Trenutno na gramofonu ...

Preporučeni Komentari

10 minutes ago, Zen Mod said:

m'da

prava jutarnja muzika , bar sto se mene tice

:)

Paaaa . . . nije bas za dobro jutro, ali zasto da ne ? 

Imaju tu krimsonovsku atrmosferu iz faze Red albuma, ali je ovaj bubnjar totalni "ludak na slobodi" i Bil Braford bi stvarno mogao da stavi prst na celo sta ovaj Francuz radi. Dodatno, ove totalno sumanute farbe i harme klavijatura idu vec ka nekom dobrom sci-fi soundtrack-u.

Gitara je def. u fazonu Doktor-a. U ovom slucaju, Fripp-a. :bravo:

Podeli na ovim sajtovima

ma jok , svoji su oni skroz

inace , bubnjar je totalni fantom ...... sem sto je instrumentalista najvise klase , on mu dodje i pokretac cele zamisli ...... bio i ostao jezgro kristalizacije od pocetka do danasnjih dana

obrativsi paznju na njegovu svirku , cuje se da je ........ ma genijalac , sa milion godina ulozenog rada pride

Podeli na ovim sajtovima

ma nema nikakvih dilema tj. neslaganja  , bar sto se mene tice ...... svi znamo da su jako slicni vetrovi duvali preko kanala krajem 60-ih, pa su neki ocesali i ostatak Jevrope

a pri tom ne mislim na Beatles , naravno :)

sto se mene tice , kad dodjem u fazu , i Magma i KC mogu da slusam dok ne odslusam od-do , bilo kojim redom

generalno , mislim da odredjene slicnosti zimedju navedenih bendova ( a pri tome mi jos i drago zbog te cinjenice , jer mi tako oba pašu) su pre zbog licnih uticaja Vandera i Frippa , kao i prakticno koriscenja istog (rock-n-roll) instrumentarija

sreca moja pa KC ipak malo vise calm od Magme ...... msm - bilo bi previse da postoje 2 Magme , po pitanju histericnosti u finalima kompozicija

:rofl:

kad malo bolje razmislim ..... sem harmonske slicnosti , ono sto me kupuje za oba benda je majstorska upotreba repeticije ......

ozbiljan rad .....  pored talenta , to mora da se postuje ......

al' , kad ih cujem gotovo - adio pamet , najo vise razmisljanje :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Magma_(band)

Podeli na ovim sajtovima

9 hours ago, Zen Mod said:

ma nema nikakvih dilema tj. neslaganja  , bar sto se mene tice ...... svi znamo da su jako slicni vetrovi duvali preko kanala krajem 60-ih, pa su neki ocesali i ostatak Jevrope

. . . .

He, he . . .  Zene, pa naravno. Nema ovde nikakvih dilema, neslaganja, naprotiv.

Upravo je nastavak tvoje recenice i poenta. A ima tu nešto i do lizergične kiseline, a i do nekijeh drugih derivata koji su se tada obilato koristili kod artista.

Nego, ja ne mogu recimo kao ti što napisa da krenem da preslušavam diskografiju/opus nekog benda " od - do ".

Ne ide to meni ama baš nikako.

Brte, volim da ono bar odslušam pojedine faze ( tipa kod PF , pre Beret faza i post Beret, kod Krimsona, hvala bogu, ima više faza, ali sve na svoj način XO, etc. ) ili što radim i najčešće, izvadim neku random ploču, fino to pustim, sednem, slušam i bistrim omot. :)

Za Magma-u kako vidim si ono baš-baš "napucan" i referentan, tako da jedno pitanje od mene.

Koje mi njihove albume savetuješ da ganjam ? Msm, po prioritetima.

Za ona 2 što sam već postovao ( Mekanik . . .  i Kohntarkosz ) je mišljenje da su uz ovaj Udu Wudu sam vrh Magmine diskografije.

Podeli na ovim sajtovima

rekoh ja i pre , ne mogu racionalno ...... il volim neki band il bas i ne

znas i sam da je bar danas lako - pogledas diskografiju , posetis rutracker i slicno , skines i poslusas,pa makar i mp3 ....... pa odlucis sta da trazis u vinilu

kod magme je tako - cak i kad im neki album nije apsolutna novina u odnosu na prethodni, ipak predstavlja vredan varijetet

valja pomenuti,za pocetnike, Magma Live je vredan uvod ......

