Jump to content

HI - END za gurmane I HI - FI za pocetnike


shuca77

Preporučeni Komentari

17 hours ago, Woland said:

tja, ovo je lažnjak kao posle photoshopa.. rezultat bude leeep, u ovom slučaju milozvučan.. u oba slučaja nerealan.. jebeš digitalno procesuiranje, za efekte je verujem OK, ali ne bih kvario muziku time.. kolikogod nesavršen, Simon Rattle ciklus Betovena sa Berlinskom Filharmonijom, sniman sa dva stereo mikrofona, smeštenih u publici, meni je najrealniji.. a to je valjda suština, ono - visoka vrednost istinskog zvuka.. ja ovu igranku tako kapiram

 Ma naravno. Bravo za komentar. Ispravno kapiraš. Gledajući iz ugla kako je snimano. 

Napomenuo bih da postoje razlike u postavci mikrofona kod ovog ciklusa, odnosno izdanja na digitalnim nosačima zvuka su snimana sa više mikrofona dok je za izdanja na vinilu to tako kako si rekao.

Inače za moj ukus  prebz tempo. Možda je u pitanju i stvar navike stečene godinama slušanja ovih dela u drugim interpretacijama. 

U svakom slučaju ove vinile vredi posedovati.

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

5 hours ago, prophet said:

 Ma naravno. Bravo za komentar. Ispravno kapiraš. Gledajući iz ugla kako je snimano. 

Napomenuo bih da postoje razlike u postavci mikrofona kod ovog ciklusa, odnosno izdanja na digitalnim nosačima zvuka su snimana sa više mikrofona dok je za izdanja na vinilu to tako kako si rekao.

Inače za moj ukus  prebz tempo. Možda je u pitanju i stvar navike stečene godinama slušanja ovih dela u drugim interpretacijama. 

U svakom slučaju ove vinile vredi posedovati.

 

 

da, digitalni snimak je rađen uobičajeno, zapravo postoji i digitalna verzija vinilnih snimaka, dobije se uz komplet

svaki dirigent i Orkestar, koji je uspeo da "izgura" Betovenov simfonijski ciklus zavređuje poštovanje.. a lični afiniteti su - pa lični su :) još onomad su Toscanini i Furtwangler imali različitu viziju tempa

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Vi mislite da se tu ne koristi Melodin

https://amphion.fi/userstories/paul-wolff-console-and-amphion-studio-monitors-surround-sound-setup-at-schweiger-studios-berlin/

Gregor Schweiger had just enrolled at a university in “some kind of engineering” – just to please his parents – when he also started touring as a guitarist with a hardcore band. A few years on, he realized that being behind the console in a studio made him happier than performing. Things became more serious when he commenced a sound-engineering major at the college and captured an internship with the Berlin Philharmonic.

In early 2017, Gregor made his dreams come true by opening Schweiger Studios. He built it almost from scratch and had the chance to design it exactly the way he wanted – a recording and mixing facility with a 55 sq. m. live room, two isolation booths and a 28 sq. m. control room. What really gives it punch is the Steinway D grand piano and the first-of-its-kind fully analog, surround sound Fix Audio Designs console – designed by Paul Wolff.

The console is based on 500-series modules, offering two 500 series slots per channel. Currently, Gregor takes advantage of a mix of modules by CAPI, Electrodyne/Pete’s Place Audio, Great River, Tonelux, IGS Audio, WesAudio, Lipinski and Retro Instruments. The side-rack carries all his preamps by Pueblo Audio, BAE, Electrodyne, Gyraf, Tonelux, CAPI, Chandler, with the effects by Bricasti and Eventide. His mastering chain consists of Gyraf EQ & Compressor, and a Foote Control Mastering Compressor. The digital control of his Nuendo 7 and the variety of plugins like Brainworx, Slate, Flux, McDSP, Universal Audio, Melodyne is dedicated to a Slate Digital Raven MTi2 touch controller. The AD/DA is handled by two Merging Technologies Horus Interfaces.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mora da prođe kroz nešto. Neko mora da zabiberi i posoli....

Inače se tonci ne bi koristili . Dovoljan ti je digitalni Tascam snimač i (jednom u životu namestiš) dva mikrofona i otpustiš sve inžinjere zvuka. Ko im j* mat* :D

A takav sirov snimak ne ide u produkciju. Sem ako nije posebna produkcija. Sirova :rofl:

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ima i takvih studija - dvorana za snimanje klasike - obično filmske muzike.

Svi mikrofoni su unapred namešteni na najmanje 8 pozicija. Te imaš najmanje 16 kanala koji se snimaju.

Inžinjer zvuka ne mora da bude na mestu gde se snima - može da dobije preko interneta taj zapis u fajlovima.

A onda da ih razvrsta - izniveliše gain za svaki kanal - lakira taj master .

