Jump to content

Lenco L75 - feder idlera


Preporučeni Komentari

Evo kako ja to gledam.

Mehanizam zaključavanja funkcioniše dok su različite tangencijalne brzine osovine i tanjira. Konstruktor je zamislio da idler lebdi u radnom režimu, i ima minimalnu(idealno da je nema)  silu u ležaju idlera.

Kada se ujednače, a zbog veće inercije tanjira, i pikova impulsnog momenta(oko 40Hz, cetvoropolni na 600obrtaja) sa motora, docice do laganog pomeranja idlera u drugu stranu, dok je moment na minimumu, čemu će se protiviti laka opruga, i inercija mehanizma idlera, sve u svemu minimalna sila u osovinii minimalan šum. Idler malo osciluje i minimalno je trenje u ležaju. Kod labave opruge može da izazove zujanje.

Ako se ukine tegom taj stepen slobode, sile oscilovanja se sele u ležaj idlera, uvećane zbog većeg otpora.

Koji bi tu bio benefit buke?

Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu

×
×
  • Kreiraj novo...