Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

Kod mene celosezonske Kleber quadraxter 2. Šta znam, ja prezadovoljan. Mnogo su daleko od Wintere zimi, ne klizaju, tiše su, udobnija vožnja. I leti i zimi veoma korektno odrađuju iznenadno kočenje. Jedino po kiši sam jednom proklizao, ali sam sam kriv, pokušao da imitiram Tomija Makinena, ali mislim da bi sve gume proklizale u toj situaciji, jbg.... :D

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja imam gume sa ekserima zimi, za led nema bolje. A zimske gume za Swe nisu dobre za Srb, temperature nisu iste. A i sve zavisi gdje i kako voziš. Za razliku od drugih novinskih testova, Švedski i Finski testovi guma su dobri i teško se može "kupiti" rezultat ali treba znati i čitati i tumačiti sta je napisano i sta ti treba. 
 
A i ni jedna guma ne pomaže ako ne držiš veće rastojanje i voziš pažljivije i sporije. 
Ja sam mrav. Ne silim auto, ne vozim brzo. Polako pa kad stignem.
Ako se posmataju karakteristike, ovo kod nas u Srbiju nude...
ce040cc6ad0b714db1df11ef9b665553.jpg
182fbf6438e8fb943e7d048db4b100b7.jpg

Kazu za Continental da su gume za manje i srednje automibile, dok GY ide na sve.. Hm.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

16 hours ago, Doktor said:

Japanska fabrika ? Nesto kao i mali privrednici iz Japana, hobisti, gitaristi i akvaristi iz zemlje izlazeceg sunca. :roll1:

postoje i diy automobili...eno oni momci iz monster garage prave čuda od kola...ali u ovom slučaju sam nekako više za fabriku, recimo mazdu cx-5 :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

23 minutes ago, crni. said:

postoje i diy automobili...eno oni momci iz monster garage prave čuda od kola...ali u ovom slučaju sam nekako više za fabriku, recimo mazdu cx-5 :) 

mani to,gledam i ja te imisije,ima ih jos par..to nije normalno sta se tamo radi..bez ikakvih atesta,dozvola,ovo cemo da skratimo-produzimo-prosirimo-suzimo,stavimo 16 litarski motor u sklopociju od 80 godina i slicno..jos gore,mene dobar drugar koji je lekar po struci (!!!!),petlja sa takvim stvarima...uzas brte...sve se moze za dobre pare,niko ne haje jel to tehnicki dobro,ili nije....

cadi.jpg

cadi 2.jpg

cadi 3.jpg

ford.jpg

ford 2.jpg

corvette.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...

Kako na tehničkom pregledu? Jel treba potvrda od proizvođača da spojler tih dimenzija i zadatog aerodinamičkog profila sme da se ugradi (iako je možda došao fabrički sa kolima)? Da li je usisnik za vazduh na haubi atestiran? Da li moraš na mašinski fakultet da mere snagu motora i izdaju uverenje da ta šasija sme da nosi motor te snage kome je dodata snaga elektrotehničkim uređajem (posebnim elektronskim pomagalom zvanim "chip tuning")?

Šalim se malo (ali se i ne šalim)... :mellow:

Uzgred, prelep diy :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

lol, ovo je toliko izmenjeno da od tehnickog nema nista :) nikad :)

kontam da bi naseo patos na valjke za kocnice

btw, skoro je jedan kolega sa (isto) zavarenim diferencijalom bio na tehnickom i gde su strucnjaci ustanovili 25% razlike u kocenju na zadnjoj osovini. umalo se nisam upishao

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Znači iznajmiš stazu za trkanje i odvezeš ga tamo na prikolici ako ga hoćeš voziti... :D (to isto mora tako po propisima). Opet se šalim. Znam, pomalo, ponekad, " na stra' "...  :P

Nego, stvarno, kakve su peripetije sada sa tuning-styling vozilima? Prolazi li to tehnički i kako? Mora li silne potvrde i štatijaznam? Pošto sam se svačega naslušao dok sam 3 dana čekao "komisijski pregled", recimo: čovek je dobio fabričke parking senzore kao poklon uz kupovinu novog Punta, te se tako vozio 10 godina, međutim odjednom je morao na "komisijski pregled" da stručnjaci ustanove da li su ti senzori adekvatni za to vozilo ili mora da ih skine, jer pobogu senzori nisu u istoj nijansi kao branik vozila.

Kad tako muče vlasnike čija vozila nemaju ni zatamljena stakla, kako li je tek sa tjnuniranim autima... Šta li se tu dešava?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa sve je smisljeno da otme pare(koje se besomucno trose na tjuning i stajling, a drzavi trebaju :D ) , tako da ce se uskoro valjda atestirati i samponi za pranje kola.... :) 

100-200 evrica za agencijicu, i 20% za drzavu, i bog da ih vidi,, mogu jos zgubidana i konkubina da udome...:magarac:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Prikolica, staza i gassssss :)

Što se tehničkog tiče, razlabavili su malko u poslednje vreme, mada atesti za kuke i stakla su čist cirkus i dalje. Pošto imam autoservis, često ljudima skidamo perfektne kuke sa pločicom od preko jer ne može da se registruje bez računa i izjave o ugradnji. Regularno kuka ume da izađe i 500 evra u zemlji Srbiji...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 2 months later...

Imaju platinu. Nego, kao sto je neko negde prokometarisao, treba lepo meriti izduvne gasove na tehnickom, i ko ne prodje, nema registracije, kraj price. Moze umesto katalizatora, pa i DPF  a da bude prazan lonac. Dzaba sve ako se ne meri kako treba i ako nisu dosledni...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@shonne Nije to nikada počelo da se ugrađuje, nego sva novija vozila sa EURO 2, 3 i višim standardima imaju fabrički ugrađen katalizator, odnosno DPF. Nakon nekog vremena, on se zapuni, zaprlja, pa se ili radi remont, ili se menja. E sad, auto može da radi i bez katalizatora, čak i motor dobije malo više snage, pa naš čovek Srbenda Gedža to skine i teraj brale, još se i hvali prijateljima. Downside, nema više prečišćavanja izduvnih gasova, al koga briga.

Da proveriš da li ti nije skinut katalizator, u servis, majstor pogleda pod auto i vidi ima li ili nema, odnosno proveri u kakvom je stanju, da li može remont, mora zamena, ili je sve ok...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...