Stradi Napisano Decembar 10, 2014 Share #23 Napisano Decembar 10, 2014 Pa ako nije zaludjeni frik da radi sam i da ima vremena i znanja nega blago pobegne bzinom svetlosti Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 14, 2014 Autor Share #24 Napisano Decembar 14, 2014 evo mali nastavak danas ufatih vremena da napravim inspekciju novog ono što je vidljivo i sa prošlih fotki je da je potrebno polirat i tanjir i poklopac i za jedno i za drugo imaju adekvatne paste pa će se to raditi na kraju kad se završi sređivanje elem unutrašnjost grama je sasvim ok u smislu da nije ništa rađeno i brbano 160 je isti kao 147 ili obratno kad se pogleda damping gornje ploče i sub šasije naravno 160 je na 220v a 147 na 16v i ima auto shut of što je dobra stvar kad se prispe uz muziku moraće se uraditi podmazivanje osovine motora što nije problem podmazuje se piksna sa gornje i donje strane sa par kapi ulja, ja stavljam mašinsko za podmazivanje šivaćih mašina donji poklopac kod 160 je od iverice dok je kod 147 od mediapana što je čini mi se bolja varijanta ne preostaje ništa drugo do napraviti novi od mediapana i ofarbati ga ležište ručke je urađeno od mediapana za razliku od 147 koji je od plastike stim da sam ga napunio sa epoxy repair kitom jer umije da puca naročito gdje su otvori za šarafe mislim da je ovo od mediapana original thorensovo ležište, nešto mi ne liči da ima stolara, naročito u to doba da je mogao ovako izrezati mediapan osvina sub tanjira je ok ista kao i kod 147 i nije oštećena a i nema lufta u osovini. Naravno da slijedi čišćene ležišta i zamjena ulja 707 skinuta očišćena čekirani vodovi od glave do konektora i sve u redu preostaje da se zamjene žice u headshelu jer su prekratke i da se pokuša serditi petopolni konektor mijenjan je kabl pa je nadovezivan, moram vidjeti ima li što slično da se kupi a ako ne ima da radi sklpel i epoksi repair i samo da nađem dobar kabl za ručku tu bi mi valjala koja preporuka da ne gatam lift sređen- bi zaribao rastavljen opran ubačena nova silikonska mast i fercera kao nov sređivanje lifta nije fotkano radi masnih ruku od silikona, da se ne ukakim u aparat, ali ako koga intresuje nije problem objasnit brzina spuštanja zavisi od opruge koja gura klip, tako da se sa jačinom opruge da usporiti ili ubrzati eto toliko za sad kako koja faza bude rađena nakačiću koji fotku da se vidi Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ZZZ Napisano Decembar 14, 2014 Share #25 Napisano Decembar 14, 2014 Revox, ukljuci gramofon i pusti plocu na "blanko" delu na kraju. pot moze za pocetak na normalnom nivou slusanja. Zatim iskljuci gramofon (motor), a ovo sve drugo ostavi ukljuceno. igla isto na praznom delu. Pokusaj prstom po etiketi da vrtis plocu sto pribliznijom brzinom brzini okretanja. Bice ti sve jasno Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
paja959 Napisano Decembar 17, 2014 Share #26 Napisano Decembar 17, 2014 tu bi mi valjala koja preporuka da ne gatam petopolni steker,Cardas http://www.partsconnexion.com/accessories_analog_cardas.html Discovery cabl,za zicenje rucki,od toga radis ceo spoljni kabl: http://www.partsconnexion.com/wire_tonearm_discov.html Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 17, 2014 Autor Share #27 Napisano Decembar 17, 2014 petopolni steker,Cardas http://www.partsconnexion.com/accessories_analog_cardas.html Discovery cabl,za zicenje rucki,od toga radis ceo spoljni kabl: http://www.partsconnexion.com/wire_tonearm_discov.html fala drug, vidio no to mi malo skupo a bio bih bezobrazan sam prema sebi a i prema prethodnoj trgovini da hebeni kabl/konektor, makar to bio i cardas platim kolko me koštala cijela konfiguracija 160+707+881 u skladu sa forumom gledam neku diy varijatu, pa me tu zanima koji kabl