Jump to content

Udrobljena automobilska tema.


chakija

Preporučeni Komentari

jbg First, opet se svodi na pitanje izbora:

 

150 KS možeš uvek voziti kao 75KS, dok 75KS ne možeš voziti kao 150KS

 

To je zaista tačno, ali je za većinu onih koji upravljaju sa 150 KS to teško iskušenje. Svaki dan se od kuće do posla vozim preko gazele nekih 10 km i toliko nazad, a ograničenje je 80 km/h. Pa tu je svaki dan bar 2/3 vozila u prekršaju (uključujem i sebe). Sreća te one kamere iznad puta ne snimaju više.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Izvinjavam se što kvarim diskusiju......Ona mi dođe kao legitimna švalerka koja je uvek raspoložena za igru(bar je do sada bila), a za održavanje je daleko jeftinija :D

:msn-rofl:A još je i wife (pa i punica) aproved
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Prije mozda malo vise od mjesec dana su me "okinuli" sa mozda i vise od kilometra daleko  sa multanovom ili kako se vec taj uredjaj zove , inace zanimljivo da sam tada vozio najsporije po toj djelu kako inace vozim(takodje i ostali), zbog recesije platis odmah pa dobijes popust 50% na kaznu.

 

Inace ovi sa onim rucnim laserima nisu bas tako uspjesni u "okidanju" kraj jednog sam prosao sa 100km brze od dozvoljene brzine(vrlo brzo  ubrzavanje i preticanje) , uredjaj ne radi najbolje kad se brzina radikalno mijenja.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Inace ovi sa onim rucnim laserima nisu bas tako uspjesni u "okidanju" kraj jednog sam prosao sa 100km brze od dozvoljene brzine(vrlo brzo  ubrzavanje i preticanje) , uredjaj ne radi najbolje kad se brzina radikalno mijenja.

 

Navodno isto važi i za uređaje na stalku, a posledica je tri uzorkovanja brzine, koje uređaj radi automatski - ukoliko se drastično razlikuju, tada uređaj ne ispiše rezultat pošto mu algoritam govori da se radi o greški :) Ali možda je to samo urbana legenda :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Navodno isto važi i za uređaje na stalku, a posledica je tri uzorkovanja brzine, koje uređaj radi automatski - ukoliko se drastično razlikuju, tada uređaj ne ispiše rezultat pošto mu algoritam govori da se radi o greški :) Ali možda je to samo urbana legenda :)

 

Za sada mi je to uvijek "upalilo" ali samo ako sam ih primjetio prije obavljenog mjerenja , uglanom naglo kocenje, mozda imaju neke modernije i brze pa to vise ne bude radilo;)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

szia,

 

da se priključim i ja signalima iz sveta a bogami  i sa Foruma, gde se propagira priroda i društvo, kao i predlogu za Nürburgring kraj boljevačke šume!

 

post-36-0-27158400-1400217530_thumb.jpg

 

-max 1 konjska snaga

-lako održavanje filtera

-labavi servisni interval

-kamere na Gazeli će sigurno neko uključiti, dobro, možda ne ove na gelenderima

http://en.wikipedia.org/wiki/World_Naked_BikeRide

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Uskoro uvode ograničenje, tako da se vrlo kratko možeš radovati (ako već i nije)

 

 

Koga zanimaju evropske statistike ima materijala za sedam dana čitanja

 

http://ec.europa.eu/transport/wcm/road_safety/erso/knowledge/Content/20_speed/speed_and_accident_risk.htm

 

 

Da, to je to. Brzina je najveci uzrocnik nesreca i nema neke direktne veze sa jacinom motora. Problem je u onoj masi izmedju usiju i ociju, oni koji voze brzo, rade to bez obzira koje auto imaju.

Normalno, motori od 1000 ks nisu za vecinu a nisu ni za regularne puteve.

