Jump to content

Čime se zanimam... (ovih dana )


Impuls

Preporučeni Komentari

pre 6 minuta, zek reče

Auuu, ako se ovde snađeš u ovom zmijarniku, svaka ti dala....:w00t:


Tako sam i ja gledao tuđe radove, pa sam zato prvo sve označio što je bilo unutra i onda shvatio da jednostavno ne mogu sve označiti i nastavio jednostavno rezati žice i bacati ih van. Nakon žica je izbačen stari trafo za kojeg sam sumnjao da nije original i sva sjedišta lampi.
Naravno da sam greškom, dok sam bio u Austriji uzeo kriva sjedišta koja mi ne stanu kroz rupe na šasiji - sad su stavljena s gornje strane. :)
Kad počneš sam stavljati dio po dio, žicu po žicu tada sve postane shvatljivo.
Osim toga, imam originalna Dynaco uputstva. Doduše u uputama su druge boje, pa sam zadangubio dan i pol dok sam povezao koje boje su na originalu ekvivalent bojama na mom trafou kojeg sam dao napraviti kod Kolareka u HR (nešto kapacitetniji nego original).
Peripetija koju ću opisati kad ga završim i napravim kratku temu tek da se nešto piše. Za sada samo zahvala Allmightyju na pomoći koji je našao vremena mi dati pokoji savjet između ukuhavanja supa od kornjače  i pohvala za prijateljski raspoloženog Pecu iz Pik Audia!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dvodnevni "projekat" - Kavezni rajf za OKTAL keramičko podnožje ;) 

Kolegi koji završava opasan! LCR, nešto se nije uklapalo da ugradi standardno OKTAL podnožje sa pripadajućim kupovnim rajfom za montiranje u donju stranicu gornje ploče. Naravno kao i obično čujemo se i  dobijem informacije kako on vidi, da bi ja trebao uraditi. E sad, skapiram ja šta on želi ali mi se rodi misao da to rešim na svoj način, koji će uključiti i njegovu ideju za rešenje. Konačno, uradim ovaj dvodelni kavezić koji potpuno obuhvata OKTAL keramičko podnožje. Gornji i donji deo "kaveza", međusobno zapertlovani povijanjem 4 stubića, a pride zaliveni  dvokomponentnim BISON epoksi lepkom, zapečeno na 60°C ~ 90 minuta. :so_happy:      

2083773982_IMG_20201224_1913151024x768.thumb.jpg.ce9649ee2a5584498c8c83ad4e487429.jpg

1590963227_IMG_20201224_1915261024x768.thumb.jpg.264514eda82d4aed3bc81b60e97bda5f.jpg

1524744072_IMG_20201224_1919101024x768.thumb.jpg.f6dba4419443a71c48fea5bc4c4496d9.jpg

1596395095_IMG_20201225_1206071024x768.thumb.jpg.c8eddc600b934df4e299eae9b5e0c263.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Danas se malo radilo jer je neki dan jos jedan bajk stigao na servis , Suzuki GSX600F katana ,

za pocetak dotegnuta je glava motora i prestelovani su zazori ventila (0,15mm IN - 0,20mmEX), kod Suzuki uljno-vazdusno hladjenih masina je to relativno lako jer se stelovanje ventila vrsi pomocu srafova i kontra matica , nema potrebe skidati bregaste osovine kao kod ovih novih masina, plus za redovan servis je sve dosta pristupacno .

9.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

e da , dobro me podseti

ja sam kod njih uzimao tanke O ring male debljine - zaptivka solje karburatora ko budali samar , pod uslovom da je prosti obim -  da nemas dodatni prsten kao sto ima na ovim Banatovim

no , ne rade sa fizickim licima, mora preko racuna

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Svi moderni karburatori su puni gume ,razni O-ringovi , vakum-membrane sibera ,konusni vrhovi iglica plovkova ,...

, problem je sto su ovi novi bez-olovni benzini da bi im se podigla oktanska vrednost puni etil alkohola koji ima jako jako negativan uticaj na sve te gumene delove unutar karburatora , vremenom se te gume `okamene` i prestaju da `drze` kako treba ,

imao sam prilike da vidim kako su jednom coveku na novijem Suzuki Bandit bajku od jedanput svi  Keihin karburatori procureli samo nakon jednog sipanja svezeg benzina , namenjo se covek svecica i probao je svasta , ali dok sve gumice unutar karbova nisam zamenio motor mu je radio kao krunjac za kukuruz ,

interesantno je da su starije baterije karbova iz 50-tih,60-tih,70-tih pa cak i pojedini iz 80-tih imale minimalnu kolicinu gume unutar karbova sto ih je cinilo po kvalitetu rada i dugotrajnosti superiornim u odnosu  na ove modernije , 

Na slici su ovi Mikuni BST karbovi od bajka koga trenutno radim ,

-sa crvenom strelicom je O-ring koji dihtuje oko sedista iglice plovka , moze covek da promeni 100 iglica plovka i dalje ce taj karb da preliva ako se ne zameni taj O-ring

-sa zelenom strelicom je O-ring oko dizne za hladni start (saug) , on je manje kritican ali moze imati odredjen uticaj na kvalitet rada motora pri hladnom startu 

-sa zutom strelicom je O-ring koji se nalazi sakriven ispod plasticne vodjice sibera gasa ,retko ga ko menja i zna za njega , on sluzi da zadihtuje emulzionu cev igle sibera gasa , ako on ne `drzi `benzin iz komore plovka ce biti `fals` usisan ne samo kroz emulzionu cev kako treba nego i`fals` pored nje  direktno u venturi komoru , motor ce tako i dalje da brljavi 

-sa crnom strelicom je O-ring izmedju plasticnog poklopca membrane sibera i alumijumskog tela karba , on sluzi da zadihtuje taj spoj koji vodi do servisnog prikljucka za vezanje vakum-metra 

-  sa plavom strelicom je jako mali O-ring od srafa za podesavanje kolicine ler smese , ako je los ima i los uticaj na drzanje stabilnosti ler gasa 

- isto jako vazni O-ringovi su na gumenim stucnama karburatora , on se nalazi imedju glave motora i unutrasnje strane stucne , trpi jako visoku temperaturu i zna da popusti sto vodi ka pojavi usisavanja `fals` vazduha i loseg rada masine ,

nadam se da ce ovaj text i opis nekome od kolegiona nekada da bude od pomoci .

 

O-ring.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sada dostupno na sveznajucem netu

https://o-ring.info/en/o-ring/brochures/08_eriks nv_o-ring_compound_selection_update_april_2013.pdf

Ima raznijeh vitona, pa mogu razna iskustva da se dogode.

Nazalost kod nas je sve teze i teze raditi sa srtifikovanim proizvodima...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 3 časa, BANAT reče

 

nadam se da ce ovaj text i opis nekome od kolegiona nekada da bude od pomoci .

Banat Itekako je od pomoci :rolleyes:  npr ja nisam ni znao da na gumenim stucnama postoje oringovi , racunam stucne su gumene pa ...  :wacko:

Letos sam se  dao u sredjivanje jednog GSX750F  zamenih mu sve na sta sam naisao da nevalja , od guma , creva , lezajeva , neko je petljao nesto sa instalacijom i to sam sredio  tj vratio po fabricki .

Njegovi karbovi su bili u mehanicki ocajnom stanju da sam morao da kupim drugu garnituru karbova koji su na izgleda ocuvaniji i bolji , karbovi su Mikuni BST 36 SS .

U medjuvremenu narucim 4 kompleta za reparaciju istih na Aliju i takodje uzmem sinhronizator tj ona 4 vakummetra ...

Izmenjam sve gumice , sklopim karbove i vratim  ih na agregat ... motor je upalio iz prve :) ali igranju nikad kraja .

Prvo nije primao gas do kraja nego mi je gutao knedlu na visim rpm , to sam resio odvrtanjem smese .

Onda nije imao ravnomeran rad na leru , sinhronizacija je donekle pomogla ... sad radi na leru ali otprilike kao  "prijatelj Zikina samohodna kosilica " :wacko: 

Sredio sam i vakumsku slavinu sto pusta gorivo iz rezervara , svecice koje sam stavio nove bile su NGK JR9C ... sve je to kako tako funkcionisalo dok  nisam stavio rezervar se i poceo da se vozim .

Predjoh otprilike 3km sav odusevljen :D kad makine poce da menja rad , poce nesto kao na  3 cilindra , rrrrt trt mrt ... :wacko: vidim ja  da  cu jos i da guram 220kg gvodjuriu kuci , dovukoh se nekako ugasih ga i vise neupalih :angry:

Crkle su mi one ngk svecice , neki su me savetovali da umesto NGK stavim Denso x27etr ili jos bolje iridiumske , od tada  stoji i ceka da uzmem nove svecice .

Palo mi je napamet da  su mi karbovi opet procureli pa je to razlog crkavanja svecice , medjutim ne! proverio sam drze lepo nisu procureli .

Tako da igranju oko ovog mog krsa jos uvek nije kraj :wacko:

 

20200721_183000.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

KAko su crkle svecice?

Ako se spale nove svecice, proveriti kompresiju, ako je niska kompresija, energija iz bobine lako uzari vrh svecice i spali je. Iridijumka ce da resi problem spaljivanja, ili da ga odlozi, ali proveriti kompresiju...

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...