Welcome to diyAudio.rs

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

vdzele

Član
  • Content count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About vdzele

  • Rank
    Početnik

Profile Information

  • Zemlja:
    Serbia

Recent Profile Visitors

3080 profile views
  1. Za menjanje vešanja ti treba viljuškar i kran.
  2. Ovde je spomenuto da su velike sile ovde šiljile koplja. William Engdahl je veliki poznavalac istorijskih prilika i ko je stvarno stvarao ratove u debeloj pozadini. Ujedno se pojavljuje u onom video prilogu koji sam preveo o Srdji Popoviću. On jako dobro poznaje naš Otpor. Moja malenkost je pročitala sve njegove knjige, a ovo je mali izvod iz Stoljeće Rata. Više od dva desetljeća pitanje je izgradnje moderne željeznice koja bi povezivala kontinentalnu Europu s Bagdadom bilo predmetom razdora u središtu njemačko-engleskih odnosa. Po procjeni direktora Deutsche Banke, Karla Helffericha, koji je u to vrijeme bio nadležan za pregovore oko projekta bagdadske željeznice, ni jedno drugo pitanje nije dovelo do tako velikih napetosti između Londona i Berlina tokom razdoblja od jednog i pol desetljeća, koje je prethodilo 1914. godini, osim možda pitanje rastuće njemačke pomorske flote.... ..... Po prvi je puta željeznica osigurala Istambulu i Otomanskom Carstvu vitalnu modernu gospodarsku povezanost s cijelom njihovom unutrašnjosti u Aziji. Kad željeznička linija dođe do Bagdada i malo dalje do Kuvajta, bit će to najjeftinija i najbrža veza između Europe i cijeloga Indijskog potkontinenta, svjetska željeznička veza prvoga reda. S engleske je strane baš u tome i bio problem. “Ako se projekt ‘Berlin- Bagdad’ ostvari, ogromno će područje, koje proizvodi gospodarska bogatstva svih vrsta i koje se ne može napasti s mora, biti ujedinjeno pod njemačkom vlasti,” upozorio je R. G. D. Laffan, koji je u to vrijeme bio stariji vojni savjetnik pri srpskoj vojski. “Rusija će time biti odsječena od svojih zapadnih prijatelja, Velike Britanije i Francuske”, dodaje Laffan. “Njemačkoj i turskoj vojsci bit će na dometu naši interesi u Egiptu, a iz Perzijskog će zaljeva biti ugroženo naše indijsko carstvo. Luka Alexandretta i kontrola u Dardanelima ubrzo će Njemačkoj omogućiti ogromnu pomorsku moć na Mediteranu.” Laffan je ciljao na britansku strategiju sabotiranja pruge Berlin-Bagdad. “Samo jednim pogledom na zemljovid svijeta vidi se lanac zemalja koje se prostiru od Berlina do Bagdada. Njemačko Carstvo, Austro-Ugarsko Carstvo, Bugarska, Turska. Samo jedan mali komad zemlje presijeca taj put i sprječava spajanje dvaju krajeva toga lanca. Taj se mali komad zove Srbija. Srbija, mala ali prkosna, stoji na putu između Njemačke i velikih luka Istambula i Soluna i drži vrata za Istok “Srbija je uistinu bila prva crta obrane naših istočnih posjeda. Ako bude poražena ili uvučena u sistem ‘Berlin-Bagdad’, naše će veliko, ali slabo zaštićeno carstvo uskoro osjetiti udar njemačkog prodora na Istok.” Nije dakle iznenađujuće što je iza ogromnih nemira i ratova po Balkanu tokom desetljeća prije 1914. godine, uključujući Turski rat, Bugarski rat i neprestane nemire u tom području, engleska ruka vodilja aktivno poticala sukobe i ratove, s ciljem uništenja saveza između Berlina i Istambula, a osobito prekida izgradnje željeznice Berlin-Bagdad, upravo onako kako je to Laffan natuknuo. Inače se skoro pa lično poznajem sa Gosp. Engdahlom. Pre nekoliko godina smo imali dugu prepisku emailovima i preko skype-a. Izuzetan čovek.
  3. Pa recimo da je Srdja bio amerikanac, i da se obratio za pomoć rusima u svrgavanju njihovog predsednika - on bi za taj čin bio osuđen tamo na doživotnu robiju. To je u svim državama sveta najveći kriminalni akt i naziva se veleizdaja. Tako to kvalifikuje pravni sistem.
  4. @Doktor - Tu spodobu je moja malenkost iskopala. To je moj prevod na mom vimeo kanalu. Doduše ja nisam rekao Oliveru da postavi link...
  5. Ovo je podsetnik za sve one koji nisu skinuli 1960 i 1970 kompilaciju. Na serveru stoji još 1 dan 6 sati do brisanja. Ovo je ujedno moje poslednje javljanje za na ovoj temi. Imam i pitanje za sve vas koji ste skidali kompilacije: Da li ste naišli na neke pesme koje su vam se svidele?
  6. Ako je za neku utehu i ja sam imao sličnu avanturu sa mojim Phase Linear-om 400. Preko osam godina je bio kod 4 majstora koji su mi uzeli dosta para i na kraju se ispostavilo da je taj model fabrički loše projektovan. To mi je rekao majstor Sipi, ovde bivši kolega. Takođe sam saznao od majstora Impulsa da su majstori koji su se ređali pre njega uradili isti ovakav posao kao na ovom Quad-u. Do tada ništa nisam znao o kakvim su majstorluku ostavili iza sebe jer se ne razumem u detalje. Mislim da sam daleko skuplju školu platio. Bio sam totalno razočaran u naše majstore, mislio sam da batalim HI FI. Na sreću naišao sam na prave te sada imam sve DIY kod sebe, ali me to jako skupo koštalo. Takvi majstori sa KP prave ogromnu štetu ovom zanatu. PS: Sećam da mi je pojačalo prodao neki glavonja iz Niša koji je vozio krem Mercedes 123-u daleke 2003 godine.
  7. Ponukan željom našeg kolege Milosava Groznog da i on dobije moju kompilaciju klasične muzike ja sam je ponovo stavio na server. Listu kompozicija imate na prvoj strani. Ovu kompilaciju ću ponovo proslediti svim onima koji su mi bili redovni na listi neklasične muzike, bez obzira da li sam im slao pre ili ne - ne pamtim sve kojima sam slao. Ko do sada nije dobio ovu kompilaciju može da je dobije.
  8. XII Deo Ovo je poslednji deo Imamo 1970 i 1960, žanrovski su prisutni samo: disco, soul i funk. Par pesama ne pripadaju ovim žanrovima. Nisam imao do sada vremena da nanovo preslušam sve ostale žanrove, tu bi mi trebalo dosta vremena. Tako da je samo ovo prisutno. Ova sesija ima 574 pesama, odnosno 13,6GB. Skidaj direktno sa servera rar file (dole), nemoj preko torrenta ili zip file (desno). U prilogu imate sve pesme u ponudi. 1960.xls 1970.xls
  9. XI Deo Imamo 1980-e, žanrovski je sve izmešano kao i tempo - sporo i brzo zajedno. Opet bi naglasio da 1980, 1970, i 1960 nisam sortirao po žanrovima već samo podelio po brzini ritma. Tu su svi žanrovi izmešani. To je direktorium koji sam nazvao "NE". Ovaj folder je nastao u doba dok sam bio DJ. Tu sam stavljao pesme koje nebi nikad pustio dok sam dj-isao. To su pesme za moje lično korišćenje kući. Nažalost taj direktorium je svaštara, tu su svi žanrovi izmešani. Ko ima snage da njih opet sortira i prebacuje po folderima koje sam već formirao i poslao na skidanje nek to uradi. Ova sesija ima 487 pesama, odnosno 14,2GB. Skidaj direktno sa servera rar file (dole), nemoj preko torrenta ili zip file (desno). U prilogu imate sve pesme u ponudi. 1980_NE.xls
  10. Evo naš kolega sa foruma ZZZ
  11. X Deo Imamo 1980-e brzu muziku, žanrovski je sve izmešano. Opet bi naglasio da 1980, 1970, i 1960 nisam sortirao po žanrovima već samo podelio po brzini ritma. Tu su svi žanrovi izmešani. Ova sesija ima 428 pesama, odnosno 12,2GB. Skidaj direktno sa servera rar file (dole), nemoj preko torrenta ili zip file (desno). U prilogu imate sve pesme u ponudi.
  12. Ovo je podsetnik za sve one koji nisu skinuli sporo 1990 1980 kompilaciju, opis čega sve imate gore. Na serveru stoji još 1 dan 17 sati do brisanja.
  13. Pa ja ga ne mogu popraviti. Samo treba pokušavati iznova.
  14. Rekao mi je da želi da menja dva satelita i sub, jedan mu krči....Mislim da su kineski. Ne verujem da bi opet takav sistem.
  15. Sir Oliver - Hvala na ponudi ali on želi 2.0 sistem.