv  tvin ? .

Model je bobber , masina je zaista linijski tvin 1200cc ,kao moderna vodom hladjena verzija da lici na stari vazdusno hladjeni Triumph 650 .

btw , mislim da se iza Britanskog imena Triumph u stvari krije Japanski Kawasaki koji je odavno kupio to ime .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

8 hours ago, BANAT said:

Model je bobber , masina je zaista linijski tvin 1200cc ,kao moderna vodom hladjena verzija da lici na stari vazdusno hladjeni Triumph 650 .

btw , mislim da se iza Britanskog imena Triumph u stvari krije Japanski Kawasaki koji je odavno kupio to ime .

Twins iliti blizanci   konsstukcija  mašine -  Triumph ili Norton ? . To su bili nistoturažni motori  koji su imali maksimalnu snagu na niskim okretajima ?  naravno dvocilindrični , ali su bili postavljeni okomito  na radilicu . Bez uvrede  poslije su obadvije  firme  radile i 4 i 3  cilindra  al  nisu imale komercilalnih uspjeha , Triumph još postoji , za Nortona neznam  . Bobber je  za "solere " ? a  ja sam imao i još imam motor točak da fatam "komade" :PAl ima smisla u ovim  godinama i ovakav stroj ! :pardon:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

22 minutes ago, black coffe said:

Zajedno idu gore dole ? , ne svaki za sebe . ?

zajedno idu dole ali naizmenicno pale

primer ti je opste poznata Honda Rebel - faza razmaknuta 360

ili Yamahe XS400 i slicne ...... jedna od najvecih prepravki je da prevaljuju radilicu na 270 , kao ima manje vibracija i jos boljitaka ..... siri opseg korisne snage

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

40 minutes ago, black coffe said:

Sad  gledam Banatovog  GS- a , kako to PRIPITOMITI  ? :DGovorim u smislu mog WFa . On je  do 7 iljada ko Jawa pa zna polako ? :D.

 Puno zavisi od vrste karbova , specificne kompresije masine  i pravilno izabranog prenosnog odnosa na lancanicima, kada je sve slozeno kako treba veruj mi poteze kao da je neka hiljadarka skoro od ler-a ,ovog prvobitnog GSXR mnogo vadi njegova relativno mala tezina u odnosu snage isporucene zadnjem tocku , ovaj primerak sto je kod mene na popravci je presao preko 300.000Km  , radilica je OK , menjac OK , kvacilo OK , cekam da mi stignu originalne karike pa da radim hilznovanje cilindarskog bloka a zatim honovanje , pa zavrsno sklapanje ,inace se zamena hilzni radi kod njih vrlo jednostavno , grejanjem u rerni jedno 15-20 min na  oko 250C hilzne same ispadaju .

M.jpg

DSCF1743_zps89plrrtx.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

A gledaj znam da su se Suzukiji dali najbolje " nabrijavat" . Tamo  još za Juge  moj prijatelj MUSIL  ga je dobio ( 750 na  175 ks ) a jedan drugi  tisuću sto  mi se u mi se u trečoj  uz mal jači gas  osovio na zadnji kotač , čovjek me upozorio , a ja naivac . To bijaše prije 25  godina ? . A danas mogu samo zamislit .Btw  mogao je i više , al bi bio kratkotrajniji ? :pardon:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nekako mi je zao sto Suzuki nije nastavio i unapredio razvoj tih uljno/vazdusno hladjenih motora nego su negde 93 presli na vodeno hladjenje , koji su odmah postali dosta teski , tek negde oko 96 sa serijom SRAD su ponovo dosli na staro , odnosno ono sto je prvobitni GSXR vec imao, relativno malu tezinu pravog racing motocikla .

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Zahtijevao je posebni karter za ulje , pa hladnjak  pa usisnike za hlađenje svega ?  ...  bilo je tu svega ? Zapeo sam u krajem  8desetih  i  sad u prolječe nakon  4 god. stajanja  pokrečem  motorkotač . Idem u Penziju ( ako) pa da mi nebude dosadno ? , pa ću imat vremena radit ! :happy64:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

20 hours ago, BANAT said:

Druze molim te podseti me o kojem se motorciklu radi kod tebe ? , jer sam zaboravio skroz .

Honda WF 500 four , , a imao sam dok sam se ativnije bavio Kawasaki 650 c4e i "BOldor 900  A  serije . Poslije sobraćajke 1983  20 godina nisam sjeo na motor i ondas me uhvatilo 2005 , pa sam kupio navedenu Hondu više za rekreativnu vožnju . Pa se opet par godina nisam vozio i sad ću na prolječe ako Bog da imati više vremena pa ću igrati njome . :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...