Jump to content

Trenutno na gramofonu ...


Preporučeni Komentari

Idemo malo ove nove ploce od 165 din. za dupli (Hungaroton - komplet Mozartove klavirske sonate za 2 klavira, fenomenalan madjarski dvojac : Ranki - Kocis ), te 90 din. za Eterna izdanje 4. Betovenove simf. ( berlinska filharmonija & Furtwngler :worship: ). Stanje komplet : omoti+vinil - EX+.

kk2.jpg

kk1.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

7 minutes ago, Zen Mod said:

ono , upravo archim ereader ovih dana na P.Glass autobiografiju

a Furtwanglerova bio je za svaku preporuku

Mislis one sve istine i poluistine vezane za tu Gromadu od coveka ?

Svirao fireru, kad' ono, nije se pojavio posle koncerta na rukovanju etc. 

Ima svega i svacega o njemu.

Bio sam vec izgradjen slusalac i uzivalac u klasici, ali nekom pukom srecom mi je G-dja Doda ( ovom prilikom pozdrav za nju ), inace stara i iskusna "vucica" iz Radio Bgd skrenula paznju na Velikog Vilhelm-a. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

8 hours ago, prophet said:

Ne volim ceo opus, ali Caravansaraj slusam u cugu.

Kada neko ima toliko albuma, kolaborativnih albuma, mora tu biti i odličnih i manje uspešnih albuma.

Recimo, juče sam preslušao dupli njihov LP " Moonflower".

Uglavnom live numere, ubačeno nekoliko studijskih.

Postava promenjena u full-u. Ovde je sem (naravno) Devadip Santana-e dao svoj pečat i umeće Tom Coster ( Hammond & ostale kllavijature & glas ).

Ako ispratiš ceo album čuješ da je Devadip radio na sebi ( tj. tehnici, tonu, da su aranžmani dobili neku novu dimenziju, ali da sve to i dalje ima latino korene ).

Ne mogu tako lako kao ti reći, ovo volim, ovo ne volim, ali generalno se slažemo za Caravanserai kao nekakav početni zaokret ka jazz-u i fusion-u.

 

I još nešto da dodam. Svi mi smo bili u fazama test ploča, test CD-a. Nekome je to i dalje reper, polazna tačka, što i nije loše.

Međutim, ja imam nekoliko ploča koje su za mene upravo te test ploče, pa pojedine numere sa tih LP-a.

Navešču dve numere, dva albuma, naravno Santana. :)

1. Abraxas - numera A1 - Singing Winds, Crying Beasts ( elegantno, lako kao prva numera i na ploči i na CD-u )

2. Santana ( 3rd album ) - numera A1 - Batuka ( kao i prethodna )

Ako bude potrebno, mogu elaborirati zašto i zbog čega sam odabrao ove dve numere.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

9 minutes ago, paja959 said:

vidje tamo malo i onu stvar "Guajira" ..uz redovito davljene celog albuma,mandatorna stvar kod mene za testiranje celog sistema :wub:

. . .

Ček' @paja959, pa Guajira je podavno "klasik" iliti evergrin.

Međutim, ima samo jednu tehničku manu za nas vinildžije - numera B2, tako da moraš ili odslušati prvu numeru na B strani ( mada i ta numera ima pakleno dobro i moćno ispisane aranžmane za duvačku sekciju, a o talambasima, kongama i bongosima da ne govorim ) ili da se igraš DJ-a. :D

Za one kojima je CD ili neki drugi digitalni format primaran nemaju taj problem za testiranje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

[mention=52]Doktor[/mention]

U pravu si, dosta nespretna i brzopleto napisana izjava sa moje strane, data da bih naglasio cinjenicu da visoko cenim koncept na tom albumu. Izgleda da sam podlegao maniru tabloidnog pisanja kojim smo nazalost bombardovani svakodnevno. No da se vratim na sustinu, pomenuti koncept neprekidne svirke predstavlja veliki izazov za umetnika a ovde je to maestralno izvedeno. Slicno kao album Live/Dead od Grateful Dead. Cesto ih slusam i u digitalnoj formi upravo da bih zadrzao kontinuitet odnosno slusao bez interrupt-a.

 

Svakako bih voleo da procitam elaborat vezan za pomenute numere.

 

 

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, prophet said:

. . .  Slicno kao album Live/Dead od Grateful Dead. Cesto ih slusam i u digitalnoj formi upravo da bih zadrzao kontinuitet odnosno slusao bez interrupt-a.

Svakako bih voleo da procitam elaborat vezan za pomenute numere.

O "Dedovcima" sve najbolje :worship:, međutim mi ovde imamo, na našu veliku sreću, referentnog člana @paja959 koji ih ima "u malom prstu", pa će se već on umešati kada bude o njima reč. :)

Meni lično sa tog Live/Dead je numera "Dark Star" nešto što treba slušati više puta. Kako neobavezno, tako i sa pažnjom, analitično. Remek delo.

Elaborat - na poslu sam trenutno, ali čisto da ovorimo temu : Singing Winds . . . . početak numere . . . prelaz ( verovatno bubnjarskom palicom preko klavirskih žica . . . ili možda samo onako prstom, šakom ? . . . ali sa nekoliko "kila" reverba . . . . onda uleće grand pijano sa blok akordima, već ozbiljan test za mnoge audio sisteme kako će iznedriti taj "moćan" ton, ako ne, eto odmah problema u audio sistemu, distorzija, kliping ili očigledna nekompetentnost sistema za ozbiljnije muzičke sadržaje, nedajbože neke simfonije . . . ubrzo se pojavljuju zvončići (cymbals), koji praktično šetaju sa desnog na levi kanal ( može se analizirati i oceniti separacija kanala i same zvučne slike, naravno, može se tu i ustanoviti da li je sistem u fazi ili ne ) . . . i onda Karlosova gitara . . .  finalni test za sistem . . .  distorzija, reverb, separacija kanala, tzv. "šetnja" kanala . . . tu ne sme biti nikakvog kix-a, a može se desiti kada nastane "gužva" kasnije, kada Greg Roli krene da "plete" po Rhodes-u sa očigledno nekom papučicom ( Flanger, možda samo neka kombinacija Temolo/Vibrato na Fender-u ? ). Postoji očigledan uticaj Rolijevih "driblinga", samih sekvenci kasnije na Manzareka ( Riders On . . .  sa L.A. Woman ).

Ima toga još . . . . lepo ja onomad rek'o za Sisevac da je trebalo da bude nekoliko workshop-ova, ali me niko očigledno nije ozbiljno shvatio.:D

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

nije LP,malo je off u ovom topiku,al je cista lozana

 

Summary:
Recorded just over a year after Santana played its historic Woodstock Music & Art Fair performance, the band was fast becoming one of the biggest in the world. They were about to release their second album, Abraxas, and were riding high on the heels of three hit songs from their debut album and a new Top 10 hit, a cover of Fleetwood Mac's "Black Magic Woman."

A year earlier - in fact only a few days before the Woodstock Festival - Bill Graham staged the first of several concerts billed as "The Fillmore at Tanglewood." Tanglewood is the summer home of the Boston Symphony Orchestra, and the storied venue had just begun to experiment with staging contemporary concerts on their grounds. Staging a rock concert in a classical venue had yet to be done, so of course the concept of doing so excited Graham. He brought the full-scale Fillmore East production team in, including the Joshua Light Show, and booked a great lineup. This first concert featured B.B King, Jefferson Airplane and The Who, and drew the largest crowd that Tanglewood had ever seen by far.

Buoyed by the event's success, Tanglewood and Graham agreed to stage three similar dates in 1970. The last of these is this show, when Santana headlined after The Voices of East Harlem and the legendary Miles Davis had played (you can hear Mile's set here).

This historic and beautifully recorded performance features a smoking performance by Santana in the last year of their classic lineup, before a young Neal Schon joined the band. We think you'll agree it's an incredible performance by a great band in their prime.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

. . . neka mala stanka ovde na poslu, pa da napisem koju i za Batuka numeru . . .

Sam početak - "nadigravanje" perkusionista, neverovatno dobar tandem - Majkl Šriv ( moj omiljeni Santana bubnjar, a i uopšte ) & Hoze "Čepito".

Odličan prostor, dinamika, separacija . . .  a onda jedan "sudar" gitarista - Karlos vs. Nil Šon ( tako dobar shuffle se teško može čuti ). I njih dvojica se "ganjaju" po kanalima, tako da opet i ovde - separacija, prostor, karakter/boja tona dve gitare ( uočiti razlike, pozicije izvođača . . . ), dinamika  koja ide postepeno i kulminira u jedan rif blok (Šon) & kratka solaža/pasaž (Karlos), pa onda idu obratno u Karlos/rif blok, a Šon/kratak solo/pasaž . . . talambasi za sve vreme se mogu ispratiti u smislu pozicioniranja kutija, ocenjivanja visokotonaca . . . i onda čuveni rif koji je (eto opet ovih što vole da prepisuju :) ) očigledno inspirisao tada izlečenog od "horsa" Kleptona za udarnu numeru "I Shot The Sheriff" sa njegovog povratničkog albuma 461 Ocean Boulevard. . . .  e od tog riff-a u numeri Batuka kreće totalno loodilo, bogatstvo tonova, ritmova, Karlosove jezivo dobre solaže . . . 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@paja959

Gledao sam ovaj koncert sa YT u vise navrata, ali eto, to je 1970 god. , i samo je Karlos sa gitarom. Nema Nil Shona pa me je malo zbunila ta prva numera Batuka/Se a Cabo.

Da bi uvaženim članovima foruma bilo jasnije, evo koncerta iz 1971 god. Motro džez festivala. Tu je cela "banda" na okupu. Nema Čepito-a, ali tu Nil Šon, naravno tu je Šriv, i Karlos, kasnije zvani i Devadip. :worship:

Btw, koja "havarija" od odlične svirke uživo i ovde. Mora da su ozbiljno "pomerili" džez publiku tada ( moguće jer se koncert održao u kazinu, pa je bila, vidi se na snimku, "mešana" ekipa u publici :) ).

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...