Jump to content

peter 71

Član
  • Broj sadržaja

    145
  • Na DiyAudio.rs od

  • Poslednja poseta

O peter 71

  • Rođendan 08/26/1971

Informacije Profila

  • Pol:
    Muško
  • Lokacija:
    Zrenjanin
  • Interesovanja:
    HI FI i Motori
  • Zemlja:
    Serbia

Skorašnji posetioci profila

2751 posetilaca

peter 71's Achievements

Interesuje se

Interesuje se (5/9)

21

Forumska reputacija

  1. peter 71

    Nepoznati Zvucnik

    Ooo,pa,to i nije za bacanje. Možda dođem do još jednog EV.
  2. peter 71

    Nepoznati Zvucnik

    Pretpostavio sam da je Iskra samo za vežbanje. Piše na njenoj librici 25 W i 200 Ohma ,što me je malo zbunilo a nadao sam se da je ovaj no name neki "ozbiljan" pa se vredi pozabaviti njime. Imam dve Ei 12 " za igru ali bih više voleo da pravim nešto sa 15 " -icama. Deluje mi ova no name da je za razglas a ne za hl fi.
  3. peter 71

    Nepoznati Zvucnik

    Moze li pomoć za ova dva drivera ? Jedan je Iskrin a drugi meni nepoznat. Vredi li se zezati sa njima ? Mislim,dali se upuštati u pravljenje Sub-a ?
  4. peter 71

    Gramofonska tema

    Zeza me gramofon kada ga isključujem. "Puca" na zvučnike prilikom svakog isključivanja. Kako to rešiti ? U pitanju je Lenco L 75.
  5. Pa,nećeš valjda kineski plek na Jpanca ?
  6. To Kuršume,brate bajkerski. Samo napred Nikad nije kasno.
  7. Dali pricate o putnim motociklima,trkackim ili o prototipovima ? Drugari,sve ste padeze pomesali. Da ne razvodnjavamo temu,sve sto je Honda pre VFR i CBR radila,imalo je odredjenih problema.Bili su to solidni motocikli za to vreme. (mislim na VF i CB modele )."Revolucija" je krenula 1986 sa VFR -om 750 i 1992 sa CBR - om. SVAKI VFR je valjao.I 750 i 800 a posebno 1200.Kao i CBR .I 600 i 900 i 1000 a naravno i 1100 XX. Naravno da su i druge fabrike imale i bolje motocikle od nekih Hondinih ali sve iz porodice VFR i CBR valja. p.s. Da su na svetskim takmicenjima nesto zabranjivali-ne znam.Cak i sumnjam u slucaju Honde.Imam utisak ,posto je Honda institucija u trkackom svetu,da su obicno povlasteni.Da se mnoga pravila menjaju po njima.Setimo se samo zasto su 2T motocikli nestali iz GP-a. Honda jednostavno nije vise imala interesa da razvija dvotaktne motocikle i stvorili su klase Moto 3,Moto 2 i Moto GP.
  8. Ne znam za 750 ali 1000 je pravila probleme. Onda su japanci popizdeli i stvorili VFR.
  9. Sto da ne. Ima potencijala za lep mali bober. Samo napred.
×
×
  • Kreiraj novo...