Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

Vozila na struju naravno :D

Pre 2 godine slucajno naletim na slobodno vreme i sednem malo da bacim pogled na TV kad naletim na trke neke formule. Gledam gledam i provalim nema tona, pojacam i nastavim da gledam i gledam i opet pojacam ton. A nesto je cudno. Kad ono ljudi voze usisivace :D

Nemojmo se zamajavati. Treba da se naprave i baterije i e. motori i struja. Daleko je to od ekologije...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Reci to, npr pilotima :) 

 

Secam se jedne karikature, iz davnih godina u auto reviji, ogroman naftovod, rasporedjuje se na avione, brodove, kojekakva cuda, i jedan mali patrljak prema automobiloima, jos okrpljen nekim zavojem, i sva administracija vristi na vozaca kako pravi ozonsku rupu..

 

Ekologija je na poslednjam mestu, nase je da uzivamo u carima tehnologija..

 

Elektromotor ima sjajnu osobinu maksimalnog obrtnog momenta i na nula obrtaja, sto daje nedostizne prednosti pri startovanju..

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

nedostatak slobodnog vremena.

od ponedeljka-utorka bi trebalo da pocne sredjivanje.

posle peha sa glavom, vrlo malo sam vozao motorin.

dodje zima i motorin otide u garazu.

predstoji mi montiranje kn filtera, 4 komada, zamena ulja

(15w40 mineralno) i svecica.

do kraja sezone ce biti montirani i beli prstenovi, bice i prerada

na hard tail. na kraju i wrap za auspuhe.

bice slika.

:BeerMugCheers:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kod lokomotive dizel generator napaja elektromotore... Kod električne naravno nema generatora... Električna startuje savrseno, zakucava za sediste tih 120 tona kada se otkači voz. Nećete mi verovati ali vozio sam lokomotivu i sa vozom i bez voza. U sredini električne lokomotive je ogroman transformator u faradejevom kavezu. Prekidač on-off je odmah iznad njega i sastoji se iz 2 jako debele metalne ploče cirka 50x50cm

:lupanje:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

evo slicica.

rodio sam mecku dok sam skinuo originalni airbox

ali sam uspeo da montiram kn filtere.

motor odlicno radi sa doticnim filterima.

pogotovo posle 3000 rpm.

probao sam ga do 5500-6000, nisam hteo vise zbog karika.

zadovoljan sam.

ostaje da ovijeh dana skinem stender i da ispravim auspuhe.

nerviraju me sto stoje nuz kurac.

treba da namestim i da se copava ne vraca.

ima sitnih zajebancija.

nastavak sledi.

:BeerMugCheers:

111.jpg

222.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ne samo sto izgleda, nego i sluzi.

mislio sam da ce da bude sranje.

medjutim, nije.

motor stvarno ide bolje.

ranije je gas bio "linearan", sad je "logoritamski",

sto mi odgovara.

do 3000-3500 ide normalno, a preko toga ide kao lud.

meni odlicno.

testirao juce, na 47 km potrosio 4 litre goriva.

potrosnja neznatno povecana.

mislio sam da ce da trosi kao uaz, ali nije tako.

:BeerMugCheers:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

nesto mi se javlja da ces ako ga budes dovoljno vozio - vratiti original filter kutiju

bez dyno je muka podesiti

elem - ako izmedju KN filtera i samog tela karba nemas cev od bar 10cm , to je sve sminka

sad - sto primera bez cevi ima kao pleve ......... to mu je moda , ili upotrebljen dyno

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

stelovani su karburatori.

naravno, nisam ja.

ovi filteri su uzeti zbog manjka para

za originalne kn filtere.

ove godine nece moci zbog drugih stvari.

ide farbanje, wrap na auspuhe,  beli prstenovi ...

dogodine ce da bidnu oridjinale kn.

ali prvo registracija.

:BeerMugCheers:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

a jok  - nije poenta u KN , falsh KN

 

mozes i gazu da stavis ....... ili nista

 

poenta je da svako grlo , kako je podesen/nadiznovan u vabrici , mora da ima odredjenu duziny cevovoda do grla

time se dobija manje vise konstantna brzina vazdusne struje koja napaja karbove ......... narodski receno - struja vazduha koja napaja karbove stekne odredjenu brzinu samim time i inerciju

kad imas ditto KN an karb ili venturije ili cak nista , karb uzima vazduh pulsacijom , te neminovnoi dolazi do nezeljenih rezonansi potpritisaka sa dve strane karburatora

 

citava nauka brte

naravoucenije - moze karb sa filter kutijom , moze taj isti karb sa KN , moze taj isti karb bez icega , moze isti taj karb sa venturi na usisu ........ i za svaki slucaj se mora drugacije prediznovati i podesiti idle screw

 

ovako - dobijes utisak da vuce ihaj na visim obrtajima .......... kad ono u stvari - opao obrtni momenat u srednjem opsegu , pa ono iznad toga ispada kao majka mara

srednji opseg losiji nego stock , visi obrtaji isti kao stock

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

A i visak vazduha uvodi u grejanje masine, sirotu smesu imas vise NOx -a u izduvu pa nije dobro za rad u garazi. Zen je preleteo preko problema, ali je to masno brdasce izazova. Ili vr' ledenog brega.

Ti karbovi rade na struju vazduha, pa se mora prilagoditi fluidika gasova i efekti na karb. Treba da mu das "kondenzator"   duzinom usisa koji ce da upegla "ripl", impulsne vakuume iz cilindra. Menja mu se izgled poprecnog preseka brzina, i uticaj na venturi efekte, rad dizni. 

Lepo je za sminku i igranjac, ali savremeni papirni filteri imaju propusnost preko 96%, a zadrzavaju stroku isto toliko. Ovde treba prckati spec ulja da filteri odrade svoj posao, ali je i dalje realna opasnost da se makina najede zarkovacke prasine... :) 

Ako nemas backfire, i neravan ler, jos si u dobrom rezimu. Ali dyno ocita i snagu i OM, pa znas gde si, na osecaj slaba vajda za detalje.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

mslm ono kao

obratiti paznju na sliku kako sam ja namonjtirnuo KN (da li je proizvodjac KN ili nije - metalnu mrezicu moze bilo ko da napravi)

 

 

znam da je nezgodno na tvoju makinu , al' poenta je u principu

 

ako nemas pristup dyno - samo bacas gorivo

 

odnosno ...... vredi potraziti na netu podatke ako je neko stavio KN i prediznovao - mozda je dao recept

 

edit : ja jesam morao da menjam i idle i main jet ...... i da kupim Gunson ColorTune

 

 

IMG_2863.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

mozda se ja nisam lepo izrazio (strucno)

ili niste dobro razumeli.

moj motorin ide stvarno (malo, ne puno) bolje sa ovim kopijama kn filtera.

jesu kopije al ne one najjeftinije. 

ja sam bio zaduzen za skidanje oridjinale air box-a.

kao i za montazu filtera.

kontrolu i stelovanje ne.

stelovanje je uradio moj drugar mehanicar, kod koga drzim motorin.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Filter direktno na karb moze da prodje kod trkackih masina koje uglavnom rade u rezimu visokih turaza. U takvim rezimima pulzacije vazduha na usisu su manje jer su vece ucestanosti ciklusa. 

Iskreno, Zen lepo rece da je to moda. 

Sax, obavezno plenum ili cevi pre filtera.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

On 11.04.2017. at 10:39 PM, Beli_Ninja said:

Filter direktno na karb moze da prodje kod trkackih masina koje uglavnom rade u rezimu visokih turaza. U takvim rezimima pulzacije vazduha na usisu su manje jer su vece ucestanosti ciklusa. 

Iskreno, Zen lepo rece da je to moda. 

Sax, obavezno plenum ili cevi pre filtera.

Obzirom da se već duže vrijeme ne bavim Održavanjem i      " unapređenjem" motora neg mi to obavlja dobar poznanik  Koji ima servis  zaboravio sam neke stvari . Al kolko se sjećam pravilna smješa goriva i zraka "hladi" čelo klipa ? E sad kad se dobije optimalan rad motora obzirom da su ovo membranski "fergazeri"  upitno je kolika je tamo temperatura ? . Indikativno da nešto ne štima je promjena boje (na plavo) je na cijevima auspuha . Ne želim Ti kvarit veselje . Bolje spriječiti nego liječiti ? :) . Tamo negde 78  sam imao  JAWU  250 i pomiješao sam ! 1/2  mješavine 3 % i 1/  kerozina . Poštelao fergazer " de lorto 32  ( iz moto gucija 500  falcone )  i "pila" je jurila  300 kilometri dok nije "pregorio" 1  klip ? ( ne na sat) :) . Nhf ? za po "selu" bu dobro , al za dalje  ne bu ? :) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ispričavam se što me poneslo mladenačke ambicije ! , Ipak su ovdje ozbiljne osobe koje se razumno bave svojim hobijima i nemojte se srdit , ak ja ovak "kao popušena lula" :)  mal nekaj  "prigovorim" il mrglam sa  strane ? :) Btw ? jel ima neko voljni moment pokrenut temo zakaj su "čarobnjaci" okrenuli zvučnike  "naopak" ? :)

U smislu da su dublji neg širi ? :)

 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...