Zen Mod Napisano Maj 3, 2017 Autor Share #67 Napisano Maj 3, 2017 svi elementi pripremljeni , jos da se odrade varilacki poslovi i po koja rupica za M5 , da se namota malo staklene/azbestne vunice i uturi ....... da prostiš Leonardo, black coffe and ninja je reagovao/la na ovo 3 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Maj 3, 2017 Share #68 Napisano Maj 3, 2017 Bolje nabavi ili napravi sam trakast spiralni špon od inoxa. Pouzdano znam da je u mojoj blizini jedan majstor, koji je nekad radio auspuhe, filovao lonce na ovaj način. Špon nije stišljiv a trajno je rešenje za dampiranje. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Maj 3, 2017 Autor Share #69 Napisano Maj 3, 2017 moguce je i to resenje , ako bude dovoljno jednostavna nabavka za sad ce biti staklena vuna , sam ulozak (na slici) ce se lako vaditi tako da nije problem obnoviti je jednom u par godina ...... uz racun da je ipak efektivnija od inox guzvancije btw. na puntiću vozam top napravljen na isti nacin - ovo je cetvrti auto na kojem je i ima nekih 250K km progurano kroz njega ........ i jos uvek je besprekoran jes da je vuna nabijana hidraulikom unutra ..... kako god - hvala za tip ... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Maj 3, 2017 Share #70 Napisano Maj 3, 2017 Ako ima neka strugarska radionica koja radi delove za prehrambenu ind. ili ako ti je poznat industrijski otpad gde se deponuje špon, eto prilike da za zaista malo novca nabaviš ovo što ti napisah. Evo uzorka. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Maj 3, 2017 Autor Share #71 Napisano Maj 3, 2017 yup u Backom Petrovcu je jaka Inox proizvodnja inace - valjda je 90% inox pljoski u zadnjih 15-20 godina kod njih napravljeno ...... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Maj 4, 2017 Share #72 Napisano Maj 4, 2017 U Backom Petrovcu je i ekstremno jaka proizvodnja vrhunskog kulena Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Maj 4, 2017 Share #73 Napisano Maj 4, 2017 10 hours ago, Zen Mod said: svi elementi pripremljeni , jos da se odrade varilacki poslovi i po koja rupica za M5 , da se namota malo staklene/azbestne vunice i uturi ....... da prostiš E, a mi smo tamo 79 - 80 desete iz tad dostupnih Marwinga i Kerkera prvo vadili staklenu vunu da bi bolje "ružili" ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Maj 4, 2017 Autor Share #74 Napisano Maj 4, 2017 a jes ............ ne ide nikako , al' se zato strasno cuje! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Maj 27, 2017 Autor Share #75 Napisano Maj 27, 2017 Beli_Ninja, ManicP and ninja je reagovao/la na ovo 3 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Maj 28, 2017 Share #76 Napisano Maj 28, 2017 Voštiš svilen konac! Bravo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 6, 2017 Autor Share #77 Napisano Jun 6, 2017 ene zanimljivo koja je razlika po pitanju sedista - moj DIY vs. original sa originalnim - em si vise napred , em stalno imas osecaj da te gura napred , te je i manja sedalna povrsina i uzduz i popreko posledica , sa originalnim sedistem pola sata voznje i imas zelju da sidjes ...... na stranu vrisak masine od 125ccm koji mene licno iritira vise no da je 50ccm ....... no , dobro , i to je malo lakse za izdrzati sa straight through mufflers i custom intake , sto je uradjeno kod mog malca uskoro stizu original intake gume pa vracam (ipak) original setup sa dva karburatora ....... a treba nekad i oprati Tinker Bel ....... kao i zameniti semeringe prednjih vila Ikaro, Beli, Vix and 3 ostalih je reagovao/la na ovo 6 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Jun 6, 2017 Share #78 Napisano Jun 6, 2017 Sediste je jos lepse kad je u harmoniji sa motorom. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Jun 6, 2017 Share #79 Napisano Jun 6, 2017 Sta si mislio dobiti samo sa jednim karbom? Meni se svidja kompletni izgled motora osim jedino sto je malo "prazno" gdje je motor black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 6, 2017 Autor Share #80 Napisano Jun 6, 2017 duga ..... a u stvari kratka prica masina je u osnovi Honda Rebel 125 (CM125 takodje) sa vodenim hladjenjem 95% tih Rebela je bilo sa jednim karbom i Y aluminijumskom usisnom granom 5% 125-ica i 50% 250-ica Rebelki su sa dual karbom , gde su usisne grane u osnovi Al , sa nalivenom gumom okolo sa cevastim gumenim zavrsetkom , tako da se karbovi uticu u te gumene cevi i stezu selnama original kineski gumirani manifoldi su malo sumnjivog kvaliteta , pa sam posao skupljim putem - kupio SH Rebel y inlet manifold (sto je skuplje bilo od kineskih pojedinacnih) razdvojio karbove i ostavio samo jedan ( po logici radi posao i samo jedan jer je parallel twin sa fazom od 360) , napravio drugi filter inlet i KN filter onda se ispostavilo da sa novim filterom i inletom ,kao i drugim izduvom imam presiromasnu smesu kupim set main jets , kupim set idle jets , kupim Colortune (sto svaka elektronicarska radionica svejedno treba da ima ) ....... te kako god menjam jets , imam prebogatu smesu sa original jets ne povlaci dobro , sa prvom sledecom standardnom velicinom jets imam prebogatu smesu zakljucak - kanali u karbu nisu dovoljni da nahrane 2 cilindra u kontinuitetu , iako difuzor i sve na oko vise ngo odgovara , tj isto je kao na Rebelki od 125 nastavak - malo varilackog rada da od originalnih vrljavih napravim prave inlet manifolds , kupovina najkriticnijeg dela koji nema smisla da pravim - Y filter inlet gumu sa Alija , vijanje tankih o-ring-a za solje karbova .... itd. zabavi nikad kraja Vix and ninja je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 6, 2017 Autor Share #81 Napisano Jun 6, 2017 zaboravih reci - 2kom ovijeh Y filter inlet guma su vec na carini Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Jun 8, 2017 Share #82 Napisano Jun 8, 2017 Dovoljni su kanali u karbu, nego su prepobudjeni nezgodnom fluidikom vazduha. Morao bi da skockas nepovratni ventil, neki bajkovi su ga imali, reed valve. Jednostavno karb ne podnosi veliki intenzitet povratnih strujanja i dovodi do izvlacenja vise goriva nego sto treba. Mogao bi mozda sa nekom hornom( ) da mu redukujes povrat pritiska, ali su rid ventili najbolji. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 8, 2017 Autor Share #83 Napisano Jun 8, 2017 ma bolju fluidiku imam nego sto je original , duza je usisna cev nego sto ijedan ima do air filter boxa (sto ce reci pulsacije smanjene u odnosu na originalnu postavku) objasnjenje je negde u samom karbu ...... al' posto Baba ne cuje dobro sine - da bi se Baba sad bavila fluidikom i bez znanja i bez opreme, ce se vrnemo na isprobano , pa jos malo podobrimo , i onda ima da valja Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Jun 8, 2017 Share #84 Napisano Jun 8, 2017 Nista onda, nazad na kopanje, resenje ce da iznikne.. Bio mi sumnjiv taj skok u promeni obogacenja goriva, da su kanali nesto nepodobni, smesa bi bila sirota u sirem rasponu.. Slabo tu ima merenja, samo napipavanje na zadatu temu... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 8, 2017 Autor Share #85 Napisano Jun 8, 2017 pajz , da je Dyno negde pri ruci , a jeftino ....... lako bi bilo ovako - to resenje od nazočnijeh moze samo Ninja da prakticira ninja je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Jun 8, 2017 Share #86 Napisano Jun 8, 2017 Mislio sam na merenje protoka vazduha, recimo ultrazvucno, gde se razlikuje merenje po smerovima, da se steekne slika, a zatim i stehiometrija, izduv i dino...ali je to pristup pre za fabriku, nego za zabavu. Zabava je vaznija, probe i mozganje, pa kada uspe, uspeh je sladji. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Jun 9, 2017 Share #87 Napisano Jun 9, 2017 Zen, montiraj ti prikolicu i mečku Božanu. Svi će ti se sklanjati sa puta Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 9, 2017 Autor Share #88 Napisano Jun 9, 2017 ma ja bi 'teo Urala , pa makar i bez mecke ........ ku' ces vece mecke od ZM-a Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah