Jump to content

Zanimljivi & smešni na You Tube


Preporučeni Komentari

EGT oko 1000°C??

...ništa strašno, kod sebe često viđam cifre preko 900°C  :o 

a kad noću stignem ispred garaže ponekad otvorim haubu da vidim

tu predivnu crvenokastonarandžastu boju izduvne grane (naravno i

da malo sačekam da se ohladi telo turbine)  <_< 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 6.2k
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Whow!
Ne znam koliki je EGT na tom videu. Pretpostavio sam da je oko 1000.
Ja imam turbo uljaša. Kod mene nije preporučljivo tako visok EGT. Oko 700 stupnjeva je max prema ispisu kojeg sam vidio.
Ako se dobro sjećam satova strojarstva temperatura izgaranja je oko 5000 stupnjeva u samom žarištu, ali je kratkog vijeka pa se ne stigne prenijeti u cijelosti na klip i stijenku cilindra. Mislim da je temperatura taljenja željeza oko 1200 stupnjeva, ali nisam siguran...i ne da mi se sad googlati. :D

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Whow!

Ne znam koliki je EGT na tom videu. Pretpostavio sam da je oko 1000.

Ja imam turbo uljaša. Kod mene nije preporučljivo tako visok EGT. Oko 700 stupnjeva je max prema ispisu kojeg sam vidio.

Ako se dobro sjećam satova strojarstva temperatura izgaranja je oko 5000 stupnjeva u samom žarištu, ali je kratkog vijeka pa se ne stigne prenijeti u cijelosti na klip i stijenku cilindra. Mislim da je temperatura taljenja željeza oko 1200 stupnjeva, ali nisam siguran...i ne da mi se sad googlati. :D

oko 1050 se sve počne topiti (ovo ti je iz prve ruke :wacko:) inače i u normalnoj vožnje zna temperatura otiči preko 800 ali se to lako reši - dodaš malo više goriva na nekim mestima (bogatija smeša) i smanjio si egt.(ali malo izgubio na konjaži).

Sve u svemu 5-10 min na fullu bude oko 930-940°C (samo u srbiji ili na njemačkom autobanu)   B) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Znam za to da se gorivom hladi cilindar, i posljedično tome EGT. Samo nisam imao predodžbu koliki EGT je kod atmosferskih motora. Kod motora sa turbinskim prehranjivanjem bi EGT trebao biti niži zbog gorenja ulja u turbini, ali koliko sam malo čitao i turbine su sve bolje i bolje, pa se ne bih čudio da vidim ovakve iznose i kod novih turbo modela. (opet govorim o dizelima. O benzincima znam još manje jer ih nisam dugo vozio)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Znam za to da se gorivom hladi cilindar, i posljedično tome EGT. Samo nisam imao predodžbu koliki EGT je kod atmosferskih motora. Kod motora sa turbinskim prehranjivanjem bi EGT trebao biti niži zbog gorenja ulja u turbini, ali koliko sam malo čitao i turbine su sve bolje i bolje, pa se ne bih čudio da vidim ovakve iznose i kod novih turbo modela. (opet govorim o dizelima. O benzincima znam još manje jer ih nisam dugo vozio)

 

Pa moj motor je atmosferac  :D a ja sam malo DIY uradio  :rolleyes:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...