Linearno napajanje za Intel NUC

BokiTokiVoki

Preporučeni Komentari

Problem je sa tim niskim referencama i srazmerno visokim naponom, posto je neophodno svodjenje. Ili da se nizak napon doticne pomnozi nekoliko puta, pre ulaska u pojacavac greske, ali tako se umnozava i inicijalni ripl, plus eventualni ripl mnozioca, ili da se izlazni napon svede blizu referenci, izdeli nekoliko puta, ali je tada izdeljena saka suska i greska izlaza, pa ga i ne vidi adekvatno pojacavac greske.

Nesto sam sastavio sa obicnom zenerkom kao referencom, 12V, i ripl je oko 60mV. Bez dobre reference kojoj se nece umnozavati nivo suski, nije jednostavno izbeci talasice.

Podeli na ovim sajtovima

pre 4 časa, Zen Mod reče

lako ti je, kad imas Al Qaeda cameru

:Viannen_loungelizard:

To je prvo sto sam ugledao dok sam skrolao jer ja ionako ne raspoznajem te bumbovače na slici i onda vidim da je vec iskomentirano. :D 

Podeli na ovim sajtovima

• 1 month later...

Pa ako se zele fine reference, treba da stignu. Ako cemo zbrlj, moze brzo, ali niko nece biti srecan. Ako je za probu saklepace se nesto sa 336 referencom. Ali ta proba...

Samo linearno, samo zato zato sto je linearno, nece biti bolje ako nije bas dobro linearno napajanje.

Podeli na ovim sajtovima

• 5 months later...

Da ne čitam temu od početka, može li se koristiti nestabilisano napajanje za ovo, obzirom da unutra već postoje stabilizatori? Recimo trafo 150VA 12VAC,  grec 35A, i gomila elektrolita od 10.000uF 25V, na primer 10kom.  Možda neki soft start odnosno inrush current limiter u primaru. To bi bilo ugodnih 15-16VDC za NUC zavisno od potrošnje i mrežnog napona. Malo bruma mu ne može ništa smetati nadam se.

Izmenjeno od NIXIE
Podeli na ovim sajtovima

Problem je naponski pik pri ukljucenju, mnogo vise nego cimanje struje iz mreze. Osim regulacije koju treba definisati za impulsno opterecenje kakvo pravi racunar, a da se ne ide na milifarade u izlazu, dobra bi bila stabilnost koja je malo u koliziji sa velikim kapacitetom.

Naravno da moze da se sfrlja, ali je malo lepse ako se neke karakteristike priblize brzom smps ispravljacu.

Radim na nekim idejama, istina ultramegapolako, tek da sebi isteram neke detalje, i takve su okolnosti i energija^_^

Podeli na ovim sajtovima

• 2 months later...

Da oživimo temu! :)

O drugara sam na poklon dobio crknuto iFi Audio iPower Plus napajanje:

WWW.FUTURESHOP.CO.UK

Aimed at the iFi Audio Pro iCAN and Pro iDSD, the iPower Plus offers all of the benefits of the iPower however at a higher output rating of 15V/4A with removable IEC power lead to accomodate for different regional connections and lengths.

IMG-20211120-WA0001.thumb.jpg.82c852e320d6a188758555aade5a91b2.jpg

Drugar Voja je upotrebio svoju magiju i sada radi k'o novo. :)

Proizvođač tvrdi da su njihova napajanja bolja od linearnih. Nekakva vojna aktivna noise canceling tehnologija i šta ti ja znam B):

The central characteristic of iFi is in pursuit of the zenith in audio performance: it leaves no stone unturned. Well, the all new iPOWER is an exemplary example of this. Despite the fact that the iFi Ultra-Low Noise AC/DC adapter was exceptionally quiet and elevated the iUSB and iPhono to punch way beyond their respective categories, the all new iPower is even quieter, up to 10x quieter in fact.

Aimed at the iFi Audio Pro iCAN and Pro iDSD, the iPower Plus offers all of the benefits of the iPower however at a higher output rating of 15V/4A with removable IEC power lead to accomodate for different regional connections and lengths.

Advanced DC power design – the best has just been bettered

Three years ago, iFi’s Ultra-Low Noise AC/DC power adapter set the way and underpinned the whole iFi range from the iUSB to the iPhono leading to their loyal following. Well, not to rest on its laurels, iFi now has a completely new ‘ground-up’ DC powered supply.

Active Noise Cancellation+ drawn from military radar technology

Drawing from the military field (specifically the Thales Spectra radar cancellation system deployed in the French Dassault Rafale jet fighter), iFi adapted this technology to exclusively introduce the Active Noise Cancellation+ (ANC+) audio power system. It is so good ANC technology is now a cornerstone of the ever-improving iFi USB audio technology range. An air defence radar is transmitting at a certain frequency; the signal is bouncing off the aircraft; a receiver on board the aircraft picks up the signal and a computer analyses its base frequency/modulations and an identical, out-of-phase signal is generated by an onboard system to cancel out the enemy radar signal. By generating a signal identical to the noise signal but in the exact opposite phase, it actively cancels all the incoming noise. ANC+® is the perfect ‘antidote’ for power supply noise, the bane of USB audio. With ANC+ the power line is filtered for audio band and RF noise. The measured noise floor of 0.1uV (0.0000001V) is at the measurement limit of what even the most sophisticated Audio Precision equipment is capable of.

What audio noise floor?

Measured on the Audio Precision 2, the iPower has an astonishingly low audio band noise floor of just 1uV! To put this into context, iFi’s very own Ultra-Low Noise AC/DC adapter was in a class of its own at 10uV. Compared to a typical audiophile Linear Power Supply which measured at 20uV, it is demonstrably clear AMR/iFi power supply technology is unparalleled.

12-Element Output Array

Shaping the face of technology, AMR/iFi not only pushes the boundaries of audio design, but power design too. After all, electricity is the “fuel” behind the audio signal. The 12-Element Output Array dynamically suppresses noise in real-time as it makes its way through the mains. Technology like this is quite simply unheard of in audio power design.

Izmenjeno od Kuja
Podeli na ovim sajtovima

Samo da navbavim odgovarajući DC priključak za NUC (ovaj originalni ne ulazi) pa ćemo da vidimo! :)

Voja je kada ga je otvorio primetio svaša zanimljivo, nekakve dvostruke povratne sprege (ako sam ga dobro razumeo, neko kolo koje bi trebalo da ubija smetnje sa signalom u protivfazi (nekakav princip rada kao kod noise cancelling slušalica), itd, itd.

Izmenjeno od Kuja
Podeli na ovim sajtovima

E da, sada provalih u onom prvom linku gore, da ima i komentar korisnika koji ovo napajanje koristi baš sa NUC-om,

... i naravno, nebo se otvorilo! :D

Just brilliant

I got this after being recently converted to the iFi brand after purchasing the superb USB iPurifier 3.

I use this to power my Intel NUC streamer - the DC barrel connector internal diameter is just too small for the NUC so you need to buy a 2.1mm to 2.5mm adaptor for a few quid elsewhere, but this isn't a big deal in the slightest, I'm just mentioning it in case anyone else is looking to power their NUC with this unit (do it).

I was sceptical about how much difference it would make, but I really shouldn't have been. Ostensibly it looks like yet another generic switched mode power supply but it's a completely different bit of kit, despite running as cool as the stock unit. It's got a cute white LED which adds a bit of class to an otherwise bland looking unit. But of course what really matters is the sonic performance.

I was expecting it to tame the top end of the frequency spectrum, which it noticeably does: it sings rather than shouts now. But I wasn't expecting such a profound difference in the lower frequencies: it truly lifted a veil on the bass and lower midrange, separating the instruments which were previously a jumbled mess, giving better timing, more detail, more rhythm and just more musicality. Low bitrate, high bitrate, whatever, everything sounds better. Kick drum notes now decay with grace rather than falling off a cliff. More air and detail with snare rim shots which can often be a little bright, this pulls it into place. Honestly it's like swapping speaker LF drive units for superior models, more than once I've verbally exclaimed my surprise, which has to be the hallmark of good equipment, and I've been using it for less than 24 hours.

The ability to swap IEC mains cables opens up a salivating new upgrade path which I look forward to investigating in due course once I get used to the sound of the stock cable.

You can spend way more money than this for much smaller improvement. Buy this in confidence, snake oil this is absolutely not. I don't know exactly what it does or how it works, but whatever it does it does it very well indeed  and the guys at iFi and AMR know what they are doing. The only problem is that it makes me want to buy the rest of the iFi catalogue, but there are worse problems to have.

Podeli na ovim sajtovima

• 1 month later...

Ostadoh dužan za slušne utiske... :)

Razlike definitivno ima!

Zvuk je čistiji, bistriji i nekako svetliji.
Rezolucija je poboljšana i sitni detalji su uočljiviji, do te mere da se čak može reći ono staro - da se čuju detalji koji se ranije nisu čuli (u stvari čuli su se, ali ne tako dobro).
Visoke frekvencije su primetno čistije, sa više ekstenzije i "vazduha".

Kada kažem da je zvuk svetliji, utisak je kao da u lusteru zamenite škiljavu sijalicu sa daleko jačom - soba vam je sada okupana svetlom i sve se bolje vidi, sitniji detalji dolaze do izražaja i boje su jače, ...ali, nažalost, bolje se vide i prašina na policama, slabo očišćeni ćoškovi i mrvice od kolača na podu ispod kauča. :D

Što znači da je prag tolerancije nešto niži kada se puste lošiji snimci. Nije strašno, ali se primeti.

Bas frekvencije su takođe čistije i preciznije - manje mi smeta nešto izaraženiji mod moje sobe na 50Hz.

Zvuk se sada blago naginje ka svetlijoj strani, malo je suvlji i analitičniji, više je "monitorski".

...Što mi savršeno odgovara, pošto mi je na NUC-u zvuk sa LMS+Squeezelite kombinacijom bio za nijansu premekan i blago zamućen - imao sam utisak kao da neki detalji nedostaju (MPD je tu detaljniji, ali je nekako štur i sirov).

Promene u zvuku koje je donelo novo napajanje su korigovale zvuk LMS+Squeezelite kombinacije tačno tamo gde treba.

Primetna je i manja količina distorzije. Ovih dana sam bio nešto udario po klasici, klavir koji mi je sa starim napajanjem zvučao delimično distorzirano (pripisivao sam to starošču snimka), sada zvuči daleko čistije.

Kapiram da je za sve zaslužna manja količina električnog đubreta i smetnji koje iz napajanja ulaze u NUC, i eventualno se preko mase na USB konektoru probijaju do USB to SPDIF interfejsa.

Manji jitter mi je uvek donosio manje zamućen, čistiji i precizniji zvuk.

Ovo napajanje je kao lupa sa jakim osvetljenjem koja iz snimaka izvlači na videlo maksimum detalja.

Potencijalna mana je da se možda neće svideti svakome, npr. audiofilu koji voli manje ili više ofarban zvuk, baršunaste visoke, svilene violine, okrugle basove, da mu slučajno ništa ne zaštrči i zagrebe.

Izmenjeno od Kuja
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...