Jump to content

Audio kondenzatori


Impuls

Preporučeni Komentari

14 hours ago, vladd said:

Nemere go kalem, mora papir, mora ulje...sve bre audiofili moraju da vas uce... :D

Naravno, i tri-cetiri vezice po 17000$, bolje cetiri, da ne budemo cicije... :sarcastic:

A sad kad krene boja vezica... ...ta bela onako, al crvena za topliji zvuk, plava za ladniji. Pa onda black edition. Pa ultimate verzija s širim vezicama... ...idi begaj :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

4 hours ago, vladd said:

Cena nije neka za u nesvest, dapace normalna, ako bi neki od realnijih uslova bili ispunjeni, tipa kvalitet folije, konzistentnost metalizacije, izdrzljivost na pikove struje...

 

Screen Shot 2019-03-24 at 11.08.39 AM.png

 

Screen Shot 2019-03-24 at 11.13.39 AM.png

 

Ovi bar objašnjavaju neke razlike u dizajnu za razliku od drugih butik kondezatora :smesna: 

 

Mada cena i dizajn je na kraju nebitan. Bitna je preporuka. Ako gomila njih tvrde da se taj kondezator najbolje čuje sa

Tannoy DC tviterom nemoguće da svi zajedno haluciniraju. A jedan od njih pravi ribone za izvoz :Viannen_loungelizard:  

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Za copperconnect mora(ili morra) i copperfoil... :) inace ulazimo u zone galvanske korozije i destrukcije kontakta...sto bi se IMHO dramaticno odrazilo na sarmantnost konda.

Inace, svaki kond je u % koji izmeris.. :) i drze dosta dobro, ako se ne pretera sa varijacijama temperature. Tipa, kupis 220nF 20%, izmeris(ozbiljnom spravom) 227nF, on je vec u u toj vrednosti manje od 1%.. :) 

Karakteristike prilicno standardne, mislim vise pripadaju foliji nego kondu.

Sto se dijagrama tice, voleo bih da je u igri neki "profi" kond, tipa TRW, posto ne znam koji je to "traditional audio"...:sarcastic:

 

Ono sto bi zaista bilo fensi i overkill je ubacivanje magnetnog silda, tipa mu metal, plasticne cevi okolo i zatapanja nekim silikonom, voskom...soli po ukusu

Steta sto izvodi nisu zesci, obara smisao debelih zica u skretnici ako su iz konda izvukli dlacice...i daje ozbiljnu prednost ovima iz krunjaca.. :D 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

od 0.5 do 0.8  su izvodi  za kondove do 0.10 uF

od 1mm za kondove  od 0.22 do 2.2 uF

od 1.4mm  za kondove od 2.7 do 22 uF

 

a voltaža obrnuta 1400 za male 800V za velike dlake :smesna:

 

 

Recimo orignal WIMA  iz Tann ima izvode 0.8 i 200V  voltažu.

Naravno da će bolje da se čuje bilo koji kond koji ima 1.4mm izvod i 800V voltažu.

Pod uslovom da su prigušnice pored njega minimum 1.4mm a takođe i žice između.

I naravno, da,  da otpornici MOX imaju isto izvode 1.4mm . Onda se čuje razlika.

Inače kad je debela žica samo između - ne pije vodu.

Mora na svemu da je debela žica :smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

A ja gurkam kondove koji su realni "hiend", cisto zarad vizije dometa i komparacije tehnika i tehnologija :) 

http://www.cde.com/resources/catalogs/4.035-4.038.pdf

Inace, krunjacki uopste nisu ni za pomisao potcenjivanja, istina da nisu bordo sa zlatnim slovima i zapakovani u pudrijere, ali su u radu ozbiljni...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

28 minutes ago, vladd said:

A ja gurkam kondove koji su realni "hiend", cisto zarad vizije dometa i komparacije tehnika i tehnologija :)

Meni je potpuno nebitno da li je kond od kombajna ili od Spejs-Šatla.

Šta se najbolje čuje u skretnici to će da ostane i  bude u njoj. :smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Tann osetlljiv.  Voli visoki ClarityCap. MR (cc-mr27-630) . Ali jbg 50E  komad x4.  Ali posle toga penzija [emoji3]
Nema tu mnogo filozofija. Realno stanje je da uticu, a sad sa cim i kako treba biti obazriv. Neko mi nekad rece sto i jeste tako kada se malo udje u temu. Ako imas vise way kutije, na srednjaka obavezno dobar kond, na visokim isto, ali treba biti obazriv sa kojim.
Sto se tice cena, humble je izbacio test, svi oni sa nekom budget ocenom 8,5-9 imaju cenu koja se drzi. Na gore raste. Tako i sa Clarity MR. Svi su oni slicni cene, a ukusi odlucuju.
Ja sa svojim kutijama sam na 50% uradjeno. Jos imam da se cimam, a znam da ce na red i skretnica. Jos uvek citam i razmisljam. 110uf imam na mid. [emoji3]
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

57 minutes ago, Mikorist said:

Meni je potpuno nebitno da li je kond od kombajna ili od Spejs-Šatla.