koristiti Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ZZZ Napisano Decembar 17, 2014 Share #28 Napisano Decembar 17, 2014 Da nastavim - motor je spojen na metalnu sasiju. I dodaje znacajnu kolicinu bruma i zamucuje sliku. Jeste to nekako izolovano ali sasvim nedovoljno. To je mali motor od 20W. Ali svako ko je taj motor drzao u ruci dok radi osetio je koliko tu ima mehanicke energije... Sve se to prenosi do igle. Jednostavni test to pokazuje. . Resenje je premestiti motor sa metalne sasije, na drveni nosac tako da zadrzi istu poziciju. Nije komplikovan zahvat. dodatak mreznog transformatora 220V:220V ili 235V:220V oko 35-40W je isto dobar dodatak ispred motora. (235 zato sto je kod nas skoro uvek malo veci napon u mrezi, brzina motora zavisi od frekvencije mreze,) Takodje skinuti shemu povezivanja i kvalitetnijim elementima zameniti 2-3 elementa u kolu prekidaca. Nosac tih elemenata, kratka letvica je losa tako da je i to potrebno zameniti boljom. . Ja sam promenio i okvir od iverice, jako me je nerviralo to. napravio sam neki od jasena. Donja ploca je od lesonita, tu sam stavio sper-plocu 4mm, one kao gumene male nogice su isto lose i potrebno ih je zameniti. Ja sam to sve uradio na jednom TD 160 Mk II. Posle je sve bilo druga prica. my 2 euro cents Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 17, 2014 Autor Share #29 Napisano Decembar 17, 2014 Revox, ukljuci gramofon i pusti plocu na "blanko" delu na kraju. pot moze za pocetak na normalnom nivou slusanja. Zatim iskljuci gramofon (motor), a ovo sve drugo ostavi ukljuceno. igla isto na praznom delu. Pokusaj prstom po etiketi da vrtis plocu sto pribliznijom brzinom brzini okretanja. Bice ti sve jasno drug, skonto sam što mi hoćeš reći no ne stižem probat jedva sam uspio od kad ga uzeh da skinem stanton 881 i da je montiram na 147 radi probe sa glavom sam prezadovoljan i poslije 30 i kusur godina fenomenalno radi ima dubinu fokus dobru separaciju dosta detalja u visokim fenomenalna glava lagano je "usviravam" ponovo poslije toliko godina Da nastavim - motor je spojen na metalnu sasiju. I dodaje znacajnu kolicinu bruma i zamucuje sliku. Jeste to nekako izolovano ali sasvim nedovoljno. To je mali motor od 20W. Ali svako ko je taj motor drzao u ruci dok radi osetio je koliko tu ima mehanicke energije... Sve se to prenosi do igle. Jednostavni test to pokazuje. . Resenje je premestiti motor sa metalne sasije, na drveni nosac tako da zadrzi istu poziciju. Nije komplikovan zahvat. dodatak mreznog transformatora 220V:220V ili 235V:220V oko 35-40W je isto dobar dodatak ispred motora. (235 zato sto je kod nas skoro uvek malo veci napon u mrezi, brzina motora zavisi od frekvencije mreze,) Takodje skinuti shemu povezivanja i kvalitetnijim elementima zameniti 2-3 elementa u kolu prekidaca. Nosac tih elemenata, kratka letvica je losa tako da je i to potrebno zameniti boljom. . Ja sam promenio i okvir od iverice, jako me je nerviralo to. napravio sam neki od jasena. Donja ploca je od lesonita, tu sam stavio sper-plocu 4mm, one kao gumene male nogice su isto lose i potrebno ih je zameniti. Ja sam to sve uradio na jednom TD 160 Mk II. Posle je sve bilo druga prica. my 2 euro cents ovo što ti predlažeš luka luka je radio Ja sam moj TD 145 preradio da bude praktično TD 160 + nova baza i eksterno napajanje, tvrdim da je sve imalo smisla raditi. E sad koliko to je već posebna tema što se tiče napajanja motora, neđe po forumu ima šema njegovog napajanja meni se sad tako nešto i ne radi napajanje za 147 sa riješio sa project speedbox S načekao se skoro dvije godine da dođe sinhronizovan za mrežu 50 hz i to sad radi više nego li korektno za ovoga 160 ili slične modele čitao sam da ljudi prebace motor sa šasije na plnt gledao dvije varijante sa metalnim