Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Treba da registrujem auto sledece nedelje. Razmisljam, pre 6 godina kad ga kupio, reg bila 17k din. Sada me izlazi 29,3k. Banda lopovska.
Zadnje koliko skontao, osiguravajuce kuce im vise ne placaju tehnicki pregled, vec oni sami moraju da naplate. Vise od 3k din od zadnje registracije. Banda lopovska.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

25 minutes ago, shonne said:

Treba da registrujem auto sledece nedelje. Razmisljam, pre 6 godina kad ga kupio, reg bila 17k din. Sada me izlazi 29,3k. Banda lopovska.
Zadnje koliko skontao, osiguravajuce kuce im vise ne placaju tehnicki pregled, vec oni sami moraju da naplate. Vise od 3k din od zadnje registracije. Banda lopovska.

Osiguravajuce kuce su skinule rabat sa 20% na 5%, naravno, njima je to kao poskupljenje donelo profit(drzava bi se zapalila da su pojeftinili, pa nisu.. :) ) , ali su mnoge agencije pogasene, a tehnicki sa `1000 ili 2000 otisao na 4000 ili 6000, mora da traje, da se snima..i kojesta.

Sta je to jos podivljalo da napravi razliku 12k din...??

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Povecali su posle prve reg od 17k osiguranje. Znaci skocilo je odjednom u nebesa. Posle su samo sitno nesto povecavali. Smanjenjem premiskog stepena uopste nisam osetio pojeftinjenje vec isto ili vise. Sad ovo sa tehnickim. Banda lopovska.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

preskupa je registracija

kad se doda redovan servis ide se do 400e

ja zbog toga razmišljam o nekom malolitražnom turbo benzincu, 1000cc, 90ks, nešto tako...cenim da bi bila jeftinija registracija i održavanje

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

40 minutes ago, crni. said:

preskupa je registracija

kad se doda redovan servis ide se do 400e

ja zbog toga razmišljam o nekom malolitražnom turbo benzincu, 1000cc, 90ks, nešto tako...cenim da bi bila jeftinija registracija i održavanje

Dosetiće se. Sve će se uskoro plaćati po snazi, a ne kubikaži. 

Uostalom, osiguranje se i sada tako računa!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...
3 hours ago, shonne said:

Ima li neko iskustvo sa Uniroyal zimske gume?

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/

Odeš tu pa porediš za iste pare šta je najbolje. Ako su nove i odgovara ti cena, udri. Meni su nove tj kvalitetne gume samo ove godine najmanje tri puta spasile vitalne organe: glavu, dupe i džep... (neću da napišem koje jer nisu Uniroyal pa nije ni bitno koje su)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/
Odeš tu pa porediš za iste pare šta je najbolje. Ako su nove i odgovara ti cena, udri. Meni su nove tj kvalitetne gume samo ove godine najmanje tri puta spasile vitalne organe: glavu, dupe i džep... (neću da napišem koje jer nisu Uniroyal pa nije ni bitno koje su)
Nemacki sajt. Nista ih ne razumem [emoji3]
Definitivno je pala odluka. Za 10 ak dana dve nove Goodyear UG9+ cu da uznem,... To je nesto novo sto se pojavilo ove godine.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nove gume, pa na zadnje tockove. Bar jednu sezonu.

Treba se drzati proverenih zimskih i ne stedeti, klizanje ocas moze da iznenadi, u delicu sekunde, pa je bolje to preduprediti. Bitno je da su mekane i sa dobrom sarom, da prate stazu. Na brzu voznju ne treba racunati. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nove gume, pa na zadnje tockove. Bar jednu sezonu.
Treba se drzati proverenih zimskih i ne stedeti, klizanje ocas moze da iznenadi, u delicu sekunde, pa je bolje to preduprediti. Bitno je da su mekane i sa dobrom sarom, da prate stazu. Na brzu voznju ne treba racunati. 
Zasto na zadnje tockove, bar jednu sezonu?
Nema zezancije sa zimom.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja stavljam nove gume na LOGAN-u na prednje točkove.

DŽaba ti zanošenje zadnjeg kraja ako ne možeš da kočiš i da se zaustaviš i ako ne možeš iz velikog snega da se isčupaš.

To što su objašnjavali je kada velikom brzinom ideš oko nekog relativno manjeg kruga pa ti se zanese zadnji kraj.  Odna treba driftovati.

 

Pozdrav Miša

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Uvek postoji neosnovn stav i los obicaj. A postoje i ljudi koji u tome uzivaju, da budu neobicni.

Samo bih savetovao, da se pazi na "veliku brzinu" i sneg...posto se za zimske uslove ne zna koja brzina moze u trenutku da postane "velika", a delovala mala.

Kao i nekkvo "kocenje", sto je jasno iole iskusnom, mislim ko je iskusio voznju po klizavom. "Kocenja" kocnicom....prakticno nema

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...