Jump to content

Topping D10s ili upgrade starog hifi sistema


asimze

Preporučeni Komentari

3 hours ago, NIXIE said:

Ja osigurač nebi skido. Diode +10oma+100nF je za prekidanje ground loop. Imaš prekidač da se premosti po želji,  direkt da bude uzemljeno na šasiju, nisam primetio nikakvu razliku. Kod mene nije bilo bruma sa direktnim uzemljenjem, ali moj mini PC nije uzemljen, preamp je indirektno isto tako, a pojačalo je direktno  uzemljeno (samo jedan uređaj). Kad sve povežem međusobno, sve je direktno uzemljeno preko interkonekt kablova na pojačalo.

Kod kombinacije digitalija +analogija bi trebalo praviti dva zvezdista.

Bruma ne moze da bude(sluh otpada kao merilo) posto analogni deo ne zagadjuje digiralni vec digitalni truje analogni, i tu se petlja uzemljenja penje na MHz opseg gde je i sum.

Tu je narocito gadan proksimiti, blizinski efekat, kada VF signal i njegovo promenljivo polje, gnjavi protok struje susednih kablova u svom ritmu.

Moglo bi recimo da digitalno zvezdiste  ide na prikljucak mreznog napajanja, a zvezdiste analogije na gnd interkonekta, pa da ga pojacalo svede na mrezni gnd, izdignut za diode...npr

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Skinuti svi feriti osim onog na displeju. Izbačen mrežni filter sa primara trafoa,  ali taj može da ostane jer ne utiče čujno na zvuk. Tu je još nov interni USB kabl (tebi nebitan) i drugačije uzemljenje preko 4 diode + R + C. To uzemljenje preporučujem takođe za tvoje eksterno napajanje. Izbačen je osigurač na primaru trafoa, ali ja nemam veze s tim. :grino:

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 44 minuta, asimze reče

Ono sa 12 V, neka šala ili ....

 

Čim je NIXI pazario Sparkos znaj da nema šale :smesna:

 

 

pre 34 minuta, NIXIE reče

Izbačen je osigurač na primaru trafoa, ali ja nemam veze s tim.

ima još jedan u samom trafou. zaboravih da im kažem da ne stave...onda nema garancije al kogajbe:buehehe: 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 24 minuta, Muad'Dib reče

induktor.jpeg

Hajd majke ti objasni nama neukim šta je to, koju funkciju obavlja. Ima ovaj USB A konektor, prigušnica. A ovo prvo šta je? Zašto dvije a zašto jedna žica. Ima nas i neukih! Zamisli kad nakon godinu dana neko bude ovo čitao šta če on moči skontatI?:hot:

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Imaš posebno napajanje, žica za +5V je višak. Iz nje dolazi šum napajanja iz PC. Ona i ne sme da postoji u ovom slučaju, inače ne bi mogao zabosti kabal koji ima +5V iz PC, nešto bi crklo kad povežeš dva napajanja, verovatno u PC. Ti imaš injektor, Mika ovaj kablić.

USB B ide u Topping. USB A u Mikin konektor na zadnjoj ploči.

Parica umotana je signal, D+ i D-.

Induktivitet skida šum sa - napajanja žice. Ona je neophodna da bi PC detektovao XMOS čip, i ničemu više ne služi u ovom slučaju.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Bio je taj slučaj poseban sa Topping D50S. I ako ima posebno napajanje, znači ne napaja se preko USB kabla,  nije svuda hteo da radi sa tri žice, morao sam dodavati četvrtu žicu, +5V. A zašto, nemam pojma.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 51 minuta, asimze reče

Hajd majke ti objasni nama neukim šta je to, koju funkciju obavlja. Ima ovaj USB A konektor, prigušnica. A ovo prvo šta je? Zašto dvije a zašto jedna žica. Ima nas i neukih! Zamisli kad nakon godinu dana neko bude ovo čitao šta če on moči skontatI?:hot:

 

 

maxresdefault.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kad @Muad'Dib promjeni firmware i skine Toslink, več je uvedeno vanjsko napajanje, eto ga novi Topping D10s. Možemo tu iteraciju ( ovo zvuči malo više intelektualno!) nazvati D10MD. Jah, zaboravih i kondovi su stavljeni novi!!!

I još da može umjesto Toslinka da se ubode vanjsko napajanje, Ihaaaaa! Konstruktori mi nešto šute, nije dobro.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 45 minuta, asimze reče

I još da može umjesto Toslinka da se ubode vanjsko napajanje, Ihaaaaa! Konstruktori mi nešto šute, nije dobro.

Zapravo može!

UUDIY005700_1.jpg

 

1. Duvaljkom odlemiš plus pol sa konektora. Pložaj odozgo je sa donje strane pločice.

2. Na prvi kondezator zalemiš plus i minus žice

Screen Shot 2022-05-20 at 22.35.06.png

3. Umesto Toslinka staviš šasijski DC konektor

213968828.jpeg

:rolleyes:

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

19 hours ago, Muad'Dib said:

induktor.jpeg

 

Aj nek neki naučnik objasni zašto ovako sa prigušnicom svira bolje. Znači nije mala promena....

Kapiram da na D+ i D- prolaze 0 i 1 - ali Minus pol ?

Ne treba neka nauka za to.:character13:

Mehanizam delovanja je prost a varijacije kombinacija beskrajne.

Nemas odvojene zemljovače, digitalnu i analognu, nemaš ni šildove "bučnih" blokova, a imas zvrčanje digitalija naokolo(malo ranije rekoh da rf utiče na nf a ne obratno) pa si u nekoj grani pomerio fazu indukovanog strujnog šuma što je očito dovelo do nekih potiranja amplituda smetnji, grubo i jednostavno rečeno. 

To je komercijalna sprava cene 100$, a na tržištu ispunjenje flozofije uređaja diktira cena, zato se i bavimo sa DIY, da bi održali kvalitet tamo gde komercijala štedi zarad profita.

Ipak, svetski je pritisak da smo vaspitani da nam je novac fascinacija i kriterijum, a mnogima bog i smisao života i tu je zloupotreba tog našeg osećaja planetarno legitimna. Pa sad nije lako upovoljiti odnos cene i kvaliteta.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...