guja011 Napisano Decembar 3, 2019 Share #199 Napisano Decembar 3, 2019 box paket (kod mene telekom, optika) je uglavnom okej osim idiotskog daljinca i postavki kanala, valjalo bi da neko napiše koju o upotrebi istog. inače za 2 meseca je bilo 2x hard reset na huavejcu "toliko je dobar". kocka se po mom mišljenju previše greje. dok je bio adsl , nije bilo nikakvih problema Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Decembar 3, 2019 Share #200 Napisano Decembar 3, 2019 eh optika , prestonica jbte to ce kod mene dodje kad Vojvodina opet bude u Austro-Ugarskoj Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Decembar 3, 2019 Share #201 Napisano Decembar 3, 2019 Moju zgradu, tačnije kvart, pokriva SBB. Pretpostavljam da je iz tog razloga tražio podatke jer su konkurencija na terenu i verovatno agrsivnim akcijama preuzimaju klijente jedni drugima. Smešno mi je bilo da je samo 20min, nakon što je gospodin otišao svojim putem, na TV-u izašla informacija da od 4.dec imamo novih par kanala u okviru istog paketa, valjda za istu cenu. Čini se da kreće novogodišnje ludilo za obnavljanje ili produžavanje ugovora. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Decembar 3, 2019 Share #202 Napisano Decembar 3, 2019 2 minutes ago, Zen Mod said: eh optika , prestonica jbte to ce kod mene dodje kad Vojvodina opet bude u Austro-Ugarskoj Ne drami, koliko mi se čini i Mika je odud, tj. iz Srema. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Decembar 3, 2019 Share #203 Napisano Decembar 3, 2019 Mika is everywhere ....... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Decembar 3, 2019 Autor Share #204 Napisano Decembar 3, 2019 1 hour ago, guja011 said: box paket (kod mene telekom, optika) je uglavnom okej osim idiotskog daljinca i postavki kanala, valjalo bi da neko napiše koju o upotrebi istog. inače za 2 meseca je bilo 2x hard reset na huavejcu "toliko je dobar". kocka se po mom mišljenju previše greje. dok je bio adsl , nije bilo nikakvih problema ja vezo moj Mikrotik na Q2 . u bridz koji resetujem jednom u 3 godine. na 0.5% stoji CPU na huavejcu vidim i centralu na koju sam vezan preko OLT Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Decembar 3, 2019 Autor Share #205 Napisano Decembar 3, 2019 Mogu na dve razlicite centrale se konektujem BNG_BG_CENTAR_1 BNG_BG_GUBEREVAC_1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Decembar 3, 2019 Autor Share #206 Napisano Decembar 3, 2019 Ovo je ruter koji su mi dali. HG8245Q2 Glaanc nov - cak je i garancija u kutiji https://support.huawei.com/enterprise/en/access-network/echolife-hg8245q2-pid-21989531 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
crni. Napisano Decembar 3, 2019 Share #207 Napisano Decembar 3, 2019 takav i ja imam...ružan i kabast, ali raaaadiii Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
crni. Napisano Decembar 3, 2019 Share #208 Napisano Decembar 3, 2019 2 hours ago, Leonardo said: Kod mene u kraju ( centar Zemuna ), zgrade i stanove obilazi jedan simpatičan mlad gospodin, predstavlja se kao promoter koji radi za MTS i nudi potpisivanje ugovora za BOX pakete. Vrlo je kulturan i tečno prezentira ponudu. Traži lične podatke i ispunjava predugovor za neki vid usluge, sa pričom da će se javiti "neko iz centrale, radi konačnog dogovora". Budi sumnju da je u pitanju kradljivac identiteta. Kakva su vaša iskustva sa ovakvim pojavama, ako ste ih imali, odnosno da li je ovo poznat oblik promovisanja nekog mob-tel-net pružaoca usluga? door to door...uobičajeno...zaposleni koji samo to rade Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Decembar 4, 2019 Autor Share #209 Napisano Decembar 4, 2019 20 hours ago, crni. said: takav i ja imam...ružan i kabast, ali raaaadiii plus Telekom ne ogranicava kao SBB pristup. Ono portovi - bridz... moz lepo se dogovoris sa ljudima sve. Plus nema unifi koji odvlaci bandwidth. Ma milina Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
neskor Napisano Decembar 4, 2019 Share #210 Napisano Decembar 4, 2019 jos kupe Kopernikus za 200 miliona EUR , sta ces bolje vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Decembar 4, 2019 Autor Share #211 Napisano Decembar 4, 2019 Kopernikus, Radijus Vektor, Avkom.... Ajde da se kladimo da ce i SBB da kupe. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Januar 19, 2020 Autor Share #212 Napisano Januar 19, 2020 Svi koji planiraju da raskinu ugovor sa Supernovom (Radijus Vektor) povodom jučerašnjih iznenadnih drastičnih izmena u sadržaju programa, mogu se poslužiti ovim šablonom. Isti je metod i za ostale provajdere…. Ja nisam raskidao ovako pa ne znam. Ali vidim da dele ovo po fejsu - pa reko ako nekom treba. obrazac.pdf Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dunavko Napisano Januar 20, 2020 Share #213 Napisano Januar 20, 2020 u decembru 2019 me iskljucio MTS (064) i mobilni i internet paket sa obrazlozenjem da nisam platio racun iz 2 i 3 meseca i traze da posaljem dokaz da sam to platio i to posle 9 meseci?krene dopisivanje preko maila i to je bio razgovor gluvih.posle mog insistiranja da mi posalju ugovor dobio sam pdf kopiju.u medju vremenu mi racuni i dalje stizu iako ne mogu da koristim njihove usluge??naglasio sam da smatram da je ugovor raskinut jer oni ne ispunjavaju svoje obaveze jer su me bez osnova lisili svojih usluga i da ne salju vise racune.iako (ni)sam platio te racune,jer je to bilo davno,smatram da je MTS kriv sto me ranije nije upozorio da su sporni taj 2 i 3 mesec.pa ko cuva te racune.pa cak i da nisam platio,nisam siguran,to je bilo davno i da je to njihov propust.trazio sam raskid ugovora zbog njihovog neopstovanja istog,isecen sam bez ikakve presude (poznati manir).da bi raskinu ugovor moram da odem na postu i da popunim obrazac?ne mogu to elektronskim putem.mislio sam da napravim novi ugovor sa vip-om ali ne znam kako ce ovo da se zavrsi.ima li neko iskustvo slicno ovome? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Spachek Napisano Januar 20, 2020 Share #214 Napisano Januar 20, 2020 Danas je popularno da salju izvrsitelje za sve i svasta...nadam se da te nece tako nesto zadesitiSent from my SM-A520F using Tapatalk Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Januar 20, 2020 Share #215 Napisano Januar 20, 2020 (izmenjeno) 45 minutes ago, dunavko said: u decembru 2019 me iskljucio MTS (064) i mobilni i internet paket sa obrazlozenjem da nisam platio racun iz 2 i 3 meseca i traze da posaljem dokaz da sam to platio i to posle 9 meseci?krene dopisivanje preko maila i to je bio razgovor gluvih.posle mog insistiranja da mi posalju ugovor dobio sam pdf kopiju.u medju vremenu mi racuni i dalje stizu iako ne mogu da koristim njihove usluge??naglasio sam da smatram da je ugovor raskinut jer oni ne ispunjavaju svoje obaveze jer su me bez osnova lisili svojih usluga i da ne salju vise racune.iako (ni)sam platio te racune,jer je to bilo davno,smatram da je MTS kriv sto me ranije nije upozorio da su sporni taj 2 i 3 mesec.pa ko cuva te racune.pa cak i da nisam platio,nisam siguran,to je bilo davno i da je to njihov propust.trazio sam raskid ugovora zbog njihovog neopstovanja istog,isecen sam bez ikakve presude (poznati manir).da bi raskinu ugovor moram da odem na postu i da popunim obrazac?ne mogu to elektronskim putem.mislio sam da napravim novi ugovor sa vip-om ali ne znam kako ce ovo da se zavrsi.ima li neko iskustvo slicno ovome? Moj ti je prijateljski savet da platiš sve zaostale račune. Imaju ugovor, daće to dugovanje izvršitelju, platićeš višestruko nego što duguješ. Moraš na šalter i plati sve što duguješ. Nema više ni opomena nego pravac izvršitelj, tako im najlakše, a ovi naplate uvek i usput te oderu. Izmenjeno Januar 20, 2020 od NIXIE Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zek Napisano Januar 20, 2020 Share #216 Napisano Januar 20, 2020 3 hours ago, dunavko said: iako (ni)sam platio te racune,jer je to bilo davno,smatram da je MTS kriv sto me ranije nije upozorio da su sporni taj 2 i 3 mesec. Račune treba čuvati najmanje godinu dana, jer tek nakon toga zastarevaju za potraživanje (mada ja čuvam i duže jer se nikad ne zna kad su podneli zahtev za naplatu neplaćenog računa). Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Januar 20, 2020 Autor Share #217 Napisano Januar 20, 2020 Ja od 1998 imam sve račune koji se vode na moje ime. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Januar 20, 2020 Autor Share #218 Napisano Januar 20, 2020 Inače trenutna brzina kod mene. SBB nema ovaj paket za ove pare. A nema ni ping od 1 ms. vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Srecko Napisano Januar 20, 2020 Share #219 Napisano Januar 20, 2020 Ima li na forumu advokata?Nije suština da mi menjamo provajdera sto nas zavitlava, nego da se tuzi SuperNova sto je promenila uslove ugovora (kanale koje smo imali) i da ih se uz odštetu natera da nam u ugovorenom periodu vrate kanale.Po unutrašnjosti se ljudi spremaju da to urade (da ih tužbom nateraju da vrate kanale) jer nemaju kao mi ovde alternativu SBB.Inače jedan drugar je otišao u SuperNovu da raskine ugovor i rekli su mu da će morati da plati raskid jer se u ugovoru nisu obavezali koje će nam kanale pustiti.Možete misliti bezobrazluka.Zato mislim da je tužba a ne raskid ugovora prava stvar! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Januar 20, 2020 Share #220 Napisano Januar 20, 2020 3 minutes ago, Srecko said: Inače jedan drugar je otišao u SuperNovu da raskine ugovor i rekli su mu da će morati da plati raskid jer se u ugovoru nisu obavezali koje će nam kanale pustiti. Znaju oni znanje, diplomirani pravnik ih savetuje. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah