Serije koje gledate

Preporučeni Komentari

Upravo si gore napisao gomilu spojlera što nije baš onako ok za bratiju, ali, kako vidim ovde nas GOT fanove možeš na prste jedne ruke izbrojati, tako da nema frke. :rofl:

Spoiler

Starkovi su se komplet sem pok. Neda Starka pokazali kao neopevane yayare i spletkaroši. Ko ih pa sve 'be. :roll1:

Deneris & Drogon do pobede + da Sersei pregura ono odvaljivanje plafona u katakombama, izađe na svetlost dana i završi kako joj i dolikuje. :Viannen_loungelizard:

Podeli na ovim sajtovima

au kakva kučka deneris...ali dobro, pisac je ovim krvoprolićem hteo da opravda spektakularan kraj, a to je ubistvo zmaja i gazdarice

msm, godinama je bila miljenica publike pa je morala da se napravi ovakva epizoda da ostane samo jedan...jovan snežni:)

Podeli na ovim sajtovima

E to sto je spalila ceo grad uopste nema smisla.  Ajde unistila flotu, zidove i bacace strela... i onda kad je vec resila ( a jeste ) mogla je lepo da spali celu tvrdjavu i kraj, ostavi grad taman da je John Snow i Tirion brane kako je uradila samo ono sto je morala.   A ostatak raje joj bude zahvalan sto nije spalila i njih...  a John bi svakako bio njen naslednik...

Izem ti ko je pisao scenario da na silu zavrsi seriju na odredjen nacin.

Podeli na ovim sajtovima

Varaš se prijatelju, misliš da će neko da slupa stotine miliona dolara na snjimanje a da nije dobro promišljeno sve. 

Sve je u funkciji finala, a kakav će on biti, e pa videćemo. Dotle, prepusti se i uživaj ( Kače Kon fu CE ).

Podeli na ovim sajtovima

8 hours ago, krca44 said:

E to sto je spalila ceo grad uopste nema smisla.  Ajde unistila flotu, zidove i bacace strela... i onda kad je vec resila ( a jeste ) mogla je lepo da spali celu tvrdjavu i kraj, ostavi grad taman da je John Snow i Tirion brane kako je uradila samo ono sto je morala.   A ostatak raje joj bude zahvalan sto nije spalila i njih...  a John bi svakako bio njen naslednik...

Izem ti ko je pisao scenario da na silu zavrsi seriju na odredjen nacin.

pa eto, da je svi zamrze i da ima smisla što će završiti u hagu tj adu :) 

ali jeste konfuzno i pomalo glupo, naročito smrt lanisterovih...savršeno bi bilo da se sve završilo sa 3. epizodom sa dodatkom strele u serseino srce

Podeli na ovim sajtovima

^

Da li si siguran da je Sersei zaginula ? :Viannen_loungelizard:

Kako bilo da bilo, a vezano za ovu 6. epizodu, rajdovanje Deneris & Drogon na KL, sa strajfovanjem gde treba i gde ne treba, je priznali vi to ili ne, zaista bilo sprektakularno. :worship:

Vrh mi je scena kada Drogon zasedne na jednu od kula grada. Carski ! 

Uživajte ljudi sa sve manama, nedoslednostima, Starbucks papirnim čašama u trpezariji Vinterfela, etc. etc. Vredi svake scene.  :jump:

drogon.gif

Podeli na ovim sajtovima

Spaljivanje grada i desavanja u njemu su lepo snimljena, nema tu zalbe, cak mi se i svidja kako Jamie ne moze stici na vreme, odredjena nemoc u takvim situacijama, to smo imali i kad John nije mogao stici do Brana zbog mrtvog zmaja koji je divljao.... Aryina bezanija u opstem haosu. 

Jesam uzivao gledajuci a moja zamerka se vise odnosi na skracivanje materijala ( i recene nedoslednosti ), potpuno nepotrebno u ovoj zadnjoj sezoni.

Mogli su da naprave 10 epizoda od sat i po.

:)

Podeli na ovim sajtovima

12 hours ago, Doktor said:

^

Da li si siguran da je Sersei zaginula ? :Viannen_loungelizard:

pazi, kad je dzon snežni oživeo, sve je moguće...mogu i svi da ožive i da na kraju zaigraju brejkdens kao u bolivud filmovima:laugh1:

Podeli na ovim sajtovima

Aj Sire kad se vec bakces u temu gde ne gledas ni seriju, bar odradi da to bude vidljivo... Format.jpg

Nego, mnogi kukaju sa raspletom, em su napravili nekoliko kraja em druga polovina nezadovoljnih cekaju knjige da budu zadovoljji. Sjajno. Masina za pare [emoji3]

Podeli na ovim sajtovima

Da ne bi samo @shonne ( :Viannen_loungelizard: ) imao privilegiju da pročita sinopsis 6., poslednje epizode GOT-a, stavljam ovde u spojler, pa ko 'oće nek' otvara, ko neće, ne mora, koga ne interesuje, naročito.

Procurelo iz izvora koji je u 99% slučajeva do sada bio tačan. 

Spoiler

Jon, Davos and Tyrion are walking through the aftermath of Kings Landing. Tyrion walks through what's left of the castle and sees Jaime's hand so he starts to uncover the rubble and he confirms both Cersei and Jaime are dead. They find Grey Worm and his men they have Lannister Soldiers trapped and they're about to kill them. Jon trys to tells Grey Worm to stop. Grey Worm tells Jon that its the queens orders. Then they cut to Dany giving a speech pretty much saying how she freed the people from Kings Landing and the new goal is freeing the rest of the world. Dany turns to Tyrion and tells him he committed treason. Tyrion tells her that she killed thousands of innocent people and he takes off the hands pin and throws it. Dany sends him to prison.

Jon goes to see her and she sitting on the Iron throne alone and John tells her that she needs to stop being a crazy bitch and that Grey Worm killed the Lannisters army from the previous scene. Dany tells Jon that she's doing it for the people. Jon pretends to understand and tricks her. When her guard is down he stabs her. Drogon comes and is standing over her body and he burns or melts the Iron throne and carries her away.

Grey Worm has Tyrion and Jon as his prisoners. The *council is (led by Sansa) tells Grey Worm to release Jon back to them but he refuses. That's when Tyrion says that the new King or Queen should decide what happens to Jon. Sam suggest for a democratic vote for the new king. Tyrion calls that idea stupid. The council votes and decide Bran Should be the King. Bran picks Tyrion as his hand.

Tyrion tells Jon that his punishment is going back to the wall and join the Knights Watch. Grey Worm accepts Jons punishment. He doesn't bend the knee leaves with his troops and Dothraki on ships to go free Slave cities. They show Tyrion leading the council. Jon says goodbye to Sansa and Arya. Arya tells them she isn't going back home. She's going to explore whatever is west of Westeros because that's where no one has been.

The final scene is a Closing montage. You see Arya on a ship, Sansa ruling Winterfell and Jon doesnt stay at the wall he reunites with Tormund and Ghost.

Council Members: Samwell Tarly the Grand Maester, Davos Seaworth Master of ships, Bronn Master of Coin and High Garden, Brienne (not sure) Lord Commander of the Kingsguard, Yara Greyjoy Lord of Iron Islands, Robin Arryn Lord of Kingdom of the Mountain and the Vale, Gendry Baratheon Lord of Storm's End, Yohn Royce Lord of Runestone, Hound doesn't get mentioned., Podrick is wheeling around Bran and he protects him.

