Jump to content

Koju konekciju koristite i plaćate?


Mikorist

Koju konekciju koristite i plaćate?  

77 članovâ je glasalo

  1. 1. Koju konekciju koristite i plaćate?

    • Dial Up Modem
      0
    • ISDN
    • ADSL
    • Kablovska TV
    • Optika
    • Wi Fi
    • Ne koristim svoju konekciju
      0


Preporučeni Komentari

box paket (kod mene telekom, optika) je uglavnom okej osim idiotskog daljinca i postavki kanala,

valjalo bi da neko napiše koju o upotrebi istog.

inače za 2 meseca je bilo 2x hard reset na huavejcu "toliko je dobar". kocka se po mom mišljenju previše greje.

dok je bio adsl , nije bilo nikakvih problema

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Moju zgradu, tačnije kvart, pokriva SBB. Pretpostavljam da je iz tog razloga tražio podatke jer su konkurencija na terenu i verovatno agrsivnim akcijama preuzimaju klijente jedni drugima. 

Smešno mi je bilo da je samo 20min, nakon što je gospodin otišao svojim putem, na TV-u izašla informacija da od 4.dec imamo novih par kanala u okviru istog paketa, valjda za istu cenu.

Čini se da kreće novogodišnje ludilo za obnavljanje ili produžavanje ugovora.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, guja011 said:

box paket (kod mene telekom, optika) je uglavnom okej osim idiotskog daljinca i postavki kanala,

valjalo bi da neko napiše koju o upotrebi istog.

inače za 2 meseca je bilo 2x hard reset na huavejcu "toliko je dobar". kocka se po mom mišljenju previše greje.

dok je bio adsl , nije bilo nikakvih problema

ja vezo moj Mikrotik na Q2 . u bridz koji resetujem jednom u 3 godine. 

na 0.5% stoji CPU na  huavejcu

vidim i centralu na koju sam vezan preko OLT

 

Screenshot 2019-12-03 at 2.12.31 PM.png

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, Leonardo said:

 

Kod mene u kraju ( centar Zemuna ), zgrade i stanove obilazi jedan simpatičan mlad gospodin, predstavlja se kao promoter koji radi za MTS  i nudi potpisivanje ugovora za BOX pakete. Vrlo je kulturan i  tečno prezentira ponudu. Traži  lične podatke i ispunjava predugovor za neki vid usluge, sa pričom da će se javiti "neko iz centrale, radi konačnog dogovora". Budi sumnju da je u pitanju kradljivac identiteta.

Kakva su vaša iskustva sa ovakvim pojavama, ako ste ih imali, odnosno da li je ovo poznat oblik promovisanja nekog  mob-tel-net pružaoca usluga?  

door to door...uobičajeno...zaposleni koji samo to rade

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...

Svi koji planiraju da raskinu ugovor sa Supernovom (Radijus Vektor) povodom jučerašnjih iznenadnih drastičnih izmena u sadržaju programa, mogu se poslužiti ovim šablonom. 

Screenshot 2020-01-19 at 19.37.44.png

Isti je metod i za ostale provajdere….

Ja nisam raskidao ovako pa ne znam. Ali vidim da dele ovo po fejsu - pa reko ako nekom treba.

obrazac.pdf

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

u decembru 2019 me iskljucio MTS (064) i mobilni i internet paket sa obrazlozenjem da nisam platio racun iz 2 i 3 meseca i traze da posaljem dokaz da sam to platio i to posle 9 meseci?krene dopisivanje preko maila i to je bio razgovor gluvih.posle mog insistiranja da mi posalju ugovor dobio sam pdf kopiju.u medju vremenu mi racuni i dalje stizu iako ne mogu da koristim njihove usluge??naglasio sam da smatram da je ugovor raskinut jer oni ne ispunjavaju svoje obaveze  jer su me bez osnova lisili svojih usluga i da ne salju vise racune.iako (ni)sam platio te racune,jer je to bilo davno,smatram da je MTS kriv sto me ranije nije upozorio da su sporni taj 2 i 3 mesec.pa ko cuva te racune.pa cak i da nisam platio,nisam siguran,to je bilo davno i da je to njihov propust.trazio sam raskid ugovora zbog njihovog neopstovanja istog,isecen sam bez ikakve presude (poznati manir).da bi raskinu ugovor moram da odem na postu i da popunim obrazac?ne mogu to elektronskim putem.mislio sam da napravim novi ugovor sa vip-om ali ne znam kako ce ovo da se zavrsi.ima li neko iskustvo slicno ovome?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

45 minutes ago, dunavko said:

u decembru 2019 me iskljucio MTS (064) i mobilni i internet paket sa obrazlozenjem da nisam platio racun iz 2 i 3 meseca i traze da posaljem dokaz da sam to platio i to posle 9 meseci?krene dopisivanje preko maila i to je bio razgovor gluvih.posle mog insistiranja da mi posalju ugovor dobio sam pdf kopiju.u medju vremenu mi racuni i dalje stizu iako ne mogu da koristim njihove usluge??naglasio sam da smatram da je ugovor raskinut jer oni ne ispunjavaju svoje obaveze  jer su me bez osnova lisili svojih usluga i da ne salju vise racune.iako (ni)sam platio te racune,jer je to bilo davno,smatram da je MTS kriv sto me ranije nije upozorio da su sporni taj 2 i 3 mesec.pa ko cuva te racune.pa cak i da nisam platio,nisam siguran,to je bilo davno i da je to njihov propust.trazio sam raskid ugovora zbog njihovog neopstovanja istog,isecen sam bez ikakve presude (poznati manir).da bi raskinu ugovor moram da odem na postu i da popunim obrazac?ne mogu to elektronskim putem.mislio sam da napravim novi ugovor sa vip-om ali ne znam kako ce ovo da se zavrsi.ima li neko iskustvo slicno ovome?

Moj ti je prijateljski savet da platiš sve zaostale račune. Imaju ugovor, daće to dugovanje izvršitelju, platićeš višestruko nego što duguješ. Moraš na šalter i plati sve što duguješ. Nema više ni opomena nego pravac izvršitelj, tako im najlakše, a ovi naplate uvek i usput te oderu.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3 hours ago, dunavko said:

iako (ni)sam platio te racune,jer je to bilo davno,smatram da je MTS kriv sto me ranije nije upozorio da su sporni taj 2 i 3 mesec.

Račune treba čuvati najmanje godinu dana, jer tek nakon toga zastarevaju za potraživanje (mada ja čuvam i duže jer se nikad ne zna kad su podneli zahtev za naplatu neplaćenog računa).

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ima li na forumu advokata?

Nije suština da mi menjamo provajdera sto nas zavitlava, nego da se tuzi SuperNova sto je promenila uslove ugovora (kanale koje smo imali) i da ih se uz odštetu natera da nam u ugovorenom periodu vrate kanale.

Po unutrašnjosti se ljudi spremaju da to urade (da ih tužbom nateraju da vrate kanale) jer nemaju kao mi ovde alternativu SBB.

Inače jedan drugar je otišao u SuperNovu da raskine ugovor i rekli su mu da će morati da plati raskid jer se u ugovoru nisu obavezali koje će nam kanale pustiti.

Možete misliti bezobrazluka.

Zato mislim da je tužba a ne raskid ugovora prava stvar!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3 minutes ago, Srecko said:

Inače jedan drugar je otišao u SuperNovu da raskine ugovor i rekli su mu da će morati da plati raskid jer se u ugovoru nisu obavezali koje će nam kanale pustiti.

Znaju oni znanje, diplomirani pravnik ih savetuje.:spell:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...