Jump to content

Zanimljive, smešne i čudne fotografije


Preporučeni Komentari

pre 15 časa, zerowaf reče

Sasvim čest slučaj na cestama.
Imamo li mi ovdje vozača kamiona da nam objasni postoji li neki smisleni razlog zašto iz etičkih razloga kamion s desne strane ne smije oduzeti gas deset sekundi?
Oba su na tempomatu. Kamion koji pretječe očito je nešto brži jer ga već u zadnjih desetak kilometara sustiže metar po metar. Jasno je da nema namjeru spustiti brzinu za jedan km/h, kako se ne bi doveo u situaciju da mora pretjecati. Zašto kamion s desne strane nakratko ne smanji brzinu za samo 3 km/h, a zatim ponovno uključi tempomat nakon završetka manevra pretjecanja? 
Da, znam da zakon vjerojatno u cijelom svijetu kaže nešto da ne smijemo mijenjati brzinu ili smjer kretanja dok nas pretječe drugo vozilo, ali u ovom slučaju oduzimanje gasa čak i na pet sekundi, a pogotovo za deset, uvelike bi smanjio ukupno trajanje pretjecanja, smanjio napetost na autocesti iza njih dvojice i, na kraju, svima donekle olakšao putovanje.

Da li ima isti korijen kao kada jedan auto na tempomatu polako pretječe drugi auto na tempomatu, pa ovaj koji je pretječen poveća brzinu za 3 km/h, pa kada je drugo vozilo već krenulo u manevar pretjecanja, onda odjednom oboje voze istom brzinom jedan pored drugog?
Osobno, kada se nađem u situaciji da nekog pretječem, nakratko povećam brzinu za 15 do 20 km/h, brzo pretječem i nakon što se vratim u desni trak, postupno se vratim na prethodnu brzinu nakon malo ubrzanja. neka vrsta normalne udaljenosti. Nikad nisam dobio kaznu za takvo što, ni u Austriji, ni u Sloveniji, ni u Hrvatskoj.
Posebno "volim" idiote koji me prestignu, pa uspore na manju brzinu od one koju ja vozim, pa ih sad moram obilaziti, a oni to doživljavaju kao osobnu uvredu.
Da ne bude slučajnosti, ponove to još koji put.

Vjerovali ili ne, obraćao sam pažnju na marke, najviše vozače BMW-a.
Zaista, osim iznimaka koje i sam poznajem, a koji i sami primjećuju takav folklor, postoji nešto posebno u prirodi većine ljudi koji kupuju BMW.
Valjda svoj imidž grade time što imaju "propeler", odnosno to je jedina osobnost koju imaju za ponuditi svijetu?
Jednom sam čak u Austriji izgrdio turskog taksistu koji me noću vozio iz Breslaua u Beč. Čovjek vozi 110 gdje je ograničenje 130 i ubrzava kao lud na svaki pokušaj pretjecanja pa opet usporava na 110
valjda misli da ga nitko ne može prestići jer vozi 530d i kad vozi sporo?

Stvar je u mentalnom sklopu ? , čak sam se posvađao s kuumom( ženskom)  ona veli pa ja se vozim po propisu (ne sme brže) kao kaj oni hoče otraga ? , zaboravljajuči da se mora po propisu voziti u desnoj traci . Zabole te ko je u prekršaju , ti se moraš voziti po propisu ;) - jedva je prihvatila :) ... 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 15.5k
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

pre 1 minut, black coffe reče

Je li to stvar mentalnog sklopa? , čak sam se posvađao sa svekrvom (ž), kaže da vozim po propisu (ne smije se brže) kao što će oni straga? , zaboravljajući da se po propisima mora voziti desnom trakom. Nije te briga tko je u prekršaju, moraš voziti po pravilima ;) - jedva je prihvatila :) ... 

ha ha uključio mi se "prevoditelj <2 sa srpskog na hrvatski , pa je kuma postala svekrva ;) 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 2 minuta, black coffe reče

Stvar je u mentalnom sklopu ? , čak sam se posvađao s kuumom( ženskom)  ona veli pa ja se vozim po propisu (ne sme brže) kao kaj oni hoče otraga ? , zaboravljajuči da se mora po propisu voziti u desnoj traci . Zabole te ko je u prekršaju , ti se moraš voziti po propisu ;) - jedva je prihvatila :) ... 

 

 

Jedno od zanimanja koje sam tijekom života stekao je i zvanje instruktora vožnje. Licenca mi je doduše davno istekla, ali napravio sam ju još u vrijeme dok ju je izdavalo ministarstvo obrazovanja. 

Jedan od predmeta, a na tu temu je bio obavezan također i pisani rad, se zvao "Prometna etika".

Nešto na što se tada, a i danas malo obraća pozornost.

Moji tadašnji mentori, Sinan Alispahić i Vlasta Perotić su se slagali npr. oko toga da ako svi voze 100 tamo gdje je ograničenje 80, tada je etično također voziti 100 i time ne tjerati sve ostale na manevar pretjecanja.

U šali znam reći ovima što zauzmu lijevu traku dok voze s prekoračenjem od 2 km/h da se vrate u desnu i ostave nas da kršimo propise i punimo proračun kako Bog zapovjeda.

Osim toga, barem kod nas, a i u brojnim drugim zemljama, vožnja lijevom trakom osim u cilju pretjecanja je i na auto cesti zabranjena te je predviđena mandatna kazna za taj prekršaj.

To je sad već nova okolnost koja nije obuhvaćena onom fotografijom zbog koje sam i razvezao jezik.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 32 minuta, zerowaf reče

 

 

Jedno od zanimanja koje sam stekao tijekom života je i zvanje instruktora vožnje. Iako mi je licenca odavno istekla, napravio sam je još kad ju je izdalo Ministarstvo obrazovanja. 

Jedan od predmeta, a obvezan je bio i pismeni rad na tu temu, zvao se „Prometna etika“.

Nešto čemu se tada, a i danas malo obraćala pažnja.

Složili su se, recimo, moji tadašnji mentori Sinan Alispahić i Vlasta Perotić. o tome da ako svi voze 100 gdje je ograničenje 80, onda je etično voziti i 100 i time ne tjerati sve ostale na pretjecanje.

U šali kažem onima koji zauzimaju lijevu traku dok voze 2 km/h preko ograničenja da se vrate u desnu, a nas ostave da kršimo pravila i punimo računicu kako Bog zapovijeda.

Osim toga, barem kod nas, a i u mnogim drugim zemljama, na autocesti je zabranjena i vožnja lijevim trakom, osim u svrhu pretjecanja, a za taj je prekršaj predviđena i mandatna kazna.

Ovo je već nova okolnost koja nije pokrivena fotografijom zbog koje mi se odvezao jezik.

Ma , bio sam "ko drek na cesti" po sijeloj Europi , od Makedonije do Nizozemske i najljepše mi se bilo voziti po Italiji . Tam kad see upali zeleno cijela kolona kreče  istodobno , svi gledaju oko sebe , i makar kaotično izgladalo promet teče ... , jedino ak je saobračajka onda svi uspore i zevaju kaj se decsilo makar i u drugoj traci ;) auto ceste - suprotnoj . U zemljama poput Njemačke , Švicarske , Beneluxa i okolo išle su mi na žifce ograničenja tipa 30 na sat , al hebi ga ... . Uglavnom došlo je doba , što procijenom osobne sposobnosti , što zadanim kaznama da postanem "savijestan šofer " , al da omogučim "bržim " šoferima da mi ne blicaju i ne trube . ! - svaka sila za vremena ;) . 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 1 minut, black coffe reče

Pa bio sam "kao budala na cesti" po cijeloj Europi, od Makedonije do Nizozemske, a najljepše mi je bilo voziti se u Italiji. Kad se upali zeleno, cijela kolona krene u isto vrijeme, svi se osvrću oko sebe, i iako se čini da je promet kaotičan... jedino što ako ga ima, onda svi usporavaju i zijevaju na što se dogodilo, čak i u drugom traku ;) autoceste - suprotno. U zemljama poput Njemačke, Švicarske, Beneluksa i oko njih, odgovaralo mi je ograničenje od 30 na sat, ali hebi ga... Uglavnom, došlo je vrijeme, sudeći po mojim osobnim sposobnostima, po izrečenim kaznama, da postanem "savjestan vozač", ali da omogućim "bržim" vozačima da mi ne trepću i ne sire. ! - svaka sila za vrijeme ;) . 

kak da isklučim prevoditelja ? :) opet nori ... :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

koristi drugi browser

kontam koristis Chrome ........ jes funkcija korisna ali brate smori sto stalno nudi prevod - oces/neces, pa moras za svaki site da kliknes izbor za ubuduce

ili trazi f-ju prevodioca i iskljuci za diya.rs, ili drugi browser koji ne smara

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

On 21. 11. 2024. at 12:13, Zen Mod reče

koristi drugi browser

kontam koristis Chrome ........ jes funkcija korisna ali brate smori sto stalno nudi prevod - oces/neces, pa moras za svaki site da kliknes izbor za ubuduce

ili trazi f-ju prevodioca i iskljuci za diya.rs, ili drugi browser koji ne smara

Je , crome , rekao sam mu da više ne prevodi stranicu ;) ... 

ća vidimo ... 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...