Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 09/17/18 u svim oblastima

  1. Ja sam, davno, stanovao na 11-om spratu. Kad sam kupio dzuboks, niko nije hteo da nosi. Na kraju, platio siptare i oni ga izneli. Naplatili mi tarifu za pianino..
    4 poena
  2. Ja sam pravio jbl 4507 kutiju, jednu od najpopularnijih na Lancing Heritage jer je jednostavna i zgodna da primi vecinu klasicnih JBL drajvera 2225, 2226, 2231, 2235 samo se zatvaraju rupe cepovima za vodovodne cevi (prvi se dosetio ovoga pokojni Zilch) i menja se tune od 40hz nanize do ispod 20hz. Ako oces jos drajvera po kanalu napravis kasnije jos jedan par pa redjas u visinu ili u stranu, za bas drajvere JBL preporucuje da svaki ima svoju odvojenu komoru/kutiju. Za 2225 mogu i horne jbl 4530 da bije napred ili modifikacija istih da bije pozadi kako je sa tim drajverom uradjeno kod Jadis Eurythmie horni. Sa parom 2235H mogu i predivni 4343 monitori (sa biampom na basu) al to je teska borba da sve skupis i sredis.
    3 poena
  3. neskor

    Novi GPA Altec 604-8E

    GPA je poceo da prodaje novu Altec 604 verziju. Tacna oznaka je 604-8E U pitanju je drajver sa Alnico magnetom https://greatplainsaudio.com/altec-lansing-library/altec-lansing-model-19-2/
    2 poena
  4. shonne

    Beta 24

    Pa da se malo busi...
    2 poena
  5. hifista

    Jbl 2225H, par 15" drajvera

    Zena mi je dozvolila kutije sa jednim parom JBL 15" dok je drugi par ostao visak :< Korpe su original 2225H, na oba je aftermarket kit u dobrom stanju (nije original) + jedan par istog aftermarket recona gratis. Dobra prilika ako radite restauraciju klasicnih JBL monitora ala Kenrick, jer istu korpu koriste legendarni 2225H, 2231H, 2235H. Ne zvuci lose ni sa aftermarket recone ali original je original, pa mozete da se igrate sa ovim dok ne skupite pare za recone. Tako sam bar ja radio, na mom paru je g. Djordjevic postavio original 2235H recone. Cijena za par drajvera + par dodatnih aftermarket recona : 240eur
    1 poen
  6. neskor

    4P1L & 300B Neskor style

    Konacno zavrsio ampove posle 5 godina. Krenulo se od D3a IT 300B, pa na C3g IT 300b, pa LL1793 10Y IT 300B, da bi se na kraju zavrsilo na 4P1L 300B. Dule MML mi je radio kutije
    1 poen
  7. Onde drugi zvučnik ne bi ni pomogao. Pruga je na 10 metara. Ovo nadjačava zvuk voza
    1 poen
  8. 1 poen
  9. Pa to nisu zvucnici za 7-mi sprat, vec za kucerak kolonijalnog stila, pa salon za caj, library... Za 7-mi sprat je neki Tehniks, ili Sansui
    1 poen
  10. 16.09.2018. Bitef Festival, Oliver Frljić - GOЯKI – ALTERNATIVE FÜR DEUTSCHLAND?, BDP Beograd AFD (Alternativa za Nemačku) je osnovana 2013, tada je osvojila 4,7% glasova i ostala ispod cenzusa.. 2014 sa osvojenih 7,1% je ušla u Evropski Parlament.. 2017, sa 12,6% AFD je postala treća snaga u Nemačkom Bundestagu.. počelo je to sasvim racionalnim protivljenjem pokrivanja gubitaka Banaka novcem iz državnog budžeta, zalaganjem za vraćanje na sopstvenu valutu, blagim, umivenim nacionalizmom.. populizmom.. da bi danas stranački rečitativ postao mnogo tvrđi, čak toliko da se čini da je neko uključio vremensku mašinu i vratio nas 90 godina u nazad.. AFD nije jedina stranka takve provenijencije u Evropi, sve ih je više, negde su i na vlasti a one su jasan dokaz da Demokratski sistemi nemaju nikakav mehanizam za borbu prtiv totalitarizma.. We enter parliament in order to supply ourselves, in the arsenal of democracy, with its own weapons. If democracy is so stupid as to give us free tickets and salaries for this bear's work, that is its affair. We do not come as friends, nor even as neutrals. We come as enemies. As the wolf bursts into the flock, so we come. ovo su reči Paul Josepha Goebbelsa, iz 1928 godine.. i posle 90 godina, strategija se nije promenila.. Pozorište Maksim Gorki iz Berlina (nekada Istočnog), danas progovara protiv vladajućeg populizma, i to brutalno, bez ikakve zadrške, Oliver Frljić i grupa glumaca Gorkog izlaze daleko izvan impotentne uljuljkanosti političke korektnosti i kazuju, svako ze sebe, svoju ličnu priču.. u tome je Frljić majstor, opet mu je uspelo da iz glumaca koji igraju sebe i to imenom i prezimenom, izvuče iskrenost.. iskrenost je zajednički imenitelj njihovih ispovesti, a faktografija tih svedočenja vešto dramaturški obrađena čini da komad bude neutralan, Frljić ne zauzima nikakav stav, već slikovito nudi različite poglede na istu stvar.. potresna su ta svedočenja o strahovima koji iskušavaju "obične" Nemce, treću generaciju Turaka u Nemačkoj, ženu sa Balkana i ostale.. strah nije posve racionalna kategorija, stepen zastrašenosti nije univerzalno merljiv, ali za svakoga je njegov strah najveći i svakome su u strahu velike oči.. a oči tada ne vide jasno.. posledica straha je često mržnja.. snažna, iskrena predstava, onako - Frljićevska.. P.S. utisak iz publike je demonstracija političke korektnosti: jedan naš potrošeni političar, onomad je dok se nije "proslavio", bio građevinski preduzimač u Nišu, na retoričko pitanje sa scene - da li su fašisti ljudi, spremno i teatralno odmahuje glavom..
    1 poen
  11. Taman dok su kod majstora nek im usadi i M12 navoje za kuku. Pa onda autodizalicom kroz terasu. Steta da se olupaju po stepenistu.
    1 poen
  12. Beli

    SE DHT 6S4S (2A3)

    Nemaš ti čega da se stidiš. Ovo što radiš je sjajan primer SAMOGRADNJE u pravom smislu te reči, a ti trafoi što si ih namotao su, bar što se mene tiče, vredniji od bilo kog Lundahla, Tangoa i Tamure zajedno, zato što su tvojih ruku delo ... ima stvari koje su vrednije od novca i ovo je dobar prikaz toga. Još jednom, veliko BRAVO od mene, za to što radiš.
    1 poen
  13. Vix

    Čime se zanimam... (ovih dana )

    Danas nije bilo svajseraja, ali zato nesto jos bolje :
    1 poen
  14. Zen Mod

    ZM, random zanimacije

    odok ja sutra , sto bi rek'o W. , kod Eywe https://www.google.com/maps/place/23440,+Zrmanja+Vrelo,+Croatia/@44.1994935,16.0063827,12494m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x47604bd3656d2d67:0x40b7a73ee61698c5!8m2!3d44.1935966!4d16.056144 ete me do petka , ako se ne predomislim i ostanem da zapatim i mazim i pazim ovce i to je lakse nego imati posla sa srBskom DIY scenom ..... odnosno sa njenim prirepcima
    1 poen
  15. 1 poen
  16. 15.09.2018. Bitef Festival, Maja Pelević - Bolivud, NP Beograd Ovo je prvi mjuzikl Narodnog Pozorišta.. tema, prava tranziciona, a u njoj stečaji, otpuštanja, Banke i dužničko ropstvo, investitori, svete krave, one Indijske a i domaće političarske (i Milka), nešto fobija sa uobičajenim prefiksima.. zabavno je bilo, blago ironično uz naglašen rimovan rečitativ.. https://www.narodnopozoriste.rs/bolivud-1 scenografija i kostimi veoma dosledni, primereni, i u savršenom skladu sa temom.. songovi koje izvodi ansambl uz živu pratnju troje muzičara, zaista dobri.. zabavno je.. sve u svemu, predstava je dobra, vredi je pogledati otvara aktuelne teme, ali to čini nekako neubedljivo - delom je to zbog forme izraza, a uglavnom zbog preovlađujuće blage ironije.. sarkazam bi bio ubedljiviji, da ne spominjem nešto tvrđe.. ipak, ansambl to izvodi iskreno i posvećeno.. bravo za glumce, rediteljku, kompozitorku i muzičare.. predstava je na redovnom repertoaru Narodnog Pozorišta. na izlasku (i u dolasku), ograđen prostor Trga Republike, radove izvodi ona ista firma koja gradi ono ruglo - Beograd na Vodi, gde poginuše dvojica ljudi prekjuče.. obeležili gradilište svojim logotipom i nekom motivacionom propagandnom porukom.. situacija je blago šizofrena: u Pozorištu su netom ranije pominjali investitore krvavih ruku, a u stvarnosti se prikazaše u svom svetlu groteskne izjave o 10 sekundi.. u međuvremenu centar beše izlepljen nalepnicama, piše ВЧЋ ПДР..
    1 poen
  17. 13.09.2018. Bitef Festival, Žoris Lakost - Svita br. 3 Evropa, SNP Beograd Počeo Bitef, predstava je iz nekog razloga kasnila a dečkići u belim košuljicama nam ne dadoše da pre nego iz CK Bitefa dobiju ferman, uđemo u predvorje SNP, malo se zgužvasmo, pa potom sabismo redove i iskusno, kako i dolikuje ljudima srednjih godina (na zaprepaštenje mladeži), primenismo pasivno - agresivan metod borbe protiv autoriteta, razobličismo birokratsku prirodu Bitefove predstraže i napokon osvojismo prostor predvorja te potom započesmo čapras divan posvećen borbi protiv voluntarizma koji još onomad u Socijalizmu beše žigosan kao štetan.. narednih desetak minuta je proteklo u uspostavljanju dubokog generacijskog jaza - pomoglo je prisećanje na stanovite fazane koji lete, one koji samo rade svoj posao, ordinarnu i oplemenjenu motku i zazivanje prošlih vremena koja će se svakako vratiti (osam šeeezdeset), dok se mladež konektovala na Velikog Brata.. menščini da je ovaj Bitef izmarketiran kao ni jedan prethodni, bilbordi, prilozi na radiju, TV, u novinama sve uz pominjanje slogana i NVO mantri o "jačanju desničarskih pokreta", migracijama, staroj Evropi na samrti.. obaška afektiranih spodoba koje su lamentirale nad workshopovima i inim dešavanjima (side project) u i okolo Bitefa.. sve je to, kao i svaka reklama izazvalo sumnju u kvalitet selekcije, čak i blago predubeđenje pa su mi se javljale Marksove Teze o Fojerbahu (jedanaesta naročito), vrh ledenog brega, Maks von Sidov u Larsovoj Evropi, ali srećom u prvom minutu Predstave predubeđenja odoše svojim putem, a ostade: troje ljudi, na polupraznoj sceni, klavir, dva video bima za najavu i titlove, jedna stolica, tabla pocinkovanog lima, jedna stolica i nekoliko štrakalica koje proizvode zvuk dakle - fragmenti iz govora političara, lične ispovesti sa youtube, izjave za štampu, diskusije iz Evropskog i drugih Parlamenata, dečije pesme u slavu lokalnog Vođe, propovedi Imama i sveštenika, svedočanstva poniženih, uvređenih i dokonih.. sve to uz originalnu muziku sa klavira i povremene, uživo izvedene efekte i izrečeno na dvadesetak Evropskih jezika.. veoma precizna predstava sa sjajnom dinamikom, odlično režirana i sjajno izvedena, otpevana, deklamovana, odigrana.. predstava nema loših momenata, a mnoštvo različitih tema kojih se dotiče, daju svojevrstan presek mentalnog, društvenog i političkog stanja u današnjoj Evropi.. blagotvorno je, za mlađe i naivnije posebno, razobličavanje licemerja političke elite, njihove birokratske prirode i zjapeće praznine koja isijava iz ispovesti tzv običnih Evropljana.. Pariska Komuna je mrtva, a njeni postulati (sloboda, jednakost, bratstvo) zaboravljeni i zatrpani svakodnevnim rijaliti programima koji nam se serviraju.. Evropa je mrtva, a Žoris Lakost nam to brutalno spočitava.. http://jorislacoste.net/suite-n3/?lang=en dobro je počelo, ćeraćemo se
    1 poen
  18. ^ web kamerica!
    1 poen
  • Trenutno na sajtu   4 članova, 2 Skrivenih, 40 Gosta (Pogledaj celu listu)

  • Forumska statistika

    8.9k
    Ukupan broj tema
    434.2k
    Ukupan broj objava
  • Statistika članovȃ

    2858
    Svi članovi
    3371
    Najviše na sajtu
    bokisa989
    Najnoviji član
    bokisa989
    se pridružio
×
×
  • Kreiraj novo...