Jump to content

Lenco B55 vredi li osvezavanje?


Okibokis

Preporučeni Komentari

U prilici sam da nabavim ovaj gramofon,pa me zanima sta sadrzi osnovni servis posto sam laik za ovu materiju.Da li se uopste isplati sredjivati ga i koliko je upotrebljiva njegova bazicna rucka i glava.Ja sam njega zatekao u nekom starom kucistu koji sadrzi i pojacalo.Ako bih pravio neku ekstravagantnu plocu od drveta,da li bi mi trebalo i neko predpojacalo ili samo da stavim cinceve?Hvala na pomoci.

post-1130-0-98140800-1419420923_thumb.jp

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 17
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Popularni dani

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

Ako ćeš sređivati, novo kućište ili bar pokrpaj prednjicu i zadnjicu starog (bar za početak) i čerupaj elektroniku, pregledaj ležajeve na ručici (masnoće, prljavštine itd) ili ...

Baš za neki početak otkači internu elektroniku, dodaj kabel sa dva činča, izvuci ga negde, unutrašnji kraj spoji na mesto gde su fiksirane žičice sa ručice, stavi neku MM zvučnicu, poveži na preamp/amp koji ima RIAA/Phono ulaz pa slušaj malo tako... Ako proceniš da ima smisla, razmisli o izradi novog kućišta pa polako :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ček, ček,

ti ga još nemaš?

imho, zaobiđi ti to

Ja nemam nikakav gramofon,a svrbi me,naravno ulozio bih u prepakivanje i lepotu ovog Lenca.ako je on musko.Prva slika sa pojacalom u sebi je ta koju bih ja uzeo,ali ako je taj Lenco pun mana i djubre,da se ne mlatim previse?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nema SM-a, bar ne na brzaka gledano. Samo spisak delova i exploded view na vinylengine: http://www.vinylengine.com/library/lenco/b55.shtml (moraš biti registrovan da pristupiš pdf fajlu)