Vix Napisano April 15, 2019 Share #1167 Napisano April 15, 2019 Tu je i pritisak na novcanik. Ja na Stila mogu da stavim gume precnika 15, 16 ili 17. Ja sam se odlucio na 15-tice ali boljeg kvaliteta, pre nego 17-tice losijeg (za istu cenu).... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano April 15, 2019 Share #1168 Napisano April 15, 2019 Kod mene celosezonske Kleber quadraxter 2. Šta znam, ja prezadovoljan. Mnogo su daleko od Wintere zimi, ne klizaju, tiše su, udobnija vožnja. I leti i zimi veoma korektno odrađuju iznenadno kočenje. Jedino po kiši sam jednom proklizao, ali sam sam kriv, pokušao da imitiram Tomija Makinena, ali mislim da bi sve gume proklizale u toj situaciji, jbg.... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano April 15, 2019 Share #1169 Napisano April 15, 2019 Ja imam gume sa ekserima zimi, za led nema bolje. A zimske gume za Swe nisu dobre za Srb, temperature nisu iste. A i sve zavisi gdje i kako voziš. Za razliku od drugih novinskih testova, Švedski i Finski testovi guma su dobri i teško se može "kupiti" rezultat ali treba znati i čitati i tumačiti sta je napisano i sta ti treba. A i ni jedna guma ne pomaže ako ne držiš veće rastojanje i voziš pažljivije i sporije. Ja sam mrav. Ne silim auto, ne vozim brzo. Polako pa kad stignem. Ako se posmataju karakteristike, ovo kod nas u Srbiju nude...Kazu za Continental da su gume za manje i srednje automibile, dok GY ide na sve.. Hm. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano April 15, 2019 Share #1170 Napisano April 15, 2019 Uzmi UG9 ako su te dve ... ili Hakkapeliitta Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
crni. Napisano April 16, 2019 Share #1171 Napisano April 16, 2019 16 hours ago, Doktor said: Japanska fabrika ? Nesto kao i mali privrednici iz Japana, hobisti, gitaristi i akvaristi iz zemlje izlazeceg sunca. postoje i diy automobili...eno oni momci iz monster garage prave čuda od kola...ali u ovom slučaju sam nekako više za fabriku, recimo mazdu cx-5 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
paja959 Napisano April 16, 2019 Share #1172 Napisano April 16, 2019 23 minutes ago, crni. said: postoje i diy automobili...eno oni momci iz monster garage prave čuda od kola...ali u ovom slučaju sam nekako više za fabriku, recimo mazdu cx-5 mani to,gledam i ja te imisije,ima ih jos par..to nije normalno sta se tamo radi..bez ikakvih atesta,dozvola,ovo cemo da skratimo-produzimo-prosirimo-suzimo,stavimo 16 litarski motor u sklopociju od 80 godina i slicno..jos gore,mene dobar drugar koji je lekar po struci (!!!!),petlja sa takvim stvarima...uzas brte...sve se moze za dobre pare,niko ne haje jel to tehnicki dobro,ili nije.... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 2, 2019 Share #1173 Napisano Jun 2, 2019 Evo i moje diy sklepe NIXIE, Leonardo, Aleks and 1 član je reagovao/la na ovo 1 3 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano Jun 2, 2019 Share #1174 Napisano Jun 2, 2019 Kako na tehničkom pregledu? Jel treba potvrda od proizvođača da spojler tih dimenzija i zadatog aerodinamičkog profila sme da se ugradi (iako je možda došao fabrički sa kolima)? Da li je usisnik za vazduh na haubi atestiran? Da li moraš na mašinski fakultet da mere snagu motora i izdaju uverenje da ta šasija sme da nosi motor te snage kome je dodata snaga elektrotehničkim uređajem (posebnim elektronskim pomagalom zvanim "chip tuning")? Šalim se malo (ali se i ne šalim)... Uzgred, prelep diy gluv_i_udaren je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 2, 2019 Share #1175 Napisano Jun 2, 2019 lol, ovo je toliko izmenjeno da od tehnickog nema nista nikad kontam da bi naseo patos na valjke za kocnice btw, skoro je jedan kolega sa (isto) zavarenim diferencijalom bio na tehnickom i gde su strucnjaci ustanovili 25% razlike u kocenju na zadnjoj osovini. umalo se nisam upishao Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano Jun 3, 2019 Share #1176 Napisano Jun 3, 2019 Znači iznajmiš stazu za trkanje i odvezeš ga tamo na prikolici ako ga hoćeš voziti... (to isto mora tako po propisima). Opet se šalim. Znam, pomalo, ponekad, " na stra' "... Nego, stvarno, kakve su peripetije sada sa tuning-styling vozilima? Prolazi li to tehnički i kako? Mora li silne potvrde i štatijaznam? Pošto sam se svačega naslušao dok sam 3 dana čekao "komisijski pregled", recimo: čovek je dobio fabričke parking senzore kao poklon uz kupovinu novog Punta, te se tako vozio 10 godina, međutim odjednom je morao na "komisijski pregled" da stručnjaci ustanove da li su ti senzori adekvatni za to vozilo ili mora da ih skine, jer pobogu senzori nisu u istoj nijansi kao branik vozila. Kad tako muče vlasnike čija vozila nemaju ni zatamljena stakla, kako li je tek sa tjnuniranim autima... Šta li se tu dešava? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Jun 3, 2019 Share #1177 Napisano Jun 3, 2019 Pa sve je smisljeno da otme pare(koje se besomucno trose na tjuning i stajling, a drzavi trebaju ) , tako da ce se uskoro valjda atestirati i samponi za pranje kola.... 100-200 evrica za agencijicu, i 20% za drzavu, i bog da ih vidi,, mogu jos zgubidana i konkubina da udome... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 3, 2019 Share #1178 Napisano Jun 3, 2019 Prikolica, staza i gassssss Što se tehničkog tiče, razlabavili su malko u poslednje vreme, mada atesti za kuke i stakla su čist cirkus i dalje. Pošto imam autoservis, često ljudima skidamo perfektne kuke sa pločicom od preko jer ne može da se registruje bez računa i izjave o ugradnji. Regularno kuka ume da izađe i 500 evra u zemlji Srbiji... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Avgust 7, 2019 Share #1179 Napisano Avgust 7, 2019 Još jedan dosadan dan u kancelariji... Aleks je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
crni. Napisano Avgust 8, 2019 Share #1180 Napisano Avgust 8, 2019 koje automobile servisiraš? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Avgust 8, 2019 Share #1181 Napisano Avgust 8, 2019 Sve redom, jakako Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Avgust 13, 2019 Share #1182 Napisano Avgust 13, 2019 http://www.politika.rs/scc/clanak/435624/Od-2021-obavezni-katalizatori-u-vozilima-na-putevima-Srbije?fbclid=IwAR3YHwCPzS0qcHZWvsRTvbbURg0DXnGoyANkC1_SMXJlQ5FRLs7XCv4e6IUSta je sad pa ovo... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ManicP Napisano Avgust 13, 2019 Share #1183 Napisano Avgust 13, 2019 Morebit tamo gde su fabrički bili ugrađeni pa masovno poskidani kad omatore. Ima beše nekih skupih metala u njima, još se lepo i prodaju kad uginu. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Vix Napisano Avgust 13, 2019 Share #1184 Napisano Avgust 13, 2019 Imaju platinu. Nego, kao sto je neko negde prokometarisao, treba lepo meriti izduvne gasove na tehnickom, i ko ne prodje, nema registracije, kraj price. Moze umesto katalizatora, pa i DPF a da bude prazan lonac. Dzaba sve ako se ne meri kako treba i ako nisu dosledni... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Avgust 13, 2019 Share #1185 Napisano Avgust 13, 2019 Od kad je to pocelo da se ugradjuje, ne znam ni da li imam katalizator u passat, 2003god, 1,9 TDI. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dejanco32 Napisano Avgust 13, 2019 Share #1186 Napisano Avgust 13, 2019 Men se čini da naše gorivo nije dovoljno čisto pa su do pre par godina ljudi masovno zbog toga skidali katalizatore, ne znam kakva je situacija sada. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano Avgust 13, 2019 Share #1187 Napisano Avgust 13, 2019 @shonne Nije to nikada počelo da se ugrađuje, nego sva novija vozila sa EURO 2, 3 i višim standardima imaju fabrički ugrađen katalizator, odnosno DPF. Nakon nekog vremena, on se zapuni, zaprlja, pa se ili radi remont, ili se menja. E sad, auto može da radi i bez katalizatora, čak i motor dobije malo više snage, pa naš čovek Srbenda Gedža to skine i teraj brale, još se i hvali prijateljima. Downside, nema više prečišćavanja izduvnih gasova, al koga briga. Da proveriš da li ti nije skinut katalizator, u servis, majstor pogleda pod auto i vidi ima li ili nema, odnosno proveri u kakvom je stanju, da li može remont, mora zamena, ili je sve ok... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Avgust 13, 2019 Share #1188 Napisano Avgust 13, 2019 Da, sada vidim u Etku da ga ima. Dobro je. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah