Jump to content

progster

Član
  • Content count

    1080
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

progster last won the day on May 6

progster had the most liked content!

About progster

  • Rank
    Radiša
  • Birthday 10/22/95

Profile Information

  • Pol:
    Muško
  • Lokacija:
    Kruševac\Beograd
  • Zemlja:
    Yugoslavia

Recent Profile Visitors

3571 profile views
  1. Obavezno štivo za slušanje

    Vredi poslušati, momci iz NS, 20-ak godina, nisu loši....
  2. Forumske šolje

    Meni onda može 2kom, čujemo se tokom sledeće nedelje oko preuzimanja, što se boje tiče nije toliko bitno, mada bi mogle da budu u kombinaciji kao sa poslednje slike u prvom, ili sa poslednje slike u drugom postu.
  3. Block Out - N Vranjkovic

    Imam ja dobar deo albuma u FLAC, samo će mi trebati malo vremena da uploadujem, u ponedeljak ću biti u Bg gde mi se nalazi ta kolekcija pa ako ne nađeš ništa, tu sam.
  4. Forumske šolje

    Kolika je okvirno zapremina? Može li da se preuzme negde bliže centru, ili Zemun, NBG ili samo u Baraji?
  5. Tiny client , sta sos njim

    Gledati na KP redovno, pojavi se s vremena na vreme, ja sam prošle godine u ovo vreme kupio 128Gb za 25e, nova, SanDisk, radi i dalje bez greške.
  6. Always put new tyres to the rear (!!???!)

    Slažem se da je kontrola stabilnosti dobra stvar, ali se nikako ne slažem sa ovom poslednjom konstatacijom. Nema te kontrole stabilnosti koja funkcioniše tako dobro na ledu, ledenoj kiši itd. Može da pomogne, ali nikako ne može da bude toliko efikasna. Ako se vozi pametno, kontrola stabilnost može mnogo da pomogne, pa i u takvim situacijama kao što si ti imao može mnogo da znači, ali ako je neko budala, njemu nema pomoći. Post jeste dug, ali ali dalje ne vidim razlog zašto nove gume na pogonske točkove? Pri kočenju to ne može da bude univerzalno (nemoguće je da je to najbolje rešenje za obe vuče), mora biti ili prednji ili zadnji, a vuče se razlikuju, to je normalno, svaka ima svojih prednosti. Kočnice (ako posmatramo auto koji nema ni ABS ni kontrolu stabilnosti), funkcionišu tako što prvo koče prednji točkovi, pošto je mnogo manja verovatnoća da oni proklizaju, a i upravljivost je veća, pa tek kada zadnji kraj "legne" koče zadnji (peti cilindar), ako bi u istom trenutku obe osobine kočile auto bi verovatno proklizao pri bilo kom kritičnom kočenju. Dolazi se do zaključka da je na prednjim točkovima sila mnogo veća, mnogo veće opterećenje, znači da je manja verovatnoća da lošije gume proklizaju (nisu bili ludi ti koji su projektovali peti cilindar). Ne vidim zašto bi se to razlikovalo za auto koji ima ABS i kontrolu stabilnosti, to samo može da pomogne...
  7. Always put new tyres to the rear (!!???!)

    @Beli_Ninja Slažem se sa tobom da se je u toj situaciji trenje minimalno, ali mislim da su šanse male da auto ne može da se uspe uz to brdo ako prednje gume valjaju (lošije nego zadnje, ali ipak valjaju), osim ako stvari, žena i dete nisu mnogo teži od motora, menjača, prednjeg pogona i vozača a uzbrdica baš velika, ili teče reka, ili druga situacija je, da se vuče prikolica, to može da bude nezgodno... A i zavisi o kolikom stepenu pohabanosti guma pričamo... Mislim, obe situacije su veoma realne, ova druga čak i jako opasna ukoliko prikolica krene da vuče auto nazad. Svakako, neko ko planira da vuče prikolicu mora da razmišlja o dobrim pneumaticima. A nešto razmišljam, ako treba da biram da ostanem na sred uzbrdice (pričam o prvoj situaciji, žena, sitna deca, znači težina na zadnjem kraju velika, dobre gume, neće početi da klizi nazad) i čekam da se ocedi voda ili dođe šlep služba, ili da čekam u kanjonu Morače ako pobegne zadnji kraj, mislim da je izbor logičan. Ja mislim da je bitan jako balans, mislim da zadnje gume trebaju biti bolje nego prednje, ali prednje nikako ne smeju biti loše. Godinama sam svedok (iako sam vozač tek 5 godina), da ljudi greše i pred zimu menjaju prednje gume, dok pozadi drže očajne gume, meni nema ništa veselije nego to voziti po snegu sa prednjom vučom, zadnji kraj samo pleše... A zadnji kraj ne mogu da kontrolišem kao prednji, plus, često neću imati nikakvo opterećenje na zadnjim točkovima. Naravno, nije ni rešenje napred staviti te, a pozadi nove, pošto onda neće ni krenuti iz mesta... Ne kažem da je bilo šta što si napisao netačno, sve je to na mestu, ali treba praviti balans, a naši vozači često ne misle o tome, ili misle, kasno.
  8. 3w clasic sa Vifa zvucnicima

    Obe su bas refleks, samo je ovoj tunel pozadi. Razlika između ta dva modela je u bas zvučniku, X i Y model, i skretnica je drugačija, ali je Troels za taj poboljšani model sakrio vrednosti, može se dobiti samo ako se naruči od njega.
  9. Novopridosle skalamerije

    Ne znam da li si ozbiljan ili? Mišljenja sam da oni to rade namerno, da imaju želju, odavno bi našli način da se to reši. Neće oni propasti ako neko kupi osciloskop od 400e i otključa ga tako da ima iste mogućnosti kao onaj od 600e, to je više način kako navući nekoga da kupi tvoj proizvod. Neće oni zaraditi na meni, možda su i u gubitku, postoji n primera kada je neka firma u gubitku sa nekim proizvodom, i nastavlja sa tim, ali sa druge strane to nadoknadi na drugi način (ozbiljnijim uređajima). Isto je i sa softverom, postoji način kako zaštititi nešto, ali nije im to u interesu, onaj ko koristi profesionalno i zarađuje, on mora svakako da plati, što bi Solidworks meni zabranio da koristim njihov program za sebe, i učim se, kad ću možda jednog dana zbog toga morati da kupim licencu?
  10. Novopridosle skalamerije

    Evo stigao i jači model (dugo mi je ovaj stari poradio).
  11. Novopridosle skalamerije

    Baš tako, večeras ću verovatno, ili ovih dana, imam sad nekih obaveza oko fakulteta. @neskor I ja sam baš dugo, merkao ga i sakupljao novce, za sad je utizak baš odličan, vredi svake pare.
  12. Novopridosle skalamerije

    Stigao juče.
  13. Menjam

    https://www.youtube.com/watch?v=qk1p8KmDiJQ
  14. Kompilacije by vdzele

    Ima li još neko problem sa otvaranjem linka?
  15. RODJENDANI

    Druže Mlađo, sve najbolje!
×