Naravno, ja posmatram bazicnu izradu, kao objektivni kriterijum, nebitno ko ce gde da ih koristi, a posle mozemo da hajpujemo i proglasavamo najmuzikalnije, od predubedjenja ionako nema spasa... :D 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mundorf EVO Oil  stavljaju kao HF Notch Filter u Tann

 

sve ostalo u visokom ClarityCap ESA 630v 

 

ili bolje od toga MR

 

Na bass može i  Mundorf Supreme ako je Zobel network

ili Jantzen. 

Kenrick Sound  stavlja SVE Jantzen Z-Silver Capacitor + srebrno ožičenje od 2mm

u JBL.....

 

Jean Hiraga stavlja sve i svašta u skretnice. I butik kondezatore i ove gore CDE i one iz krunjača - motorun. Ali ima neku logiku kako ih stavlja jedne na druge. Kao kad kuva ručak i stavlja začine. Jednima menja boju, drugima dodaje ljutinu, trečima slast.:smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Razmisljam gde da stavim eksternu skretnicu, na vrh kutije ili na pod.

Na vrhu kutije imam da razvlacim mnogo manje internog ozicenja (cirka 1.5 monometar) i u istu kutiju mogu da turim i RAAL visokotonac.  Mana je sto je skretnica na 30tak cm od Tannoy i RAAL drajvera, vibracije ne bi trebalo da su kriticne jer ce biti u odvojenoj kutiji sa izolacionim podloskama.

Ako stavim skretnicu na pod treba mi 10 monometara ozicenja, jer se Tannoy i RAAL nalaze visoko. Prednost je udaljenost od drajvera i manje vibracija. Mana je dodatna kablaza.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Cuju se pasivne komponente u skretnici, tu nema spora.

Tu se postavlja pitanje gde je mera?

Cena pasivnih komponenti u odnosu na cenu zvucnickih drajvera i celog projekta.

Kad stati?

Gde je tu aktiva u celoj prici? ....ono debela zica izmedju ampa i voice coil-a drajvera. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

40 minutes ago, Bajlag said:

Cuju se pasivne komponente u skretnici, tu nema spora.

Tu se postavlja pitanje gde je mera?

Cena pasivnih komponenti u odnosu na cenu zvucnickih drajvera i celog projekta.

Kad stati?

Gde je tu aktiva u celoj prici? ....ono debela zica izmedju ampa i voice coil-a drajvera. 

 

Mera  je koliko ko ima dubok novčanik......

Realno gledano kalemovi vazdušni u finim namotajima su  od 1% tolerancije.

Cena ovih glomaznih od 2,0 mm 10,6A  je u rasponu od 10-76 evra komad

Ako je prosečni vazdušni kalem za bass 34 evra komad  neka i kondezator za bass bude toliko .

http://www.lautsprechershop.de/hifi/mundorf_capacitor_en.htm#sup

Ako visoki ima dve prigušnice koje koštaju zajedno 50 evra.... Nek kond za visoki bude nešto ovako

http://www.lautsprechershop.de/hifi/clarity_capacitor_mr_en.htm

To mi je logika .

(naravno sa drajverima koji su krš ovo pisanje iznad nema logike)

(takođe nema logike ko ima krš amp i preamp)

Aktiva me ne zanima..... Jedino ako budem na tazbini pravio privatni kućni IMAX bioskop. :smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Cuju se pasivne komponente u skretnici, tu nema spora.
Tu se postavlja pitanje gde je mera?
Cena pasivnih komponenti u odnosu na cenu zvucnickih drajvera i celog projekta.
Kad stati?
Gde je tu aktiva u celoj prici? ....ono debela zica izmedju ampa i voice coil-a drajvera. 
Moje misljenje gde je granica. Kao i u svemu drugom, BEST BUY. [emoji3]
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sve zavisi od rezolucije koju mogu da postignu drajveri koji se koriste. Moj trenutni izbor su Mundorf Supreme za sve do 10uF i za cinculiranje u okviru 1uF ruski tefloni FT-3 0,22uF .   Za velike vrednosti kombinujem Mundorf Supreme (min 10%) sa ClarityCap SA. 

Bolje od toga je bar duplo skuplje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

15 minutes ago, hifista said:

Sve zavisi od rezolucije koju mogu da postignu drajveri koji se koriste.

Tannoy  bass tek sa Mundorf Supreme peva kako treba . Dal što je 800V  ili zato što su izvodi 1.4mm

Il je zobel  - pa pevaju otpornici i kondovi u duetu. Ili što je špulna 2mm . Ili što je tolerancija mala na svemu zajedno.....pa gađa u hertz.....

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Menjas jedno po jedno i vidis [emoji3]
Kazu za red na zvucnik kvalitetniji treba, dok paralela moze i budget.
Misljenja su i da za bass ne treba nesto kvalitetno, narocito ako je to notch. Spulna je vec nesto drugo...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...