magma1.jpg

magma2.jpg

--------------------------------------------------------------

|_| _ | _  |._   ~|~|_  _  |    | _ ||
| |(_)|}_  || |   | | |}_   \/\/ (_|||  Lossless Audio Forum

http://holeinthewall3.cn/Hole

Releaser: thewall

Extractor: EAC 0.99 prebeta 4  
Read Mode: Secure with NO C2, accurate stream, disable cache.
Codec: Flac 1.2.1;  Level 8  
Source: Original CD
Artwork:  Full Scans 300dp

Releases information

A must for MAGMA fanatics, fans and freaks everywhere. An opportunity not to be missed. For the first time ever, the full set of 9 incredible studio albums – from Kobaia to K.A – in deluxe digipack form. Each volume has its own 32 to 48 page booklets, containing photos and previously unpublished documents re-telling the story of MAGMA in 9 detailed chapters. Also includes a bonus double CD of archive documents: the first demo recorded by the band in 1970, the original sound track from the film 24 heures seulement recorded that same year by the line-up playing on the first album, a demo version of MDK with just rhythm section and a vocal guide track , and a version of Eliphas Levi with drums.

The mere thought of a 12 CD boxed set of Magma recordings is sure to cause most prog fans to have a fit. On one side, ardent fans of the zeuhl genre likely will be salivating at the idea of a big black box emblazoned with Magma logos, filled to overflowing with musical goodness. On the other hand, there is a more than insignificant portion of the prog fanbase who greets the name Magma with hands over the ears and tongue sticking out like they’d just taken poison.

Yes, it’s fair to say that Magma is a polarising band.

Studio Zund is an impressive release to be sure. Yes, it compiles in one convenient package all the original Magma studio albums, from Kobaia in 1970 through Kohntarkosz Anteria from 2004. None of the releases have seen any remastering or sonic tweaking (I am not sure how much any of them really needed it…they are products of their period, and to my ears have sounded pretty good historically), but for the fan who wants everything to look the same presentation wise, you just can’t go wrong. Each album is in a nice card digipak, with all edges in red and black, numbered chronologically on the bottom in red, and with nicely reproduced cover art. Inside each album’s packaging, you get a thick, beefy booklet with notes from Christian Vander himself (along with another author whose name escapes me, as I only have one disc with me today as I write this review) that go into the recording and writing process of each release. I love that…I love getting an artist’s take on the process of creation, and for a band so identified with a singular musician and philosophy, such notes are almost essential.

What will draw in the most attention is the 2 CD Archiw set, which compiles a number of interesting historical recordings. We get the first demos from 1970, sourced from vinyl (yes, it’s pretty obvious, as there’s pops and crackles in the recording; not enough in my opinion to detract from the listening, but it is there. Fair warning), an early take on Mekanïk Destruktïw Kommandöh with just rhythm section and a vocal guide track, the original sound track from the film 24 heures seulement recorded that same year by the line-up playing on the first album, and a version of “Eliphas Levi” with drums. For me, again, these historical recordings are enlightening. I do not know that they would be so for others, but considering how frequently I go searching for material like this (old demos, et cetera), it’s nice to have them in one place along with the rest of the catalogue.

As a Magma fan, purchasing this boxed set was an easy decision to make (though this has not always been the case…ask any of my friends how hard it was for me to finally bite the bullet and purchase Trilogie au Triannon a few years back). Considering that the boxed set contains 12 CDs, the cost is minimal really. It does make the albums I already own duplicates, but I am sure that I can find good homes for the ones that I’ve just purchased again. As this set only covers the core releases, things like Mekanïk Kommandöh (the other early version the band has released officially) are not included, nor are the official live albums or any of the official bootlegs released on Akt Records over the years.

So, who is Studio Zund aimed at? I’m not sure there. Hardcore fans probably have everything on here save for the material on Archiw I & II…and for them, I’d wager a $100 + price tag for 2 discs is probably a bit much. As I’ve not gotten the whole studio discography yet (and several of the ones I do have I have as officially purchased downloads), it was easier to justify the purchase, and have the bonus of the unreleased material. What I can and will state is that this is one of the most attractively designed, well thought out boxed sets I have seen in recent years (tho the Henry Cow boxes probably beat this on sheer volume and unreleased material standpoints), and pretty essential for presenting the catalogue of one of the most influential, important bands in all of progressive music.

Contents:

1970: Magma (reissued as Kobaïa)
1971: 1001° Centigrades
1973: Mekanïk Destruktïw Kommandöh
1974: Ẁurdah Ïtah
1974: Köhntarkösz
1976: Üdü Wüdü
1978: Attahk
1984: Merci
2004: K.A. (Kohntarkosz Anteria)
2008: Archiw 1 & II

Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...