Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Ne vidim ja tu neku specijalnu dramu razlike.

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-Winter-Tyre-Test.htm

 

Imam kratko iskustvo sa Goodyear, ali ne i poredjenje sa Dunlop. Kasnije sam se vise okrenuo Hankook-u, posto su bile prilicno sveze. Problem je sto se kod nas slabo krcme miselini , danlopi, dobregodine i sl, pa stoje na lageru par godina, pa na popust pa srecnom dobitniku kome se zadesi nova guma na pola radnog veka.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ne vidim ja tu neku specijalnu dramu razlike.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-Winter-Tyre-Test.htm
 
Imam kratko iskustvo sa Goodyear, ali ne i poredjenje sa Dunlop. Kasnije sam se vise okrenuo Hankook-u, posto su bile prilicno sveze. Problem je sto se kod nas slabo krcme miselini , danlopi, dobregodine i sl, pa stoje na lageru par godina, pa na popust pa srecnom dobitniku kome se zadesi nova guma na pola radnog veka.
Lako se proveri DOT na gumi, pa vidis sve sto treba i naravno godina proizvodnje.
Goodyear ultragrip perf kad kupovao, dobio DOT iz te godine, 2015.
Za premijum gume, kazu da se menjaju posle 5 godine, dok sve ispod se radi na 3...
Kako ne vidis razlike... Bolji na snegu, manja potrosnja... Nema negativnih komentara [emoji3]
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kol'ko ja vidim UG9 bolji na snegu losiji na suvom. Ono sto je zanimljivo su prilicno male razlike nekoliko brendova, tako ih dobro prave, ili novinari malo peglaju podatke.. :) 

Sad za potrosnju, to je vec previse nadrealisticka prica, mislim slabo upotrebljiva, svi se sunjamo po razlicitim terenima..a sa tako malim razlikama bas da potrosnja bude primetna, a veci problem pravi stisnjavanje goriva nego par % performansi guma...malo mi deluje fantazmicno :D 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kol'ko ja vidim UG9 bolji na snegu losiji na suvom. Ono sto je zanimljivo su prilicno male razlike nekoliko brendova, tako ih dobro prave, ili novinari malo peglaju podatke.. [emoji4] 
Sad za potrosnju, to je vec previse nadrealisticka prica, mislim slabo upotrebljiva, svi se sunjamo po razlicitim terenima..a sa tako malim razlikama bas da potrosnja bude primetna, a veci problem pravi stisnjavanje goriva nego par % performansi guma...malo mi deluje fantazmicno [emoji3] 
Nisam siguran da li posmatramo isti test.
Ovo je iz 2019god ADAC...
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-ADAC-185-65-R15-Winter-Tyre-Test.htm

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma neka petljavina i placeno novinarstvo...malo se izbace neki dijagrami i ubace suve reci... :)  isto kao u hifi...prica bez reference

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-9.htm

Ovde je snow grip 100% i ta sara ima 100% grip na snegu za gole gume, ekseri i lanci su 130 i 150% gripa :) 

Dok je Dunlop sa socijalnom sarom low level guma, eventualno da su ugurali malo vise silikona pa da je meksa, ali to nosi druge probleme u vezi trajnosti i veliko habanje na suvom...

 

Pogledati Falken, Conti, Nokian..nesto su masno pobrkali..Danlop ima dizajn i klasu sare ranga sava eskimo...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma neka petljavina i placeno novinarstvo...malo se izbace neki dijagrami i ubace suve reci... [emoji4]  isto kao u hifi...prica bez reference
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-9.htm
Ovde je snow grip 100% i ta sara ima 100% grip na snegu za gole gume, ekseri i lanci su 130 i 150% gripa [emoji4] 
Dok je Dunlop sa socijalnom sarom low level guma, eventualno da su ugurali malo vise silikona pa da je meksa, ali to nosi druge probleme u vezi trajnosti i veliko habanje na suvom...
 
Pogledati Falken, Conti, Nokian..nesto su masno pobrkali..Danlop ima dizajn i klasu sare ranga sava eskimo...
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-Winter-Tyre-Test-175-65-R14.htm

Evo iz 2018 test... Valjda ovi nemci iz ADAC nisu toliko potplaceni.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

PA ne znam, aj ti meni reci.

Snow grip 100%, komentar "weak at snow"?

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-9.htm

 

snow grip 75%, excelent!! :D malo im slabiji grip on ice, 60% :) 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/WinterContact-TS-860.htm

 

I ova je bacena na deveto mesto, odlicna na snegu, odlicna na ledu, ali nije dobra zimska guma :D 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-D4.htm

Nije valjda za suve zime :) 

 

Nesto su se zabalabuckali, izmedju statistike, ocena, moranja da se (na)pise, cudnih zakljucaka...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Naravno, uza guma je bolja, za neociscen put, vece trenje, ali oni porede iste dimenzije, istina menjaju dimenzije kroz godine ili po potrebi.

Najbitniji je materijal i sara, sto je tehnologija u sustini. Pa se kombinuje sa trenjem, premeka ne moze da bude preuska(samim tim i previsokih bokova)...kompromis.

A bira se prema sopstvenim okolnostima, da li neko negde ima vlaznu ili suvu zimu, onima na poluostrvu do finske je decenijama sve jasno, problem su ovi juznije, sa sarenim zimama i sarenim potrebama. :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mozda je tebi bitna osrednjost ili luksuznost robe, nekima je materijalizam imperativ u zivotu, a meni je moj zivot onako bas ozbiljno iznad svih materijalistickih vrednosti i velicina :D 

Potpuno je isti efekat da li pogines u bugatiju ili puntu. 

Pa se eto malo razbiramo o kvalitetu delova za osrednjost i uvecanu bezbednost.. :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jasta, ovo su penzionersko- porodicne verzije. Lagani opstanak na drumu i izbegavanje statistike.. :) 

Mada su fensije price mozda vise zasticene od dosadnosti, kada gume predju sirinu 215 i visinu 55, pa malo azota, pa run flat... :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Onog trenutka kada smo počeli da filozofiramo koje DVE gume gde da namontiramo, odbacivši činjenicu da kolima treba najmanje 4 gume, rasprava je krenula putem birtije zemljanog poda pa negde posle dva ujutru...

Dakle, sve 4 nove gume spram auta koji se vozi, mesta i načina na koji se vozi. Sve ostalo su nijanse. I da, i ovde otprilike važi pravilo - koliko para, toliko muzike.

A čak i pre ovoga, pitanje je da li se obuva razgažen i izmrcvaren stranac kome je duša u auspuhu, elektronika varniči i trokira, kočioni cilindri u ko zna kakvom stanju i što-šta drugo...

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jasta, ovo su penzionersko- porodicne verzije. Lagani opstanak na drumu i izbegavanje statistike.. [emoji4] 
Mada su fensije price mozda vise zasticene od dosadnosti, kada gume predju sirinu 215 i visinu 55, pa malo azota, pa run flat... [emoji4] 
Passat koji imam, videh da ljudi stavljali R16 i R17... Sirine se isto tako povecavaju u odnosu na standardne 195/65/R15. Ostao sam na standard. Ne treba mi vise.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

1 minute ago, shonne said:

Passat koji imam, videh da ljudi stavljali R16 i R17... Sirine se isto tako povecavaju u odnosu na standardne 195/65/R15. Ostao sam na standard. Ne treba mi vise.

Dobra poenta. Uvek pogledati šta je proizvođač obuo svom automobilu. Uglavnom postoji dobar rezon i za dimenzije pneumatika i kvalitet. Ko želi, kupi nešto malo bolje od toga i to je to. Sve ostalo je za komšiluk i forume...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...