Jump to content

Bicucle


shonne

Preporučeni Komentari

pre 6 časa, dejanco32 reče

Drugar upgrejdovao neki tourismo(ne znam tačan naziv za te bajseve ali izgledaju kao oni što ih parking servis iznajmljuje sa korpom napred)   za posao,  stavio el. motorče od kilovat ide mu preko 50 km/h, znam da je morao da stavlja gume punjene gelom, valjda zbog brzine.Sad ide sa njim na posao(nije dostava) savladjuje uspone bez problema. Izašlo ga oko 600 evrića. Koliko mu traju kočnice mi se nije hvalio;)

Gume se ne pune gelom zbog brzine.Nema potrebe(tour de France se recimo vozi u proseku tom brzinom 🙂). A ta ugradnja elektromotora je nešto najgore što čovek sebi može da uradi.Pomeraš centar mase pozadi i imaš čudo koje je nestabilno, juri 50-60 km/h po gradu gde je često potrebna hitna reakcija na kočnicu...A kočnice na bajku nisu predviđene da tako brzo zaustave..

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

51 minutes ago, milan p. said:

Gume se ne pune gelom zbog brzine.Nema potrebe(tour de France se recimo vozi u proseku tom brzinom 🙂). A ta ugradnja elektromotora je nešto najgore što čovek sebi može da uradi.Pomeraš centar mase pozadi i imaš čudo koje je nestabilno, juri 50-60 km/h po gradu gde je često potrebna hitna reakcija na kočnicu...A kočnice na bajku nisu predviđene da tako brzo zaustave..

Upravo. Još ako vozi sa prednjom suspenzijom i ne koči redosledom zadnja-prednja sa takvim težištem nije za igranje.

Baška što će sledećim izmenama ZOBS u duboku ilegalu. Ostaju trotineti i pedeleci sa 250W i 25km/h limitom.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Da da ima dosta problema o kojima treba voditi računa, takodje se recimo žalio i da mu je pretežak da ga  vozi bez motora pa je jurio da predje na slabiji  ali lakši motor da bi mogao da vozi uz asistenciju.

Nevezano za njega letos na moru sam preimtio da ima dosta električnih monti bajkova sa kojima su ljudi oobilazili okolna brda i planine, pa ako ima neko takva iskustva da prokomentariše koje su prednosti i mane, bilo bi interesantno.

 

 

Izmenjeno od dejanco32
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 6 časa, dejanco32 reče

Da da ima dosta problema o kojima treba voditi računa, takodje se recimo žalio i da mu je pretežak da ga  vozi bez motora pa je jurio da predje na slabiji  ali lakši motor da bi mogao da vozi uz asistenciju.

Nevezano za njega letos na moru sam preimtio da ima dosta električnih monti bajkova sa kojima su ljudi oobilazili okolna brda i planine, pa ako ima neko takva iskustva da prokomentariše koje su prednosti i mane, bilo bi interesantno.

 

 

Jedino što je bezbedno i radi posao po meni je motor koji vrši asistenciju na srednjem pogonu...takozvani "crank drive" ili "mid drive".

On se ne koristi non stop poput hub drive-a već samo kada se recimo naiđe na uzbrdicu.I tu služi da olakša okretanje pedala uzbrdo(da osećaj bude kao da voziš po ravnom) 🙂

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

10 hours ago, dejanco32 said:

Da da ima dosta problema o kojima treba voditi računa, takodje se recimo žalio i da mu je pretežak da ga  vozi bez motora pa je jurio da predje na slabiji  ali lakši motor da bi mogao da vozi uz asistenciju.

Nevezano za njega letos na moru sam preimtio da ima dosta električnih monti bajkova sa kojima su ljudi oobilazili okolna brda i planine, pa ako ima neko takva iskustva da prokomentariše koje su prednosti i mane, bilo bi interesantno.

Mid drive mounty bajkovi uglavnom imaju motor sa reduktorom zbog velikog momenta i to je patnja bez baterije. Mora se pazi da se ne isprazni.

Bosch je to rešio na novijoj generaciji (Bosch Performance CX IV Gen sa velikim prednjim zupčanikom sa kojim imam najviše iskustva). 250W i 25km/h limit, ima 4 stepena asistencije. Vrlo retko uključujem preko drugog. U drugom stepenu sa menjačem u manjoj brzini bez problema ide uz uzbrdice 3% (npr Zeleni Venac Crnogorskom ulicom). Sa jednim punjenjem baterije 500Wh mogu da pređem 60-85km zavisno od asistencije, ruta je 9.5km u jednom pravcu sa +120m/-70m nadmorske visine u težoj varijanti.

Jedina mana je kad se ostane bez baterije jer su u pitanju teški bicikli (moj 24kg) sa većim otporom na pedalama i cena. Samo baterija nova je 500 europskih. Glavna prednost je vožnja na uzbrdici kao po ravnom ili kad je vetrovito. Osetno opada autonomija kada se vozi u vetar. Motor dozira momenat koliko treba (meri obrtaje točka, obrtaje pedala i momenat), lagano ga smanjuje ka max brzini i lagano gasi skroz nešto ispod 26km/h pa ko može brže nastavi. Ima sweet spot pred isključenje motora kada motor savladava samo sopstveni otpor i tada baterija najduže traje. Bukvalno no brainer, vozi se kao običan bicikl samo se lakše okreću pedale. Kad se ne vrte pedale motor se ugasi i to je to. Nema mogućnost vožnje na dugme.

Iskreno, najbolje potrošeni novci ikada. Prevozno sredstvo do posla, 1500km za 3 meseca, pesma. Sada će neki dan pauze dok ne okopni. Za ostale namene i dalje analogni bicikl :)

Izmenjeno od ManicP
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 7 months later...

Prekjuče naručio nove gume Schwalbe od Jankovića. Danas kurir doneo gume sa uračunatim popustom 5% za keš plaćanje,  i mali plezir bidon i hemijska Schwalbe  :)  Hvala Jankovic-Comp!  Biće pedalanja rano izjutra i kada malo popusti pečenje.

 

IMG_20220715_121403.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 3 minuta, Leonardo reče

Prekjuče naručio nove gume Schwalbe od Jankovića. Danas kurir doneo gume sa uračunatim popustom 5% za keš plaćanje,  i mali plezir bidon i hemijska Schwalbe  :)  Hvala Jankovic-Comp!  Biće pedalanja rano izjutra i kada malo popusti pečenje.

 

IMG_20220715_121403.jpg

Nema šta....Bez dobre gume nema ništa :happy64:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

On 7/15/2022 at 12:34 PM, Leonardo said:

Prekjuče naručio nove gume Schwalbe od Jankovića. Danas kurir doneo gume sa uračunatim popustom 5% za keš plaćanje,  i mali plezir bidon i hemijska Schwalbe  :)  Hvala Jankovic-Comp!  Biće pedalanja rano izjutra i kada malo popusti pečenje.

 

IMG_20220715_121403.jpg

Vredi novce... Čini mi se 2 cola širina, ja bih išao na broj uže ali opet odlično.

Nisam imao bušenje gume od kad vozim Švalbice sa zaštitama, pogotovo ove sa stepenom zaštite 5+. Nisam bušio čak ni Road Cruiser sa stepenom zaštite 3 koje su na polupenzionisanom seoskom mauntiju.

Jesu malo teže gume ali nema gurke :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 9 months later...

Pošto sam zanemario diyhifi zbog radi skalamerija sa buvljaka kojima obavezno nešta fali a zbog benefita po živce počo ponovo da bicikliram.

IMG_20230504_092715.thumb.jpg.de29409f6347b20de67f6430294d971a.jpg

Morrison S5.0 28"

Ovo isto krš sa buviša (slikan kad je stigao) dovuko ga zbog magura hidraulike hteo da premestim na cad brzinac ali odustao zbog komplikacije sa crevcima (provučena kroz ram pa ne bi moglo bez dopunjavanja ulja i ozračivanja) Odlučio da pravim neki kros enduro od njega ići će debše gume a druge malo bolje točkove sam već stavio sa sh. deore nablama i kasetom sa 9 zubčanika. Ima sad maratonke 37 ice ićiće 47 ili 50 i od ulaganja trenutno treba nov lanac i bužiri menjača i sajle jer zeza zadnji menjač kolko god štelovao ne radi kako treba a mislim da nije do menjača i šaltaljki.

Toliko o bajsu a kondicija truba ako se ne vozi i zimi a to sam batalio skroz zadnjih godina a i uopšte bajs sam zabatalio. Medjutim kad sam video koliko mi pomaže za lađenje nagorelih licni trudim da svaki dan kad sam slobodan napravim jedan dobar sprint od pola sata 45 minuta a kad udjem u formu biće malo duže ture.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jel to mariniujumska ili gvozdena lula sa zglobom? Mož digneš zglob, dobiješ više gradski oblik. Ako hoćeš spušteni volan, onda možeš staviš lulu iz komada, da bude lakša.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jes marinija, meni odgovara da su mi ruke što više ispružene zbog grbine.

Danas mi stigle gume za brzinca, continental made in indija, smorio se, kvalitet truba, bolje bilo da sam jurio na buvljaku nego se naložio na nove gume i teo sam odma :crazy:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 2 months later...

Kad smo već kod pimpovanja bajka... ...Sony SRS-XB01 bluetooth zvučnik ima pasivni radijator na donjoj/zadnjoj strani i vrlo zgodan slot da se provuče elastična čičak traka i priveže na nešto, kao npr. lula volana. Usmeren idealno, taman do posla i nazad.

image.thumb.jpeg.dcdf9d2266f64cde505a7a7567297eb1.jpeg image.thumb.jpeg.28eafdaef5e3e45f3e8e7b4ade24cae5.jpeg

image.thumb.jpeg.dc5afe156dae9aafc5c7adc771df335f.jpeg

Izmenjeno od ManicP
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 3 časa, John Coltrane reče

Bottecchia Aele tretubi se vika

IMG_20230711_132623_copy_1600x1200.thumb.jpg.375d2416d9eccd97227db4c24826d2da.jpg

E ovo je biciklo, trkalica prava, tanke gume vito telo..... :bravo:

Vozio pre mnogo god ali marinijumsku, što kažeš, ide bre ko mećava :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...