Jump to content

Bicucle


shonne

Preporučeni Komentari

14 hours ago, milan p. said:

A ovo,ukoliko si iz Niša(iz Niš b'e🙂)....idi i probaj....Po meni vrhunski bajk za te novce.Onog kapriola jede za doručak...

https://www.kupujemprodajem.com/bicikli/touring-i-trekking/bike-manofaktur/oglas/126639864

Evo i ja da pohvalim ovo uz ogradu da prvo ode na generalku i zatezanje svega po kupovini u kršten servis (dobro olupan zadnji menjač...).

Razlozi:

  1. Ako je za ponesi-donesi ima paktreger. Bisage iz Linde od 15e i pesma. Neš paliti auto više za po kraju.
  2. Dinama u prednjoj nabli, svetlo ne gasiš a ni ne znaš da dinama radi. Pesma. Pride si zakonom obavezan da ga imaš a i treba, zbog sebe.
  3. Prednja suspenzija i amort u šticni sedišta. Udobna vožnja.
  4. Maratonke su vrh gume. Zaštita od bušenja, mali otpor, malko teže i neudobnije al vidi tačku 3.
  5. Blatobrani... ...jebeš bajk bez blatobrana. Ne pitaj me kako znam.
  6. Podesiva lula volana, uspraviš se ko čovek.

Sve u svemu, dodati elastičnu gurtnu na paktreger jer uvek zatreba, zvonce, Abus lanac od 30e da ne promeni vlasnika i veselo :)

Po meni najuniverzalniji tip bicikla, iz priloženog...

IMG_20160829_183848a.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

18 minutes ago, Mikorist said:

Znaći kad je izdržo mene Polar da vozim na zadnjem - ovi sa 70 kila mogu da se spuštaju sa brda Korkovado u Rio de Žaneiru. :smesna:

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Čuveni snimak. Pozli od gledanja :D

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

E to.... Takvi bajsevi nisu ispod par soma evra.... Inače bi se razleteli posle onih stepenica :JC_moon:

Plus treba da imaš majstora sa sobom da ti uvek šteluje kočnice. Ako zakažu poljubiš zid.:D

 

Ko ide u takve ekstreme najbolje je da nema varen ram

WWW.CYCLINGWEEKLY.COM

No joins or glue... but how will it ride?

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Drugar upgrejdovao neki tourismo(ne znam tačan naziv za te bajseve ali izgledaju kao oni što ih parking servis iznajmljuje sa korpom napred)   za posao,  stavio el. motorče od kilovat ide mu preko 50 km/h, znam da je morao da stavlja gume punjene gelom, valjda zbog brzine.Sad ide sa njim na posao(nije dostava) savladjuje uspone bez problema. Izašlo ga oko 600 evrića. Koliko mu traju kočnice mi se nije hvalio;)

Izmenjeno od dejanco32
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, dejanco32 reče

Drugar upgrejdovao neki tourismo(ne znam tačan naziv za te bajseve ali izgledaju kao oni što ih parking servis iznajmljuje sa korpom napred)   za posao,  stavio el. motorče od kilovat ide mu preko 50 km/h, znam da je morao da stavlja gume punjene gelom, valjda zbog brzine.Sad ide sa njim na posao(nije dostava) savladjuje uspone bez problema. Izašlo ga oko 600 evrića. Koliko mu traju kočnice mi se nije hvalio;)

Gume se ne pune gelom zbog brzine.Nema potrebe(tour de France se recimo vozi u proseku tom brzinom 🙂). A ta ugradnja elektromotora je nešto najgore što čovek sebi može da uradi.Pomeraš centar mase pozadi i imaš čudo koje je nestabilno, juri 50-60 km/h po gradu gde je često potrebna hitna reakcija na kočnicu...A kočnice na bajku nisu predviđene da tako brzo zaustave..

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

51 minutes ago, milan p. said:

Gume se ne pune gelom zbog brzine.Nema potrebe(tour de France se recimo vozi u proseku tom brzinom 🙂). A ta ugradnja elektromotora je nešto najgore što čovek sebi može da uradi.Pomeraš centar mase pozadi i imaš čudo koje je nestabilno, juri 50-60 km/h po gradu gde je često potrebna hitna reakcija na kočnicu...A kočnice na bajku nisu predviđene da tako brzo zaustave..

