Jump to content

Čime se zanimam... (ovih dana )


Impuls

Preporučeni Komentari

Kod mene je preamp izveden sa dva balansirana i dva nebalansirana ulaza. Phono integrisani (nebalansirani) je krajnje desno, pored njega line nebalansirani (uglavnom je ext RIAA) i dva balansirana Line ulaza od kojih je krajnji levi CD... 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Glavni prekidac ima sa zadnje strane. Interesantna je opcija da phono bude na prvom ali prilikom a-b testa cd - phono prolazio bi stalno kroz iskljuceno stanje pa mislim da je cd - phono - aux -.. najprakticnije. Hvala, mnogo trezvenije izgleda kad slusam druge predloge nego kad sam pravim kombinacije. Odluceno:

1. mute

2. cd

3. phono

4. aux1

5. aux2

6. aux3

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Aha, Lukini točiri. Nalemljena orginalna skretnica... ...svira. U životu nisam video onako komplikovanu skretnicu :)

I to ne da svira detaljno, nego suviše detaljno. Mene čak malo ovom prilikom opterećivalo, nisam siguran da bih mogao ono da slušam ceo dan. Al radi za sve pare.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Rez je na nekih 800-900Hz, ne znam baš tačno.

 

Dole Beyma 15K200, nije kao u orginalu, sečena sa 24 db/oct

Gore B&C DE250, kao u orgnalu, sečen sa 18 dB/oct

 

 

Hvala! Ušetdio si mi dosta traženja u one dvije teme. Dobro izgledaju kutije. Ipak si napravio kako su neki savjetovali - lavor van iz kutije. :ok:Jako mi se sviđa i volio bi ih čuti. Je li to konačna varijanta kutije? Hoće li pasti neko furniranje ili lak?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nisam ja pravio. Ja slušam one iz bloga.

 

Ovo su Šobine kutije sa basovima od ambalažne iverice. Lavori, kompresioni i delovi za skrenicu su Lukini a sve smandrljano kod Zvuleta iz radoznalosti ne bi li se čulo više :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Skretnica je spakovana oriđiđi (neki otpori nisu baš baš ali close enough).

 

Kompresioni je svirao kod Gagice mesecima, pa je ok.

 

Beyma nisam siguran koliko je usvirana ali je i ona radila prethodnih mesec dana. Beyma je spakovana u kutiju od oko 100L, možda neki litar više, tjuning mislim oko 45Hz. Meni basa prekoviše, al ja sam od onih što ispod 50Hz izdrže jedan film pa se ne računam. Više Beyma škripi oko rezne frekvencije, ali je tako beznačajno, na nivou "čini mi se da možda...". Orginalna skretnica je fino legla.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

aha, to je lavor koji je kod gagice?

 

pa iz iskustva dvogodisnjeg bavljenja originalom, mislim da znam koje su tacke gde bi trebalo napasti taj dizajn, to ima veze sa time sto si napisao da detalja ima previse za tvoj ukus. mislim da trebe provesti vreme da se tonski pogodi i usavrsi dozivljaj muzike koji taj zvucnik proizvodi. taj lavor i drajver u njemu su sumanuto dobri, narocito za to sto kostaju, ali umeju da povuku na vise forenzike nego sto neki ljudi mogu da podnesu. i ja sam se u licnom slucaju zivota sa hornama potrudio da im tu forenziku stavim u drugi plan, iako je prisutna. mozda se poigrati sa izborom pasivnih komponenti, kondova u skretnici (da ne kazem ozicenja  :whistle2: ). to je u toj rudimentarnoj formi sve skolski postavljeno da se svajseri sa time igraju i naprave super zvucnik po svom ukusu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Da li je neko projekte sa velikim Pro basovima i hornama poredio u direktnom slušnom testu sa nekim kvalitetnijim manjim Hi-Fi zvučnicima, tipa Sonus Faber, Dynaudio, itd.?

Čisto da se vidi/čuje kakve su i kolike razlike, i da se vidi u kom pravcu se kreće rezultat projekta ? 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

aha, to je lavor koji je kod gagice?