 

Za brzine u Njemackoj, svi autoputevi tamo nisu sa slobodnom brzinom. Jedan dio jeste ali mislim da to nije ni 10% od svih autoputeva u DE.Imaju mnogo vise ogranicenja i puno vise policijskih kontrola na autoputu nego sto vecina misli. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ovo mozda nije lose za one koji razmisljaju o autu. Na Svedskom je ali mislim da moze da se razumje. Folksam je velika osiguravajauca firma i oni svake godine izbacuju podatke iz svih nesreca sa utomobilima osiguranim kod njih i onda ih ocjenjuju u zavisnosti od "referensnog" auta.

U Koloni "Folksam" je njihova ocjena.

 

http://www.folksam.se/testergodarad/bilkoparguider/hursakerarbilen/1.57836

 

1: 40% niza sigurnost od standardnog. Izbjegavaj!

2: 20% niza sigurnost od standardnog. Izbjegavaj!

3: Srednja sigurnost. Referensa,

4: min 20% veca sigurnost od standardnog. Preporuuje se!

5: min 40% veca sigurnost od standardnog. Preporuuje se!

 

Folksam – Verkliga olyckor 

  • 1Undvik – 40 procent lägre säkerhet än medelbilen.
  • 2Undvik – 20 procent lägre säkerhet än medelbilen.
  • 3Medelhög säkerhet.
  • 4"Bra säkerhet – minst 20 procent högre säkerhet än medelbilen.
  • 5Säkrast – minst 40 procent högre säkerhet än medelbilen.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

To je zaista tačno, ali je za većinu onih koji upravljaju sa 150 KS to teško iskušenje. Svaki dan se od kuće do posla vozim preko gazele nekih 10 km i toliko nazad, a ograničenje je 80 km/h. Pa tu je svaki dan bar 2/3 vozila u prekršaju (uključujem i sebe). Sreća te one kamere iznad puta ne snimaju više.

 

 

@first:forsiras ovo tesko iskusenje,ne sporim da postoje i takvi slucajevi,bit ce da su to ekstremi..ti ljudi onda kad udju u svoj spajz,i vide 10 konzervi piva,nece moci stati na 2-3,vec ce potrositi sve vidljivo u spajzu,i od trovanja alkohola se moze umreti..nego sta je sa recimo kategorijom profesinalnih vozaca,koji vaze jel tako za iskusne,jer bez X godina provedenih na drumu,ni ne mozes da je dobijes tu kategoriju dozvole,i isti ti vozaci se ne pridrzavaju regularnih normi odmaranja koje su zakonski propisane,manipulisanjem raznoraznih senzora da bi eskivirali obavezna vremena odmaranje,sa namerom da obrnu sto vise tura,i iz ovog zarade sto vise para..70-80% teskih tegljaca vozi sa manipulisanim javljacima tahografa na ovim podnebljima,rolling 40 tona koji mozda ide iz suprotnog pravca..velike prevoznicke/spediterske kuce vise ni ne primaju vozace ako nisu spremni da prekrse ovo pravilo...

 

jbga tesko iskusenje je voziti auto na autoputu sa 120kmh sa ukljucenim cruise control,kad znas ta sprava ide i 220kmh :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ninja, zanimljiva je ona statistika. letimično sam pregledao samo koja vozila spadaju u kategorije 1 i 2, te kategorije 4 i 5. Puno nesreća sa malim (vjerojatno slabijim) autima i zanimljivo je da su neke "pile" u kategoriji 4 i 5.Možda je i do cijene takvih automobila - mlade usijane glave rijeđe si mogu priuštiti novi A6 ili seriju 5? Nisam pravio iole dublju analizu jer bi mi oduzelo dosta vremena, a moram uskoro krenuti za Lipik. Baš javljaju da je jedna od meni najdražih cesta za vožnju zatvorena zbog odrona i drveća na cesti. Morat ću okolo....po ravnijim putevima. :D

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ma ta prica o teskom iskusenju je besmislena. nesrece pravi neprilagodjena brzina u rukama loseg vozaca a to moze da ima svaki auto u saobracaju danas. vec sam pisao da VW TDI od 90KS od pre 15 i vise godina razvija maksimalnu brzinu od 185km/h. novi auti sa vecom snagom po pravilu imaju blokade na oko 200-220km/h, znaci nisu nesto bitno brzi a za razliku od tog zastarelog VW imaju daleko bolje upravljacke sklopove, kocnice, ESP, ETC i druge dzidza bidze koje itekako pridonose bezbednosti.