Upravo. Još ako vozi sa prednjom suspenzijom i ne koči redosledom zadnja-prednja sa takvim težištem nije za igranje.

Baška što će sledećim izmenama ZOBS u duboku ilegalu. Ostaju trotineti i pedeleci sa 250W i 25km/h limitom.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Da da ima dosta problema o kojima treba voditi računa, takodje se recimo žalio i da mu je pretežak da ga  vozi bez motora pa je jurio da predje na slabiji  ali lakši motor da bi mogao da vozi uz asistenciju.

Nevezano za njega letos na moru sam preimtio da ima dosta električnih monti bajkova sa kojima su ljudi oobilazili okolna brda i planine, pa ako ima neko takva iskustva da prokomentariše koje su prednosti i mane, bilo bi interesantno.

 

 

Izmenjeno od dejanco32
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, dejanco32 reče

Da da ima dosta problema o kojima treba voditi računa, takodje se recimo žalio i da mu je pretežak da ga  vozi bez motora pa je jurio da predje na slabiji  ali lakši motor da bi mogao da vozi uz asistenciju.

Nevezano za njega letos na moru sam preimtio da ima dosta električnih monti bajkova sa kojima su ljudi oobilazili okolna brda i planine, pa ako ima neko takva iskustva da prokomentariše koje su prednosti i mane, bilo bi interesantno.

 

 

Jedino što je bezbedno i radi posao po meni je motor koji vrši asistenciju na srednjem pogonu...takozvani "crank drive" ili "mid drive".

On se ne koristi non stop poput hub drive-a već samo kada se recimo naiđe na uzbrdicu.I tu služi da olakša okretanje pedala uzbrdo(da osećaj bude kao da voziš po ravnom) 🙂

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

10 hours ago, dejanco32 said:

Da da ima dosta problema o kojima treba voditi računa, takodje se recimo žalio i da mu je pretežak da ga  vozi bez motora pa je jurio da predje na slabiji  ali lakši motor da bi mogao da vozi uz asistenciju.

Nevezano za njega letos na moru sam preimtio da ima dosta električnih monti bajkova sa kojima su ljudi oobilazili okolna brda i planine, pa ako ima neko takva iskustva da prokomentariše koje su prednosti i mane, bilo bi interesantno.

Mid drive mounty bajkovi uglavnom imaju motor sa reduktorom zbog velikog momenta i to je patnja bez baterije. Mora se pazi da se ne isprazni.

Bosch je to rešio na novijoj generaciji (Bosch Performance CX IV Gen sa velikim prednjim zupčanikom sa kojim imam najviše iskustva). 250W i 25km/h limit, ima 4 stepena asistencije. Vrlo retko uključujem preko drugog. U drugom stepenu sa menjačem u manjoj brzini bez problema ide uz uzbrdice 3% (npr Zeleni Venac Crnogorskom ulicom). Sa jednim punjenjem baterije 500Wh mogu da pređem 60-85km zavisno od asistencije, ruta je 9.5km u jednom pravcu sa +120m/-70m nadmorske visine u težoj varijanti.

Jedina mana je kad se ostane bez baterije jer su u pitanju teški bicikli (moj 24kg) sa većim otporom na pedalama i cena. Samo baterija nova je 500 europskih. Glavna prednost je vožnja na uzbrdici kao po ravnom ili kad je vetrovito. Osetno opada autonomija kada se vozi u vetar. Motor dozira momenat koliko treba (meri obrtaje točka, obrtaje pedala i momenat), lagano ga smanjuje ka max brzini i lagano gasi skroz nešto ispod 26km/h pa ko može brže nastavi. Ima sweet spot pred isključenje motora kada motor savladava samo sopstveni otpor i tada baterija najduže traje. Bukvalno no brainer, vozi se kao običan bicikl samo se lakše okreću pedale. Kad se ne vrte pedale motor se ugasi i to je to. Nema mogućnost vožnje na dugme.

Iskreno, najbolje potrošeni novci ikada. Prevozno sredstvo do posla, 1500km za 3 meseca, pesma. Sada će neki dan pauze dok ne okopni. Za ostale namene i dalje analogni bicikl :)

Izmenjeno od ManicP
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu

×
×
  • Kreiraj novo...