Jump to content

Preporučeni Komentari

https://www.google.com/url?q=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DG8YLxY2BziE&sa=U&ved=2ahUKEwjOhpr0zPbuAhWSTcAKHdbuBzkQtwIwAnoECAgQAQ&usg=AOvVaw3zm1jsMRZ1JVYcUrybyChE


Evo malo da vidimo mi tu šta se radi uživo, kodkuće. Jerbo, kodkuće se čovek oseća ko kodkuće i onda i svira ko da je kodkuće.

Ako je nekad bilo pozitivne muzike, evo je tu.

Što volim kad Đimi Đejms otkine ko što nikad na albumima :)

Ovaj novi bubnjar svira šta treba i ko što treba. McGraw je meni omiljeni bubnjarski lik ali i ovaj mali je sasme jedan dobar drumaroš, nema luđenja, striktli ridm.

Uživam veoma u ovakvim snimcima i zvukovima.

Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima
  • Odgovora 4.7k
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Popularni postovi

Ko kaže da nema dobrog Dub Poetry albuma otkad je Linton Kwesi Johnson prestao da snima? Ovaj je, kako sad moderno kažu, brutalno dobar album. Nazamba, glavni lik, Dub Poeta, pesnik und pjevač. Band

yeah       

Posle preslušavanja ovih "Skica sa Mediterana" i definitivno zaključujem da je Majls Dejvis u svakom savremenom trubaču manje ili više.  Ovo je praktično omaž Bogu trube i njegovim " Skicama iz Š

Postovane slike

Umesto što se baviš njenom visinom, bolje utroši vreme da poslušaš sve na šta naletiš. Ne samo LIVE preformances sa Nightwish, nego i covers iz emisije Beste Zangers (2019): The Phantom of the Opera, Qué Se Siente, Vilja Lied, Shallow. Sve su to originalni aranžmani. She makes the cover song, and from now then, she owns it. 

Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

otkud ti premisa da ne znam to navedeno, pa i sto je radila pre toga?

obicno se u javnosti bavim ili pomaganjem nekome, ili neko meni pomaze , ili se cisto i bezazleno zevzecim

merenjem spolovila se ne bavim iz principa

msm, to jos od onomad kad sam uspesno kompenzovao velicinom zvucnika .......

:Viannen_loungelizard:

a sto se tice Nightwisha, totally not my cup of tea, da nije Floor ne bih potrosio minut na njih ; cista personalna preferenca

 

(svi pravi fanovi FJ znaju da je visoka najmanje 3.5m, a nekad i 5)

 

 

Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

 

The Poet And The Pendulum - Nightwish. HQ with lyrics. Live @ Wembley 2016.

Vrlo je teatralno. Nije u pitanju samo muzika, već i njihov scenski nastup, kao i video beam iza, sve je to deo ovog umetničog dela. Uostalom, kao i mnoge druge njihove pesme. Live nastupi su "to die for". Već je postao legendaran Wacken 2013. Kada se napravi time-machine, mnogi će prvu želju imati da odu na taj koncert. Ova pesma se sastoji iz 5 segmenata:

I. White Lands of Empathica
II. Home
III. The Pacific
IV. Dark Passion Play
V. Mother and Father

Tuomas Holopainen piše sve pesme, muziku, aranžmane. To je ovaj što svira klavijature.

Dobro je za ovu pesmu znati i pozadinu dešavanja, i kako je pesma nastala.
2005. godine je otišla prva pevačica Tarja, tj. otpustili su je. Tuomas nije znao ni da li će bend nastaviti sa radom. Bio je toliko depresivan, da je razmišljao o samoubistvu. Na kraju je napisao ovu pesmu, u kojoj pesnika tj. sebe ubija, jer nije mogao izdržati pritisak dešavanja, ali i dela javnosti koji su ga osuđivali zbog odlaska Tarje. Izgleda da patnja često prati umetnička dela. 

Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Radio BBC #3

Kate Molleson talks to the pianist Anne Queffelec about one of her life’s passions, Satie, the clarity she observes in French music, and how writing is helping her during lockdown. The musicologist Jillian C. Rogers, author of a new book ‘Resonant Recoveries: French Music and Trauma Between the World Wars’, describes how sound played a role in healing throughout the interwar period, and draws parallels with today's world during the Covid-19 pandemic. As the Endellion Quartet announces its retirement, we speak to violinist Andrew Watkinson and cellist David Waterman about the joy of playing card games during concert intervals, arguments over concert attire, and more than four decades of life together inside the ensemble. And following the recent announcements of plans to ease lockdown restrictions, we ask musicians on the ground to share their expectations and fears for performance as well as what the roadmap might mean for musical activity. We hear from the Afrobeat band leader and educator, Dele Sosimi; solo horn with the City of Hull Band, Wendy Orr; and soprano with the Tallis Scholars, Amy Haworth.

Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu

×
×
  • Kreiraj novo...