Jump to content

Xono - Pass - Nagard


zbotic

Preporučeni Komentari

Pass Xono kojeg sam upravo napravio za ninju. Radim ga skoro 3 godine pa je valjda zato proradio iz prvog pokušaja. Inače ovo sam zakačio da spomenem kako na pločici napajanja postoji jedna greška pa ako netko bude radio sa ovim Draganovim pločicama da se ne čudi. Naime, otprornik označen sa "RBL3" nije spojen na ground, a trebao bi biti. Ništa se neće strašno dogoditi, ali da bi bilo potpuno ispravno ovo treba prespojiti.

post-26-0-23324900-1294695909_thumb.jpg

post-26-0-89931800-1294695916_thumb.jpg

post-26-0-39967300-1294695924_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 235
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

:hi:mada, još dok sam gledao šemu originala, učinilo mi se kao groblje delova, sada je već očigledno da ovo nije za slabe stomake i tanke nerve... :respect:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ako nekome trebaju fotografije u punoj rezoluciji evo linkova:http://img.photobucket.com/albums/v65/dioklecijan/DSC01079.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v65/dioklecijan/DSC01080.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v65/dioklecijan/DSC01081.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Stavljeni su iz predostroznosti jer je xono konstantno ukljucen da se ipak ne desi neki problem, mada sam vidjao mnogo ovakvih modela koji su radili i bez njih. Ovo je radna verzija koja je kasnije dobila samo jednu izmenu, Neutrik srebro XLR pa sad zadnja strana izgleda ovako, a unutrasnje izocenje je cisto srebro u teflonu. Izlazni kondovi su dobili MKP1837, uparenost delova do najsitnijeg detalja. Ostalo je samo da se uzvira.

post-15-0-20756800-1294699561_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Napajanje sa 100W torusom i 8 epcosa 10000uF/50V. Led diode preampa su stavljene da sijaju u podlogu. Razlika je jedino u nacinu lakiranja bocnih strana i prednje. Bocne su radjene standardno kompresorom dok sam prednju utrljavanao lak krpom nekoliko puta tako da se dobila originalna struktura drveta a ne ostaju prsti na njoj

post-15-0-54186800-1294699728_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Bocne su radjene standardno kompresorom dok sam prednju utrljavanao lak krpom nekoliko puta tako da se dobila originalna struktura drveta a ne ostaju prsti na njoj

Izvinjavam se na offu ali me zanima ovo sa utrljavnjem laka krpom.Imam u narednom periodu da farbam kutiju za amp rađenu od hrastovog parketa.Dobro, bajcovaću je da joj dam malo tamniji ton ali ne bih da je lakiram da ima bilo kakav sjaj, a bih nekim lakom da je zastitim al da to bude mat da se ne vidi nikakav sjajJel se to postiže na taj način
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja volim prirodnu boju drveta da se istakne tekstura pa sam zato ovako radio.Prvo sto radim nakon sto je drvo obradjeno je da ga pokvasim i ostavim dan da se osusi. Zatim izbrusim smirglom da se godovi poravnaju. Nakon toga ponovo pokvasim i opet ostavim da se meki godovi susenjem uvuku a tvrdji ostanu napolju. Sutradan opet brusenje. Ovo obicno ponovim 3 puta ali ako je potrebno i vise ako drvo nije dovoljno suvo, treba kvasiti i brusiti dok ne ostane povrsina kao staklo.Tada ide lakiranje. Posto nemam kompresor moze i cetk ad aposluzi na prvom sloju jer ce drvo sve da upije. Kada se lak osusi obrusim 320-kom smirglom da se izgube bobice na laku. Prvi sloj nikad nije kritican ali ga n etreba raditi s agustim lakom kako neko radi. Slojeve koji dodju posle nanesem razredjene a kad je skoro stegnut utrljam krpom umocenom u nitro. Skinuce se deo sloja ali ce se sve poravnati. to radim nekoliko puta. Ova prednje ploca iam 6 nanosa a uopste se ne primeti da je lak na njoj sem sto je malo tamnija tektura. Na drvetu ostanu sitni godovi tako da pod svetlom kad gledate sve je potpuno ravno aipak se vide teckice upustene zbog mikro strukture drveta. Ja koristim uvek polumat nitro lak. Ovo se sve lakse izvede ako imate kompresor ali se tada dobije sloj laka koji se vidi kao na bocnim stranamaLaneno ulje se mora nakon nekog vremena ponovo utrljavati u drvo ali se dobija slican izglededit: brusenje radim rucno jer masina obori ivivce daske vise nego sto zelim. Imam jednu dascicu od bukve oko koje obuhvatim smirglu i sa njom brusim ravne povrsine

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja volim prirodnu boju drveta da se istakne tekstura pa sam zato ovako radio.

