Lepota dizajna

Fukushima

Preporučeni Komentari

Po mom misljenju vrlo ukusno dizajnirano: Japanski `Leben CS600`, integrisani Tube Amp,2x30W,osim sto ima dobar `outfit`siguran sam da i lepo `svira`. :good2:

Poz Svima

I ja sam se ložio na cs 300 pp el84

sve dok nisam vidio cijenu

šoooooo mu je cijena 2000 jevrića

PS

ovaj 600 je isti kao 300 spolja

Podeli na ovim sajtovima

Ne znam.... Nesto mi malo LEDioda, dal' je to dovoljno za dvorisni sound koji putuje? :dubbio::D

Ma lako cemo za jeftine LED diode,lako je izbusiti ovog Lebena pa ugurati jedno 25-30 sarenih dioda u krug pa da bude zesca` Atrakcija` :D , i tako ujedno resiti i problem oko `putovanja` zvuka ,nemaju Kinezi pojma kako se to radi na `pravi` nacin:Sto vise sarenih dioda u krug to bolje `putovanje zvuka `:buehehe:
Podeli na ovim sajtovima

Хвала за линк   :respect:, тек сад видех :                     Postavljena slika

Ferrari steps into the world of home audio with the Art.Engine. This is one of the most exclusive items under the brand's name with only 999 pieces available worldwide. It doesn't get more limited edition than this! This is a complete system with speakers, four 200 watt digital amps, DSP, wireless receiver and other electronics built into the single tower. You can discreetly hide the power cord behind the system. The primary signal input is the wireless streaming of music files or radio via iTunes running on any computer with wireless functionality. How cool is that. This system is hand-made to order. It comes in four different Ferrari colors and it's features actual Ferrari paint.

Podeli na ovim sajtovima

Хвала за линк   :respect:, тек сад видех :                     Postavljena slika

Ferrari steps into the world of home audio with the Art.Engine. This is one of the most exclusive items under the brand's name with only 999 pieces available worldwide. It doesn't get more limited edition than this! This is a complete system with speakers, four 200 watt digital amps, DSP, wireless receiver and other electronics built into the single tower. You can discreetly hide the power cord behind the system. The primary signal input is the wireless streaming of music files or radio via iTunes running on any computer with wireless functionality. How cool is that. This system is hand-made to order. It comes in four different Ferrari colors and it's features actual Ferrari paint.

Ovaj Graff GM20 OTL Amp se zove Modena jer mu se navodno sasija farba exkluzivno u Ferrarijevoj farbari za automobile:

post-556-024945400 1287700817_thumb.jpg

Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...