 

normalnom coveku dobre performanse automobila ne sluze da bi ih zloupotrebljavao i krsio propise, sem mozda maksimalne brzine na autoputu oko cega vidim da na nivou evrope postoji konsenzus o tolerisanju brzina do 30km/h preko ogranicenja. nijedan presretac u hrvatskoj a ni srbiji te nece juriti ako vozis 150km/h na autoputu. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

nijedan presretac u hrvatskoj a ni srbiji te nece juriti ako vozis 150km/h na autoputu. 

 

 

A i zašto bi kad se uvijek nađe netko tko ide 200+ i policajac može prikazati nekakav učinak na kraju smjene. Kad dovoljno ljudi počne voziti sporije morat će loviti i one koji su u manjem prekoračenju jer nitko neće tolerirati policajcu završetak smjene bez učinka, ali niti državna blagajna neće biti zadovoljna bez priljeva novca.

Nije tako teško napraviti sustave kontrole pri kojima neće biti moguće bilo gdje prekoračiti brzinu, a da to ne bude registrirano. Međutim u tom slučaju bi u rekordnom roku SVI vozili ispod ograničenja brzine i izostalo bi punjenje blagajne.Nemojte sada o troškovima koje ima država kada dođe do nesreće jer ne završava svako prekoračenje brzine sa prometnom nezgodom ili nesrećom.Ovako kada organi reda i naplate balansiraju između 100% učinkovitosti i potpune neučinkovitosti ne manjka entuzijasta koji bar malo reskiraju s nadom da neće biti snimljeni. Sličan sindrom kao kad krdo gnuova prelazi rijeku sa krokodilima - neki će biti pojedeni, ali većina će se izvući. Da je učinkovitost krokodila 100% ne bi bilo niti pokušaja prelaska i krokodili bi ostali gladni. ;)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

hahahaha krdo gnuova:)

inace je to na autoputu savrseno resiva stvar, italijani su provalili foru. vezes kontrolu brzine za vreme za koje si stigao od stanice na kojoj si uzeo putnu karticu do one na kojoj si platio putarinu. dobijes prosecnu brzinu i ako je veca od dozvoljene, onda si zdravo cao. naravno nije idealno ali itekako radi posao i ne trazi fizicki angazman policije na putu. moze da ti samo stigne kazna na adresu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ninja, zanimljiva je ona statistika. letimično sam pregledao samo koja vozila spadaju u kategorije 1 i 2, te kategorije 4 i 5. Puno nesreća sa malim (vjerojatno slabijim) autima i zanimljivo je da su neke "pile" u kategoriji 4 i 5.Možda je i do cijene takvih automobila - mlade usijane glave rijeđe si mogu priuštiti novi A6 ili seriju 5? Nisam pravio iole dublju analizu jer bi mi oduzelo dosta vremena, a moram uskoro krenuti za Lipik. Baš javljaju da je jedna od meni najdražih cesta za vožnju zatvorena zbog odrona i drveća na cesti. Morat ću okolo....po ravnijim putevima. :D

 

To ocjene su date posle saobracajnih nesreca i pokazuju koliko je auto "zastitilo" punike pri nesreci. Oslikava i tezinu povreda. Znaci, realni "testovi" iz stvarnog zivota. 

Svage godine se objavljuje lista.

 

Mislim da i Njemacki ADAC ima nesto slicno.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

...vezes kontrolu brzine za vreme za koje si stigao od stanice na kojoj si uzeo putnu karticu do one na kojoj si platio putarinu...

 

 

 

Čuo sam za to, ali nemam vlastito iskustvo. Ako je tako onda nema smisla žuriti osim ako si ne želiš napraviti marginu za espreso prije naplatnih kućica. :)

 

 

To ocjene su date posle saobracajnih nesreca i pokazuju koliko je auto "zastitilo" punike pri nesreci.
 

 

Ah so! Mislio sam da je riječ o pukom broju sudjelovanja u nesrećama. Budući da je ovako kako si rekao onda znam da ADAC radi slične izvještaje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

nitko neće tolerirati policajcu završetak smjene bez učinka, ali niti državna blagajna neće biti zadovoljna bez priljeva novca.

ne brinem se ja za njih...uvek ce naci izvor prihoda i ideje.kad bi svi teoretski postovali ogranicenje brzine i ostalo, presli bi na manje prekrsaje , tipa pljuvanje i pusenje po ulici, bacanje smeca na nedozvoljeno mesto, nesisanje travnjaka, zanemarivanje zivotinja i kucnih ljubimaca. po evropi policajci imaju sira ovlascenja, da ne kazem da su najcesce u USA jedne te iste osobe i saobracajci, policajci - komunalci (sve zajedno) ...to ce biti i ovde uskoro. ima da nas urihtaju . :buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

hahahaha krdo gnuova:)

inace je to na autoputu savrseno resiva stvar, italijani su provalili foru. vezes kontrolu brzine za vreme za koje si stigao od stanice na kojoj si uzeo putnu karticu do one na kojoj si platio putarinu. dobijes prosecnu brzinu i ako je veca od dozvoljene, onda si zdravo cao. naravno nije idealno ali itekako radi posao i ne trazi fizicki angazman policije na putu. moze da ti samo stigne kazna na adresu.

 Talijani  provalili foru pa onda divljaju po Autostradi i kad dodju do izlaza stanu na neki motel da popiju kafu, ubiju vreme i "posteni"izadju na rampu

To ocjene su date posle saobracajnih nesreca i pokazuju koliko je auto "zastitilo" punike pri nesreci. Oslikava i tezinu povreda. Znaci, realni "testovi" iz stvarnog zivota. 

Svage godine se objavljuje lista.

 

Mislim da i Njemacki ADAC ima nesto slicno.

Bila afera sa tim ADACom. Velike firme placale da se friziraju podaci i time ubirale reklamu. Jedne godine NISAN, druge MAZDA, ko kad plati najvise

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@first:forsiras ovo tesko iskusenje,....

 

Sasvim je drugi osećaj brzine u nekom dobrom automobilu sa snažnim motorom, jer daje neki osećaj veće sigurnosti i većinu vozača lako odvede u prekoračenje dozvoljene brzine. U tom smislu je to konstantno iskušenje u odnosu na postojeće uslove vožnje i propisana ograničenja brzine.

 

Već sam naveo deonicu puta kojom svakodnevno prolazim gde je u svakom trenutku bar 2/3 automobila (vozača) u prekršaju. Šta je onda tu

po sredi. Da li je tih 2/3 vozača palo u iskušenje u odnosu na propisano ograničenje (80 km/h), ili ono nije u skladu sa saobraćajnim uslovima.

 

@ninja

 

Ako si se već vratio u diskusiju, onda bi bio red da mi odgovoriš na ovaj post...

http://www.diyaudio.rs/topic/116-ima-li-alfista-na-forumu/page-9#entry186021 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@ninja

 

Ako si se već vratio u diskusiju, onda bi bio red da mi odgovoriš na ovaj post...

http://www.diyaudio.rs/topic/116-ima-li-alfista-na-forumu/page-9#entry186021 

 

Procitao sve tvoje postove od pocetka... polako .... nemam sta da komentarisem osim da dodam da ima i nijansu vrijedjanja oko strucnosti ....

Sta ti je namjera bila nemam pojma ali pisana komunikacija je takva i tumaci se od onog koji cita a ne onog koji pise.

 

I sto se mene tice, nemam namjeru vise da se nadmudrujem sa tobom u vezi ovoga.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...