 

pa iz iskustva dvogodisnjeg bavljenja originalom, mislim da znam koje su tacke gde bi trebalo napasti taj dizajn, to ima veze sa time sto si napisao da detalja ima previse za tvoj ukus. mislim da trebe provesti vreme da se tonski pogodi i usavrsi dozivljaj muzike koji taj zvucnik proizvodi. taj lavor i drajver u njemu su sumanuto dobri, narocito za to sto kostaju, ali umeju da povuku na vise forenzike nego sto neki ljudi mogu da podnesu. i ja sam se u licnom slucaju zivota sa hornama potrudio da im tu forenziku stavim u drugi plan, iako je prisutna. mozda se poigrati sa izborom pasivnih komponenti, kondova u skretnici (da ne kazem ozicenja  :whistle2: ). to je u toj rudimentarnoj formi sve skolski postavljeno da se svajseri sa time igraju i naprave super zvucnik po svom ukusu.

 

levak i taj B&C250 rasturaju.. retko da mi se sta toliko svidelo.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jesu, ti lavori. Doneti onako đuture sa drajverima i samo spušteni na Šobine Beyme.

 

Ja sam taj utisak previše detalja imao ovde kod Zvuleta, horna je bila mako bliže, na nekih 3m od glave. U Zr-u sam slušao tvoj par kad je sređena skretnica i uopšte nisam imao taj utisak tolikog detaljisanja, sad dal je do izbora komponent ili skoro duplo veće sobe. Nisam bio lenj pa sam i sunđer nabio u hornu i izvadio ga posle 3 min i vrnuo na policu. Sedeo sa braćom jedno 6-7h, preturio Ečiju sve diskove i uživancija, tu i tamo zafali supertviter al je to već ono zakeranje kad nema ništa drugo da se zameri. Sve u svemu, da mi soba duplo veća pravio bi ja ovo.

 

@BVT

Nije direktno poređeno ovo što sam ja čuo. Ja lično iz male kutije nikad nisam čuo bas kao iz velike kutije sa bar 12ticom i nikad nisam čuo dinamiku kao kod Sume. Truba iz te horne cepa uši baš kao i uživo... Jedino što ja ovaj tip kutija ne mogu da slušam casual, onako da mi svirkaju ceo dan. Kad god prođem ispred njih ja bi seo da slušam i apsolutno ništa ne mogu da radim uz takve kutije jer svako malo prekidam da oslušnem.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

@BVT

Nije direktno poređeno ovo što sam ja čuo. 

 

 

Tako sam i mislio. Šteta. Samo sa mnogo slušanja i poređenja može se znati da li je proces i kretanje u dobrom pravcu, i da li se kao i koliko napreduje.

 

 

Ja lično iz male kutije nikad nisam čuo bas kao iz velike kutije sa bar 12ticom i nikad nisam čuo dinamiku kao kod Sume. 

 

Faktora koji će uticati na kvalitet reprodukcije ima mnogo, a veličina jedinice je samo jedan. U 20-30 m2 sobi i sa trosistemcem 8-10" bass, 5-6" mid i visoki, može se postići i SPL i dinamika i sve ostalo na vrhunskom nivou (sa 20-50W amp), ako su i projekat i jedinice zaista dobri. To što si napisao je generalizacija koja nema pokriće u praksi, pogotovo za standardne prostorije. 

 

Većina projekata dvosistemaca više efikasnosti rezultuje diskutabilnim rezultatom, jer je teško izbalansirati SPL duž opsega (ravan freq. odziv), zbog: niskog Qts-a bass-a, baffle step efekta, itd. Ima tu još nekoliko (negativnih) faktora. O tome možda drugom prilikom. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pazi ovo

 

Postavljena slika

 

 

i ovo

 

 

Postavljena slika

 

 

to mu dodje ovo : https://passlabs.com/products/speaker

 

a isti ti momci i devojke , opisani ovde - https://passlabs.com/company/about-pass/ , kao referencu pri razvoju elektronike , koriste ovo :

 

Postavljena slika

 

 

zakljucak - ipak ne treba generalizovati nista , ali sam ja tog iskustva da je life-like dinamiku i volumen lakse postici vecim jedinicama , bez obzira na SPL

 

edit : za ninju posigurno znam da je u isto vreme imao standardnije kuteje ( po fifi kriterijumima) i big Tanns u prostoriji ;

 

prodao je Tanns ; dovoljna informacija o njegovom misljenju

 

mali disclaimer - njegovi Tanns sigurno nisu imali bass kako treba , sa 99.9% sigurnosti da im je vesanje otvrdnulo , kao i svakom 3808/9 posle 10-ak i vise godina

takodje je i skretnica bila pomalo upitna - sigurno nije izvucen maximum sa njom

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...