Jump to content

Zen Mod

Preporučeni Komentari

Bolje nabavi ili napravi sam trakast spiralni špon od inoxa. Pouzdano znam da je u mojoj blizini jedan majstor, koji je nekad radio auspuhe, filovao lonce na ovaj način. Špon nije stišljiv a trajno je rešenje za dampiranje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

moguce je i to resenje , ako bude dovoljno jednostavna nabavka

za sad ce biti staklena vuna , sam ulozak (na slici) ce se lako vaditi tako da nije problem obnoviti je jednom u par godina ...... uz racun da je ipak efektivnija od inox guzvancije

btw. na puntiću  vozam top napravljen na isti nacin - ovo je cetvrti auto na kojem je i ima nekih 250K km progurano kroz njega ........ i jos uvek je besprekoran

jes da je vuna nabijana hidraulikom unutra ..... :smesna:

kako god - hvala za tip ...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

yup

 

u Backom Petrovcu je jaka Inox proizvodnja

 

inace - valjda je 90% inox pljoski u zadnjih 15-20 godina kod njih napravljeno ...... :beta:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

10 hours ago, Zen Mod said:

svi elementi pripremljeni , jos da se odrade varilacki poslovi i po koja rupica za M5 , da se namota malo staklene/azbestne vunice i uturi ....... da prostiš :smesna:

WP_20170503_21_01_07_Pro.jpg

E, a mi smo tamo 79 - 80 desete iz tad dostupnih Marwinga i Kerkera prvo vadili staklenu vunu da bi bolje  "ružili" ? :)

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 4 nedelje kasnije...
  • 2 nedelje kasnije...

ene

zanimljivo koja je razlika po pitanju sedista - moj DIY vs. original

sa originalnim - em si vise napred , em stalno imas osecaj da te gura napred , te je i manja sedalna povrsina i uzduz i popreko

posledica , sa originalnim sedistem pola sata voznje i imas zelju da sidjes  ...... na stranu vrisak masine od 125ccm koji mene licno iritira vise no da je 50ccm ....... no , dobro , i to je malo lakse za izdrzati sa straight through mufflers i custom intake , sto je uradjeno kod mog malca

 

uskoro stizu original intake gume pa vracam (ipak) original setup sa dva karburatora ....... a treba nekad i oprati Tinker Bel ....... kao i zameniti semeringe prednjih vila

 

 

WP_20170603_20_22_53_Pro.jpg

WP_20170603_20_23_41_Pro.jpg

WP_20170603_20_24_12_Pro.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

duga ..... a u stvari kratka prica

masina je u osnovi Honda Rebel 125 (CM125 takodje) sa vodenim hladjenjem

95% tih Rebela je bilo sa jednim karbom i Y aluminijumskom usisnom granom

5% 125-ica i 50% 250-ica Rebelki su sa dual karbom , gde su usisne grane u osnovi Al , sa nalivenom gumom okolo sa cevastim gumenim zavrsetkom , tako da se karbovi uticu u te gumene cevi i stezu selnama

original kineski gumirani manifoldi su malo sumnjivog kvaliteta , pa sam posao skupljim putem - kupio SH Rebel y inlet manifold (sto je skuplje bilo od kineskih pojedinacnih) razdvojio karbove i ostavio samo jedan ( po logici radi posao i samo jedan jer je parallel twin sa fazom od 360) , napravio drugi filter inlet i KN filter

onda se ispostavilo da sa novim filterom i inletom ,kao i drugim izduvom imam presiromasnu smesu

 

kupim set main jets , kupim set idle jets , kupim Colortune (sto svaka elektronicarska radionica svejedno treba da ima :beta: ) ....... te kako god menjam jets , imam prebogatu smesu

sa original jets ne povlaci dobro , sa prvom sledecom standardnom velicinom jets imam prebogatu smesu

zakljucak - kanali u karbu nisu dovoljni da nahrane 2 cilindra u kontinuitetu , iako difuzor i sve na oko vise ngo odgovara , tj isto je kao na Rebelki od 125

nastavak - malo varilackog rada da od originalnih vrljavih napravim prave inlet manifolds , kupovina najkriticnijeg dela koji nema smisla da pravim - Y filter inlet gumu sa Alija , vijanje tankih o-ring-a za solje karbova ....  itd.

 

zabavi nikad kraja

 

 

filter inlet.jpg

original inlet manifolds.jpg

DIY inlet manifolds.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dovoljni su kanali u karbu, nego su prepobudjeni nezgodnom fluidikom vazduha. Morao bi da skockas nepovratni ventil, neki bajkovi su ga imali, reed valve.

Jednostavno karb ne podnosi veliki intenzitet povratnih strujanja i dovodi do izvlacenja vise goriva nego sto treba. Mogao bi mozda sa nekom hornom( :) )  da mu redukujes povrat pritiska, ali su rid ventili najbolji.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ma bolju fluidiku imam nego sto je original , duza je usisna cev nego sto ijedan ima do air filter boxa

(sto ce reci pulsacije smanjene u odnosu na originalnu postavku)

objasnjenje je negde u samom karbu ...... al' posto Baba ne cuje dobro sine - da bi se Baba sad bavila fluidikom i bez znanja i bez opreme, ce se vrnemo na isprobano , pa jos malo podobrimo , i onda ima da valja

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nista onda, nazad na kopanje, resenje ce da iznikne.. :) 

Bio mi sumnjiv taj skok u promeni obogacenja goriva, da su kanali nesto nepodobni, smesa bi bila sirota u sirem rasponu..

Slabo tu ima merenja, samo napipavanje na zadatu temu...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mislio sam na merenje protoka vazduha, recimo ultrazvucno, gde se razlikuje merenje po smerovima, da se steekne slika, a zatim i stehiometrija, izduv i dino...ali je to pristup pre za fabriku, nego za zabavu.

Zabava je vaznija, probe i mozganje, pa kada uspe, uspeh je sladji.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...