Eventualno tehničaru kaže da ispomera ugao mikrofona ako nije dobar.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ako se dobro sećam, Kruševo je snimljeno baš na nekom DAT uređaju, i broji se kao jedan od najboljih snimaka.. a o ovo o čemu pišem jeste posebna produkcija, trebalo bi da je očigledno da pišem o nečemu što imam, što sam čuo i o čemu sam se informisao.. i danas imaš snimaka koji se rade analogno na magnetofonskim trakama, snimaju lampaškim mikrofonima, čak se i režu direktno na vinil.. rade ih snimatelji zvuka i nema postprodukcije koja upropasti zvuk i doživljaj čineći snimak "lepim".. postoji nekoliko izdavačkih kuća koje objavljuju takav materijal, na vililu, fajlu, CD i SACD..

dakle ne interveniše se baš na svemu

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

21 minutes ago, Woland said:

ako se dobro sećam, Kruševo je snimljeno baš na nekom DAT uređaju, i broji se kao jedan od najboljih snimaka.. a o ovo o čemu pišem jeste posebna produkcija, trebalo bi da je očigledno da pišem o nečemu što imam, što sam čuo i o čemu sam se informisao.. i danas imaš snimaka koji se rade analogno na magnetofonskim trakama, snimaju lampaškim mikrofonima, čak se i režu direktno na vinil.. rade ih snimatelji zvuka i nema postprodukcije koja upropasti zvuk i doživljaj čineći snimak "lepim".. postoji nekoliko izdavačkih kuća koje objavljuju takav materijal, na vililu, fajlu, CD i SACD..

Jednom zgodom u Skopju bio sam kod Vlatka u studiju, radio je muziku za neku moju reklamu. Podrum njegove kuće, napakovan finim haj-fajem. Lampe, lampe i samo lampe. Gramofoni i trake. Zvuk beskonačno lagodan za slušanje. Nije haj-faj psihopata, ne bakće se ceđenjem drenovine već prati i nabavlja gotove uređaje koji zvuče dobro. Sećam se nekoliko 1210, Lebena i Technics trakaša, ostalo nisam prepoznao a bio me blam da šnjuram. Interesantno je da je tokom razgovora od par sati svo vreme vežbao skale na plehanoj gitari, ona sa Brothers in Arms. Ne gubi se vreme - rad, rad i samo rad ;) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nivo užitka u muzici je u korelaciji sa vrstom signala.  Nema užitka ako izvor nije pravoverni, u zabludi su mnogi ali vratiće se svi na pravi put.

Analogno je Divine, ene ja bacam kroz prozor moj digitalni Fuji, kačim na rame staru Leica film kameru i kupujem slamnati maleni šeširić. Analnogni guru u najavi :msn-rofl:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 hour ago, Miloš 1210 said:

Jednom zgodom u Skopju bio sam kod Vlatka u studiju, radio je muziku za neku moju reklamu. Podrum njegove kuće, napakovan finim haj-fajem. Lampe, lampe i samo lampe. Gramofoni i trake. Zvuk beskonačno lagodan za slušanje. Nije haj-faj psihopata, ne bakće se ceđenjem drenovine već prati i nabavlja gotove uređaje koji zvuče dobro. Sećam se nekoliko 1210, Lebena i Technics trakaša, ostalo nisam prepoznao a bio me blam da šnjuram. Interesantno je da je tokom razgovora od par sati svo vreme vežbao skale na plehanoj gitari, ona sa Brothers in Arms. Ne gubi se vreme - rad, rad i samo rad ;) 

Lepo. Ali jedno je kupovati i nabavljati skupe uredjaje i instrumente kad si profesionalac i živiš od toga,i znaš da će ti oni doneti još više novca za još bolje i savršenije uredjaje instumente. Druga stvar je kupovati skupe uredaje samo iz  čistog zadovoljstva. Retki su ljudi koji to mogu.

Inače razvoj kompjutera i gaming ere je uticala i na muziku. U skladu s tim i muzička industrija se menjala. Vremenom je pokušvala i uspela da dodje i do običnog potrošača preko eksternih muzičkih  kartica i kućnih studija, što je omogućilo sve većem broju ljudi da se bavi muzikom na jedan drugi način tj, produkcijom i aranžiranjem. Takvu privilegiju su ranije imali samo profesionalci.  

Lepo je što su kopmpjuteri olakšali pojedincu da uživa na jedan novi način u muzici bez obzira imao talenta sluha ili ne , ali ipak je ljudski faktor, rad i emocija moraju i dalje biti presudni.

Što se budućnosti hobističkog  hi fi-a  tiče nju vidim u kućnoj samograditeljskoj varijanti sa maksimalnim  tjuniranjem i prilagodjavanjem korisnikovom ličnom afinitetu. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

3 hours ago, Miloš 1210 said:

Jednom zgodom u Skopju bio sam kod Vlatka u studiju, radio je muziku za neku moju reklamu. Podrum njegove kuće, napakovan finim haj-fajem. Lampe, lampe i samo lampe. Gramofoni i trake. Zvuk beskonačno lagodan za slušanje. Nije haj-faj psihopata, ne bakće se ceđenjem drenovine već prati i nabavlja gotove uređaje koji zvuče dobro. Sećam se nekoliko 1210, Lebena i Technics trakaša, ostalo nisam prepoznao a bio me blam da šnjuram. Interesantno je da je tokom razgovora od par sati svo vreme vežbao skale na plehanoj gitari, ona sa Brothers in Arms. Ne gubi se vreme - rad, rad i samo rad ;) 

Nego sta,i treba da radi... Kad taj Leben Vlatka atrofira u svakom pogledu...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma lepo to on pravi, nešto mi se sviđa, nešto i ne. Ne sviđa mi se recimo oklapanje trafoa drvetom, greje se to. I  mogao je dati nešto više tehničkih podataka o tim spravama, umesto opisa kutije i dugmića.

 

Ma moze i drveni soret, samo nek je fensi. :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...