nosačem i drvenim na kačenim na plith to mogu probat lukaluka je išao na smanjenje napona na motoru radi postizanja mirnog rada ali je i dalje ostavio motor na šasiji ovo sa trafoom 220 na 220 mi se vrti kroz glavu i to ću uradim čak mi se čini da imam neđe step down trafo sa 220 na 110v koji bi mogao da iskoristim stim kolko držim da bi tu veze na motoru trebalo da isprebacam drugačije čitam da je smireniji rad motora sa 100v ili čak 90 i da se to lijepo čuje e sad ovi elemti štoih pominješ u kolu prekidača čine mi se da su ok mislim kvalitetni . vide se na gornje fotke kao tako, mada ih nije problem ni promjeniti u svrhu izrade novog plinta za 147 u podrumu stoje parket lajne od hrasta već godinu i kusur to treba sad da uradim za oba grama reko ranije da je na 147 donja ploča od mediapana 20mm kou treba da uradim i za 160 jer je na njemu iverica kod tebe je bila ona prva verzija 160 koja je imala lesonitza donju ploču u tom pravcu pribavljene mjere za izradu plinta treba se samo naklatit i to napraviti Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
lukaluka Napisano Decembar 18, 2014 Share #30 Napisano Decembar 18, 2014 Ispravka, nisam ostavio motor na šasiji. Nažalost nemam dokumentovano, ali sam motor odvojio sa šasije i drvenim nosaćem ga vezao za plint, tako da ne prenosi nikakve vibracije na samu šasiju. Tvrdim da je imalo svrhe. + još jedan savet. Jako dobro izmeri šasiju, pogotovo u čoškovima gde se šrafi na plint, da ne napraviš prevelike te (tro)ugaone nosače za šasiju, jer ćeš posle morati da ih delješ - to se meni desilo. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
paja959 Napisano Decembar 18, 2014 Share #31 Napisano Decembar 18, 2014 sa glavom sam prezadovoljan i poslije 30 i kusur godina fenomenalno radi ima dubinu fokus dobru separaciju dosta detalja u visokim fenomenalna glava hebiga,ja neke novije zvucnice (MM/MC) od cenovnog ranga cca 500 eura,nisam ostavljao sebi zbog 881S.. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 18, 2014 Autor Share #32 Napisano Decembar 18, 2014 Ispravka, nisam ostavio motor na šasiji. Nažalost nemam dokumentovano, ali sam motor odvojio sa šasije i drvenim nosaćem ga vezao za plint, tako da ne prenosi nikakve vibracije na samu šasiju. Tvrdim da je imalo svrhe. + još jedan savet. Jako dobro izmeri šasiju, pogotovo u čoškovima gde se šrafi na plint, da ne napraviš prevelike te (tro)ugaone nosače za šasiju, jer ćeš posle morati da ih delješ - to se meni desilo. e to nisi pisao, pratio sam temu, pa se zapitah dal sam toliko posenilio mada cijeli posao oko prebacivanja motora sa šasije na plit sam vidio, sva je prilika, na komšijskom forumu, sinoć izgubih dva sata da to nađem al mi ne polazi za rukom tu imam dilemu kako zadržati visinu motora koju sada ima ako se motor skida sa šasije a skida se po meni može jedino da se montira na neki L komad od aluminijuma koji opet uzima najmanje 5 mm visine puley-a jer lim neka bude 2mm i da se lim odmakne od šasije za 1mm to je 3 mm za knap postavljanje znači ako damo neku toleranciju od još 2mm to je 5mm a toliko povuči puley put dolje belt već nećeležati na puley-u kako treba moga bi to što si uradio objanit ako ti nije problem hebiga,ja neke novije zvucnice (MM/MC) od cenovnog ranga cca 500 eura,nisam ostavljao sebi zbog 881S.. e baš ga hebi i to na kvadrat dakle od svih glava koje imam jedino ću da ostavim ovu stenton 881S ostaviću ortofon vms10 km2 ove stare stvarno sviraju do bola ova stanton polovna na eby ide 200-200usd - ne mogu da vjerujem ostviću i sumiko pearl jer stvarno radi do jaja to je jedina glava sa kojom sam zadovoljan od ovih što sam kupio, naravno ostviću i AT95 za lošije očuvane ploče na prodaju će da ide at120e grado green1 i sve sa TP63 Arm Wand Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 18, 2014 Autor Share #33 Napisano Decembar 18, 2014 jedna dopuna i savjet za luku ja sam na 147 glavnu šasiju od plinta odvojio gumenim rolerima od deka makao onu plastiku iz rolera i stvio gumu umjesto onih bijelih plastičnih podložaka možeš da staviš ispod gumenog rolera na drvo prvo one samoljeplive krugove od čohe dalo efekta da ne prenosi vibracije od podloge na kojoj je gram i plinta na šasiju to bi tebi neviđeno valjalo pošto si prebacio motor na plint Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
lukaluka Napisano Decembar 18, 2014 Share #34 Napisano Decembar 18, 2014 Problem je što to nisam detaljno fotografisao kad sam radio. Probaću jednom prilikom da uslikam kako to sada izgleda. Ovo je jedna fotka plinta iznutra pre nego što sam elektroniku komplet uklonio: Ideja za ubacivanje dodatnih dampera između šasije i plinta nije loša, jedino još da se nagovorim da se time bavim Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 18, 2014 Autor Share #35 Napisano Decembar 18, 2014 Ideja za ubacivanje dodatnih dampera između šasije i plinta nije loša, jedino još da se nagovorim da se time bavim nagovori se imaš 4 šrafa da odvrneš i da zavrneš i da ubaciš ovo sve u svemu 15 minuta Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 21, 2014 Autor Share #36 Napisano Decembar 21, 2014 sfatah danas vremena da sredim grace 707 matora more mnogo generalno problema sa ručkom nije ni bilo, liše lifta koji je bio zaribao i koji sam sredio i konektora ručke koji sam ostvio za kraj. sve ostalo ispravno headshel malo izgerban, malo ga pedantni majstori dofatili lemilicom, odlijepila se štampa koja drži vodove, odlijepila se izolaciona ploča unutar headshela, pokidao se spoj te ploče sa masom, odlijepio se gornji dio hedashela za pomjeranje ručice sve fino rastavljeno, očišćeno, ispolirano, polemljeno rekonstruisano i sastvljeno jedno lijepo popodne, kad ti posao krene od ruke, uz laganu muziku satrakaša nastavak slijedi kad smontiram petoplni konektor ručke sva je prilika da ću staviti cordial interkonekt cpk 220 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
lukaluka Napisano Decembar 21, 2014 Share #37 Napisano Decembar 21, 2014 A što ne eliminišeš taj konektor, i ono lemljenje napred, i sprovedeš ožičenje od zvučnice do preampa bez prekida? Tako možeš trajno da rešiš problem sa žičicama. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 21, 2014 Autor Share #38 Napisano Decembar 21, 2014 zato što nema dovoljno žice u ručici da bi se to napravilo te da bi to napravi morao bih da mijenjam kompletno ožičenje ručice a to mi se nešto ne radi. vjerovatno bi tada krenuo da mijenjam i hedashel i otvorio bi se posao Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
lukaluka Napisano Decembar 21, 2014 Share #39 Napisano Decembar 21, 2014 Pa to i treba Ja sam to kod moje ručke uradio, mada treba još nešto da korigujem... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
milovan1963 Napisano Decembar 22, 2014 Share #40 Napisano Decembar 22, 2014 sfatah danas vremena da sredim grace 707 matora more mnogo generalno problema sa ručkom nije ni bilo, liše lifta koji je bio zaribao i koji sam sredio i konektora ručke koji sam ostvio za kraj. sve ostalo ispravno headshel malo izgerban, malo ga pedantni majstori dofatili lemilicom, odlijepila se štampa koja drži vodove, odlijepila se izolaciona ploča unutar headshela, pokidao se spoj te ploče sa masom, odlijepio se gornji dio hedashela za pomjeranje ručice sve fino rastavljeno, očišćeno, ispolirano, polemljeno rekonstruisano i sastvljeno jedno lijepo popodne, kad ti posao krene od ruke, uz laganu muziku satrakaša nastavak slijedi kad smontiram petoplni konektor ručke sva je prilika da ću staviti cordial interkonekt cpk 220 1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg nesto ne vidim dobro...jel to kuciste headshela od plastike? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 22, 2014 Autor Share #41 Napisano Decembar 22, 2014 nesto ne vidim dobro...jel to kuciste headshela od plastike? da Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Kuja Napisano Decembar 23, 2014 Share #42 Napisano Decembar 23, 2014 Da nastavim - motor je spojen na metalnu sasiju. I dodaje znacajnu kolicinu bruma i zamucuje sliku. Jeste to nekako izolovano ali sasvim nedovoljno. To je mali motor od 20W. Ali svako ko je taj motor drzao u ruci dok radi osetio je koliko tu ima mehanicke energije... Sve se to prenosi do igle. Jednostavni test to pokazuje. Ispravka, nisam ostavio motor na šasiji. Nažalost nemam dokumentovano, ali sam motor odvojio sa šasije i drvenim nosaćem ga vezao za plint, tako da ne prenosi nikakve vibracije na samu šasiju. Tvrdim da je imalo svrhe. Zanimljivo! Ja sam mislio da su kod modela TD-160 dovoljne opruge. Srećom, izgleda da sa mojim TD-126 MkI nemam problem sa prenošenjem vibracija motora do igle. Uradio sam sledeći test: Podigao sam tanjir i skinuo sam kaiš sa subtanjira. Vratio sam sve na svoje mesto i stavio LP. Uključio sam gramofon i spustio sam iglu na ploču. Znači motor se bez kaiša vrti na prazno. Ideja je bila da igla stoji na ploči koja se ne okreće, kako bih mogao da jasnije čujem eventualne efekte prenošenja vibracija motora kroz šasiju do zvučnice. Opruge su jedina veza izmedju baze sa motorom i plivajuće šasije sa tanjirom i ručicom. Izgleda da dobro rade posao i izoluju vibracije, pošto se čak i sa maksimalno odvrnutim volume potom na pojačalu, ne čuje nikakva razlika između stanja mirovanja i stanja rada motora. Sve što se čuje je šum phono sekcije i jedva primetni 50Hz brum (volume je na maksimumu), koji od negde dolazi (strujni kablovi mozda suviše blizu phono interkonektu, itd...). Ovi šumovi su potpuno isti i nema apsolutno nikakve razlike kada motor radi i kada miruje, znači nisu prouzrokovani vibracijama istog. Naravno TD-126 je masivniji gramofon od TD-160, sa nešto drugačije rešenim vešanjem i težom livenom šasijom. . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
stein Napisano Decembar 23, 2014 Share #43 Napisano Decembar 23, 2014 Srećom, izgleda da sa mojim TD-126 MkI nemam problem sa prenošenjem vibracija motora do igle. Uradio sam sledeći test: Podigao sam tanjir i skinuo sam kaiš sa subtanjira. Vratio sam sve na svoje mesto i stavio LP. Uključio sam gramofon i spustio sam iglu na ploču. Ne tvrdim da se vibracije prenose kad se remen vrati na mesto, ali kad je remenica motora spojena preko remena na ostatak pokretnog sistema, slika je ipak donekle drugačija. U normalnoj situaciji belt bi trebalo da prenosi samo rotaciju na tanjir ali uvek prenosi i nešto od vibracija sa motora ako ih ima... U slučaju da se vibracije prenose sa motora onda znači da motor treba smiriti, jer je isti generator neželjenih vibracija. Što je krući remen kojim se spaja okretni deo - tanjir sa motorom, utoliko gore. Ako je remen previše elastičan, ni to ne valja baš... Ovo sve kažem kao načelnu stvar, nevezano za neki konkretan slučaj. Što se tiče snage motora, 20W uopšte nije malo, štaviše... Ne znam da li je stvarno u pitanju 20 ili je omaška, ali da je 2W, to bi bilo malo, 20W motor uopšte nije malo za gramofon... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
revox Napisano Decembar 23, 2014 Autor Share #44 Napisano Decembar 23, 2014 ... Ne znam da li je stvarno u pitanju 20 ili je omaška, ali da je 2W, to bi bilo malo, 20W motor uopšte nije malo za gramofon... u pravu si, omaška, 2,5W vuče motor Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah