Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

Samo malo da se umešam, Harli i takvi tipovi motora, čoper ukrako, su namenjeni za relativno sporu vožnju i bez neke naročite sposobnosti za krivinarenjem znači pretežno za prav drum bez neke akrobatike.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ma zeza izmedju ninjana i mene

on voza takvog Bulldoga , a ja samo navodim da je 10 u glavu za HD , sa kojim ima zajednicko samo princip motora

 

kojih da podsetim , ima nekoliko fela , ne samo kruzera i choppera

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

9 hours ago, Zen Mod said:

ma zeza izmedju ninjana i mene

on voza takvog Bulldoga , a ja samo navodim da je 10 u glavu za HD , sa kojim ima zajednicko samo princip motora

 

kojih da podsetim , ima nekoliko fela , ne samo kruzera i choppera

Ima V2 hebačkij jurilica pogotovo od kad su ukrotili šaltanje u nižu brzinu ? ! a što se tiče "krstareče" vožnje tu su nenadmašni - skoro ko automatski mjenjač na autu ? :) Inače imam još više kao uspomenu ( samo da imam motor kotač) na stare dane VF four 500  Hondu i tu i tam si onak priuštim malo vožnje . Kod nje mi je drag zvuk V motora iako do 6 , 7 iljada okretaja nije neka pila , posle poludi al kaj će mi više to ? :) . Kad bi na nju natovario sebe i suprugu da odemo na more stane nam sam kreditna kartica ! 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 2 nedelje kasnije...
7 minutes ago, Zen Mod said:

Lemicu , nista bez pornjave

sta vredi sto visis na motoforumu , kad ovde ne kacis slike :P

Tematski celovitije tamo plus ima niz korisnog od mnogo ljudi, mada je slična atmosfera svuda, no, nije problem, mogu i ovde nešto da laprdam, samo kaži, ili kažite.

10 minutes ago, Zen Mod said:

ko sto rekoh , drugi dan

sve u lokalu , juce par km , danas 20-ak

al' nije za naglavusu kacigicu i moje coroskope , mora zatvorena kaciga , vec na 50 mi suze oke

Ovo je dobar šlagvort, početak i kraj sezone su kritični po motorcikliste. Sada je podloga još uvek hladna i ne obezbeđuje dovoljno visoku temperaturu grejanja gume, takođe je puna iznenađenja, negde mokro, blato, lišće, rizla od putara je naročito opasna i jako dugo se zadržava na izletištima ala beogradska Avala. Vozači četvorotočkaša su zaboravili na dva točka, a inače se ne obaziru na nas i u špicu sezone, tako da je šansa za previd uvećana. Mi smo se delimčno takođe odvikli od motora i nismo u formi i potreban je trening ko i za sve, a željni smo vožnje i eksponiranja, recept za kiks. Takođe ni sama funkcionalnost motorcikla nije u punoj performansi, prvenstveno kočnice a i sami pneumatici koji su i ostarili za jednu godinu plus su figurativno oksidirali, skrutili, i imaju umanjenu elastičnost i sposobnost prianjanja, takozvani grip. Osnovno je prekontrolisati pritisak jer se gume za motore podložnije samoispuštanju. Sama zaštitna oprema je takođe skrućena i sputava finoću pokreta, nisko je sunce i potrebno je da se vizir kacige besprekorno očisti, naročito sunčani pod vizir. Trenutno ove spoljne temperature deluju višlje nego što jesu i to zavarava, još uvek je neosetno hladno ekstremitetima i oni ne funkcionišu onom brzinom i mekoćom koja je potrebna za bezbedno upravljanje. Otprilike su ovo neke kratke smernice o kojima treba voditi računa da se ne bi sezona završila pre nego i počne.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

svaka ti je ka u Njegoša

 

:)

 

naleteh na zanimljiv sajt neko vece ........ ziveci kako i gde ziviim , tesko mi je i zamisliti prilike (organizaciju i nacine kako ostvariti ) takvog putestestvija ....... licno mislim da bas ne bih uzivao u toj kolicini kilometara

no , cini mi se da se na sajtu moze naci zabavnih delova , kakve god moto-putne  aspiracije da gajimo

elem : The World's Most Traveled Motorcycle

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Tacno tako, dok svi ne budu vozili sve nema navike na motorcikliste. 

Ja sina zadnjih mjeseci obucavam za B (to je ovdje dozvoljeno posto je drugcije preskupo) i cijelo vrijeme mu govorim da mora da gleda preko ramena i dobro pogleda pre nego sto otvori vrata.

Vozio sam kamion u vojsci a ovdje povremeno vozim autobus i volio bih da su i sami motociklisti svjesti da su i auta cesto "nevidljiva" iz ovih velikih vozila a kamoli motori. 

Ja sam sebe cuvam i razmisljam o svima ispred mene i iza mene i o cemu razmisljaju i koja je najludji manover koji mogu sada da izvedu.

 

Ovdje je jaka MC organizacija koja redovno odrzava kurseve u toku sezone za malo para. Na pocetku sezone za "odmrzavanje" (treniranje kocenja, krivina i izbjegni-iznenadnu-prepreku manover). Vrlo pozitivno i vrlo korisno, a radi se na stazama sa velikom sigurnoscu. Kompletna zastitna oprema je obavezna tu na kursu.

 

A drugo:

Ovdje se pojavio drugi problem za nas na 2 tocka, uveli su, umjesto autoputeva, 2-1-2 puteve koji su, kako oni kazu, mnogo jeftiniji a sigurni skoro ko autoput.  Fazon je da su trake fizicki odvojene metalnom debelom sajlom i stubovima i svakih ca 1km se jedna strana siri sa 1 u 2 traku (gdje se moze preticati) i obrnuto sa druge strane (2 u 1). To se pokazalo vrlo efektivno i smanjilo je broj poginulih na 4 tocka. 

E sad, ova druga sorta na 2 tocka je skroz zanemarena i na sve nacine pokusavaju da nas onemoguce, sto cijenama i dadzbinama, sto ovim putem.

Ova 2-1-2 cesta je drasticno povecala proj nastradalih na 2 tocka i cak onemogucila da se izvuces sa laksim povredama. Obicno, ko prezivi, ostane teski invalid bez nekih dijelova tijela posto je em zica jaka em stubobi ostri i rezu ko giljotina. Poceli su vatrogasci da se bude da im je lose od trazenja dijelova tijela po okolisu oko nesrece.

A ako ti izleti jelen ili los il neka druga zivotinja, mozes samo da ga izbjegnes skrecuci u jarak ili u sumu ...

 

1709643.jpg0001-700x466.jpg

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

19 minutes ago, ninja said:

Tacno tako, dok svi ne budu vozili sve nema navike na motorcikliste. 

Ja sina zadnjih mjeseci obucavam za B (to je ovdje dozvoljeno posto je drugcije preskupo) i cijelo vrijeme mu govorim da mora da gleda preko ramena i dobro pogleda pre nego sto otvori vrata.

Vozio sam kamion u vojsci a ovdje povremeno vozim autobus i volio bih da su i sami motociklisti svjesti da su i auta cesto "nevidljiva" iz ovih velikih vozila a kamoli motori. 

Ja sam sebe cuvam i razmisljam o svima ispred mene i iza mene i o cemu razmisljaju i koja je najludji manover koji mogu sada da izvedu.

 

Ovdje je jaka MC organizacija koja redovno odrzava kurseve u toku sezone za malo para. Na pocetku sezone za "odmrzavanje" (treniranje kocenja, krivina i izbjegni-iznenadnu-prepreku manover). Vrlo pozitivno i vrlo korisno, a radi se na stazama sa velikom sigurnoscu. Kompletna zastitna oprema je obavezna tu na kursu.

 

A drugo:

Ovdje se pojavio drugi problem za nas na 2 tocka, uveli su, umjesto autoputeva, 2-1-2 puteve koji su, kako oni kazu, mnogo jeftiniji a sigurni skoro ko autoput.  Fazon je da su trake fizicki odvojene metalnom debelom sajlom i stubovima i svakih ca 1km se jedna strana siri sa 1 u 2 traku (gdje se moze preticati) i obrnuto sa druge strane (2 u 1). To se pokazalo vrlo efektivno i smanjilo je broj poginulih na 4 tocka. 

E sad, ova druga sorta na 2 tocka je skroz zanemarena i na sve nacine pokusavaju da nas onemoguce, sto cijenama i dadzbinama, sto ovim putem.

Ova 2-1-2 cesta je drasticno povecala proj nastradalih na 2 tocka i cak onemogucila da se izvuces sa laksim povredama. Obicno, ko prezivi, ostane teski invalid bez nekih dijelova tijela posto je em zica jaka em stubobi ostri i rezu ko giljotina. Poceli su vatrogasci da se bude da im je lose od trazenja dijelova tijela po okolisu oko nesrece.

A ako ti izleti jelen ili los il neka druga zivotinja, mozes samo da ga izbjegnes skrecuci u jarak ili u sumu ...

 

1709643.jpg0001-700x466.jpg

 

Ne vjerijem da je "žica" jeftinija od profiliranog pleha . (možda u montaži) al o sigurnosti ? :(

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

4 minutes ago, black coffe said:

Ne vjerijem da je "žica" jeftinija od profiliranog pleha . (možda u montaži) al o sigurnosti ? :(

 

Nije samo do jeftinoce, treba da zadrzi pun sleper od prelaza na drugu stranu a i da se lako skida kad vatrogasci/ambulanta/policija treba da predje na drugu stranu pri nesreci. Znam i da je najmanje jedan vatrogasac nastradao kada su spasavali nekoga a onda ta "zica" pukla (bila je rastegnuta zbog udesa) i kao bic pokosila sve oko sebe ....

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...