Prvo sto radim nakon sto je drvo obradjeno je da ga pokvasim i ostavim dan da se osusi. Zatim izbrusim smirglom da se godovi poravnaju. Nakon toga ponovo pokvasim i opet ostavim da se meki godovi susenjem uvuku a tvrdji ostanu napolju. Sutradan opet brusenje. Ovo obicno ponovim 3 puta ali ako je potrebno i vise ako drvo nije dovoljno suvo, treba kvasiti i brusiti dok ne ostane povrsina kao staklo.

Tada ide lakiranje. Posto nemam kompresor moze i cetk ad aposluzi na prvom sloju jer ce drvo sve da upije. Kada se lak osusi obrusim 320-kom smirglom da se izgube bobice na laku. Prvi sloj nikad nije kritican ali ga n etreba raditi s agustim lakom kako neko radi. Slojeve koji dodju posle nanesem razredjene a kad je skoro stegnut utrljam krpom umocenom u nitro. Skinuce se deo sloja ali ce se sve poravnati. to radim nekoliko puta. Ova prednje ploca iam 6 nanosa a uopste se ne primeti da je lak na njoj sem sto je malo tamnija tektura. Na drvetu ostanu sitni godovi tako da pod svetlom kad gledate sve je potpuno ravno aipak se vide teckice upustene zbog mikro strukture drveta.

Ja koristim uvek polumat nitro lak. Ovo se sve lakse izvede ako imate kompresor ali se tada dobije sloj laka koji se vidi kao na bocnim stranama

Laneno ulje se mora nakon nekog vremena ponovo utrljavati u drvo ali se dobija slican izgled

edit: brusenje radim rucno jer masina obori ivivce daske vise nego sto zelim. Imam jednu dascicu od bukve oko koje obuhvatim smirglu i sa njom brusim ravne povrsine

Ovo mogu potpisati u cjelini s tom razlikom što ja meni draže raditi sa Tessarol uljnim mat lakom i naravno uljnim razjeđivačem.

Ovaj gore sam radio sa Beltop-om što je posljedica toga što sam na uređaju prije greškom umjesto prvog sloja sa Belton-om nanio Beltop pa mi se učinilo da uopće nije loše ispalo, a jednostavnije je nego nanositi 2-3 sloja Beltona pa onda 3-4 sloja razrijeđenog Tessarola. Cilj mi je inače bio još malo potamniti mahagonij.

edited by ZM

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ove sitne dlačice kako ih Impuls brusi finim papirom mogu se brusiti i kada se napravi premaz Beltonom (tankoslojni lazurni premaz). Beltonom se najbolje radi tako da se nanon nanošenja ostavi nekoliko minuta da ga drvo upije, a zatim se prebriše čistom krpom. Nakon toga lagano prođe najfinijim papirom i cijeli postupak ponovi 3-4 puta. Važno je da se prethodni sloj poptuno osuši (cca 12 sati). Drvo nakon ovog dobije sjaj i bude potpuno glatko, poput stakla. Tesarol se razrijedi i nanosi spužvom u tankom sloju 3-4 puta. Može se koristiti i četka (kist). Naravno sušenje 12 sati između svake faze. Prednost uljnog laka je upravo to što se sporo suši pa površina bude ravnomjerna, odnosno lak se niti ne vidi.

Konačni rezultat je tvrda mat površina na kojoj se ne vide slojevi laka. Ovaj postupak traje, ali je rezultat izvanredan i skoro je nemoguće loše napraviti. Može i lud do dobrog rezultata samo treba strpljenja. :blum3:

U prethodnom postu, u predzadnjoj rečenici treba pisati Beltona umjesto Beltopa. Belton je za toniranje drva, a Beltop za završni (top) sloj.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...