Ellaria Sand doesn't get mentioned (i asked because she's alive). Sam mentions that they seen Drogon in some location but aren't sure. Bran just says, "ill look for him" They don't have a Master of Laws and Whisperers. Tyrion is looking for the right people to fill those spots. They don't clarify what Bran did when he was in warg during The Long Night. Did i forget to mention the most important detail about this entire episode? our good boy gets a pat from Jon.

Naravno, čekamo 20. maj, rano jutro, da vidimo kraj ove EPSKE TV serije. :worship:

Podeli na ovim sajtovima

Da ne bi samo [mention=103]shonne[/mention] ( :Viannen_loungelizard: ) imao privilegiju da pročita sinopsis 6., poslednje epizode GOT-a, stavljam ovde u spojler, pa ko 'oće nek' otvara, ko neće, ne mora, koga ne interesuje, naročito.
Procurelo iz izvora koji je u 99% slučajeva do sada bio tačan. 
Spoiler Jon, Davos and Tyrion are walking through the aftermath of Kings Landing. Tyrion walks through what's left of the castle and sees Jaime's hand so he starts to uncover the rubble and he confirms both Cersei and Jaime are dead. They find Grey Worm and his men they have Lannister Soldiers trapped and they're about to kill them. Jon trys to tells Grey Worm to stop. Grey Worm tells Jon that its the queens orders. Then they cut to Dany giving a speech pretty much saying how she freed the people from Kings Landing and the new goal is freeing the rest of the world. Dany turns to Tyrion and tells him he committed treason. Tyrion tells her that she killed thousands of innocent people and he takes off the hands pin and throws it. Dany sends him to prison.

Jon goes to see her and she sitting on the Iron throne alone and John tells her that she needs to stop being a crazy bitch and that Grey Worm killed the Lannisters army from the previous scene. Dany tells Jon that she's doing it for the people. Jon pretends to understand and tricks her. When her guard is down he stabs her. Drogon comes and is standing over her body and he burns or melts the Iron throne and carries her away.

Grey Worm has Tyrion and Jon as his prisoners. The *council is (led by Sansa) tells Grey Worm to release Jon back to them but he refuses. That's when Tyrion says that the new King or Queen should decide what happens to Jon. Sam suggest for a democratic vote for the new king. Tyrion calls that idea stupid. The council votes and decide Bran Should be the King. Bran picks Tyrion as his hand.

Tyrion tells Jon that his punishment is going back to the wall and join the Knights Watch. Grey Worm accepts Jons punishment. He doesn't bend the knee leaves with his troops and Dothraki on ships to go free Slave cities. They show Tyrion leading the council. Jon says goodbye to Sansa and Arya. Arya tells them she isn't going back home. She's going to explore whatever is west of Westeros because that's where no one has been.

The final scene is a Closing montage. You see Arya on a ship, Sansa ruling Winterfell and Jon doesnt stay at the wall he reunites with Tormund and Ghost.

Council Members: Samwell Tarly the Grand Maester, Davos Seaworth Master of ships, Bronn Master of Coin and High Garden, Brienne (not sure) Lord Commander of the Kingsguard, Yara Greyjoy Lord of Iron Islands, Robin Arryn Lord of Kingdom of the Mountain and the Vale, Gendry Baratheon Lord of Storm's End, Yohn Royce Lord of Runestone, Hound doesn't get mentioned., Podrick is wheeling around Bran and he protects him.

Ellaria Sand doesn't get mentioned (i asked because she's alive). Sam mentions that they seen Drogon in some location but aren't sure. Bran just says, "ill look for him" They don't have a Master of Laws and Whisperers. Tyrion is looking for the right people to fill those spots. They don't clarify what Bran did when he was in warg during The Long Night. Did i forget to mention the most important detail about this entire episode? our good boy gets a pat from Jon.
Naravno, čekamo 20. maj, rano jutro, da vidimo kraj ove EPSKE TV serije. :worship:
Bese tacno za prethodnu, ne bi me cudilo da bude isto i za zadnju.
Btw Chernobyl je odlican [emoji3]
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...