Jump to content

HC Citation 12 mosfet


Zbora

Preporučeni Komentari

Smestio sam premp sadasnji kakav jeste na PCP.

Sve je jos uvek podlozno promena.

PCB.thumb.png.c662547ec727ef74e08dee9111f7747c.png

 

Ovo je zapravo ono sto sad svira samo prilagodjeno za fensi stabiliatore, (bez salate za LM317) sto smo crtali onomad.

Trafo je 2x18V torus 30VA. 

Pre otpornika oko 25V ulaz u regove oko 23V .

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

E da ja umem da definisem ne bi lio krv suze i znoj ovde :)

koristio je rec "Noice" toliko znam :) negde sa skapirao da su to "prekidacke" smetnje iz dioda.

@BANAT je napisao da je bolje da izbacim jedan grec, ovo je bilo vise pitanje .

Izmenjeno od Zbora
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

12 hours ago, NIXIE said:

Ja bih stavio neko malo opterećenje iza regulatora. Zavisno od OPA struja može biti jako mala, 5-6mA za dual. Znači ja bih stavio 2k2 ka GND (sa ili bez LED) iza svakog regulatora da ukupna struja nikad ne padne ispod 10mA.

E ovo mi treba nisam predvideo ledaru za prednju plocu nigde, taman jedna da svetli na plocici na jednoj grani drugu da izvucem do prednje ploce.

 

Nego kad si vec napisao , sta dobijam sa ovim, nauke radi :)

Izmenjeno od Zbora
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Preporučljivo je imati neku minimalnu potrošnju kako bi regulatori radili kako treba,  ne znam za te Sparkose kakav je slučaj. Miro je stavljao 10mA za LT1963/3015 i LED na PCB. LED nisu obavezne naravno. Ako staviš neki OPA sa par mA potrošnje u mirnom stanju (bez signala) možda nije dovoljno, a možda i jeste. SS3602 troši 7mA po čipu, znači 14mA ukupno, i za njega sigurno ne treba. Zato stavi te LED slobodno, 6-7mA po diodi i taman. Samo uzmi obične, one super bright oči vade na 7mA. Meni to nije trebalo jer svaki mosfet troši barem 35mA po kanalu pa naviše. Plave LED koje imam su podnošljive sa 0,3mA.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Zavisi od konfiguracije. Sa dva greca, po jedan za svaki sekundar 18V dovoljne su za inverzni probojni napon od 40V diode. Za jedan grec, i dva sekundara po 18V moraju ići od  80 ili 100V  diode. Za jedan grec i dva sekundara 15V mogu ići od 60V diode. Gledaj šta ima po našim radnjama, ima ih svuda. Za struju trajnu od 1A ili više, a bolje više, pogotovu ako su veći kondenzatori.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

WWW.INTERHIT.RS

SB5100-DIO - Šotki dioda 100V 5A DO201A
WWW.INTERHIT.RS

Velika ponuda Dioda, šotki, ispravljačkih, brzih, super i ultra brzih, raznih jačina struje, napona i montaže, i još preko 14000...

 

WWW.INTERHIT.RS

Sotki dioda 40V 3A =SB340 DO201AD

Zatim SB160, SB260, SB360 (1,2,3A 60V) itd.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Prakticno si bajasovao 82 oma. Mozes oba cvorista da vodis do prikljucka preko ponekog otpora male vrednosti, kao izdizanje mase.

Preporuka je da bitne vodove napajanja dva lejera spajas na velikom kondu, oko njega je petlja buke po sklopu. Ovo gde su strelice. Vratiti crveni vod mase na pin konda.

Masa se osmisljava da odrzi sum i buku u jednom segmentu kola, da ga ne spaja sa ostatkom i mogucim vecim izvirom suski.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ne nisam, zanemari sliku, nacrtacu ponovo ...

Treba voditi posebno oba cvorista do izlaznih klema (2kom)

pa ih prespojiti otpornikom 82 tu na izlazu sa pcb kod klema.

pa onda dve odvojene zice sa ploče vući do tacke uzemljenja ?

Izmenjeno od Zbora
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

8 hours ago, vladd said:

Prakticno si bajasovao 82 oma. Mozes oba cvorista da vodis do prikljucka preko ponekog otpora male vrednosti, kao izdizanje mase.

Preporuka je da bitne vodove napajanja dva lejera spajas na velikom kondu, oko njega je petlja buke po sklopu. Ovo gde su strelice. Vratiti crveni vod mase na pin konda.

Masa se osmisljava da odrzi sum i buku u jednom segmentu kola, da ga ne spaja sa ostatkom i mogucim vecim izvirom suski.

Išta li je bolje :) ?

PCB.thumb.png.25a4772eba12df3a279ebeac8f6a252d.png

 

Izmenjeno od Zbora
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nope.

Leva plava veza od pina otpornika 82 oma je višak, desna je ok, samo crvenu sa zvezdišta br2 spojiti sa otpornikom umesto levog plavog voda. <pa na priključak dovodiš direktno jedno zvezdište a drugo preko otpornika.

Generisanje ideje pakovanja masa ide od šeme, gde se "zatvaraju" kola šuma i bruma, i tada se manipuliše sa izbegavanjima raznih tokova različito zaprljanih signala ili samo struja brumom.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Suština onoga što sam radio je da ima jedno zvezdište za ulazni deo i NFB, a drugo zvezdište za celo napajanje. Ta dva su povezana preko otpornika 50-100oma, a i ne moraju biti. Oba zvezdišta potom idu na centralni GND koji je kod mene formiran na ulaznim činčevima pretpojačala. 

U ovom slučaju je to centralno zvezdište od integrisanog pojačala, tačka između glavnih filterskih elektolita gde je doveden i centralni izvod sekundara, minus zvučnički terminali i sve ostale GND od pojačala. Ta tačka može biti vezana na šasiju direktno ( što ne preporučujem) ili indirektno na više načina (Grec+R+C, NTC10oma neki jači ili čak Grec+NTC).

Postoje i drugi načini uzemljenja, ja praktikujem ovaj zvezdasti. Znači tu postoji glavna zvezda GND i više lokalnih povezanih na glavnu. Nisam nikada imao problema sa brumom na taj način. GND od potenciometra za volume i balance sam nekad vezivao na central GND kod činčeva, a nekad odmah tu na ulazni GND od pretpojačala (kraće su žice) i u oba slučaja nije bilo bruma.

Kućište potenciometra ako nije metalna kutija i nema spoj sa GND ili šasijom mora se posebno uzemljiti na central GND ili šasiju uvek, inače ima bruma ako je dugme metalno.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja sam se na semi i izgubio, i nikako da shvatim taj otpornik ... ako je prespojen... na drugom kraju, al reko ko zna kakve su mađije .....

Ovo je ono sto NIXIE prica , spojeno zicama.

masa.thumb.png.b346bbdf7da2459de9d210f5359a69be.png

 

U svakom slucaju ovo bi trebalo biti pravilno  ?

PCB.thumb.png.808a542d9d40cf47f78f83fda3b00f5e.png

 

A moglo bi i varijanta dva, bez otpornika 82, pa sa dve zice na Grec+R+C

 

 

Izmenjeno od Zbora
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Taj otpornik 50-100oma nije obavezan, Stavljam ga jer je profesor Leach tako uradio u LOW TIM pojačalu. A video sam i kod nekih drugih slično rešenje.

A može verovatno GND u tom preampu da se uradi kao jedna masna traka od napajanja do ulaza pa sve tu da se okači. Ili kao ground plane cela gornja strana da se stavi i sve mase tu kačiš. Nego  ja obično ne radim PCB nego sve žicama povezujem pa mi je zgodno praviti zvezdasto uzemljenje. Ko će da pravi PCB za jedan sitan uređaj. Dok ti crtaš ja sam već spravu sklopio, samo da ožičim i probam kako zvuči. :D 

Bez mosfeta na izlazu ovog puta. U ovom trenutku je mute tajmer testiran i  napajanja testirana i podešena. To će biti pojačalo za slušalice ili line preamp, sa opcijom da se bockaju ili jedan dual OPA ili dva sigle OPA. Tu sam ga malo zakomplikovao, ali vredeće za testiranje i merenje raznih OPA. Poklopac se skida rukom bez šrafova. Raw DC napajanje je u posebnoj kutiji. Ovde je drugi deo CRC i stabilizatori napona LM317/337 originali naravno.

PPA.jpg

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...